arme meidquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*tablet aan het opladen*maar wat is die mooi
Impressie
-Het is een Aoson M71G 7"
-Wat heb ik behalve oordopjes,Micro-USB, en oplader(met EU stekkertje) als extra optie gekregen:PU leather case(black),capacitive stylus en screen protector(alles voor ¤134.25 incl verzend kosten met DHL)![]()
-8 GiB intern flash
-Google Play Store(! was wel verrast)
-Batterij was 41%(helderheid stond op 0)toen ik het aan zette voor het 1st
-Wifi stond standaard op on
-Het heeft potverdomme een SIM ingang(wist niet eens)![]()
-Werkt wel lekker(best snel)
![]()
Minpunt
-is dat ik mijn Linksys Gigabit router moet wijzigen,maar gelukkig is het sterk beveiligd(inlog/hoofd wachtwoord zelf is ~25-30! tekens en er is nog geen WIFI wachtwoord blijkbaar,sinds ik het zomer 2010 had gekocht)
-Hardware specificatie+benchmark kan ik pas later checken(Allwinner A10 Cortex A8+Mali 400 !?)
-Ik wil het rooten en custom ROM erop zetten![]()
-Tot maandag(15 Oktober) om 10:00 in test gebruik(72 uur lang dus: hoe lang de batterij meegaan,software e.d),dan kijken om een 10" tablet(Rockchip rk3066) erbij te doen!!![]()
-etc etc
Vanavond meer![]()
Later pasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Cool
En nu een custom operating system erop gooien.
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb er overigens de ballen verstand van. Zijn er geschikte kandidaten hiervoor?
Ja, dan kun je net zo goed een andere telefoon kopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Baah, met een hardware mod moet het wel kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaahquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb er overigens de ballen verstand van. Zijn er geschikte kandidaten hiervoor?
Natuurlijk,staat er toch erbij(Android 4.0.3)quote:
???Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Baah, met een hardware mod moet het wel kunnen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan kun je net zo goed een andere telefoon kopen.
Leef er mee dat er geen beter alternatief is tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan kun je net zo goed een andere telefoon kopen.
Leef er mee dat er geen beter alternatief is tot nu toe.Tablet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, ik hoopte eigenlijk dat het net een beetje zou werken als desktop computers. Dat het controle geeft aan de instructie die op punt <insertrandomhexvaluelike0x7C00here> staat.
En windows phone ziet er misschien wel leuk uit, maar voor de rest zal het wel niet meer open zijn dan iOS.
Je weet dat je ook RCD(remote desktop software) en VNC erop kan zetten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tablet.
Naja, ik hoopte eigenlijk dat het net een beetje zou werken als desktop computers. Dat het controle geeft aan de instructie die op punt <insertrandomhexvaluelike0x7C00here> staat.
En windows phone ziet er misschien wel leuk uit, maar voor de rest zal het wel niet meer open zijn dan iOS.
Ik weet niks. Ik gebruik nooit tablets, smartphones of wat dan ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet dat je ook RCD(remote desktop software) en VNC erop kan zetten?
Goed ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stuur een brief naar ome Donald.
Beste oom Donald,quote:
En nu afwachtenquote:Hallo gevederde kwaakbol,
Ik zat een keer tijdens wiskunde stiekem de Donald Duck te lezen met mijn buurvrouw. De leraar zag dat maar vond dat niet erg, hij vroeg zelfs naar de financiėle situatie van oom Dagobert! Ik moest hem helaas wel wegleggen maar we moesten wel lachen!
Nina (16)
Helaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Beste oom Donald,
Mijn naam is Kyuubei. Ik ben 16 (of 17, weet ik veel) jaar oud en lees stiekem de Donald Duck tijdens de Wiskundeles. Jammer genoeg kwam de docent er laatst achter, spoelde uw blad door de plee en liet hij mij een heel hoofdstuk maken dat nooit in een toets voor zal komen. Wat een vieze nazi communist. Dit gebeuren zal tot een van mijn vele jeugdtrauma's gaan behoren, welke ik dan als excuus kan gebruiken als ik in de toekomst betrapt wordt op het proberen te sluiten van dubieuze contracten met kleine meisjes. Krijg ik nu een zo'n Leuke Donald Duck usb stick? Beter zit er wel minstens 32GiB op. We leven niet meer in 1952.
Gr gr
Kyuubei.
Tonari moet je kijken op dinsdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er al een nieuwe tonari? Nee? Dan ga ik wat nuttigs doen
Nee. Nu maak je denk ik nog daadwerkelijk kans ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:17 schreef Kyubey het volgende:
Eigenlijk moest ik "Gr gr gevederde kwaakbol" zeggen
Anders bewerkt onze vriend Donald het wel. Van veel brieven weet ik zeker dat kinderen niet zo spellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee. Nu maak je denk ik nog daadwerkelijk kans ook
Dan loop je wel heel wat achter!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niks. Ik gebruik nooit tablets, smartphones of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |