okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet nu snel mijn tanden poetsen anders mis ik de trein Gr gr
Heb je gebeld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
omdat ik om half 10 al naar stage moet en net wakker ben
maar hij zit wel op fok... over verkeerde prioriteiten gesprokenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
omdat ik om half 10 al naar stage moet en net wakker ben
Nee, want ik heb gewoon snel 2 boterhammen gegeten wat gedronken en op de fiets gestaptquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar hij zit wel op fok... over verkeerde prioriteiten gesproken
Nieuw spul, altijd fijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vanaf 10:00 uur,mijn pakketje(7" tablet en leather case) uitpakken en testen
The fuckquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nieuw spul, altijd fijn![]()
Overigens, EU, Nobelprijs voor de vrede.[ afbeelding ]
nobelprijzenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nieuw spul, altijd fijn![]()
Overigens, EU, Nobelprijs voor de vrede.[ afbeelding ]
Ontelbare dissidenten in weet ik veel wat voor apelanden zitten te verhongeren in kleine cellen badend in hun eigen uitwerpselen, gewoon omdat ze vinden dat de leiders daar wel wat meer rekening mogen houden met de bevolking.quote:
Ach zometeen gaan we toch wel ten oorlogquote:"De EU is een uniek project dat oorlog inwisselde voor vrede en haat voor solidariteit", laat Martin Schulz, president van het Europees parlement vrijdag in een reactie weten. "Deze toekenning maakt overweldigende emoties los."
Hey, die vent die in mijn signature staatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ach zometeen gaan we toch wel ten oorlog
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ach zometeen gaan worden we toch wel ten in een oorlog betrokken
kan kloppen!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ach zometeen gaan we toch wel ten oorlog
Waarom zouden we ons laten betrekken in iets wat we ook zelf kunnen beginnen?quote:
Voordat we beginnen stel ik voor dat we een deelstaat worden van Duitsland.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zouden we ons laten betrekken in iets wat ze zelf kunnen beginnen?
waarom een oorlog beginnen als dat alleen maar ellende met zich mee brengt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zouden we ons laten betrekken in iets wat ze zelf kunnen beginnen?
Bovendien is het zonde van al die mooie legers die elkaar dan aan gort knallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een oorlog beginnen als dat alleen maar ellende met zich mee brengt?
Het halfvierste rijk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voordat we beginnen stel ik voor dat we een deelstaat worden van Duitsland.
Hoewel oorlogen mondiaal meer kosten dan ze opbrengen, hoeft het niet zo te zijn dat een partij, groep, individu, vereniging, bedrijf, conglomeraat, land of wat dan ook daar geen netto voordeel uit kan halen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een oorlog beginnen als dat alleen maar ellende met zich mee brengt?
Duitsland, nederland, frankrijk kunnen er aardig wat voordelen uit halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het halfvierste rijk!
[..]
Hoewel oorlogen mondiaal meer kosten dan ze opbrengen, hoeft het niet zo te zijn dat een partij, groep, individu, vereniging, bedrijf, conglomeraat, land of wat dan ook daar geen netto voordeel uit kan halen.
omdat er dan NOG meer ellende komt.. alleen merken we het dan niet direct...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom bezuinigen als het alleen maar ellende met zich meebrengt
http://nos.nl/video/419328-laatste-tankregimenten-ontbonden.htmlquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoewel oorlogen mondiaal meer kosten dan ze opbrengen, hoeft het niet zo te zijn dat een partij, groep, vereniging, land of wat dan ook daar geen netto voordeel uit kan halen.
Lijkt me niet. Met wie zou oorlog gevoerd moeten worden? Wat doen we met de eventuele landen/mensen die we veroveren? Een veroveringsoorlog in Europa lijkt me niet van deze tijd. Misschien wel van het verleden en de toekomst, maar niet vandaag de dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Duitsland, nederland, frankrijk kunnen er aardig wat voordelen uit halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |