Uchuu Senkan Yamato?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een punt bereikt dat ik afgelopen jaren zoveel anime heb gekeken dat er bijna niets meer is om te kijken op de nieuwe na
Ik begrijp het. Er is momenteel wel een remake draaiende van dit jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Animes voor 1984 vind ik echt lastig om te kijken
Tijdelijk verschijnsel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik begin wel overigens anime moe te worden
ALles onder de 7.0 op MAL is de moeite niet waardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga maar Girls und Panzer kijken.
Ga Ano Hana rewatchen dan. Ik hield het (alweer) niet droog. Tranen sprongen me weer in de ogen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ff gundam unicorn kijken en je bent weer tevreden/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ano Hana gezien?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles onder de 7.0 op MAL is de moeite niet waard
Afgaan op ratings.... tsk tsk tsk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Unicorn al gezien alle andere gundams ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ff gundam unicorn kijken en je bent weer tevreden/
Yup, ervan uitgaande dat veel mensen te hoog raten, is , uit mn ervaring, het meeste onde de 7 op MAL ook echt niet de moeite waard.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Afgaan op ratings.... tsk tsk tsk.
Gewoon een episode rewatchenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Unicorn al gezien alle andere gundams ook
Waarom ook alweer niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kan geen animes kijken
Neem jij MAL serieus!? Blijf hier een tijdje langer, dan doen we daar wat aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelijk jij hebt. علاء الدين.quote:
Ik neem het niet helemaal serieus nee, maar ik gebruik het als een soort van indicatie wat wel de tijd waard is en wat niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Neem jij MAL serieus!? Blijf hier een tijdje langer, dan doen we daar wat aan.
[..]
Gelijk jij hebt. علاء الدين.
Boku no Pico heeft daar maar een zes. De cultuurbarbaren!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik neem het niet helemaal serieus nee, maar ik gebruik het als een soort van indicatie wat wel de tijd waard is en wat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heil Rikka.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wie weet er een leuke titel voor nummer 341?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |