Het is zo'n typische anime die bijna iedereen gezien heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
staat nog ergens op de to watch list.. tussen de 300 andere titels
Bij mij staat S3 al een hele tijd on hold... ik weeet niet er was iets met de subs... misschien moet ik es opnieuw proberen.quote:
Het is mecha dus ga ik niet kijken. Gr gr.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is zo'n typische anime die bijna iedereen gezien heeft.
Neemt niet weg dat het een leuke is.
Meh, ik vind die zus een beetje stom.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is mecha dus ga ik niet kijken. Gr gr.
Tevens:
DIE ZUS VAN RIKKA WAT EEN EPISCHE ZUS
heb je episode 2 nog niet gezienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tevens:
pic?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tevens:
Nu wel helemaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb je episode 2 nog niet gezien
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu wel helemaal.
The fuck. Dit is niet episch. Dit is meer dan episch.
10/10.
Psycho bitch dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef Kyubey het volgende:
Weet iemand of Chuuni Lite de moeite waard is?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ketter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alleen in Chuuni fantasy mode.
SPOILER: Pure epischheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
AHAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alleen in Chuuni fantasy mode.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ketter.The fuckSPOILER: Pure epischheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ketter.Power Merge Time.SPOILER: Pure epischheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Power Merge Time.
[ afbeelding ]flinke zwaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ketter.eh ehSPOILER: Pure epischheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadman wonderland-ish
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
NietsDit meen ik serieus.
Nu Psycho-Pass downloaden gr gr
Maar... maar... alleen nog maar Horrible Sub release!!quote:
Yui is ook wel een beetje achterlijk hoor. Maar die van Chuunibyou is niet zo zeer retarded als dat ze gewoon een aanstellerig kind is dat nog steeds pewpewlaz0rs wil spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hirasawa Yui is moe, die ene van chuunibyou is retarded
Da's prima.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Maar... maar... alleen nog maar Horrible Sub release!!
Zou ik niet doen. 4 uur slapen, dan om 00:00 wakker worden om vervolgens de hele nacht op te blijven. Behalve natuurlijk als dat je bedoeling is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja gaat dutje doen
tot over 4 uur
Net ergens gelezen dat het de bedoeling is dat PSYCHO PASS een anti-moé serie moet worden die óf heel goed wordt óf falikant mislukt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Da's prima.
Mmm. Eerste episode, weet nog niet wat ik er van moet vinden. Maarja met Gen Urobuchi moet het goed komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |