Tuurlijk moet er iemand zijn om er vervolgens een opmerking over te maken een een screenshot te plaatsen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tuurlijk moet er ene pantsu shot in voor komen
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tuurlijk moet er iemand zijn om er vervolgens een opmerking over te maken een een screenshot te plaatsen.
Dit moet best wel geweldig zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:
De vloer is lava -game!In een metro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!
Dat edit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iets schokkends tegen gekomen op het internet. Gebeurt wel vaker. Niets om te zien hier.
Was het goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Net Chuunibyou episode 2 gezien. What has been seen, cannot be unseen. En wat heb ik net in hemelsnaam gezien? Ik weet het ook niet..
Ja maar die heeft een roze bril op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens onze Kyubey hier wel. Die was er helemaal enthousiast over.
Het is al laat. Ga zo naar bed. Zit lekker van Radio 4 te genieten nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef Arashimashou het volgende:
HET IS WEL GOED.
niet perfect.
MAAR WEL GOED GA HET KIJKEN.
Moefag. Het was heel.. awkward.. Ik geef het nog 1 á 2 epsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens onze Kyubey hier wel. Die was er helemaal enthousiast over.
Ik geef Maus gelijk, K-ON had gewoon een goed gehalte Moe maar bij Chuunibyou gaat het over de top en dan krijg je van die moefagsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Moefag. Het was heel.. awkward..
Vraag je stage of je certificaten mag halen. Doe ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen 8:10 gaat de wekker wakker worden tandenpoetsen laptop aan Busou shinki downloaden en kijken en dan om 9:30 richting stage
tis in een winkel en daaraan zit de TDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag je stage of je certificaten mag halen. Doe ik ook.
Is het raar dat ik het niet eens zo overdreven moe vind? Is retarded tegenwoordig een synoniem voor moe?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik geef Maus gelijk, K-ON had gewoon een goed gehalte Moe maar bij Chuunibyou gaat het over de top en dan krijg je van die moefags
Mwah, het is gewoon een beetje dom. Ik vind die male MC wel geinig, dat is de enige reden dat ik nog kijk tbh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het raar dat ik het niet eens zo overdreven moe vind? Is retarded tegenwoordig een synoniem voor moe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |