Dat komt hopelijk nogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:12 schreef Qunix het volgende:
Beetje Bubblegum Crisis Tokyo 2040 sfeer...
Tot nu toe nog niet echt weg geblazen van de kwaliteit eigenlijk.
Hmm, ik wacht nog even tot ik wat meer series heb gekeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net de eerste 3 episode's van Space brothers gezien wat een geniale serie ga ik zeker volgen
Mijn Negerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat. Fuck it. Space Bros gaat het worden.
Oké, als ik dat zo hoor heeft het potentie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Net ergens gelezen dat het de bedoeling is dat PSYCHO PASS een anti-moé serie moet worden die óf heel goed wordt óf falikant mislukt.
Wij wachten geduldig af...
Naast twee goede werkjes heeft hij bijna alleen maar peop visual novels geschreven. Alleen om Madoka is hij in eens heel erg gehyped. Voorheen was het niets bijzonders en nu denk ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Da's prima.
Mmm. Eerste episode, weet nog niet wat ik er van moet vinden. Maarja met Gen Urobuchi moet het goed komen
Briljant ja... Niveau blijft even goed of wordt zelfs beter tot aan de huidige episode. En ik verwacht zelfs meer!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net de eerste 3 episode's van Space brothers gezien wat een geniale serie ga ik zeker volgen
Dus ik heb er goed aangedaan dat ik nu de overige 24 episodes aan het downloaden benquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Briljant ja... Niveau blijft even goed of wordt zelfs beter tot aan de huidige episode. En ik verwacht zelfs meer!
Zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dus ik heb er goed aangedaan dat ik nu de overige 24 episodes aan het downloaden ben?
Precies. Ik snap niet dat mensen genoegen nemen met een inferieur product om hun ongeduld te voeden. Ik haat die mentaliteit. Als je iets beters in handbereik kan krijgen, dan doe je dat gewoon.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Psycho pass wacht ik nog even mee wil eerst zien wie het allemaal gaat subben
Subbers als Horriblesubs en Hadena skip ik zowiezoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Ik snap niet dat mensen genoegen nemen met een inferieur product om hun ongeduld te voeden. Ik haat die mentaliteit. Als je iets beters in handbereik kan krijgen, dan doe je dat gewoon.
Zie het als een gratis Fiat Panda kunnen krijgen, of een dagje wachten en dan voor een BMW in de 7-series kunnen gaan.
Precies. Wij gaan liever voor de gratis BMW. Laat de rest maar tevreden zijn met een Fiat Panda, mwuhaha.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Subbers als Horriblesubs en Hadena skip ik zowiezo
GG,Commie,UTW, OCZ, Mazui, Dokiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Wij gaan liever voor de gratis BMW. Laat de rest maar tevreden zijn met een Fiat Panda, mwuhaha.
GG alleen als het niet anders kan. Voor de rest wel mee eens.quote:
Enige wat ik van doki heb is Onii-chan Dakedo Ai Sae Coalgirls heb ik ook maar dan wel de 720P releases en van eclipse alleen shakuganquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GG alleen als het niet anders kan. Voor de rest wel mee eens.
Coalgirls (inb4 bloat), Eclipse (bestaat helaas niet meer, maar was echt de beste fansubgroep), Elysium.
Oh, en Doki zuigt.
Dit heb je nu pas door?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit heb je nu pas door?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[Commie] Shinsekai Yori - From the New World - 02 [170E72A1].mkv
Is het niet OZC? En dat zijn qualitysubbers, geen speedsubbers dus dan kan je nog wel ff wachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor gundam moet je echt altijd OCZ nemen
Hij heeft ook Fate/Zero geregisseerd. Just a FYI.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Naast twee goede werkjes heeft hij bijna alleen maar peop visual novels geschreven. Alleen om Madoka is hij in eens heel erg gehyped. Voorheen was het niets bijzonders en nu denk ik nog steeds niet.
I know. Madoka en Fate/Zero reken ik tot de twee goede werkjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit heb je nu pas door?
[..]
Dit heb je nu pas door?
[..]
Is het niet OZC? En dat zijn qualitysubbers, geen speedsubbers dus dan kan je nog wel ff wachten.
[..]
Hij heeft ook Fate/Zero geregisseerd. Just a FYI.
Ja dat heb ik inderdaad pas doorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit heb je nu pas door?
[..]
Dit heb je nu pas door?
[..]
Is het niet OZC? En dat zijn qualitysubbers, geen speedsubbers dus dan kan je nog wel ff wachten.
Het zijn subs, get over itquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Ik snap niet dat mensen genoegen nemen met een inferieur product om hun ongeduld te voeden. Ik haat die mentaliteit. Als je iets beters in handbereik kan krijgen, dan doe je dat gewoon.
Zie het als een gratis Fiat Panda kunnen krijgen, of een dagje wachten en dan voor een BMW in de 7-series kunnen gaan.
Ik wel. Plus ze zaten te trollen in Steins;Gate. En andere geloof ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad met HorribleSubs.
Maar Horrible Subs is wel zo'n beetje de enige die ik uit principe niet neem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik wel. Plus ze zaten te trollen in Steins;Gate. En andere geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |