ditquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar Horrible Subs is wel zo'n beetje de enige die ik uit principe niet neem.
En omdat het subs zijn zou je maar tevreden moeten zijn met alles? Ik wil alles dat ik bezit in de hoogst mogelijke prijs/kwaliteit-verhouding hebben.quote:
Heeft het over prijs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En omdat het subs zijn zou je maar tevreden moeten zijn met alles? Ik wil alles dat ik bezit in de hoogst mogelijke prijs/kwaliteit-verhouding hebben.
Nee, niet weer aubquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En omdat het subs zijn zou je maar tevreden moeten zijn met alles? Ik wil alles dat ik bezit in de hoogst mogelijke prijs/kwaliteit-verhouding hebben.
Ik neem geen genoegen met inferieure producten.
Ho, als de Platinum Tin Collection van NGE in regio 2 was uitgebracht had ik hem al lang gekocht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heeft het over prijs.
Download TB's aan anime.
Ik ook niet. Is echt een eitje om te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef mschol het volgende:
er zijn een paar groepen die ik, na het zien van 1 hele show, liever mijd
als ik iets download wil ik tegenwoordig een aantal dingen:
1) chapters
2) zo min mogelijk grote taalfouten
en dan houd je een hand vol subbers over![]()
ik snap werkelijk niet dat nog niet elke subber aan chapters doet...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil niet offtopic gaan hoor... maar de smilies zien er wat anders uit... wat dikker?
Hier niets aan de hand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil niet offtopic gaan hoor... maar de smilies zien er wat anders uit... wat dikker?
zelfs enigsinds recente mediaspelers snappen chaptersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is echt een eitje om te doen.
Vaak is het voor mensen met pauperhardware of mediaspelertjes.
En als je het opslaat converteert hij het naar een jpeg zonder verklaarbare reden.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dan had hij een blackberry gehad..
Dus Android is niet perfect?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik op mijn Android-telefoon het soms had dat de FOK!-smilies extreem snel afspeelde.
Na een update niet meer.
Android is verre van perfect en loopt alleen op hele goede hardware net zo soepel als iOS. Ik vind het echter de vrijheden die je krijgt wel waard. Mijn 3 jaar oude Samsung Galaxy S doet het echt nog prima en draait ondanks zijn leeftijd Android 4.1.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dus Android is niet perfect?Shocking
ook de goedkopere foons draaien echt prima anders hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Android is verre van perfect en loopt alleen op hele goede hardware net zo soepel als iOS. Ik vind het echter de vrijheden die je krijgt wel waard. Mijn 3 jaar oude Samsung Galaxy S doet het echt nog prima en draait ondanks zijn leeftijd Android 4.1.
Maar goed, het blijft een OS die draait op een JAVA-VM.
[/offtopic]
Vind je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ook de goedkopere foons draaien echt prima anders hoor
de goedkopere toestellen die ik (een tijd terug) eens mee gerotzooid heb vond ik best android prima draaien, ja je hebt dan niet de meest recente android versie, dat is wel weer zo...quote:
true, is inderdaad onbegrijpelijkquote:Ik vind dat wel meevallen. Ach ja, ik vind Android sowieso heel developer-friendly. Bij iOS heb je per se Mac OS X nodig om fatsoenlijk te kunnen developen voor dat ding. Snap niet hoe de app-store zo groot heeft kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |