SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zo bzv teruggekeken. Hėt moment viel een beetje tegen (tja hoge verwachtingen hè), maar wel een behoorlijk vileine opmerking van Ina, wow, die laat zich wel erg kennen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Op een lokale nieuwssite hier is men er hier al achter dat AadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:04 schreef byah het volgende:
Op een lokale nieuwssite hier is men er hier al achter dat AadAch.. tijdens de vorige serie werd ook heel hard geroepen dat Marcel al samenwoonde met Ksenia..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ksenia was wel zijn keuze. Ik dnk dat aad zijn keuze voor dingetje ook al gemaakt heeft.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Die droomt nog altijd over poolse meisjes....quote:Gaat voor de BHFH-award 2005!
Misschien is die wel geëmigreerd naar Polen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Die droomt nog altijd over poolse meisjes....All she wants and needs is just a little taste..![]()
Op de site van BZV staat een filmpje van Ina, waarin ze terug kijkt op het vertrek. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze spijt zou hebben van haar reactie, maar daar zegt ze dan weer niks over...In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Nee natuurlijk niet, zo iemand vindt altijd dat ze gelijk heeft!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef Soempie het volgende:
Op de site van BZV staat een filmpje van Ina, waarin ze terug kijkt op het vertrek. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze spijt zou hebben van haar reactie, maar daar zegt ze dan weer niks over...![]()
![]()
Het kwam ook door de titel van het filmpje: Hoe kijkt Ina terug op haar vertrek bij Aad?
Dan verwacht ik automatisch wat meer zelfreflectie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik zie net de TT, moehahaha![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Als ze er met geen woord over rept, is haar toestand nog ernstiger dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:14 schreef Soempie het volgende:
Het kwam ook door de titel van het filmpje: Hoe kijkt Ina terug op haar vertrek bij Aad?
Dan verwacht ik automatisch wat meer zelfreflectie.Stop the world, I want to get out.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat een kennisje een internetdate met hem had gehad. Ze kende helaas BZV nietEn?
![]()
Op een lokale nieuwssite hier is men er hier al achter dat AadWaarom lees ik het nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Op een lokale nieuwssite hier is men er hier al achter dat AadVerbaast me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo gingen hier de verhalen rond datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit elkaar zouden zijn...
[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 09-10-2012 14:11:10 ]nerovetsrethca![]()
Kan zoiets even in een spoiler?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:20 schreef slangpie het volgende:
Zo gingen hier de verhalen rond dat * en * ook al weer uit elkaar zouden zijn...The love you take is equal to the love you make.![]()
het is toch allemaal gossip....quote:
dit wil echt niet zeggen dat ze uberhaubt voor elkaar kiezen (al gok ik van wel) en ook niet of ze dan wel bij of dan wel uit elkaar zijnHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Je weet niet of het zomaar uit de lucht is gegrepen of dat het op waarheid is gebaseerd. Voor dit soort dingen zijn er toch spoilers?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch allemaal gossip....
dit wil echt niet zeggen dat ze uberhaubt voor elkaar kiezen (al gok ik van wel) en ook niet of ze dan wel bij of dan wel uit elkaar zijnThe love you take is equal to the love you make.![]()
dat is toch het punt bij alle roddels? maar 95% is onzinquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet niet of het zomaar uit de lucht is gegrepen of dat het op waarheid is gebaseerd. Voor dit soort dingen zijn er toch spoilers?He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Toch maar in een spoiler, dan. Dan heb ik nog een keuze.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch het punt bij alle roddels? maar 95% is onzinThe love you take is equal to the love you make.![]()
Haha, vinden jullie het echt belangrijk of spannend wie wie kiest? Ik kijk ook altijd hoor, al 6 seizoenen, maar voor de humoristische scenes. Wie ze kiezen en of ze gelukkig met elkaar worden zal me echt een boerenmetworst wezen.![]()
Dat interesseert mij wel degelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, vinden jullie het echt belangrijk of spannend wie wie kiest? Ik kijk ook altijd hoor, al 6 seizoenen, maar voor de humoristische scenes. Wie ze kiezen en of ze gelukkig met elkaar worden zal me echt een boerenmetworst wezen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Nou de spanning en de verrassing is er natuurlijk behoorlijk af als je alles al weet. Die roddels kloppen gewoon heel erg vaak. En dan is voor mij die lol er iig wel af.
Ik heb zelf ook wel inside informatie gehad, maar dat zet ik altijd in spoilers, dat was ook 100% waar.know'm sayin?
word? word.![]()
spoiler is een spoilerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch allemaal gossip....
dit wil echt niet zeggen dat ze uberhaubt voor elkaar kiezen (al gok ik van wel) en ook niet of ze dan wel bij of dan wel uit elkaar zijn![]()
![]()
TR gemacht!![]()
Hij is weer leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://nynkedejong.tumblr(...)rouw-rot-op-rick-jan
Wat een weelde... dat we wekelijks al 2 van zulke leuke stukjes mogen lezen![]()
![]()
Niet door mij gemaakt hoor, maar even hier neergekwakt, vond hem ook leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is weer leuk
Wat een weelde... dat we wekelijks al 2 van zulke leuke stukjes mogen lezen![]()
Haha grappig! En hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat een kennisje een internetdate met hem had gehad. Ze kende helaas BZV nietAll she wants and needs is just a little taste..![]()
En op welke site kunnen we Marcel vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha grappig! En hoe is dat afgelopen?![]()
Ben benieuwd naar zijn beschrijving.![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
En op welke site kunnen we Marcel vinden![]()
Ben benieuwd naar zijn beschrijving.
Kan nu niet zoeken want ben op mijn werk.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Hij was niet haar typequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
En op welke site kunnen we Marcel vinden![]()
Ben benieuwd naar zijn beschrijving.Volgens mij relatieplanet.
![]()
Reformatorisch Dagbladquote:Exportproduct Europa: Boer zoekt man
08-10-2012 09:28 | S. M. de Bruijn
Foto ANP
Het zal een deel van de lezers van deze krant mogelijk ontgaan zijn, maar vorige maand is de topper van de Nederlandse televisie weer van start gegaan: Boer zoekt vrouw. In tv-termen is dit programma een kijkcijferkanon en een paar weken geleden werd er weer een record mee gebroken: 4,2 miljoen kijkers. Dat is weliswaar minder dan het WK-voetbal maar onder de gewone tv-series voert Boer zoekt vrouw al sinds 2004 de lijst aan en scoort het beter dan het achtuurjournaal.
Over de inhoud kan ik weinig vertellen omdat ik niet bij die 4 miljoen Nederlanders hoor, maar van tijd tot tijd hoor ik anderen erover praten. Een reeks eenzame boeren solliciteert via de tv naar een levenspartner, kijkers reageren en tien dames mogen een afspraakje maken met de boer van hun voorkeur. Elke week wordt de kennismaking intensiever en vallen er wat vrouwen af. Uiteindelijk blijft er één dame per boer over, die samen een reisje maken. Iedere zondagavond worden de kijkers op de hoogte gehouden van de details van de ontmoetingen. Erg efficiënt is het allemaal niet, want uit de statistieken blijkt dat pakweg de helft van die boeren na verloop van tijd toch weer single is of met een ander ging samenwonen.
En ja, je kon er op wachten: het laatste nieuws rond Boer zoekt vrouw is dat sommige boeren juist een man zoeken. Bij boer Willem mochten onlangs drie kerels logeren: Jacob, Jurjen en Klaas. Hij denkt dat de heren zich goed zullen vermaken op zijn bedrijf, vertelt de website.
Zo worden wekelijks 4 miljoen mensen gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen. Eerst door kijkers wijs te maken dat je de beste levenspartner vindt via een soort ratrace en daarna door de indruk te wekken dat het volstrekt normaal is dat je als man een andere man zoekt om je leven mee te delen.
Hoe triest dit ook is, er zit één lichtpuntje aan. Het lijkt erop dat Nederland niet meer tot de voorhoede in de westerse wereld hoort. Boer Willem had zich al een paar jaar eerder opgegeven, maar kennelijk durfde de KRO het toen niet aan. In andere landen waar Boer zoekt vrouw ook draait, waren al eerder homostellen te zien: Duitsland, Zweden en Vlaanderen.
%3Cscript%20src%3D%22http%3A//ad.nl.doubleclick.net/adj/dqa.ndrd.refdagII.nl/welbeschouwd%3Bpos%3Dplus%3Bage%3D%3Bgender%3D%3Bcity%3D%3Bcontent1%3D%3Bcontent2%3D%3Bcontent3%3D%3Bsz%3D468x60%3Btile%3D6%3Bord%3D9608716895962792%3F%22%20type%3D%22text/javascript%22%3E%3C/script%3E
Een ander recent bericht wijst er ook op dat we niet langer gidsland van de homolobby zijn in Europa. Frankrijk wil snel af van de woorden ”vader” en ”moeder” in officiële documenten vanwege de invoering van het homohuwelijk. Gelukkig zijn we in Nederland nog niet zo ver.
Moldavië
Toch kwam ik afgelopen zomer opnieuw een frappant staaltje van homolobby tegen, tijdens een reis naar Moldavië samen met enkele SGP’ers. Het kleine landje, ingeklemd tussen Roemenië en Oekraïne, kent ondanks het verscheurde politieke klimaat één duidelijke wens: aansluiting bij de Europese Unie. Wie het land bezocht, begrijpt dat meteen, want dit armste deel van Europa kan er daardoor alleen maar op vooruitgaan. Aansluiting bij de EU is echter niet zo gemakkelijk, maakte de Duitse bondskanselier, Frau Merkel, in augustus duidelijk. Er liggen nog verschillende hete aardappelen op het bord, zoals het vrijstaatje Trans-Dnjestrië.
Dat was een tegenvaller voor de Moldavische premier Filat, die zijn uiterste best heeft gedaan om indruk te maken op Merkel. Hij liet de snelweg van het vliegveld naar de hoofdstad renoveren, zodat de bondskanselier geen last zou hebben van de hobbels en kuilen – daar ligt nu ongeveer het enige stukje gladde vierbaansweg van Moldavië.
Ingrijpender was echter een andere maatregel die Filat voor de zomervakantie al regelde: een variant op de Nederlandse Algemene wet gelijke behandeling. Op 25 mei stemde het parlement in met deze zeer omstreden wet, die vooral bedoeld is om homo’s in Moldavië gelijke rechten te geven.
%3Cscript%20src%3D%22http%3A//ad.nl.doubleclick.net/adj/dqa.ndrd.refdagII.nl/welbeschouwd%3Bpos%3Dbasis%3Bage%3D%3Bgender%3D%3Bcity%3D%3Bcontent1%3D%3Bcontent2%3D%3Bcontent3%3D%3Bsz%3D468x60%3Btile%3D7%3Bord%3D9608716895962792%3F%22%20type%3D%22text/javascript%22%3E%3C/script%3E
Reden voor die wet is niet dat Moldavië zo’n vrijgevochten land is waar men nu snel het homohuwelijk wil invoeren en waar Boer zoekt man niet eens opzien zou baren. Integendeel: een overgrote meerderheid van de bevolking moet niets van die nieuwe wet hebben, verzekerden christelijke politici ons ter plekke. Vrijwel alle Moldaviërs zijn christen en behoren tot een van de twee orthodoxe kerken die zich tegen deze wet hebben verzet. Dat hielp echter niets, want om in de gunst van Europa te vallen, dien je homovriendelijk te zijn en dus kwam die wet er toch. Hebben homo’s het dan zo slecht in Moldavië? Dat valt mee, er zijn homoclubs en er worden van tijd tot tijd Gay Prides gehouden.
Dit bewijst weer hoe lang de Brusselse vingers zijn. Terwijl aansluiting bij de EU nog decennia kan duren of zelfs nooit toegestaan wordt, terwijl handelsbarrières het land in de greep van de corruptie houden, terwijl een maandinkomen van 100 of 200 euro meer regel dan uitzondering is, moet een land als Moldavië zijn christelijke identiteit toch alvast opofferen op het Europese altaar van het gelijkheidsdenken. En ook hier weer mede aangevoerd door een Nederlandse Europarlementariër, Marije Cornelissen van GroenLinks. Je zou je schamen dat je Nederlander bent.
Er waren al diverse redenen om kritisch te zijn over Europa, maar dit is er weer een. Hier gaat de kost wel héél ver voor de baat uit.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Die mogen sowieso al geen TV hebben en een programma dat op zondag uitgezonden wordt kunnen ze natuurlijk überhaupt niet zien.
En na al die jaren hebben ze ineens een probleem met het programma.... Omdat er een homo meedoet![]()
![]()
Wisten jullie dat er een evangelische school voor de journalistiek bestaat?The love you take is equal to the love you make.![]()
Je wordt door het programma gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef Burdie het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met het artikel![]()
Als de duivel zoveel invloed op je heeft dan moet je zelfstandig denkvermogen wel bijna aangetast zijn door religieuze hersenspoeling.![]()
Ik was al bang dat ik met oud nieuws aan kwam zetten.
Tip voor mezelf: lees, niet scroll, het topic van tevoren door.
Oké, doorgelezen.quote:Serieus.quote:Hebben homos het dan zo slecht in Moldavië? Dat valt mee, er zijn homoclubs en er worden van tijd tot tijd Gay Prides gehouden.
[ Bericht 66% gewijzigd door Cee op 09-10-2012 19:21:26 ]![]()
Ja, homoclubs en Gay Prides, dan heb je geen gelijke rechten en acceptatie nodig, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
Ik was al bang dat ik met oud nieuws aan kwam zetten.
Tip voor mezelf: lees, niet scroll, het topic van tevoren door.
Oké, doorgelezen.
[..]
[..]
Serieus.![]()
De auteur verklaarde zich vandaag trouwens nog wat verder nader op de site van het RD, met onder andere de nu al onsterfelijke zin "Ik hou van homo's echt, maar heb er grote moeite mee als ze relaties met elkaar aangaan." Dus in je eentje homo wezen, prima, maar oh jee als je er wat mee doet. (eigenlijk precies wat ik van christenen vind)
![]()
Briljant en heel begrijpelijk. Ik bedoel, ik hou van kippen echt, maar heb er grote moeite mee als ze eieren leggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:44 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De auteur verklaarde zich vandaag trouwens nog wat verder nader op de site van het RD, met onder andere de nu al onsterfelijke zin "Ik hou van homo's echt, maar heb er grote moeite mee als ze relaties met elkaar aangaan."![]()
![]()
Echt? Ik moet er bijna van kotsen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef Burdie het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met het artikel![]()
Was een garpje hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Ik moet er bijna van kotsen.![]()
![]()
Ik denk niet dat dat soort mensen op FOK rondhangt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja? Ik snap de garp niet dan. Maar als je het echt vindt mag je er gerust voor uit komen hoor.![]()
dan kun je [ spoiler ] insert bericht [ / spoiler ] intypenquote:
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
oeps, en dat na 4 jaar FOK!kenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan kun je [ spoiler ] insert bericht [ / spoiler ] intypen
nerovetsrethca![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Briljant en heel begrijpelijk. Ik bedoel, ik hou van kippen echt, maar heb er grote moeite mee als ze eieren leggen.![]()
![]()
http://www.refdag.nl/opin(...)r_zoekt_man_1_680999quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, dit is daadwerkelijk gepubliceerd?
Niet op zondag proberen te lezen, dan doet de site het niet.![]()
Ik denk dat je je daar op verkijkt... er zijn een aantal behoorlijk zwarte kousen gereformeerden op FOK!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat soort mensen op FOK rondhangt.
En je hoeft niet eens zwarte kousen gereformeerd te zijn om zulke rare ideeën over homoseksualiteit te hebben.![]()
Moslim, Oost- of Zuid-Europeaan kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar op verkijkt... er zijn een aantal behoorlijk zwarte kousen gereformeerden op FOK!
En je hoeft niet eens zwarte kousen gereformeerd te zijn om zulke rare ideeën over homoseksualiteit te hebben.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten![]()
Of gewoon een Nederlandse boerenlul (om maar even in de sfeer van het topic te blijven), die zijn er ook genoeg hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Moslim, Oost- of Zuid-Europeaan kan ook inderdaad.![]()
Absoluut, maar dat zijn ook vaak gereformeerden of iets wat er op lijkt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of gewoon een Nederlandse boerenlul (om maar even in de sfeer van het topic te blijven), die zijn er ook genoeg hoor.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten![]()
Van de BZV-website:
Marije Sophia besloot op een wel heel toevallig moment ter wereld te komen. De weeën begonnen terwijl Femke naar Boer zoekt Vrouw zat te kijken.
![]()
![]()
Aad maakt een behoorlijk gereformeerde indruk. Linda ook. Jeanet niet, maar zij lijkt van hetzelfde "stugge" type als Aad te zijn wat daar in de omgeving gewoon schijnt te zijn. Nu Ina weg is, is het gelijk minder moeilijk om daar doorheen te kijken.
Ik heb wel even zitten vergelijken tussen Martin & Co en Aad & Co. Martin komt natuurlijk duidelijk als de beste uit de bus, maar hij heeft een leuk gezin, is gewend niet iedereen te kijken en aan persoonlijke aandacht te verdelen aan elk, al naar behoefte de een wat meer dan de ander. Hij is heel sociaal en dat straalt natuurlijk ook uit op de vrouwen. Met stralend weer zonder stekeligheden is het meteen veel gezelliger. En nu de eerste spanning eraf is, zie je ook dat de twee gebleven vrouwen meteen speelser en opener zijn.
Bij Aad zit het behoorlijk tegen. Ina apart ontmoet zou heel anders uitgepakt hebben. Het is voor het eerst in BZV dat de vrouwen niet samen door één deur kunnen. Jeanet heeft haar gezicht niet mee (maar dat viel deze keer best mee) en ze had blijkbaar de ervaring dat je het beste gewoon wacht tot Ina uitgeraasd is. Niet moeilijk om je voor te stellen dat je ook niet vrolijker wordt van dat razen. Èn het is in een streek waar men toch niet al te vrolijk en blij doet. Voor buitenstaanders zal het er erger uit zien dan voor kijkers uit de eigen streek.
Leuk om het vertrek bij Martin en bij Henk naast elkaar te zetten: Direct spijt voor de pechvogel die vertrekken moet. Zelfde groepjes vrouwen die het samen doen en zelfde reactie, alleen is er een groot leeftijdsverschil en dat zie je in hun beweging.![]()
"Zo worden wekelijks 4 miljoen mensen gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen. Eerst door kijkers wijs te maken dat je de beste levenspartner vindt via een soort ratrace en daarna door de indruk te wekken dat het volstrekt normaal is dat je als man een andere man zoekt om je leven mee te delen."quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/opin(...)r_zoekt_man_1_680999
Niet op zondag proberen te lezen, dan doet de site het niet.
Bij dit stuk ben ik even naar de wc gerend
Nouja eigenlijk kan ik niks anders dan mensen die dit soort dingen daadwerkelijk denken heel hard uit te lachen, maar het is eigenlijk wel een hele trieste zaak
My salvation lies in your love..![]()
Dat van die ratrace kan ik inkomen. Moet ook allemaal snel snel. Maar altijd dat gezeur over homo's en dat God dat zo niet wil ...Gelul!
God moet z'n, overigens niet bestaande, bek houden.
Man, man dat dit soort troep gepubliceerd mag worden. En dat dat dan niet opgepikt wordt. Eigenlijk zouden we massal de straat op moeten gaan.![]()
zal t artikel maar niet op FB posten - krijgen we meteen een discussie aangezien ik een ZWAAR atheist persoon in mn 'vrienden'lijst heb...Geen zin in een heul betoog van de desbetreffende
Ik zat er ook al over te twijfelen, maar ik heb een aantal gelovige familieleden. Best lief hoor, ik wil alleen niet dat ze trouwen. Maar heb geen zin om de discussie met hen aan te gaan. Zit nu wel die site van het RD door te spitten. Niet te geloven. Christenhonden![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Wel apart dat hij het programma gezien heeft aangezien die gasten op zondag toch geen tv kijken...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
"Zo worden wekelijks 4 miljoen mensen gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen. Eerst door kijkers wijs te maken dat je de beste levenspartner vindt via een soort ratrace en daarna door de indruk te wekken dat het volstrekt normaal is dat je als man een andere man zoekt om je leven mee te delen."
Bij dit stuk ben ik even naar de wc gerend
Nouja eigenlijk kan ik niks anders dan mensen die dit soort dingen daadwerkelijk denken heel hard uit te lachen, maar het is eigenlijk wel een hele trieste zaak![]()
Hoho, goed lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wel apart dat hij het programma gezien heeft aangezien die gasten op zondag toch geen tv kijken...
"Over de inhoud kan ik weinig vertellen omdat ik niet bij die 4 miljoen Nederlanders hoor, maar van tijd tot tijd hoor ik anderen erover praten."![]()
Uitzending gemist?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wel apart dat hij het programma gezien heeft aangezien die gasten op zondag toch geen tv kijken...![]()
Dat heb ik niet goed gelezen dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoho, goed lezen
"Over de inhoud kan ik weinig vertellen omdat ik niet bij die 4 miljoen Nederlanders hoor, maar van tijd tot tijd hoor ik anderen erover praten."![]()
1e zin na het dikgedrukte intro.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat heb ik niet goed gelezen dan.
Maar geeft niet![]()
![]()
Jij bent net zo erg met deze ongenuanceerde en haatdragende uitspraken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zat er ook al over te twijfelen, maar ik heb een aantal gelovige familieleden. Best lief hoor, ik wil alleen niet dat ze trouwen. Maar heb geen zin om de discussie met hen aan te gaan. Zit nu wel die site van het RD door te spitten. Niet te geloven. Christenhonden![]()
![]()
![]()
Eens met mij of met dat stukje uit het artikel??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wel apart dat hij het programma gezien heeft aangezien die gasten op zondag toch geen tv kijken...My salvation lies in your love..![]()
Naast de berg troep zitten er wel enkele goede dingen in dat artikel eigenlijk.
[ Bericht 36% gewijzigd door marcodej op 10-10-2012 15:50:16 ]"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat BZV een ratrace is ok, maar dat is niet wat hij zegt. Hij stelt dat BZV op een duivelse wijze alle kijkers hersenspoelt om ze te laten geloven dat je tegenwoordig je partner op die manier moet zoeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:40 schreef Apotheose het volgende:
Dat van die ratrace kan ik inkomen. Moet ook allemaal snel snel. Maar altijd dat gezeur over homo's en dat God dat zo niet wil ...Gelul!
please..
Met jouw mening.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:19 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Eens met mij of met dat stukje uit het artikel??![]()
Nou weet ik dat ze in de biblebelt een beetje achterlopen, maar de beste man heeft nooit een probleem gehad met het zogenaamde rat race principe van het programma.... In al die jaren niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat BZV een ratrace is ok, maar dat is niet wat hij zegt. Hij stelt dat BZV op een duivelse wijze alle kijkers hersenspoelt om ze te laten geloven dat je tegenwoordig je partner op die manier moet zoeken.
please..
Maar nu er een homo meedoet mankeert er ineens wat aan de opzet![]()
![]()
Ik vind de term ratrace hier trouwens helemaal niet van toepassing.The love you take is equal to the love you make.![]()
Hij zegt ook dat we leren dat dit de beste manier is om een partner te vinden. Terwijl we juist zien, dat dit een matige manier is met veel teleurstellingen en veel foute uitgangspunten. Het is dus best leerzaam, zie ik nu opeens. Kijken naar oorzaak en gevolg, naar eigen gedrag en gevolgen, naar eigen verantwoordelijkheden wel of niet kunnen accepteren.![]()
ja alsof we nu ALLEMAAL denken: "goh dus zo moet je een partner zoeken! Ooowww!"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat BZV een ratrace is ok, maar dat is niet wat hij zegt. Hij stelt dat BZV op een duivelse wijze alle kijkers hersenspoelt om ze te laten geloven dat je tegenwoordig je partner op die manier moet zoeken.
please..
Wat een inzichtvol topic is dit opeens gewordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef Teslynd het volgende:
Hij zegt ook dat we leren dat dit de beste manier is om een partner te vinden. Terwijl we juist zien, dat dit een matige manier is met veel teleurstellingen en veel foute uitgangspunten. Het is dus best leerzaam, zie ik nu opeens. Kijken naar oorzaak en gevolg, naar eigen gedrag en gevolgen, naar eigen verantwoordelijkheden wel of niet kunnen accepteren.
Kijkcijfers Boer Zoekt Vrouw seizoen 2010/2011 vs. 2012
01 05-09-2010 3.328.000 (dit jaar 3.455.000)
02 12-12-2010 3.754.000 (dit jaar 3.729.000)
03 19-12-2010 4.230.000 (dit jaar 3.054.000)
04 26-12-2010 3.202.000 (dit jaar 3.718.000)
05 02-01-2011 3.882.000 (dit jaar 4.170.000)
06 09-01-2011 4.506.000 (dit jaar 3.918.000)
07 16-01-2011 4.909.000 (dit jaar 4.065.000)
08 23-01-2011 5.105.000
09 30-01-2011 5.227.000
10 06-02-2011 5.090.000
11 13-02-2011 4.997.000
12 20-02-2011 4.929.000
Dit seizoen loopt nu bijna 1 miljoen kijkers achter bij vorig seizoen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik heb aflevering 8 en 9 gemist en zou ze graag nog willen bekijken Alleen kan ik die niet online kijken, heeft nog iemand hier last van? Of een goede site waar ik ze wel kan bekijken?Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Nee, van dit seizoen.. Op de site staat er wel iets maar als ik het aanklik dan krijg ik een fragment ipv een aflevering.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef Leandra het volgende:
Aflevering 8 en 9 van het vorige seizoen?Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Die moeten nog uitgezonden worden. Aflevering 8 is morgen en aflevering 8 is volgende week. Datum van uitzenden staat er ook bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:55 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Nee, van dit seizoen.. Op de site staat er wel iets maar als ik het aanklik dan krijg ik een fragment ipv een aflevering.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Haha ohquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moeten nog uitgezonden worden. Aflevering 8 is morgen en aflevering 8 is volgende week. Datum van uitzenden staat er ook bijKoekoek...
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Ben benieuwd wat er bij Martin staat te gebeuren.
We zagen in de preview al dat Swaen slecht nieuws krijgt.
In de Microgids staat het volgende:
"Eén van de twee vrouwen van Martin krijgt slecht nieuws van het thuisfront en dat heeft effect op het liefdesproces".
Wat denken jullie?
- Swaen gaat naar huis en Wilma blijft
- Swaen gaat naar huis maar komt terug (denk ik niet)
- Swaen gaat naar huis en Martin stuurt Wilma dan ook maar weg want hij zou voor Swaen gaan kiezen.
- Martin wilde toch al voor Wilma kiezen..![]()
Ik denk dat Swaen flink getroost moet worden en dat ze daarom heel snel heel close wordt met Martin.
En/of ze doen aan troostseks?![]()
![]()
Swaen gaat dus sowieso even weg, dus bondingtime met Wilmaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ben benieuwd wat er bij Martin staat te gebeuren.
We zagen in de preview al dat Swaen slecht nieuws krijgt.
In de Microgids staat het volgende:
"Eén van de twee vrouwen van Martin krijgt slecht nieuws van het thuisfront en dat heeft effect op het liefdesproces".
Wat denken jullie?
- Swaen gaat naar huis en Wilma blijft
- Swaen gaat naar huis maar komt terug (denk ik niet)
- Swaen gaat naar huis en Martin stuurt Wilma dan ook maar weg want hij zou voor Swaen gaan kiezen.
- Martin wilde toch al voor Wilma kiezen..Ben ook wel benieuwd wat voor nieuws het zal zijn..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Swaen gaat dus sowieso even weg, dus bondingtime met WilmaBen ook wel benieuwd wat voor nieuws het zal zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]Yep.. ze is weduwe. Volgens mij ook inderdaad allemaal weduwen bij Martin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wel, zie maar:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dacht het niet, hoor.
Oh, wel dus. Vreemd.
http://boerzoektvrouw.kro(...)verlies/default.aspx![]()
Ik denk inderdaad dat Martin een heel andere (kwetsbare) kant van Swaen ziet en dan -helemaal- voor haar valt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:02 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat Swaen flink getroost moet worden en dat ze daarom heel snel heel close wordt met Martin.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik krijg serieus een naar gevoel van die Jeannet, wat lijkt me dat een negatief persoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:45 schreef laucas het volgende:
Ik vind die vrouwen van Aad maar mega irritantPeace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Waarom lees je wat wij elke dag erover schrijven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef Paul het volgende:
Waarom praten jullie elke dag over dit programma hee![]()
![]()
dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Martin een heel andere (kwetsbare) kant van Swaen ziet en dan -helemaal- voor haar valt.![]()
Martin zit allang op zwaantje hoor.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Vandaar m'n -helemaal-quote:
En ik hoop nog steeds dat het toch Wilma wordt.
het is allemaal een complot. Ze heeft gewoon iemand gesmst dat ze haar ff moet bellen met een triest verhaal. Dan barst zij in tranen uit en zoekt haar heil bij Martin. Bingo!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:02 schreef Burdie het volgende:
En/of ze doen aan troostseks?
Ik heb er weer zin in vanavond, wederom hoop ik gewoon op wat spektakelHjjaaad
Ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Vrees alleen dat flippende Ina het hoogtepunt blijft
![]()
![]()
Onze 'swaen kleef aan' weet van wanten.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
hhjaaaaaquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Is hier het filmpje al gepost van willem met zijn twee overgebleven mannen?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Willem heeft nog niemand weggestuurd in de afleveringen, dus aub in een spoiler posten danquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:35 schreef JohnDDD het volgende:
Is hier het filmpje al gepost van willem met zijn twee overgebleven mannen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Nee José komt terug, net als in Wie trouwt mijn zoon?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vandaar m'n -helemaal-
En ik hoop nog steeds dat het toch Wilma wordt.Niet meer actief op Fok!![]()
Gewoon verschillende categoriën, net als bij pageants!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ookVrees alleen dat flippende Ina het hoogtepunt blijft
Gênantste moment: Flippende Ina
Meest angstaanjagende moment: Ik ken-jouw-verhaal-Aad
Zieligste moment: Henrieke vanavond?
Lekkerste moment: Bert zonder shirt natuurlijk!
En last but not least the most beautiful smile.... Jeannet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:35 schreef JohnDDD het volgende:
En toch klikken hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kak, ik besef me nu dat Felix Baumgartner gewoon tijdens Bzv gaat springen... Dat is echt moeilijk kiezen!![]()
Welnee, helemaal niet moeilijk. Die sprong valt in het niet bij BZV. En bovendien wordt die 2.000 keer herhaald. Als het doorgaat....![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:35 schreef JohnDDD het volgende:
Dat zou ik ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Hij springt toch om acht en het duurt zes minuten? Sluit precies aan dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:53 schreef Ooi86 het volgende:
Kak, ik besef me nu dat Felix Baumgartner gewoon tijdens Bzv gaat springen... Dat is echt moeilijk kiezen!![]()
Welke zender?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij springt toch om acht en het duurt zes minuten? Sluit precies aan dan.Chick on a mission![]()
Of BBC World News. De stream hapert nog al behoorlijk hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om zo te kijkenNiet heel boeiend dit seizoen, dus
Ik heb net naar een man gekeken die van 36 kilometer hoogte zich eigen uit een kamertje liet vallen, m'n adrenaline is hier helemaal niet meer op afgestemd.![]()
![]()
saai iddquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef ejiraM het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om zo te kijkenNiet heel boeiend dit seizoen, dus
Doei!![]()
ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb net naar een man gekeken die van 36 kilometer hoogte zich eigen uit een kamertje liet vallen, m'n adrenaline is hier helemaal niet meer op afgestemd.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Zelfde hier, het idee dat ik zo terug moet naar dat getetter van Yvonquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb net naar een man gekeken die van 36 kilometer hoogte zich eigen uit een kamertje liet vallen, m'n adrenaline is hier helemaal niet meer op afgestemd.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan nu alleen aan dat filmpje van Lucky denken.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan nu alleen aan dat filmpje van Lucky denken.![]()
Jee, ik zit nog vol met adrenaline van die sprong van daarnet... Pfff. Dan is dit wel even een overgang...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Erg hequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef Injetta het volgende:
Jee, ik zit nog vol met adrenaline van die sprong van daarnet... Pfff. Dan is dit wel even een overgang...Vooral de t(r)uttigheid van Yvon//
![]()
Pim is op 2 zenders op ned1 en ned2quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
One giant step for man, one small leap for farmers.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Kleine sprong hoor, van Baumgartner naar BZV.
Of zoiets.![]()
![]()
Mooie TT Sjeekequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
One giant step for man, one small leap for farmers.
Of zoiets.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
One giant step for man, one small leap for farmers.
Of zoiets.!
Ik vind het echt een gekke overgang zo![]()
![]()
Toen zijn helm open ging hoopte ik even dat het toch Boer Aad zou zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Kleine sprong hoor, van Baumgartner naar BZV."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Och, die sprong van die Oostenrijker was nog saaier dan BZV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rastafari!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal kleurige kleding
Duh Jacob is veel te leuk en modern voor hem.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie kleurige shirtjes hebben ze allemaal aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij gaat voor Jurjen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Duh Jacob is veel te leuk en modern voor hem.![]()
Ik moet aan Robijn reclame denkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Mooie kleurige shirtjes hebben ze allemaal aan.![]()
![]()
Hij vind het mooi dat het hem raakt.
Wat een figuur."De zon scheen op mij, en ik voelde me gelukkig."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
Volgens m'n moeder is 'die rooie' verliefd op 'die'n gruune'. Da ge 't wit!TeamGroen!
![]()
Die rooie zoekt een rebound..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
Volgens m'n moeder is 'die rooie' verliefd op 'die'n gruune'. Da ge 't wit!![]()
Waarschijnlijk was dat de druppelquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
En vorige week rolde hij nog leuk door 't hooi voor hem.
Ik aan een stoplichtquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
'haal de drank maar op tafel'
Ook geen gezicht, Bert op zo'n fietske.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nu hebben ze weer een halve dag iets om over te praten![]()
Het weerquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef ejiraM het volgende:
![]()
![]()
Kan dit ondertiteld worden?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Is iets anders dan over koetjes en kalfjes pratenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef ejiraM het volgende:
![]()
![]()
wat een gezelligheid zo samen in de tuin
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ongemakkelijk sfeertje bij Hermien. Of hoe heet ze...
Ik zou gek worden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:
Ik vind ze allebei net zo irritant, perfecte match.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat drinkt ie vaag, de boer.
Alsof ie aan een theekranje zit.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zouden ze nou toevallig zo'n zelfde shirt hebben meegenomen en aangetrokken?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Stoel kraakt
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Dat gemompel van die drie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef Injetta het volgende:
Zouden ze nou toevallig zo'n zelfde shirt hebben meegenomen en aangetrokken?Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
Henrieke wil een leuke man en stuurt toch alle leuke mannen naar huis.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Dat vraag ik me dus ook oprecht afquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef Injetta het volgende:
Zouden ze nou toevallig zo'n zelfde shirt hebben meegenomen en aangetrokken?Net als de mannen van Willem, hoewel die kans iets groter is, is t nog steeds opvallend
Ik snap ook niet waarom zie die boerentaaltjes niet ondertitelen....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Zouden ze ook satésaus hebben?
Het is inderdaad ongemakkelijk daar bij Henrieke...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ze is er zelf ook bij toch. Steeds te drammen dat het oppervlakkig blijft...Haters everywhere but I don't really care.![]()
Rick Jan zit er gewoon nog bij... Als die weg is kunnen Hermien en Bert los."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Aad!
Je jat mijn postquote:![]()
Maar ik snap niet dat alle boeren alles zo gezamenlijk willen doenNeem eens lekker een keer één man/vrouw mee.. Zoals Gerritje
inderdaad, ga dan vragen stellen, muts!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef Markeerstift het volgende:
Maar Henrieke doet ook echt nul moeite om die mannen te leren kennen ofzo![]()
Gewoon dat Dilemma-spel erin gooien Yvon, komt wel goed."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hmmm, mon chou uit een pakje
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Linda wordt nóg ouder. Zal Aad leuk vinden.
Linda wordt nóg ouder. Zal Aad leuk vinden.
Je stuurt de leukste en vlotste weg en dan ben je verbaasd dat het zo saai en stroef is??
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag Linda
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Linda wordt nóg ouder. Zal Aad leuk vinden.![]()
![]()
Oh Yoni, wat ben je toch weer eng opgewekt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die ziet er idd blij en happy uit
Lekker koeienmelken... Dat zou toch echt niet het eerste zijn wat me happy en blij zou maken als ik wakker werd..
Ontzettend natte ochtend Yoni.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:37 schreef marcodej het volgende:
Oh Yoni, wat ben je toch weer eng opgewekt.![]()
Henk heeft godver koeien staan die er beter uit zien
Yoni..![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Die gaat over lijken..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, snel een beetje dat leukste meisje buitensluiten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: