Vandaar m'n -helemaal-quote:
het is allemaal een complot. Ze heeft gewoon iemand gesmst dat ze haar ff moet bellen met een triest verhaal. Dan barst zij in tranen uit en zoekt haar heil bij Martin. Bingo!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:02 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat Swaen flink getroost moet worden en dat ze daarom heel snel heel close wordt met Martin.
En/of ze doen aan troostseks?
Ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er weer zin in vanavond, wederom hoop ik gewoon op wat spektakelHjjaaad
![]()
hhjaaaaaquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er weer zin in vanavond, wederom hoop ik gewoon op wat spektakelHjjaaad
![]()
Willem heeft nog niemand weggestuurd in de afleveringen, dus aub in een spoiler posten danquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:35 schreef JohnDDD het volgende:
Is hier het filmpje al gepost van willem met zijn twee overgebleven mannen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nee José komt terug, net als in Wie trouwt mijn zoon?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vandaar m'n -helemaal-
En ik hoop nog steeds dat het toch Wilma wordt.
Gewoon verschillende categoriën, net als bij pageants!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ookVrees alleen dat flippende Ina het hoogtepunt blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:35 schreef JohnDDD het volgende:
En toch klikken hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:35 schreef JohnDDD het volgende:
Dat zou ik ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Hij springt toch om acht en het duurt zes minuten? Sluit precies aan dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:53 schreef Ooi86 het volgende:
Kak, ik besef me nu dat Felix Baumgartner gewoon tijdens Bzv gaat springen... Dat is echt moeilijk kiezen!
Welke zender?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij springt toch om acht en het duurt zes minuten? Sluit precies aan dan.
Of BBC World News. De stream hapert nog al behoorlijk hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |