Nee, van dit seizoen.. Op de site staat er wel iets maar als ik het aanklik dan krijg ik een fragment ipv een aflevering.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef Leandra het volgende:
Aflevering 8 en 9 van het vorige seizoen?
Die moeten nog uitgezonden worden. Aflevering 8 is morgen en aflevering 8 is volgende week. Datum van uitzenden staat er ook bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:55 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Nee, van dit seizoen.. Op de site staat er wel iets maar als ik het aanklik dan krijg ik een fragment ipv een aflevering.
Haha ohquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moeten nog uitgezonden worden. Aflevering 8 is morgen en aflevering 8 is volgende week. Datum van uitzenden staat er ook bij
Swaen gaat dus sowieso even weg, dus bondingtime met Wilmaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ben benieuwd wat er bij Martin staat te gebeuren.
We zagen in de preview al dat Swaen slecht nieuws krijgt.
In de Microgids staat het volgende:
"Eén van de twee vrouwen van Martin krijgt slecht nieuws van het thuisfront en dat heeft effect op het liefdesproces".
Wat denken jullie?
- Swaen gaat naar huis en Wilma blijft
- Swaen gaat naar huis maar komt terug (denk ik niet)
- Swaen gaat naar huis en Martin stuurt Wilma dan ook maar weg want hij zou voor Swaen gaan kiezen.
- Martin wilde toch al voor Wilma kiezen..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Swaen gaat dus sowieso even weg, dus bondingtime met WilmaBen ook wel benieuwd wat voor nieuws het zal zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]Yep.. ze is weduwe. Volgens mij ook inderdaad allemaal weduwen bij Martin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel, zie maar:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dacht het niet, hoor.
Oh, wel dus. Vreemd.
Ik denk inderdaad dat Martin een heel andere (kwetsbare) kant van Swaen ziet en dan -helemaal- voor haar valt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:02 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat Swaen flink getroost moet worden en dat ze daarom heel snel heel close wordt met Martin.
Ik krijg serieus een naar gevoel van die Jeannet, wat lijkt me dat een negatief persoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:45 schreef laucas het volgende:
Ik vind die vrouwen van Aad maar mega irritant
Waarom lees je wat wij elke dag erover schrijven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef Paul het volgende:
Waarom praten jullie elke dag over dit programma hee
dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Martin een heel andere (kwetsbare) kant van Swaen ziet en dan -helemaal- voor haar valt.
Vandaar m'n -helemaal-quote:
het is allemaal een complot. Ze heeft gewoon iemand gesmst dat ze haar ff moet bellen met een triest verhaal. Dan barst zij in tranen uit en zoekt haar heil bij Martin. Bingo!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:02 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat Swaen flink getroost moet worden en dat ze daarom heel snel heel close wordt met Martin.
En/of ze doen aan troostseks?
Ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er weer zin in vanavond, wederom hoop ik gewoon op wat spektakelHjjaaad
![]()
hhjaaaaaquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er weer zin in vanavond, wederom hoop ik gewoon op wat spektakelHjjaaad
![]()
Willem heeft nog niemand weggestuurd in de afleveringen, dus aub in een spoiler posten danquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:35 schreef JohnDDD het volgende:
Is hier het filmpje al gepost van willem met zijn twee overgebleven mannen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nee José komt terug, net als in Wie trouwt mijn zoon?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vandaar m'n -helemaal-
En ik hoop nog steeds dat het toch Wilma wordt.
Gewoon verschillende categoriën, net als bij pageants!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ookVrees alleen dat flippende Ina het hoogtepunt blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:35 schreef JohnDDD het volgende:
En toch klikken hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:35 schreef JohnDDD het volgende:
Dat zou ik ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Hij springt toch om acht en het duurt zes minuten? Sluit precies aan dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:53 schreef Ooi86 het volgende:
Kak, ik besef me nu dat Felix Baumgartner gewoon tijdens Bzv gaat springen... Dat is echt moeilijk kiezen!
Welke zender?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij springt toch om acht en het duurt zes minuten? Sluit precies aan dan.
Of BBC World News. De stream hapert nog al behoorlijk hier.quote:
saai iddquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef ejiraM het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om zo te kijkenNiet heel boeiend dit seizoen, dus
ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb net naar een man gekeken die van 36 kilometer hoogte zich eigen uit een kamertje liet vallen, m'n adrenaline is hier helemaal niet meer op afgestemd.
Zelfde hier, het idee dat ik zo terug moet naar dat getetter van Yvonquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb net naar een man gekeken die van 36 kilometer hoogte zich eigen uit een kamertje liet vallen, m'n adrenaline is hier helemaal niet meer op afgestemd.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan nu alleen aan dat filmpje van Lucky denken.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan nu alleen aan dat filmpje van Lucky denken.
Erg hequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef Injetta het volgende:
Jee, ik zit nog vol met adrenaline van die sprong van daarnet... Pfff. Dan is dit wel even een overgang...
Pim is op 2 zenders op ned1 en ned2quote:
One giant step for man, one small leap for farmers.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Kleine sprong hoor, van Baumgartner naar BZV.
Mooie TT Sjeekequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
One giant step for man, one small leap for farmers.
Of zoiets.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
One giant step for man, one small leap for farmers.
Of zoiets.
Toen zijn helm open ging hoopte ik even dat het toch Boer Aad zou zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Kleine sprong hoor, van Baumgartner naar BZV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat voor Jurjen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Duh Jacob is veel te leuk en modern voor hem.
Ik moet aan Robijn reclame denkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Mooie kleurige shirtjes hebben ze allemaal aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |