Wat een inzichtvol topic is dit opeens gewordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef Teslynd het volgende:
Hij zegt ook dat we leren dat dit de beste manier is om een partner te vinden. Terwijl we juist zien, dat dit een matige manier is met veel teleurstellingen en veel foute uitgangspunten. Het is dus best leerzaam, zie ik nu opeens. Kijken naar oorzaak en gevolg, naar eigen gedrag en gevolgen, naar eigen verantwoordelijkheden wel of niet kunnen accepteren.
Nee, van dit seizoen.. Op de site staat er wel iets maar als ik het aanklik dan krijg ik een fragment ipv een aflevering.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef Leandra het volgende:
Aflevering 8 en 9 van het vorige seizoen?
Die moeten nog uitgezonden worden. Aflevering 8 is morgen en aflevering 8 is volgende week. Datum van uitzenden staat er ook bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:55 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Nee, van dit seizoen.. Op de site staat er wel iets maar als ik het aanklik dan krijg ik een fragment ipv een aflevering.
Haha ohquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moeten nog uitgezonden worden. Aflevering 8 is morgen en aflevering 8 is volgende week. Datum van uitzenden staat er ook bij
Swaen gaat dus sowieso even weg, dus bondingtime met Wilmaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ben benieuwd wat er bij Martin staat te gebeuren.
We zagen in de preview al dat Swaen slecht nieuws krijgt.
In de Microgids staat het volgende:
"Eén van de twee vrouwen van Martin krijgt slecht nieuws van het thuisfront en dat heeft effect op het liefdesproces".
Wat denken jullie?
- Swaen gaat naar huis en Wilma blijft
- Swaen gaat naar huis maar komt terug (denk ik niet)
- Swaen gaat naar huis en Martin stuurt Wilma dan ook maar weg want hij zou voor Swaen gaan kiezen.
- Martin wilde toch al voor Wilma kiezen..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Swaen gaat dus sowieso even weg, dus bondingtime met WilmaBen ook wel benieuwd wat voor nieuws het zal zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]Yep.. ze is weduwe. Volgens mij ook inderdaad allemaal weduwen bij Martin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel, zie maar:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dacht het niet, hoor.
Oh, wel dus. Vreemd.
Ik denk inderdaad dat Martin een heel andere (kwetsbare) kant van Swaen ziet en dan -helemaal- voor haar valt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:02 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat Swaen flink getroost moet worden en dat ze daarom heel snel heel close wordt met Martin.
Ik krijg serieus een naar gevoel van die Jeannet, wat lijkt me dat een negatief persoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:45 schreef laucas het volgende:
Ik vind die vrouwen van Aad maar mega irritant
Waarom lees je wat wij elke dag erover schrijven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef Paul het volgende:
Waarom praten jullie elke dag over dit programma hee
dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Martin een heel andere (kwetsbare) kant van Swaen ziet en dan -helemaal- voor haar valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |