Je wordt door het programma gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef Burdie het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met het artikel
quote:
Serieus.quote:Hebben homos het dan zo slecht in Moldavië? Dat valt mee, er zijn homoclubs en er worden van tijd tot tijd Gay Prides gehouden.
Ja, homoclubs en Gay Prides, dan heb je geen gelijke rechten en acceptatie nodig, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
Ik was al bang dat ik met oud nieuws aan kwam zetten.
Tip voor mezelf: lees, niet scroll, het topic van tevoren door.
Oké, doorgelezen.
[..]
[..]
Serieus.![]()
Briljant en heel begrijpelijk. Ik bedoel, ik hou van kippen echt, maar heb er grote moeite mee als ze eieren leggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:44 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De auteur verklaarde zich vandaag trouwens nog wat verder nader op de site van het RD, met onder andere de nu al onsterfelijke zin "Ik hou van homo's echt, maar heb er grote moeite mee als ze relaties met elkaar aangaan."
Echt? Ik moet er bijna van kotsen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef Burdie het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met het artikel
Was een garpje hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Ik moet er bijna van kotsen.
Ik denk niet dat dat soort mensen op FOK rondhangt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja? Ik snap de garp niet dan. Maar als je het echt vindt mag je er gerust voor uit komen hoor.
dan kun je [ spoiler ] insert bericht [ / spoiler ] intypenquote:
oeps, en dat na 4 jaar FOK!kenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan kun je [ spoiler ] insert bericht [ / spoiler ] intypen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Briljant en heel begrijpelijk. Ik bedoel, ik hou van kippen echt, maar heb er grote moeite mee als ze eieren leggen.
http://www.refdag.nl/opin(...)r_zoekt_man_1_680999quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, dit is daadwerkelijk gepubliceerd?
Ik denk dat je je daar op verkijkt... er zijn een aantal behoorlijk zwarte kousen gereformeerden op FOK!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat soort mensen op FOK rondhangt.
Moslim, Oost- of Zuid-Europeaan kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar op verkijkt... er zijn een aantal behoorlijk zwarte kousen gereformeerden op FOK!
En je hoeft niet eens zwarte kousen gereformeerd te zijn om zulke rare ideeën over homoseksualiteit te hebben.
Of gewoon een Nederlandse boerenlul (om maar even in de sfeer van het topic te blijven), die zijn er ook genoeg hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Moslim, Oost- of Zuid-Europeaan kan ook inderdaad.
Absoluut, maar dat zijn ook vaak gereformeerden of iets wat er op lijkt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of gewoon een Nederlandse boerenlul (om maar even in de sfeer van het topic te blijven), die zijn er ook genoeg hoor.
"Zo worden wekelijks 4 miljoen mensen gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen. Eerst door kijkers wijs te maken dat je de beste levenspartner vindt via een soort ratrace en daarna door de indruk te wekken dat het volstrekt normaal is dat je als man een andere man zoekt om je leven mee te delen."quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/opin(...)r_zoekt_man_1_680999
Niet op zondag proberen te lezen, dan doet de site het niet.
Helemaal mee eens. Wel apart dat hij het programma gezien heeft aangezien die gasten op zondag toch geen tv kijken...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
"Zo worden wekelijks 4 miljoen mensen gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen. Eerst door kijkers wijs te maken dat je de beste levenspartner vindt via een soort ratrace en daarna door de indruk te wekken dat het volstrekt normaal is dat je als man een andere man zoekt om je leven mee te delen."
Bij dit stuk ben ik even naar de wc gerend
Nouja eigenlijk kan ik niks anders dan mensen die dit soort dingen daadwerkelijk denken heel hard uit te lachen, maar het is eigenlijk wel een hele trieste zaak
Hoho, goed lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wel apart dat hij het programma gezien heeft aangezien die gasten op zondag toch geen tv kijken...
Uitzending gemist?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wel apart dat hij het programma gezien heeft aangezien die gasten op zondag toch geen tv kijken...
Dat heb ik niet goed gelezen dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoho, goed lezen
"Over de inhoud kan ik weinig vertellen omdat ik niet bij die 4 miljoen Nederlanders hoor, maar van tijd tot tijd hoor ik anderen erover praten."
1e zin na het dikgedrukte intro.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat heb ik niet goed gelezen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |