Als het enigszins mogelijk is, wordt ik gekoppeld aan iemand met een min of meer dezelfde smaak (lees: niet Bosbeetle ).quote:Stoer topic. Ik doe ook mee!
Mijn smaak is zo veelzijdig als 'ie beperkt is. Do's; vrouwen (zangeressen dus ), alle vormen rootsmuziek (folk, country, blues etc), Johan Derksen en Ron Jans, banjo's, toegankelijke wereldmuziek, obscure bandjes, indiepop, celticpunk, oldies (< 1950) en newbies (> 2000). Don'ts; botergeile soulmuziek, elektronica, (MTV) rap/hip hop, Nashville country, de jaren '80 en last but not least Bløf.
Mijn Last.fm en mijn RateYourMusic account.
ik weet zeker dat ik wel een leuke compilatie voor je kan maken hoor...quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:11 schreef MyTiredFeet het volgende:
Copy/paste uit het topic van 2011.
[..]
Als het enigszins mogelijk is, wordt ik gekoppeld aan iemand met een min of meer dezelfde smaak (lees: niet Bosbeetle ).
De muzieksmaak is natuurlijk slechts een leidraad. De vraag is meer: met welke muziek uit jouw collectie zou je een dubstep-fan kennis willen laten maken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:48 schreef ranja het volgende:
Ik twijfel nog of ik zin heb voor iemand een dubstep of nederlandstalige r&b cd te maken... ik denk er nog over
quote:Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben dus Gehenna en 26 27 jaar oud. Qua muziek heb ik een enorme brede smaak. Elk genre heeft bijna wel iets dat wel tof is, zeg maar, van klassiek tot metal, van delta-blues tot ABBA en van rare experimentele dingen tot Pakistaanse qawalli en daar buiten voor inspiratie zou ik zeggen check m'n RYM of last.fm
ik hoop dat iemand hier wat mee kan
ik vind het nu al spannend
Dit is het onderzoeken waard. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Tof idee!
Even als tip, de logistiek is ook prima te regelen via lootjestrekken.nl Dan kan iedereen op het lootje zijn eigen verhaal, plus adres zetten, hoef jij dat niet allemaal door te spelen. Het enige dat je dan hoeft te doen is alle meedoende mailadressen verzamelen en invoeren in lootjestrekken.nl
Zo hebben we in OUD ook al een keer met 80 users lootjes getrokken.
Degene die het lootje getrokken heeft kan zelfs via de site vragen stellen aan de ontvanger als er nog onduidelijkheden zijn.
Goede omschrijving. Heel duidelijk en met een doel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef robdriessen het volgende:
En de eigen inzending:
Hallo, ik ben Rob en ik ben de laatste tijd veel bezig met hardlopen. En daar hoort muziek bij. Muziek met een goeie dampende stampende beat er in, niet te langzaam, niet te snel, waarop ik toch zeker een kilometer of tien moet kunnen doorstappen. Het kan club/dance zijn, het kan rock/metal zijn, misschien nog totaal andere genres, zolang het maar rond de 120-140 beats per minute ligt. Sint, verras mij met lekker uiteenlopende muziek waarop ik volgend jaar de 10km ga rennen tijdens de marathon van Rotterdam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn singel top100 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2012 16:07:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: nog maar één pepernoot achter de kiezen dit jaar, maar o wee, als de marsepein in de schappen ligt...
[ Bericht 43% gewijzigd door WickedTunes op 02-10-2012 18:38:13 ]"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Dan teken je iets of knutsel je op een andere manier je hoesje in elkaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Stel, zeer hypothetisch, je hebt geen printer, is het dan ook acceptabel om enkel een CD op te sturen en dan de schuld te geven aan een defecte printer op de stoomboot (en de cover evt. digitaal ergens achter te laten)?
Het is immers redelijk onwaarschijnlijk om dan zo'n dialoog te krijgen:
"Hoi, mag ik even wat printen"
- "Wat dan?"
"Een CD hoesje"
- "Maar die gebruik je toch nooit"
Nee, maar, ehm, dit is, ehm, voor iemand die ik niet ken via internet "
- "Wat?!"
"Nou, ehm, iemand op internet had verzonnen om muziek op te sturen naar willekeurige mensen op internet"
- "Oh natuurlijk, dat doe ik al jaaaaaren."
Begrijp me niet verkeerd, mensen in mijn omgeving weten donders goed dat ik veel op internet doe, dus héél raar zouden ze niet eens opkijken, maar zelf zou ik het toch wel ietwat gênant vinden om het zo te moeten vragen
en ik heb dus echt geen printer
Heeft u mij ooit iets zien tekenen dan wel knutselenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan teken je iets of knutsel je op een andere manier je hoesje in elkaar
Ik weet dat TCM een hele mooie getekende hoes had maar gimmegore heeft daar nooit een foto van gestuurd.
het gaat om het idee misschien kun je ergens een mooi plaatje vinden en er dan met lettertjes uit de krant een dreigbrief bij in doen... gebruik je fantasiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft u mij ooit iets zien tekenen dan wel knutselen
Mijn neefje van 5 doet dat nog mooier
Dan print je het toch bij de buurman of een vriend uit? Je hoeft niet eerlijk te zijn waarvoor het is. Zeg dat je een CD voor een goede vriend hebt gemaakt, of als cadeautje...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Stel, zeer hypothetisch, je hebt geen printer, is het dan ook acceptabel om enkel een CD op te sturen en dan de schuld te geven aan een defecte printer op de stoomboot (en de cover evt. digitaal ergens achter te laten)?
Het is immers redelijk onwaarschijnlijk om dan zo'n dialoog te krijgen:
"Hoi, mag ik even wat printen"
- "Wat dan?"
"Een CD hoesje"
- "Maar die gebruik je toch nooit"
Nee, maar, ehm, dit is, ehm, voor iemand die ik niet ken via internet "
- "Wat?!"
"Nou, ehm, iemand op internet had verzonnen om muziek op te sturen naar willekeurige mensen op internet"
- "Oh natuurlijk, dat doe ik al jaaaaaren."
Begrijp me niet verkeerd, mensen in mijn omgeving weten donders goed dat ik veel op internet doe, dus héél raar zouden ze niet eens opkijken, maar zelf zou ik het toch wel ietwat gênant vinden om het zo te moeten vragen
en ik heb dus echt geen printer
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:29 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dan print je het toch bij de buurman of een vriend uit? Je hoeft niet eerlijk te zijn waarvoor het is. Zeg dat je een CD voor een goede vriend hebt gemaakt, of als cadeautje...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef kciR het volgende:
Leuk idee, waaraan ik graag mee doe
Mijn voornaamste voorkeur ligt toch wel in de pop/rock/indie/alternative (hoe je het noemen wil) hoek vanaf de 00's (maar sta open voor andere decennia). Verder maak ik graag uitstapjes naar post-rock (tegenwoordig wel wat minder), een tikkeltje hiphop en wat elektronische muziek.
Maar de eerst genoemde is toch wel de hoofdmoot en dan met name bandjes met een mannelijke zanger met een unieke stem.
Kijk maar in mijn last.fm (linkje staat naast de quote knop in deze post) voor een volledig overzicht.
Ik hoop dat iemand iets moois voor mij kan samenstellen en ik hetzelfde voor een ander voor elkaar krijg
Die van mij is best wel nauwkeurig, ik kan mijn wensen nog aanpassen... dit bericht is natuurlijk niet alleen naar mij bedoeld...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef robdriessen het volgende:
Je verlanglijstje mag natuurlijk de Sint een bepaalde richting uitsturen, maar maak het niet TE nauwkeurig. Ook al weet ik dat alle Sinterklazen hier genoeg muzikale creativiteit hebben om je grenzen op te rekken
Nee hoor, algemeen voor iedereen. Maar aan alles is een mouw te passen, dus mocht een Sint te veel moeite blijken te hebben met een verlanglijstje, dan ben ik beschikbaar als mediator. Mijn tarieven zijn schappelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:39 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Die van mij is best wel nauwkeurig, ik kan mijn wensen nog aanpassen... dit bericht is natuurlijk niet alleen naar mij bedoeld...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef Trashcanman het volgende:
Ik doe uiteraard ook weer mee. Beschrijving van muzieksmaak post ik tzt nog wel.
Edit: fuck it. ik ga geen lang lulverhaal typen, ik wil gewoon graag opgefokte teringherrie in mijn schoen vinden.
Tracklist:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef Trashcanman het volgende:
Ik doe uiteraard ook weer mee. Beschrijving van muzieksmaak post ik tzt nog wel.
Edit: fuck it. ik ga geen lang lulverhaal typen, ik wil gewoon graag opgefokte teringherrie in mijn schoen vinden.
Je vergeet rudolf eb.er - schlechte musikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tracklist:
01: Een kettingzaag
02: Een pneumatische boor
03: Een vliegtuigmotor
04: Een bus vol schoolkinderen op weg naar de Efteling
....
Ik kan me nog een ouwe Kopspijkers aflevering herinneren waar artiesten langskwamen die 'experimentele geluidsprojecten' maakten. Die legden de draaischijf van de platenspeler helemaal vol met knackebrod, naald er op en dan het geluid opnemen..... Interessant....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je vergeet rudolf eb.er - schlechte musik
Ik heb hem wel eens laten horen op 49
Field recordingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tracklist:
01: Een kettingzaag
02: Een pneumatische boor
03: Een vliegtuigmotor
04: Een bus vol schoolkinderen op weg naar de Efteling
....
Vrije interpretatie is volledig vrijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Rafeiro het volgende:
Maar de ene teringherrie is de andere niet.
Mieke Telkamp is bijvoorbeeld ook teringherrie, al verwacht ik niet dat dat bedoeld werd
Ik tegen jou op Facebook 1 oktober (heb het opgezocht).quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Darkestrah het volgende:
Niemand die mij op dit topic wijst. Wat een schijnvrienden hier.
Ik doe mee!
quote:ha er komt weer fok digitale pakjesavond
hopelijk trek ik jou (hoho hihi)
Whehequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef On het volgende:
[..]
Ik tegen jou op Facebook 1 oktober (heb het opgezocht).
[..]
Alsof ik niet wist dat er een fok digitale pakjesavond kwam. Zeg dan gewoon dat het topic gemaakt is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef On het volgende:
[..]
Ik tegen jou op Facebook 1 oktober (heb het opgezocht).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
ik maak vervelende cadeautjes klaarblijkelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:58 schreef robdriessen het volgende:
Uittreksel uit notitielijstje:
MyTiredFeet - NIET met Bosbeetle
Trashcanman - NIET met Bosbeetle
Darkestrah - NIET met Bosbeetle
Ben benieuwd bij hoe veel mensen BB in de cornflakes heeft geplast
Of je hebt een ruk muzieksmaakquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik maak vervelende cadeautjes klaarblijkelijk
dat sowieso.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of je hebt een ruk muzieksmaak
wat is je muzieksmaak dan?quote:
aardbeienquote:
Nee, 29 vorig jaar. Daarvan heeft bijna de helft zich al weer aangemeld voor dit jaar Ik mailde alleen degenen die zich nog niet hebben gemeld in dit topic.quote:
Awww, dus geen Raspberry Beret. Of Peaches. Of Chocolate.quote:
ok nicequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, 29 vorig jaar. Daarvan heeft bijna de helft zich al weer aangemeld voor dit jaar Ik mailde alleen degenen die zich nog niet hebben gemeld in dit topic.
Je mag me daarnaast ook verrassen met een lekker jazz-cdtje, een goeie trancer (aangezien ik de afgelopen paar jaar heb gemist) of deep house.quote:Ik luister eigenlijk een beetje vanalles. Eigenlijk ben ik vrij snel tevreden, als het maar grauw, gruizig, ontroerend, onalledaags, en/of episch klinkt. Hoe meer van dat, hoe beter.
Rustig, snoeihard of gewoon. Antiek, spiksplinternieuw of iets daartussen. Elektronisch of juist instrumentaal of een mengeling. Verras me maar!
Waar je me zeker geen plezier mee doet is Hollands, top 40, piemeltjeshouse, rap/r&b en dat soort ongein.
Ik wil Bosbeetle wel hoor. Ga ik de hele dag field recordings maken in een varkenslachterij voor op de cd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:58 schreef robdriessen het volgende:
Uittreksel uit notitielijstje:
MyTiredFeet - NIET met Bosbeetle
Trashcanman - NIET met Bosbeetle
Darkestrah - NIET met Bosbeetle
Ben benieuwd bij hoe veel mensen BB in de cornflakes heeft geplast
ah doe mee johquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wacht nog even af
Maar vorig jaar was het zeker leuk om te doen!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oei! Sterkte, lieverd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve Rob, wil je mij uit de lijst halen
Door persoonlijke omstandigheden voel ik even niet de behoefte om mee te doen
Toch raar, als ik dit lees herken ik daar best wel weer iets van in mezelf, maar als ik dan je last.fm-profiel bekijk..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe mee en wil wel met Bosbeetle.
Genre: Zelfde rare spul en verder alles behalve hardcore (de elektronische versie).
Oh en kutmuziek, daar hou ik ook niet van. Top 40 en zuks. Nee dank je. Verder alles wel, qua metal neig ik naar thrash maar dat hoef je niet op een CD te branden want dat heb ik vast wel op vinyl. Net als NWoBHM en veel black metal. Death metal is niet helemaal mijn ding, maar technische kan ik waarderen. Verder hou ik qua elektronische bende van heel veel, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar DnB (ook ouder spul) en in het bijzonder naar Daft Punk (heel ander genre, maar vind ik fantastisch). Hip Hop kan ik ook hebben, maar dan liever wel wat dingen die niet zo heel veel in rondhangen in de top 40 (50 cent is bijvoorbeeld niet mijn ding, Method Man bijvoorbeeld weer wel).
Qua klassiek kan ik bijna alles hebben, van Wagner tot Vivaldi, zeer mooi. Ook ben ik gecharmeerd van filmsoundtracks (Braveheart, Hero en The Last Samurai (dus Oosters georiënteerd) doen het altijd goed bij mij). En de "herrie" (experimentele rommel, hoe je het wilt noemen) die BB luistert mag er bij mij ook gewoon bij duidelijk? Nee, meer lastig enzo!
Die klopt niet ik heb een heleboel vinyl en dat scrobbled heel lastig. En die reset van m'n profiel was ook niet bestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Toch raar, als ik dit lees herken ik daar best wel weer iets van in mezelf, maar als ik dan je last.fm-profiel bekijk..
Je kan volgens mij wel handmatig scrobblen als je je vinyl draait. Maar ik gok zo dat er maar weinig mensen zo stat-geil zijn om dat ook daadwerkelijk te gaan doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die klopt niet ik heb een heleboel vinyl en dat scrobbled heel lastig. En die reset van m'n profiel was ook niet best
Dat zou wel heel dramatisch worden ja, persoonlijk vind ik last.fm wel leuk, maar ook weer niet zo leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je kan volgens mij wel handmatig scrobblen als je je vinyl draait. Maar ik gok zo dat er maar weinig mensen zo stat-geil zijn om dat ook daadwerkelijk te gaan doen
Ik blijf nog even naast CA zittenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wacht nog even af
Maar vorig jaar was het zeker leuk om te doen!
Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?quote:
uit voorzorg bosbeetlequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?
Belsen en Lompehorkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?
Ik zal het meenemen. Hopelijk komt nu niet iedereen met Veto's aanzetten, anders gaat het principe van "Totally Random" alweer het raam uit en kan ik beter groepjes met gelijke smaak gaan koppelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef starla het volgende:
[..]
Belsen en Lompehork
Ofwel ska en hiphop wazige shit
I know, maar ska wordt echt een drama... Heb ook niets met dance/trance maar daar kan ik nog wel een lijstje van maken, hetzelfde geldt voor snoeiharde metal. Maar ska.....GEEN SKA!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen. Hopelijk komt nu niet iedereen met Veto's aanzetten, anders gaat het principe van "Totally Random" alweer het raam uit en kan ik beter groepjes met gelijke smaak gaan koppelen
Ik heb ook genoeg genres waar ik niks van weet... maar een avondje googlen is toch geen probleem?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:22 schreef starla het volgende:
[..]
I know, maar ska wordt echt een drama... Heb ook niets met dance/trance maar daar kan ik nog wel een lijstje van maken, hetzelfde geldt voor snoeiharde metal. Maar ska.....GEEN SKA!
Vervang dubstep hierboven door trance, metal, ska, polka, noise, klassiek, folk, etc. etc.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De muzieksmaak is natuurlijk slechts een leidraad. De vraag is meer: met welke muziek uit jouw collectie zou je een dubstep-fan kennis willen laten maken?
Het gaat er niet om dat ik niets van weet. Ik heb een diepgewortelde aversie jegens ska, bijna duivels. Ska is voor mij de kloppende vinger na het klussen, de kutscheet tijdens het neuken, de vernietiger van alles dat goed is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg genres waar ik niks van weet... maar een avondje googlen is toch geen probleem?
owquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
Even ter verdediging van Bosbeetle, deze man heeft een bijzonder goede muzieksmaak en kent voornamelijk bands die de gemiddelde Nederlander nog niet kent De reden dat er drie personen zijn die niet aan BB gekoppeld willen worden is dat twee van hen BB heel goed kennen en nagenoeg exact dezelfde smaak hebben, en dat de derde vorig jaar al een BB kadootje heeft gehad (waar hij heel blij mee was)
Vind ik ook. Je doet maar gewoon wat je kunt. Het hoeft ook geen ontzettend meesterwerk te zijn wat je krijgt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Tokamak het volgende:
Ik zie muzieksmaken voorbij komen waarbij het een pain in the ass wordt om iets samen te stellen, maar ik spreek geen veto's uit. Random is random
Even ter verduidelijking ik hoef niet persee een cadeautje te maken die bij mijn omschrijving past hè... ik ga mijn best doen een cadeautje te maken die heel goed past bij de omschrijving die de ontvanger heeft aangegeven.. het zijn verlanglijstjes hè (niet dit ga ik geven lijstjes)quote:
zie mijn post laterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking ik hoef niet persee een cadeautje te maken die bij mijn omschrijving past hè... ik ga mijn best doen een cadeautje te maken die heel goed past bij de omschrijving die de ontvanger heeft aangegeven.. het zijn verlanglijstjes hè (niet dit ga ik geven lijstjes)
Trouwens luister ik nu suzanne vega ik weet niet wat er zo extreem is aan mijn muzieksmaak
quote:
Extreem vrouwelijke trekjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens luister ik nu suzanne vega ik weet niet wat er zo extreem is aan mijn muzieksmaak
het is de baard hèquote:
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.quote:
Heb het aangegeven bij m'n vriendin, maar die ging meteen mijn ouwe posts doorlezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef robdriessen het volgende:
Maarreh, de teller staat pas op 21 deelnemers, ga eens even allemaal dit topic onder de aandacht brengen, het is ook voor je eigen voordeel
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
Ook de picknick gerelateerde?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
[..]
Heb het aangegeven bij m'n vriendin, maar die ging meteen mijn ouwe posts doorlezen.
Dat weet ze allang. Was het eerste wat ik tegen haar zei toen ik haar leerde kennen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ook de picknick gerelateerde?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef starla het volgende:
Nog bijna 4 weken voordat we gaan trekken
Is dat wel een goed plan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef robdriessen het volgende:
Wie regelt even dat we op de frontpage komen?
Nee. Ik sta open voor betere plannenquote:
all out spammmen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Ik sta open voor betere plannen
In een aantal MUZ-topics linken naar deze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Ik sta open voor betere plannen
Netjes dat je je in ieder geval afmeldt. Dat voorkomt weer een huilend Sintje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wil de gene die de leiding heeft mij uit het lootjes lijstje halen?
Ik krijg het onverwachts enorm druk en kan niet beloven dat ik er tijd voor vrij kan maken, Zou ik heel vervelend vinden voor de ander.
Inderdaad bedankt voor het doorgeven en hopelijk tot volgende keer!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wil de gene die de leiding heeft mij uit het lootjes lijstje halen?
Ik krijg het onverwachts enorm druk en kan niet beloven dat ik er tijd voor vrij kan maken, Zou ik heel vervelend vinden voor de ander.
Ga je gangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:52 schreef kciR het volgende:
Nog twee weken tot de deadline. Zijn er al wat meer mensen bijgekomen?
Anders toch maar even een linkje in de druk bezochte MUZ-topics?
Hartelijk dank voor deze informatieve en prikkelende mededeling.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:21 schreef Jimbo het volgende:
Hoi, ik las dat je graag naar rap muziek luisterd,
hier dus een cd met kost en schijt geluiden.
veel plezier ermee
kusjes Jimbo
quote:
Kun je iets specifieker zijn? Bepaalde bands of artiesten die je goed vindt? Top40 is een lijstje, geen genre.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:49 schreef Rockiejj het volgende:
Wat een initiatief! Leuk!
Ik ben Rockiejj, ik luister graag naar trance/dance maar ook hip-hop en top40.
Wel muziek van deze tijd dus. Maar ook the beatles enzo vind ik goede muziek. Eigenlijk ben ik dus heel normaal.. Ik hou niet van hardcore/hardstyle en ook niet van klassiek/country enzo.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Bepaalde bands of artiesten die je goed vindt? Top40 is een lijstje, geen genre.
Kijk, dat is al wat specifieker. Leuk dat je meedoet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Flo Rida vind ik goed, maar ben bijvoorbeeld ook fan van Maroon 5 en C2C. Maar zoals ik zei, ook de Beatles zijn tof.
Daarmee bedoel ik dus dat mijn genre best ver uit elkaar ligt. Hoop dat je hier wat meer mee kunt
Ben trouwens wel een type dat de hele dag radio luistert, en dan Slam!FM of Q-music het liefst, dus daar kan je denk ook wel wat mee
Ik had de vorige keer ook dat probleem. Ik heb toen zelf de hoes getekend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef Kadafi het volgende:
Het wordt nog een hoop geregel als ik mee ga doen, heb namelijk destijds geen brander in m'n pc laten inbouwen, kom ik zojuist achter . Kent iemand een handig programma om specifiek afbeeldingen voor op de cd en de cdhoes te maken?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Darkestrah het volgende:
Voor iedereen die moeite heeft om de maat juist te krijgen voor zijn cd-hoes: Dit is een enorm makkelijk programma die het echt in een paar klikken voor je regelt.
Billy Mays vindt het ook een goed programma!
Eindelijk een foto bij deze aflevering van SPquote:
Die heb ik niet, dus in dat geval ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iedereen z'n FOK! vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd?
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus in dat geval ja.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
Mijn slachtoffer is nog niet jarig.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef On het volgende:
Iemand zit op dit moment met handen in het haar naar mijn last.fm te kijken.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Amoeba het volgende:
Kut te laat met aanmelden, zag het topic nu pas.
Wissel elkaars gegevens uit zou ik zeggen.quote:
Een audio-cd is over het algemeen 80 minuten. Daar gaan we voor, zodat je 'luisteraar' ook meteen de CD in zijn/haar speler kan steken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
hoeveel liedjes gaan er op een cd?
of moet ik ze gewoon als mp3 erop plempen?
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Amoeba het volgende:
Kut te laat met aanmelden, zag het topic nu pas.
Tja, da's inderdaad spijtig dat jullie het net te laat ontdekken. Jullie zouden inderdaad een CD'tje voor elkaar kunnen maken? De verrassing van "Wie is de Sint" is er dan wel van af, maar je kan in ieder geval nog verrast worden met wat de ander voor jou op de CD heeft gezetquote:
haha dan loop je zowat voor mijn deurquote:Op woensdag 7 november 2012 23:48 schreef robdriessen het volgende:
En geheel in overeenkomst met mijn tekst heb ik me deze week officiëel ingeschreven voor de 10km van Rotterdam, half april 2013. Dat wordt nog flink trainen want ik heb het nog nooit langer dan 6,5km volgehouden
010 reprezent, jeweetoch!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha dan loop je zowat voor mijn deur
quote:
Dan is het natuurlijk wel handig om vooraf even de muzieksmaken bekend te maken. Ik weet namelijk geen fuck van hiphop en alles na 1990.quote:
En dat is nou precies waar ik van houquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk wel handig om vooraf even de muzieksmaken bekend te maken. Ik weet namelijk geen fuck van hiphop en alles na 1990.
Ik denk dat jij dan nog een van de moeilijksten zou zijn geweest om een cd voor samen te stellen als je op tijd wasquote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En dat is nou precies waar ik van hou
Slowjams/ r&b/ dance
Sorrie
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk wel handig om vooraf even de muzieksmaken bekend te maken. Ik weet namelijk geen fuck van hiphop en alles na 1990.
Ik zou dit niet zien als een belemmering maar een uitdaging. JJ de wortels van haar muziek leren kennen: Soul, Motown, de echte Rhythm & Blues. Of de vroege dance/disco uit het Larry Levan tijdperk, toen DJ's de kunst van het aan-elkaar-mixen-van-platen ontdekten. Maar goed, dat ben ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En dat is nou precies waar ik van hou
Slowjams/ r&b/ dance
Sorrie
Vorig jaar hebben we adressen opgestuurd naar Rob, die ze dan weer doorstuurde naar degene die het moest weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
Adressen worden tegen het eind pas verstrekt toch?
Niet dat ik nu al klaar ben, ben nog niet eens begonnen, maar toch...
Ja, zoiets stond me ook bij jaquote:Op donderdag 8 november 2012 09:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we adressen opgestuurd naar Rob, die ze dan weer doorstuurde naar degene die het moest weten.
Nog even een waarschuwing: ik ben subscriber op last.fm, dus als ik iemand ook maar íets te vaak op m'n profiel zie...
quote:• Op 8 november krijg je van mij een PM met daarin naam en verhaal van degene voor wie jij een CD gaat maken, dit geeft je 4 weken de tijd.
• Stuur mij via PM vervolgens het postadres waar jouw Sint je CD naar mag opsturen. Ik zorg dat Sint je adres krijgt.
Deze wensen waren wel heel specifiek. Natuurlijk heb ik geen idee wie mij heeft, maar als ik zeg dat "instrumentale nummers" het belangrijkst is, dan moet het lukken! En hieronder kan je zien wat ik luister en dus ook wat ik al ken.quote:
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef robdriessen het volgende:
En nu ga ik om te pesten ieders last.fm pagina bezoeken.
En onwaar.quote:Edit: wat ben ik ziekelijk mainstream in vergelijking met jullie hipsters
Nou doen dan?quote:
Ik zegg... Doen!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou doen dan?
Om even fair but square te zijn:
Ik ben momenteel m'n muzieksmaak heel erg aan het verbreden. Waar ik voorheen vastroestte bij rock en al het metal afzwoor doe ik nu wel andere genres aan. Not done zijn iedere vorm van metal, hardcore, hardstyle, dance, het late hiphop/R&B en trance. Mij kun je niet wegslaan van progressive rock. Floydiaan boven allesch Psydelic rock kan ook, maar Alan's Psydelic Breakfast gaat me te ver, daar waar het album A Saucerful Of Secrets me dan weer wel kan bekoren. Verder heb ik een aangeboren liefde voor lo-fi muziek, folk en in zekere zin ook country. Maar niet te veel. Ik kan John Denver prima aanhoren , maar geen hele plaat lang eigenlijk.
Neil Young, Van Morrison, Pink Floyd, Joy Division. Momenteel luister ik Band of Horses.
Je mag het zeggen.
Goed!quote:
Mijn favorieten zijn: Usher, Ne-Yo, Chris Brown, Trey Songz, Jennifer Hudson, Rihanna, Michael Jackson, Gregor Salto, Vato Gonzales,... Enz enz enzquote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goed!
Dan ga ik me eens even inlezen in jouw muzieksmaak. Heb ook al wat ideetjes om ertussendoor te gooien. Kun je trouwens iets uitgebreider zijn over je smaak? Dance/R&B/Slowjam zegt nog niet genoeg naar mijn mening
Mardi Gras is tegelijk met carnaval in Nederland. Ooit wil ik dat nog wel eens meemaken. Maar dit keer ga ik Thanksgiving vieren. Als ik terug ben hoef ik waarschijnlijk een half jaar geen kalkoen meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:22 schreef AgeEll het volgende:
Komt goed en veel plezier daar. Is er nu Mardi Gras?! , dan moet je een paar kralenkettingen meenemen.
Hier kunnen we wat mee. Alhoewel ik Clapton persoonlijk saai vind is hij toch een uitstekend gitarist. Ik heb in ieder geval al een nummertje.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn: Usher, Ne-Yo, Chris Brown, Trey Songz, Jennifer Hudson, Rihanna, Michael Jackson, Gregor Salto, Vato Gonzales,... Enz enz enz
Ik hou ook van wat oudere muziek.. Luisterde vaak mee met mn moeder naar earth, wind & fire, blues brothers, beegees , george michael, phil collins, eric clapton, Commodores , eigenlijk best gevarieerd dus
Als je nog meer info wilt hoor ik ut wel
Heb je daar familie ofzo? Wel leuk zo'n Amerikaanse traditie meemaken.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mardi Gras is tegelijk met carnaval in Nederland. Ooit wil ik dat nog wel eens meemaken. Maar dit keer ga ik Thanksgiving vieren. Als ik terug ben hoef ik waarschijnlijk een half jaar geen kalkoen meer.
Tof! Veel plezier daar.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef robdriessen het volgende:
Even een dienstmededeling: wegens vakantie zal ik er niet zijn van 10 tot en met 25 november. Volgens mij hebben jullie alles wat jullie nodig hebben op de adressen na, maar die zijn nu niet van belang om de CD samen te stellen.
Mocht je nog iets willen vragen, ik ben er morgen (vrijdag) nog de hele dag. En anders regelen jullie het maar lekker onder elkaar. Genoeg veteranen hier van vorig jaar Ik ga in New Orleans kijken of ik leuke muziek voor mijn slachtoffer kan vinden
De bedoeling is dat het geheim blijft totdat je de CD van je Sint hebt ontvangen. Meestal staat daar wel op (al dan niet cryptisch) wie de CD gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:18 schreef AgeEll het volgende:
Laten mensen hier nou al zien wie ze getrokken hebben?
Is dat handig als je de omschrijving niet goed vond of draagt het bij aan de vreugde?
Vind het een beetje tegenstrijdig met hoe het normaal gaat met lootjestrekken
Vrienden. Weekje New Orleans, dan Thanksgiving ergens midden in Louisiana, dan weekendje Houston waar ik weer terug op het vliegtuig stap. Maar goed, genoeg over mijn vakantiequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:19 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Heb je daar familie ofzo? Wel leuk zo'n Amerikaanse traditie meemaken.
Amoeba en JJ deden pas mee na de trekking vd lootjes, dus zijn zo gekoppeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:18 schreef AgeEll het volgende:
Laten mensen hier nou al zien wie ze getrokken hebben?
Is dat handig als je de omschrijving niet goed vond of draagt het bij aan de vreugde?
Vind het een beetje tegenstrijdig met hoe het normaal gaat met lootjestrekken
aha, dat had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef kciR het volgende:
[..]
Amoeba en JJ deden pas mee na de trekking vd lootjes, dus zijn zo gekoppeld
De rest moet het uiteraard geheim houden!
Hmmm dit zou wel eens op mijn omschrijving kunnen slaan... Eigenlijk heb ik expres geen genres en artiesten genoemd omdat ik wel benieuwd was naar wat volgens mijn sint teringherrie nu precies inhoud.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:46 schreef robdriessen het volgende:
Om even alle Sinten te helpen:
Kijk allemaal even je eigen tekst na, en bepaal voor jezelf of je je Sint genoeg info en/of aanknopingspunten hebt gegeven. Favoriete genres/bands? Want Sint ook vooral NIET op je CD moet zetten? Hoe specifieker je bent in het omschrijven van je muzikale voor- en afkeur, hoe meer je je Sint helpt met het maken van een CD op maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Trashcanman op 09-11-2012 10:37:49 ]
Ik ben opzich wel blij met mijn lootje, maar ik moet wel echt ff mijn best gaan doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vrienden. Weekje New Orleans, dan Thanksgiving ergens midden in Louisiana, dan weekendje Houston waar ik weer terug op het vliegtuig stap. Maar goed, genoeg over mijn vakantie
Iedereen blij met zijn/haar lootje?
Yep! Ik welquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vrienden. Weekje New Orleans, dan Thanksgiving ergens midden in Louisiana, dan weekendje Houston waar ik weer terug op het vliegtuig stap. Maar goed, genoeg over mijn vakantie
Iedereen blij met zijn/haar lootje?
Ja goffer, moet ik straks bij het hardlopen een extra wijde trainingsbroek aan!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef WeezerButler het volgende:
Ben een lekkere glij/porno/bedroom tape aan samenstellen voor mijn chosen one
Jij weet dat ik jou niet heb Rob... veel plezier op vakantie!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja goffer, moet ik straks bij het hardlopen een extra wijde trainingsbroek aan!
Precies zoals jij wilt.quote:
Dat mag ook minder.quote:De lengte van de CD moet 80 minuten bedragen, of mag dat ook minder?
Zijn er bepaalde programma's om dit te doen? En wat zijn de afmetingen van een standaard jewelcase?quote:
ken je het begrip lineaal, is echt een heel handig recht stukje materiaal met daarop een schaalverdeling. Door dit stukje materiaal strak langs hetgene te houden dat je wilt meten en dan te kijken op de schaalverdeling kun je afleiden wat de lengte van hetgene dat je gemeten hebt is.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zijn er bepaalde programma's om dit te doen? En wat zijn de afmetingen van een standaard jewelcase?
verder kun je dan met welk programma je maar wilt iets maken... maar er zijn in dit topic al enkele programmas voorbij gekomen die speciaal voor dit doeleinde bedoeld zijn.quote:Het boekje aan de voorkant meet precies 120x120 mm. De inlay aan de achterkant is 138 x 120 mm, met aan beide zijden een rugtitel van 6 x 120 mm.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ken je het begrip lineaal, is echt een heel handig recht stukje materiaal met daarop een schaalverdeling. Door dit stukje materiaal strak langs hetgene te houden dat je wilt meten en dan te kijken op de schaalverdeling kun je afleiden wat de lengte van hetgene dat je gemeten hebt is.
Ja dat kun je er ook mee doenquote:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:29 schreef robdriessen het volgende:
De regels:
• Post je muzikale voorkeuren (en eventueel je grootste muziek-gruwels) in dit topic, doe dit uiterlijk 7 november
• Op 8 november krijg je van mij een PM met daarin naam en verhaal van degene voor wie jij een CD gaat maken, dit geeft je 4 weken de tijd.
• Stuur mij via PM vervolgens het postadres waar jouw Sint je CD naar mag opsturen. Ik zorg dat Sint je adres krijgt.
• Maak een mooie CD en hou uiteraard rekening met de smaak van je ontvanger.
[*]Leef je uit, maak mooie covers, en misschien zelfs een gedichtje.
• Gooi maandag 3 of dinsdag 4 december jouw CD op de post in een 'bubbel-envelop' en uiteraard voldoende gefrankeerd.
• Kijk 5 december op je deurmat voor het kado dat Sint voor je gemaakt heeft!
• Maak een foto van je ontvangen kado en plaats die hier in het forum zodat we allemaal mee kunnen genieten van de creativiteit van de MUZ-Sinten!
Dat valt inderdaad niet mee.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef starla het volgende:
Ik probeer een conceptalbum-achtig iets te maken, maar dat valt nog niet mee met verschillende artiesten
quote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork *aantekeningen maakt* *ontwerp van hoesje weer weg flikkert* *boos wordt* *nieuwe nummers weer toe voegt*
Gaat goed!
Precies dit ja! ach, het blijft leuk, af en toe hoor ik iets en dan denk ik: ja, bingo!quote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef starla het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had een shortlist van 20 ofzo waar ik mee begon. Nu zijn 2 oorspronkelijke nummers overgebleven.
Ja hoor, heb dat bij Bosbeetle vorig jaar ook gedaan bij een aantal nummers.quote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef starla het volgende:
Zijn hier trouwens nog meer mensen die de nummers zelf editen? Ik heb bij sommige nummers bijvoorbeeld het einde ingekort zodat het beter overvloeit naar het volgende nummer.
Die ontbreekt wel om bepaalde redenenquote:
Krijg je in ieder geval wel iets waar je zelf blij mee bent, en je vriendje creatieve vrijheid geven is ook weer tof.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef starla het volgende:
Ben nu in de fase beland dat ik me afvraag of ik een compilatie-CD voor mijzelf maak of voor iemand anders
Ben wel tevreden met de muziek zo, lekker afwisselend.
Artwork laat ik m'n vriendje doen, die is master in photoshop
Als ik Doy Division - Closer beluister denk ik: "nee, ik wil nog niet dood". Wat is dat een deprimerende kale muziek zeg. Vast erg sterk, maar niet aan mij besteed.quote:
Het is m.i. leuker om je slachtoffer een tijdje te laten gissen.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:07 schreef starla het volgende:
Wordt na ontvangst bekend gemaakt wie wie heeft geloot, of blijft dat 'geheim'?
Righdo, wil je hem nogmaals hebben of volstaat die van vorig jaar nog?quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef robdriessen het volgende:
Daar zijn we weer! Denkt iedereen er aan om zijn/haar adres naar mij te PM'men?
quote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Righdo, wil je hem nogmaals hebben of volstaat die van vorig jaar nog?
Ik ben even gaan graven en heb het bestand van vorig jaar gevonden. Mocht iemand sinds vorig jaar verhuisd zijn, laat het me wetenquote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Righdo, wil je hem nogmaals hebben of volstaat die van vorig jaar nog?
quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben even gaan graven en heb het bestand van vorig jaar gevonden. Mocht iemand sinds vorig jaar verhuisd zijn, laat het me weten
You've got mail!quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben even gaan graven en heb het bestand van vorig jaar gevonden. Mocht iemand sinds vorig jaar verhuisd zijn, laat het me weten
Ik verwacht nog adressen van Starla, WickedTunes, WeezerButler, MPC60 en Rockiejj
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heb ja alle adressen nu al Rob?
quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik verwacht nog adressen van Starla, WickedTunes, WeezerButler, MPC60 en Rockiejj
Een normale CD-R lijkt me en dan branden als audio-CD. Menig radio speelt geen DVD af, dus dat is niet handig denk ikquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef Rockiejj het volgende:
Op wat voor cd moet het?
Kan het ook op een DVD-R?
En nu gevonden. Vreemd, dan moet ik die eerste gemist hebben. Excuus voor het ongemak.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:20 schreef WeezerButler het volgende:
Rob --> al 2 x een PM met adres in je box
CD-R natuurlijk, het is de bedoeling dat je een audio-CD brandt die je ontvanger meteen in zijn/haar CD-speler kan stoppen Dus geen data-CD of DVD met mp3'squote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef Rockiejj het volgende:
Rob, je hebt een PM terug, sorry.
Op wat voor cd moet het?
Kan het ook op een DVD-R?
Komt ie op een CD-R, danku!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En nu gevonden. Vreemd, dan moet ik die eerste gemist hebben. Excuus voor het ongemak.
[..]
CD-R natuurlijk, het is de bedoeling dat je een audio-CD brandt die je ontvanger meteen in zijn/haar CD-speler kan stoppen Dus geen data-CD of DVD met mp3's
Daar hebben we winkels voor uitgevonden; als je iets niet hebt, kun je het kopen.quote:
Haw we daw niew eewdew kuwwen zewwen?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef robdriessen het volgende:
Vriendelijke reminder: postzegels zijn tegenwoordig zelfklevend, probeer ze niet te likken. In Godsnaam.
Pics van je tetten volstaan ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:37 schreef starla het volgende:
Als extra gift zal ik een schaamhaartje eraan plakken.
Te laat.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef robdriessen het volgende:
Vriendelijke reminder: postzegels zijn tegenwoordig zelfklevend, probeer ze niet te likken. In Godsnaam.
Goeie pic dat welquote:
Welke uit het lijstje moet je?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef robdriessen het volgende:
Pro tip: Haal je mp3tjes even door een 'normaliser' heen zodat ze allemaal ongeveer dezelfde geluidssterkte hebben. Zo voorkom je dat het ene liedje VEEL LUIDER op de CD komt te staan dan het andere.
Ik gebruik zelf MP3Gain: http://mp3gain.sourceforge.net/download.php
Ik heb net nog de full versie (derde optie) gedownload en geinstalleerd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Welke uit het lijstje moet je?
de eerste doet het niet...
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb net nog de full versie (derde optie) gedownload en geinstalleerd.
Raar, bij mij wel...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Welke uit het lijstje moet je?
de eerste doet het niet...
Wel een schoorsteen?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:06 schreef On het volgende:
Al die first world problems hierboven.
Ik heb heul geen brievenbus in mijn huis!
Ik gooi zelfs heel m'n muziekcatalogus door MP3 gain heen naar 90dB. Vind het vervelend om telkens aan de volumeknoppen te moeten draaien .quote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef robdriessen het volgende:
Ik gebruik zelf MP3Gain: http://mp3gain.sourceforge.net/download.php
Als dat geen week zou duren, zou ik het overwegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik gooi zelfs heel m'n muziekcatalogus door MP3 gain heen naar 90dB. Vind het vervelend om telkens aan de volumeknoppen te moeten draaien .
Het beste kan je je pc een aantal nachten aan laten staan inderdaad, mocht je alles ineens willen omzetten .quote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef starla het volgende:
[..]
Als dat geen week zou duren, zou ik het overwegen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vaker Spotify op heb staan dan iets uit eigen collectiequote:Op donderdag 29 november 2012 11:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik gooi zelfs heel m'n muziekcatalogus door MP3 gain heen naar 90dB. Vind het vervelend om telkens aan de volumeknoppen te moeten draaien .
Oh ik heb nog wel 60.000 mp3's, dus de basiscollectie is er wel. Hij wordt alleen amper nog aangevuld. Wat ik het meeste doe: Spotify aan op PC, Soundrop-app openen (fantastisch!), de Chillout-kamer ingaan en die de hele avond laten spelen. En in het weekend de Electro-kamerquote:Op donderdag 29 november 2012 13:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Je bent niet de enige die dat doet, Rob. Met de tijd meegaan. Ik ben daarin wat conservatief en heb liever zelf alles in huis. Scheelt een hoop tijd met het samenstellen van een Digitale Pakjesavond album.
Klinkt goed, dat SOUNDROP . Lekkah chillah. Goed dat je zo heel gemakkelijk op genre nieuwe muziek kan ontdekken.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel 60.000 mp3's, dus de basiscollectie is er wel. Hij wordt alleen amper nog aangevuld. Wat ik het meeste doe: Spotify aan op PC, Soundrop-app openen (fantastisch!), de Chillout-kamer ingaan en die de hele avond laten spelen. En in het weekend de Electro-kamer
Chillout: keeping robdriessen drugfree since 1992quote:Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Klinkt goed, dat SOUNDROP . Lekkah chillah. Goed dat je zo heel gemakkelijk op genre nieuwe muziek kan ontdekken.
Nou, voorkantje-achterkantje.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef starla het volgende:
Met boekje helemaal? Ook teksten enzo?
Google eens op CD Cover Software, of neem een lineaal en mesje ter hand om er zelf eentje te snijden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef AldoTheApache het volgende:
waar hebben jullie zo'n hoesje gehaald?