quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heb ja alle adressen nu al Rob?
quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik verwacht nog adressen van Starla, WickedTunes, WeezerButler, MPC60 en Rockiejj
Een normale CD-R lijkt me en dan branden als audio-CD. Menig radio speelt geen DVD af, dus dat is niet handig denk ikquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef Rockiejj het volgende:
Op wat voor cd moet het?
Kan het ook op een DVD-R?
En nu gevonden. Vreemd, dan moet ik die eerste gemist hebben. Excuus voor het ongemak.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:20 schreef WeezerButler het volgende:
Rob --> al 2 x een PM met adres in je box
CD-R natuurlijk, het is de bedoeling dat je een audio-CD brandt die je ontvanger meteen in zijn/haar CD-speler kan stoppenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef Rockiejj het volgende:
Rob, je hebt een PM terug, sorry.
Op wat voor cd moet het?
Kan het ook op een DVD-R?
Komt ie op een CD-R, danku!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En nu gevonden. Vreemd, dan moet ik die eerste gemist hebben. Excuus voor het ongemak.
[..]
CD-R natuurlijk, het is de bedoeling dat je een audio-CD brandt die je ontvanger meteen in zijn/haar CD-speler kan stoppenDus geen data-CD of DVD met mp3's
Daar hebben we winkels voor uitgevonden; als je iets niet hebt, kun je het kopen.quote:
Haw we daw niew eewdew kuwwen zewwen?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef robdriessen het volgende:
Vriendelijke reminder: postzegels zijn tegenwoordig zelfklevend, probeer ze niet te likken. In Godsnaam.
Pics van je tetten volstaan ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:37 schreef starla het volgende:
Als extra gift zal ik een schaamhaartje eraan plakken.
Te laat.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef robdriessen het volgende:
Vriendelijke reminder: postzegels zijn tegenwoordig zelfklevend, probeer ze niet te likken. In Godsnaam.
Goeie pic dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |