Precies zoals jij wilt.quote:
Dat mag ook minder.quote:De lengte van de CD moet 80 minuten bedragen, of mag dat ook minder?
Zijn er bepaalde programma's om dit te doen? En wat zijn de afmetingen van een standaard jewelcase?quote:
ken je het begrip lineaal, is echt een heel handig recht stukje materiaal met daarop een schaalverdeling. Door dit stukje materiaal strak langs hetgene te houden dat je wilt meten en dan te kijken op de schaalverdeling kun je afleiden wat de lengte van hetgene dat je gemeten hebt is.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zijn er bepaalde programma's om dit te doen? En wat zijn de afmetingen van een standaard jewelcase?
verder kun je dan met welk programma je maar wilt iets maken... maar er zijn in dit topic al enkele programmas voorbij gekomen die speciaal voor dit doeleinde bedoeld zijn.quote:Het boekje aan de voorkant meet precies 120x120 mm. De inlay aan de achterkant is 138 x 120 mm, met aan beide zijden een rugtitel van 6 x 120 mm.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ken je het begrip lineaal, is echt een heel handig recht stukje materiaal met daarop een schaalverdeling. Door dit stukje materiaal strak langs hetgene te houden dat je wilt meten en dan te kijken op de schaalverdeling kun je afleiden wat de lengte van hetgene dat je gemeten hebt is.
Ja dat kun je er ook mee doenquote:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:29 schreef robdriessen het volgende:
De regels:
• Post je muzikale voorkeuren (en eventueel je grootste muziek-gruwels) in dit topic, doe dit uiterlijk 7 november
• Op 8 november krijg je van mij een PM met daarin naam en verhaal van degene voor wie jij een CD gaat maken, dit geeft je 4 weken de tijd.
• Stuur mij via PM vervolgens het postadres waar jouw Sint je CD naar mag opsturen. Ik zorg dat Sint je adres krijgt.
• Maak een mooie CD en hou uiteraard rekening met de smaak van je ontvanger.
[*]Leef je uit, maak mooie covers, en misschien zelfs een gedichtje.
• Gooi maandag 3 of dinsdag 4 december jouw CD op de post in een 'bubbel-envelop' en uiteraard voldoende gefrankeerd.
• Kijk 5 december op je deurmat voor het kado dat Sint voor je gemaakt heeft!
• Maak een foto van je ontvangen kado en plaats die hier in het forum zodat we allemaal mee kunnen genieten van de creativiteit van de MUZ-Sinten!
Dat valt inderdaad niet mee.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef starla het volgende:
Ik probeer een conceptalbum-achtig iets te maken, maar dat valt nog niet mee met verschillende artiesten
quote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork *aantekeningen maakt* *ontwerp van hoesje weer weg flikkert* *boos wordt* *nieuwe nummers weer toe voegt*
Gaat goed!
Precies dit ja!quote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef starla het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Ik had een shortlist van 20 ofzo waar ik mee begon. Nu zijn 2 oorspronkelijke nummers overgebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |