Welkom bij de tweede editie van De Digitale Pakjesavond, MUZ's eigen Sinterklaasfeestje vol muzikale ontdekkingen en verrassingen. Na het succes van vorig jaar kon een nieuw deel niet uitblijven. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
De bedoeling:Post hier een lekker uitgebreide omschrijving van je muzikale voorkeuren (gebruik bijvoorbeeld je favo bands, genres of gemoedstoestanden) en krijg op woensdag 5 december een CD met toffe - waarschijnlijk voor jou totaal onbekende - liedjes in je brievenbus, speciaal afgestemd op jouw smaak. En dat voor slechts drie postzegels, een bubbeltjes-envelop en een zelf te branden CD, want natuurlijk stuur ook jij iemand een CD! Let op: er wordt een echte inspanning van je verwacht, dus weet waar je aan begint. Steek er tijd en aandacht in, dat doet jouw Sint ook voor jou!
Kijk maar eens naar wat juweeltjes van
vorig jaarDe regels:• Post je muzikale voorkeuren (en eventueel je grootste muziek-gruwels) in dit topic, doe dit
uiterlijk 7 november• Op
8 november krijg je van mij een PM met daarin naam en verhaal van degene voor wie jij een CD gaat maken, dit geeft je 4 weken de tijd.
• Stuur mij via PM vervolgens het postadres waar jouw Sint je CD naar mag opsturen. Ik zorg dat Sint je adres krijgt.
• Maak een mooie CD en hou uiteraard rekening met de smaak van je ontvanger.
• Leef je uit, maak mooie covers, en misschien zelfs een gedichtje.
• Gooi
maandag 3 of dinsdag 4 december jouw CD op de post in een 'bubbel-envelop' en uiteraard voldoende gefrankeerd.
• Kijk 5 december op je deurmat voor het kado dat Sint voor je gemaakt heeft!
• Maak een foto van je ontvangen kado en plaats die hier in het forum zodat we allemaal mee kunnen genieten van de creativiteit van de MUZ-Sinten!
Nieuw voor 2012:• Op veler verzoek zal de loting compleet random zijn. De kans bestaat dus dat jij als country-fanaat een CD mag maken voor een speedcore/dubstep fan. Durf jij zo'n uitdaging aan?
• Enige uitzondering op de random regel: ik zorg er wel voor dat deelnemers van 2011 niet opnieuw aan hun destijdse slachtoffer worden gekoppeld.
• We willen dit jaar geen teleurgestelde gezichten van mensen die een prachtige CD hadden gemaakt maar zelf helaas niets hebben ontvangen. Meedoen is dus plechtig beloven dat je een mooie CD voor een MUZ-vriendje maakt!
Laten we er weer een mooie editie van maken. Veel plezier allemaal. De inschrijvingen zijn geopend
[ Bericht 0% gewijzigd door robdriessen op 02-10-2012 10:13:34 ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017