abonnement Unibet Coolblue
pi_117458401


Welkom bij de tweede editie van De Digitale Pakjesavond, MUZ's eigen Sinterklaasfeestje vol muzikale ontdekkingen en verrassingen. Na het succes van vorig jaar kon een nieuw deel niet uitblijven. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

De bedoeling:

Post hier een lekker uitgebreide omschrijving van je muzikale voorkeuren (gebruik bijvoorbeeld je favo bands, genres of gemoedstoestanden) en krijg op woensdag 5 december een CD met toffe - waarschijnlijk voor jou totaal onbekende - liedjes in je brievenbus, speciaal afgestemd op jouw smaak. En dat voor slechts drie postzegels, een bubbeltjes-envelop en een zelf te branden CD, want natuurlijk stuur ook jij iemand een CD! Let op: er wordt een echte inspanning van je verwacht, dus weet waar je aan begint. Steek er tijd en aandacht in, dat doet jouw Sint ook voor jou!
Kijk maar eens naar wat juweeltjes van vorig jaar

De regels:

• Post je muzikale voorkeuren (en eventueel je grootste muziek-gruwels) in dit topic, doe dit uiterlijk 7 november
• Op 8 november krijg je van mij een PM met daarin naam en verhaal van degene voor wie jij een CD gaat maken, dit geeft je 4 weken de tijd.
• Stuur mij via PM vervolgens het postadres waar jouw Sint je CD naar mag opsturen. Ik zorg dat Sint je adres krijgt.
• Maak een mooie CD en hou uiteraard rekening met de smaak van je ontvanger.
• Leef je uit, maak mooie covers, en misschien zelfs een gedichtje.
• Gooi maandag 3 of dinsdag 4 december jouw CD op de post in een 'bubbel-envelop' en uiteraard voldoende gefrankeerd.
• Kijk 5 december op je deurmat voor het kado dat Sint voor je gemaakt heeft!
• Maak een foto van je ontvangen kado en plaats die hier in het forum zodat we allemaal mee kunnen genieten van de creativiteit van de MUZ-Sinten!

Nieuw voor 2012:

• Op veler verzoek zal de loting compleet random zijn. De kans bestaat dus dat jij als country-fanaat een CD mag maken voor een speedcore/dubstep fan. Durf jij zo'n uitdaging aan? ;)
• Enige uitzondering op de random regel: ik zorg er wel voor dat deelnemers van 2011 niet opnieuw aan hun destijdse slachtoffer worden gekoppeld.
• We willen dit jaar geen teleurgestelde gezichten van mensen die een prachtige CD hadden gemaakt maar zelf helaas niets hebben ontvangen. Meedoen is dus plechtig beloven dat je een mooie CD voor een MUZ-vriendje maakt!

Laten we er weer een mooie editie van maken. Veel plezier allemaal. De inschrijvingen zijn geopend :)

[ Bericht 0% gewijzigd door robdriessen op 02-10-2012 10:13:34 ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117458627
Lijkt me leuk :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_117458986
TVP'tje, moet even zien of ik de tijd er voor vrij kan maken, maar zeer leuk initiatief, heb vorig jaar met veel plezier meegelurkt :D
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 11:51:01 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117459038
ik ben weer van de partij :)

Ik ben bosbeetle en ik hou van randjes en overlappingen, ik zou graag grensgevallen willen horen.. electronische gitaarmuziek, lieve liedjes door stoere mannen, chinezen die japans zingen, geluiden die niet in muziek thuishoren, conventies die gebroken worden etc etc....

Veel succes :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:05:39 #5
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_117459625
Wat een cool idee! Even kijken of ik tijd heb om het serieus aan te pakken.
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_117459864
Copy/paste uit het topic van 2011.

quote:
Stoer topic. Ik doe ook mee!

Mijn smaak is zo veelzijdig als 'ie beperkt is. Do's; vrouwen (zangeressen dus :9), alle vormen rootsmuziek (folk, country, blues etc), Johan Derksen en Ron Jans, banjo's, toegankelijke wereldmuziek, obscure bandjes, indiepop, celticpunk, oldies (< 1950) en newbies (> 2000). Don'ts; botergeile soulmuziek, elektronica, (MTV) rap/hip hop, Nashville country, de jaren '80 en last but not least Bløf.

Mijn Last.fm en mijn RateYourMusic account.
Als het enigszins mogelijk is, wordt ik gekoppeld aan iemand met een min of meer dezelfde smaak (lees: niet Bosbeetle :P).
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 12:15:48 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117460014
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:11 schreef MyTiredFeet het volgende:
Copy/paste uit het topic van 2011.

[..]

Als het enigszins mogelijk is, wordt ik gekoppeld aan iemand met een min of meer dezelfde smaak (lees: niet Bosbeetle :P).
:D ik weet zeker dat ik wel een leuke compilatie voor je kan maken hoor...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117460087
En de eigen inzending:

Hallo, ik ben Rob en ik ben de laatste tijd veel bezig met hardlopen. En daar hoort muziek bij. Muziek met een goeie dampende stampende beat er in, niet te langzaam, niet te snel, waarop ik toch zeker een kilometer of tien moet kunnen doorstappen. Het kan club/dance zijn, het kan rock/metal zijn, misschien nog totaal andere genres, zolang het maar rond de 120-140 beats per minute ligt. Sint, verras mij met lekker uiteenlopende muziek waarop ik volgend jaar de 10km ga rennen tijdens de marathon van Rotterdam! Oh ja, liever geen Radio Hollandia ski-hut-achtige meehos-hoempa. Het lukt me toch niet om de andere renners in een polonaise te krijgen :P

[ Bericht 17% gewijzigd door robdriessen op 02-10-2012 10:14:58 ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117460177
Voldoende tijd om iets leuks te maken ondanks de moeilijkheidsgraad :P

Ik hou van psychedelische folk, experimentele post-rock, progressive/math-rock, een goede mix van emo met lo-fi en een snufje electronica.

Succes! :)
I feel kinda Locrian today
pi_117460297
Dit topic is nu al het leukste topic ever in MUZ en ik heb het vorig jaar gewoon gemist :(.
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_117460590
Wat leuk! *overweegt mee te doen*
Ja doei.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:48:43 #12
13973 ranja
image means nothing
pi_117460945
Ik twijfel nog of ik zin heb voor iemand een dubstep of nederlandstalige r&b cd te maken... ik denk er nog over :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:59:21 #13
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117461231
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:48 schreef ranja het volgende:
Ik twijfel nog of ik zin heb voor iemand een dubstep of nederlandstalige r&b cd te maken... ik denk er nog over :)
De muzieksmaak is natuurlijk slechts een leidraad. De vraag is meer: met welke muziek uit jouw collectie zou je een dubstep-fan kennis willen laten maken? :)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:10:51 #14
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_117461512
Ik doe zeker weer mee ^O^

ik doe ook gewoon even een copy-pasta uit 2011, gewoon omdat het kan :P

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben dus Gehenna en 26 27 jaar oud. Qua muziek heb ik een enorme brede smaak. Elk genre heeft bijna wel iets dat wel tof is, zeg maar, van klassiek tot metal, van delta-blues tot ABBA en van rare experimentele dingen tot Pakistaanse qawalli en daar buiten :P voor inspiratie zou ik zeggen check m'n RYM of last.fm

ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)

ik vind het nu al spannend :D
nee, jij dan!
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:11:35 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117461523
Tof idee!
Even als tip, de logistiek is ook prima te regelen via lootjestrekken.nl Dan kan iedereen op het lootje zijn eigen verhaal, plus adres zetten, hoef jij dat niet allemaal door te spelen. Het enige dat je dan hoeft te doen is alle meedoende mailadressen verzamelen en invoeren in lootjestrekken.nl
Zo hebben we in OUD ook al een keer met 80 users lootjes getrokken. :Y

Degene die het lootje getrokken heeft kan zelfs via de site vragen stellen aan de ontvanger als er nog onduidelijkheden zijn.
***
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:23:16 #16
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117461812
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Tof idee!
Even als tip, de logistiek is ook prima te regelen via lootjestrekken.nl Dan kan iedereen op het lootje zijn eigen verhaal, plus adres zetten, hoef jij dat niet allemaal door te spelen. Het enige dat je dan hoeft te doen is alle meedoende mailadressen verzamelen en invoeren in lootjestrekken.nl
Zo hebben we in OUD ook al een keer met 80 users lootjes getrokken. :Y

Degene die het lootje getrokken heeft kan zelfs via de site vragen stellen aan de ontvanger als er nog onduidelijkheden zijn.
Dit is het onderzoeken waard. Bedankt voor de tip! _O_
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:57:21 #17
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_117462850
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef robdriessen het volgende:
En de eigen inzending:

Hallo, ik ben Rob en ik ben de laatste tijd veel bezig met hardlopen. En daar hoort muziek bij. Muziek met een goeie dampende stampende beat er in, niet te langzaam, niet te snel, waarop ik toch zeker een kilometer of tien moet kunnen doorstappen. Het kan club/dance zijn, het kan rock/metal zijn, misschien nog totaal andere genres, zolang het maar rond de 120-140 beats per minute ligt. Sint, verras mij met lekker uiteenlopende muziek waarop ik volgend jaar de 10km ga rennen tijdens de marathon van Rotterdam!
Goede omschrijving. Heel duidelijk en met een doel.

Ik ga mij even beraden of ik ga mee doen.
pi_117463665
Dan ga ik me ook inschrijven :D

Hallo ik ben Aldo,

Ik hou van instrumentale jazz, acid jazz, chill, etc. het liefst met een lekkere swing erin. Daarnaast vind ik The Who, Rolling stones enz. ook heerlijk om naar te luisteren. Dus redelijk uiteenlopend :s)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:02:22 #19
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_117465021
Ik doe ook mee, heel leuk idee :) (vorig jaar gemist)
Een extra Sinterklaascadeautje is altijd leuk en het lijkt mij ook leuk zo'n cadeautje samen te stellen :)
Zoals iemand al eerder in dit topic zei. Mijn muziek smaak is even uitgebreid als beperkt.
Ik post in de spoilertag wel mijn Album en Singel top100 van vorig jaar. Dat geeft een aardig beeld van de muziek waar ik van hou.

Waar ik absoluut niet van hou zijn gezapige/lieve stukken muziek. Ik hou wel van herrie. Er moet wel wat gebeuren. Dus geen singer/songwriters/geen lieve dwdd meisjes met een gitaarmuziek/ook geen skihut bende muziek/ indierock vind ik 9 van de 10x saai (hier zijn echter ook uitzonderingen).

Voor de rest weet ik het niet. Dus geef je interpretatie van jouw muziek nav mijn muziek :)

Spannend en ik doe zeker mijn best bij degene die ik krijg.

Mijn album top100 2011

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn singel top100 2011

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117466437
Na vorig jaar kan ik niet achterblijven _O_
Wat een toffe actie was dit, erg leuk om te doen, en om te krijgen .

Dus ook dit jaar ben ik van de partij *O*

Ik ben LovelyLady, ofwel LoLa
Muziek is altijd aanwezig, dan wel thuis als onderweg. En ik kan van alles waarderen. Jazz, hiphop, Nederhop, Blues, Rock/Metal, Dance/Dubstep/Hardstyle.
Het genre waar mijn hart ligt is Rock, maar ook dance-achtige soorten met lekkere beats (voor onder het hardlopen)
Vooral nieuwe bandjes/artiesten, die (nog) moeten doorbreken, of die (nog) niet zoveel naamsbekendheid hebben doen het vaak goed in mijn oren.
Voor een kleine muziekselectie kan je gluren in mijn fobo.
Graag hoor ik wat 'nieuws'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2012 16:07:14 ]
pi_117467208
Wat een leuk topic!!

Ik ben gewoonmezelf87 kortweg GM87!

Ik luister altijd en overal muziek, Op de fiets, onder de douche, tijdens het koken, Ik luister graag naar nummers waar je of lekker op mee kunt zingen, of waar een mooie tekst in zit, maar ook een lekker beat ligt goed in het gehoor. Ik pluk veel nieuwe nummers uit de top 40, maar ook nummers van lang geleden doen het goed bij mij. Je kunt denken aan queen, linkin park, metellica, marco borsato, adele, nick en simon, skrillex, miss montreal micheal buble en nog veel meer.

Waar maak je mij niet blij mee: klassieke muziek, harcore en pianostukken rap en smartlappen in welke taal dan ook.
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 16:57:07 #22
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_117469658
I'm in.

Ik wil dit keer ietwat obscuurdere reggae, dub en ska, om lekker bij weg te dromen. :P

Mag dat? O-)
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_117487122
Bese Sint,

Wat een leuk idee, een CD!!
Ik heb een superbrede smaak: van triphop tot shoegaze, van jazz tot minimal en van rock tot klassiek... dus hoe omschrijf ik mijn wens nu?

Ik houd van muziek waar goed over is nagedacht. Muziek dat klopt als een bus en je hart sneller of juist langzamer laat kloppen. Muziek dat ik over 10 jaar nog steeds zal willen draaien en daar nog trots op ben ook...

U kunt het zoeken in deze hoek met artiesten als:
- Muse (innovatief lekkere electro-rock)
- Dream Theater (geniale progressieve metal)
- The Civil Wars (Super eerlijke folk)
- Sheryl Crow (Heerlijke countryrock met een rauw randje)
- Madeon (Jong house/dub-talent)
- Diana Krall (Jazz zangeres/pianist met gouden strot)
- Eva Cassidy (Singer/songwriting van de bovenste plank)

Muziek van deze artiesten heb ik al natuurlijk, dus verras me maar :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS: nog maar één pepernoot achter de kiezen dit jaar, maar o wee, als de marsepein in de schappen ligt...

[ Bericht 43% gewijzigd door WickedTunes op 02-10-2012 18:38:13 ]
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:49:38 #24
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_117490936
*O* Hij is er weer! Ik ga zeker weer meedoen dit jaar.
Mijn 'wensenlijstje' volgt zsm!
pi_117499158
Wat een tof idee! Ik ga me even inlezen in het topic van vorig jaar en kijken of ik er tijd voor kan vrijmaken. :)
pi_117511218
Ik wil dit jaar ook wel meedoen. Ik ben Laurence en hou van post-punk/new wave, ambient, avant-garde, koffie, david lynch, lezen en schrijven, slapen, jazz, film noir, eten en nog veel meer. Check het last.fm icoontje hierboven. :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:52:39 #27
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_117512441
Stel, zeer hypothetisch, je hebt geen printer, is het dan ook acceptabel om enkel een CD op te sturen en dan de schuld te geven aan een defecte printer op de stoomboot (en de cover evt. digitaal ergens achter te laten)?
Het is immers redelijk onwaarschijnlijk om dan zo'n dialoog te krijgen:

"Hoi, mag ik even wat printen"
- "Wat dan?"
"Een CD hoesje"
- "Maar die gebruik je toch nooit"
Nee, maar, ehm, dit is, ehm, voor iemand die ik niet ken via internet :@"
- "Wat?!"
"Nou, ehm, iemand op internet had verzonnen om muziek op te sturen naar willekeurige mensen op internet"
- "Oh natuurlijk, dat doe ik al jaaaaaren."

Begrijp me niet verkeerd, mensen in mijn omgeving weten donders goed dat ik veel op internet doe, dus héél raar zouden ze niet eens opkijken, maar zelf zou ik het toch wel ietwat gênant vinden om het zo te moeten vragen :@

en ik heb dus echt geen printer
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:10:35 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117513075
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Stel, zeer hypothetisch, je hebt geen printer, is het dan ook acceptabel om enkel een CD op te sturen en dan de schuld te geven aan een defecte printer op de stoomboot (en de cover evt. digitaal ergens achter te laten)?
Het is immers redelijk onwaarschijnlijk om dan zo'n dialoog te krijgen:

"Hoi, mag ik even wat printen"
- "Wat dan?"
"Een CD hoesje"
- "Maar die gebruik je toch nooit"
Nee, maar, ehm, dit is, ehm, voor iemand die ik niet ken via internet :@"
- "Wat?!"
"Nou, ehm, iemand op internet had verzonnen om muziek op te sturen naar willekeurige mensen op internet"
- "Oh natuurlijk, dat doe ik al jaaaaaren."

Begrijp me niet verkeerd, mensen in mijn omgeving weten donders goed dat ik veel op internet doe, dus héél raar zouden ze niet eens opkijken, maar zelf zou ik het toch wel ietwat gênant vinden om het zo te moeten vragen :@

en ik heb dus echt geen printer
Dan teken je iets of knutsel je op een andere manier je hoesje in elkaar :9

Ik weet dat TCM een hele mooie getekende hoes had maar gimmegore heeft daar nooit een foto van gestuurd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:11:46 #29
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_117513121
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan teken je iets of knutsel je op een andere manier je hoesje in elkaar :9

Ik weet dat TCM een hele mooie getekende hoes had maar gimmegore heeft daar nooit een foto van gestuurd.
Heeft u mij ooit iets zien tekenen dan wel knutselen _O-
Mijn neefje van 5 doet dat nog mooier _O-
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:16:11 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117513270
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:11 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Heeft u mij ooit iets zien tekenen dan wel knutselen _O-
Mijn neefje van 5 doet dat nog mooier _O-
het gaat om het idee misschien kun je ergens een mooi plaatje vinden en er dan met lettertjes uit de krant een dreigbrief bij in doen... gebruik je fantasie :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:24:02 #31
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_117513523
Maar ik ga gewoon meedoen.
Ik verzin wel wat.
Mijn muzieksmaak is behoorlijk breed en mijn naam op fok is Rafeiro, maar Raffie mag ook.
Ik heb een hekel aan (gangsta)rap en harde metal vind ik meestal ook niet echt fijn.
De laatste tijd zoek ik niet meer zoveel in het nieuwe/indie gebeuren, dus daar komt mijn wens lieve sint:
"Classics heb ik zat, top40 ook, maar wat nieuwe goede indie muziek zou mij erg blij maken.
Juist dat wat niet zo groot is, maar wel heel goed, en dan mag het echt elke kant op gaan. Verbaas mij met de blijde tonen van "ongedolven goud"".

Dag lieve sint,
tot snel.

PS.
Zeg die stomme winkels eens dat ze wat later met de pepernoten moeten beginnen.
Ik heb ze nog niet op, maar ze kijken zo verleidend naar me :@
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_117513702
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Stel, zeer hypothetisch, je hebt geen printer, is het dan ook acceptabel om enkel een CD op te sturen en dan de schuld te geven aan een defecte printer op de stoomboot (en de cover evt. digitaal ergens achter te laten)?
Het is immers redelijk onwaarschijnlijk om dan zo'n dialoog te krijgen:

"Hoi, mag ik even wat printen"
- "Wat dan?"
"Een CD hoesje"
- "Maar die gebruik je toch nooit"
Nee, maar, ehm, dit is, ehm, voor iemand die ik niet ken via internet :@"
- "Wat?!"
"Nou, ehm, iemand op internet had verzonnen om muziek op te sturen naar willekeurige mensen op internet"
- "Oh natuurlijk, dat doe ik al jaaaaaren."

Begrijp me niet verkeerd, mensen in mijn omgeving weten donders goed dat ik veel op internet doe, dus héél raar zouden ze niet eens opkijken, maar zelf zou ik het toch wel ietwat gênant vinden om het zo te moeten vragen :@

en ik heb dus echt geen printer
Dan print je het toch bij de buurman of een vriend uit? Je hoeft niet eerlijk te zijn waarvoor het is. Zeg dat je een CD voor een goede vriend hebt gemaakt, of als cadeautje... :P
The distance between insanity and genius is measured only by success.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:37:29 #33
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_117513921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:29 schreef Kadafi het volgende:

[..]

Dan print je het toch bij de buurman of een vriend uit? Je hoeft niet eerlijk te zijn waarvoor het is. Zeg dat je een CD voor een goede vriend hebt gemaakt, of als cadeautje... :P
Eerlijkheid duurt het langst :P
Maar ik verzin wel wat. Doe het gewoon als er niemand thuis is bij mn moeder :P
Of er komt iets heel raars. Een bizar versierde USB-stick ofzo is ook een optie :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_117514365
Ik ben Kadafi en hoewel ik al lang en breed onder de zoden lig ben ik aldaar onder de indruk geraakt van de Symfonische Metal band Nightwish. Het is tot op heden de enige band in het genre waarvan ik meerdere albums goed ken.

Ik zou graag een CD van de Sint ontvangen met grootse, het liefst lang uitgesponnen nummers, die grotendeels instrumentaal zijn en klassieke invloeden bevatten (dus ook Dream Theater & Muse bijv.). Het liefst hoor ik per liedje minimaal 3 klassieke instrumenten terug als bijv. de Cello, Klarinet, Hoorn & de Dwarsfluit. Om je een indruk te geven: hier onderstaande links.


The distance between insanity and genius is measured only by success.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:26:01 #35
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117519032
We zijn nog geen 2 dagen bezig, en we hebben al 15 deelnemers (en 6 twijfelaars) :) Vorig jaar waren het er 29, maar ik weet zeker dat we daar dit jaar overheen gaan.

Het enige wat ik vraag is dat je je Sint wel voldoende ruimte geeft om leuke muziek voor je te vinden. Je verlanglijstje mag natuurlijk de Sint een bepaalde richting uitsturen, maar maak het niet TE nauwkeurig. Ook al weet ik dat alle Sinterklazen hier genoeg muzikale creativiteit hebben om je grenzen op te rekken ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:33:20 #36
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_117519407
Mijn inzending kan wel hetzelfde blijven als vorig jaar :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef kciR het volgende:
Leuk idee, waaraan ik graag mee doe :)
Mijn voornaamste voorkeur ligt toch wel in de pop/rock/indie/alternative (hoe je het noemen wil) hoek vanaf de 00's (maar sta open voor andere decennia). Verder maak ik graag uitstapjes naar post-rock (tegenwoordig wel wat minder), een tikkeltje hiphop en wat elektronische muziek.
Maar de eerst genoemde is toch wel de hoofdmoot en dan met name bandjes met een mannelijke zanger met een unieke stem.
Kijk maar in mijn last.fm (linkje staat naast de quote knop in deze post) voor een volledig overzicht.

Ik hoop dat iemand iets moois voor mij kan samenstellen en ik hetzelfde voor een ander voor elkaar krijg :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:03:44 #37
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_117521306
Ik doe ook weer mee.

Voorkeur: gitaren.
Rock, punk, metal, ska, noem het maar op.
Daar ligt de basis wel zo'n beetje.
Maar wie weet kan iemand me verrassen met een mooi stuk klassiek ( dit is bijvoorbeeld zo mooi O+ )? Wie weet.

Wat me minder aan staat is R&B, Pop en een groot deel van de Dance-genres :)
pi_117527324
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef robdriessen het volgende:
Je verlanglijstje mag natuurlijk de Sint een bepaalde richting uitsturen, maar maak het niet TE nauwkeurig. Ook al weet ik dat alle Sinterklazen hier genoeg muzikale creativiteit hebben om je grenzen op te rekken ;)

Die van mij is best wel nauwkeurig, ik kan mijn wensen nog aanpassen... dit bericht is natuurlijk niet alleen naar mij bedoeld...
The distance between insanity and genius is measured only by success.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:12:26 #39
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117529120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:39 schreef Kadafi het volgende:

[..]

Die van mij is best wel nauwkeurig, ik kan mijn wensen nog aanpassen... dit bericht is natuurlijk niet alleen naar mij bedoeld...
Nee hoor, algemeen voor iedereen. Maar aan alles is een mouw te passen, dus mocht een Sint te veel moeite blijken te hebben met een verlanglijstje, dan ben ik beschikbaar als mediator. Mijn tarieven zijn schappelijk ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 07:52:00 #40
120423 Melting
on Radio 49!
pi_117616992
Ook ik kon het niet laten me deze keer weer in te schrijven voor deze pakjesavond. :)

De muziek die ik kan waarderen, is erg divers. Het varieert van flauwekul muziek (als je wil weten wat ik daarmee bedoel, moet je dat Rob maar eens vragen), feestmuziek, jaren 60-70-80-90 muziek, maar ook Nederlandstalig, rock en stukken cabaret kan ik wel waarderen.

Ik denk dat de Sint met dit gegeven een heel eind moet kunnen komen. Dus ik ben heel benieuwd naar de creativiteit van Sinterklaas dit jaar. :)

:W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_117620894
Vorig jaar compleet langs me heen gegaan.... erg leuk idee. Ik doe mee, altijd tof om een compi op de map te vinden, en de voorpret is al goud waard. Uitdaging voor mij is een mooi hoesje te fabriceren.

Goed, ik ben een fanaat met muziek. Koop al zo een 30 jaar veel vinyl en cd's. Hou van veel stijlen, vooral betere pop, postpunk, garage, ouwe soul, ouwe ska, electronica, indie (pop & rock). Hoop op wat melodieuze juweeltjes.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:18:28 #42
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_117621054
Ik doe uiteraard ook weer mee. Beschrijving van muzieksmaak post ik tzt nog wel.

Edit: fuck it. ik ga geen lang lulverhaal typen, ik wil gewoon graag opgefokte teringherrie in mijn schoen vinden.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:23:24 #43
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_117623012
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef Trashcanman het volgende:
Ik doe uiteraard ook weer mee. Beschrijving van muzieksmaak post ik tzt nog wel.

Edit: fuck it. ik ga geen lang lulverhaal typen, ik wil gewoon graag opgefokte teringherrie in mijn schoen vinden.
_O-
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:26:09 #44
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117623096
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef Trashcanman het volgende:
Ik doe uiteraard ook weer mee. Beschrijving van muzieksmaak post ik tzt nog wel.

Edit: fuck it. ik ga geen lang lulverhaal typen, ik wil gewoon graag opgefokte teringherrie in mijn schoen vinden.
Tracklist:
01: Een kettingzaag
02: Een pneumatische boor
03: Een vliegtuigmotor
04: Een bus vol schoolkinderen op weg naar de Efteling
....
:+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:27:30 #45
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_117623146
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:26 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Tracklist:
01: Een kettingzaag
02: Een pneumatische boor
03: Een vliegtuigmotor
04: Een bus vol schoolkinderen op weg naar de Efteling
....
:+
Je vergeet rudolf eb.er - schlechte musik
Ik heb hem wel eens laten horen op 49 :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:34:14 #46
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117623343
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:27 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Je vergeet rudolf eb.er - schlechte musik
Ik heb hem wel eens laten horen op 49 :P
Ik kan me nog een ouwe Kopspijkers aflevering herinneren waar artiesten langskwamen die 'experimentele geluidsprojecten' maakten. Die legden de draaischijf van de platenspeler helemaal vol met knackebrod, naald er op en dan het geluid opnemen..... Interessant.... :P
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:48:22 #47
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_117623753
Maar de ene teringherrie is de andere niet.
Mieke Telkamp is bijvoorbeeld ook teringherrie, al verwacht ik niet dat dat bedoeld werd :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:33:49 #48
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_117633558
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:26 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Tracklist:
01: Een kettingzaag
02: Een pneumatische boor
03: Een vliegtuigmotor
04: Een bus vol schoolkinderen op weg naar de Efteling
....
:+
Field recording _O_
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:35:08 #49
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_117635470
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Rafeiro het volgende:
Maar de ene teringherrie is de andere niet.
Mieke Telkamp is bijvoorbeeld ook teringherrie, al verwacht ik niet dat dat bedoeld werd :P
Vrije interpretatie is volledig vrij :7
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:43:25 #50
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117706154
Niemand die mij op dit topic wijst. Wat een schijnvrienden hier. :N

Ik doe mee! ^O^
pi_117706432
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Darkestrah het volgende:
Niemand die mij op dit topic wijst. Wat een schijnvrienden hier. :N

Ik doe mee! ^O^
Ik tegen jou op Facebook 1 oktober (heb het opgezocht).
quote:
ha er komt weer fok digitale pakjesavond
hopelijk trek ik jou (hoho hihi)
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:55:20 #52
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_117706897
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef On het volgende:

[..]

Ik tegen jou op Facebook 1 oktober (heb het opgezocht).

[..]

Whehe _O-
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:57:51 #53
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117707063
Hier mijn verlanglijstje, met mijn lijstje van vorig jaar in het achterhoofd:

Ik kan erg veel hebben qua muziek en wil ook vooral dingen leren kennen door deze actie. Het volgende lijstje is dus echt een richtlijn; het hoeft niet precies te zijn wat ik zeg. Mijn smaak is erg breed als ik dat zo zelf mag zeggen. Om een idee te geven ben ik de laatste tijd veel op zoek naar vernieuwende hiphop-acts, maar ook hardcore punk en grindcore ben ik erg geïnteresseerd in. Om het samen te vatten: Als je een (vernieuwende) artiest kent die ècht even beluisterd moet worden, mag hij erop. Geen dertien-in-een-dozijn werk alsjeblieft. Gebruik desnoods als hulpmiddel mijn last.fm-profiel. Daar staat ongeveer wel alles wat ik ken.

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef On het volgende:

[..]

Ik tegen jou op Facebook 1 oktober (heb het opgezocht).
Alsof ik niet wist dat er een fok digitale pakjesavond kwam. Zeg dan gewoon dat het topic gemaakt is.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:49:11 #54
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117717142
Ik zal morgen op een verloren moment even alle deelnemers van vorig jaar een berichtje sturen.
Met uitzondering van die paar Sinten waarvan het pakje nooit is aangekomen.....
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:58:18 #55
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117726543
Uittreksel uit notitielijstje:
MyTiredFeet - NIET met Bosbeetle
Trashcanman - NIET met Bosbeetle
Darkestrah - NIET met Bosbeetle

Ben benieuwd bij hoe veel mensen BB in de cornflakes heeft geplast :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:07:24 #56
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117726805
PMmetje richting deelnemers van vorig jaar gegaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117726850
14 mensen maar? :o
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 12:10:44 #58
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117726902
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:58 schreef robdriessen het volgende:
Uittreksel uit notitielijstje:
MyTiredFeet - NIET met Bosbeetle
Trashcanman - NIET met Bosbeetle
Darkestrah - NIET met Bosbeetle

Ben benieuwd bij hoe veel mensen BB in de cornflakes heeft geplast :+
;( ik maak vervelende cadeautjes klaarblijkelijk ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117726932
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

;( ik maak vervelende cadeautjes klaarblijkelijk ;(
Of je hebt een ruk muzieksmaak :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 12:12:01 #60
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117726948
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Of je hebt een ruk muzieksmaak :P
dat sowieso.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117726955
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat sowieso.
wat is je muzieksmaak dan? :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 12:12:59 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117726971
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

wat is je muzieksmaak dan? :P
aardbeien
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:14:35 #63
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117727027
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
14 mensen maar? :o
Nee, 29 vorig jaar. Daarvan heeft bijna de helft zich al weer aangemeld voor dit jaar :) Ik mailde alleen degenen die zich nog niet hebben gemeld in dit topic.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:16:09 #64
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117727068
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

aardbeien
Awww, dus geen Raspberry Beret. Of Peaches. Of Chocolate. ;(
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117727080
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Nee, 29 vorig jaar. Daarvan heeft bijna de helft zich al weer aangemeld voor dit jaar :) Ik mailde alleen degenen die zich nog niet hebben gemeld in dit topic.
ok nice 8-)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:37:39 #66
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_117729505
Nice :D

Ook ik doe weer mee dit jaar

quote:
Ik luister eigenlijk een beetje vanalles. Eigenlijk ben ik vrij snel tevreden, als het maar grauw, gruizig, ontroerend, onalledaags, en/of episch klinkt. Hoe meer van dat, hoe beter.
Rustig, snoeihard of gewoon. Antiek, spiksplinternieuw of iets daartussen. Elektronisch of juist instrumentaal of een mengeling. Verras me maar!

Waar je me zeker geen plezier mee doet is Hollands, top 40, piemeltjeshouse, rap/r&b en dat soort ongein.
Je mag me daarnaast ook verrassen met een lekker jazz-cdtje, een goeie trancer (aangezien ik de afgelopen paar jaar heb gemist) of deep house.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tokamak op 08-10-2012 13:54:19 ]
pi_117734879
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:58 schreef robdriessen het volgende:
Uittreksel uit notitielijstje:
MyTiredFeet - NIET met Bosbeetle
Trashcanman - NIET met Bosbeetle
Darkestrah - NIET met Bosbeetle

Ben benieuwd bij hoe veel mensen BB in de cornflakes heeft geplast :+
Ik wil Bosbeetle wel hoor. Ga ik de hele dag field recordings maken in een varkenslachterij voor op de cd. :)
pi_117735227
Ik wacht nog even af :@
Maar vorig jaar was het zeker leuk om te doen!
pi_117735466
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wacht nog even af :@
Maar vorig jaar was het zeker leuk om te doen!
ah doe mee joh :s)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:43:46 #70
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_117748184
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
;( ik maak vervelende cadeautjes klaarblijkelijk ;(
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:43:48 #71
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117751989
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

;( ik maak vervelende cadeautjes klaarblijkelijk ;(
Klopt.
pi_117754057
Ik doe mee en wil wel met Bosbeetle.

Genre: Zelfde rare spul en verder alles behalve hardcore (de elektronische versie).

Oh en kutmuziek, daar hou ik ook niet van. Top 40 en zuks. Nee dank je. Verder alles wel, qua metal neig ik naar thrash maar dat hoef je niet op een CD te branden want dat heb ik vast wel op vinyl. Net als NWoBHM en veel black metal. Death metal is niet helemaal mijn ding, maar technische kan ik waarderen. Verder hou ik qua elektronische bende van heel veel, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar DnB (ook ouder spul) en in het bijzonder naar Daft Punk (heel ander genre, maar vind ik fantastisch). Hip Hop kan ik ook hebben, maar dan liever wel wat dingen die niet zo heel veel in rondhangen in de top 40 (50 cent is bijvoorbeeld niet mijn ding, Method Man bijvoorbeeld weer wel).
Qua klassiek kan ik bijna alles hebben, van Wagner tot Vivaldi, zeer mooi. Ook ben ik gecharmeerd van filmsoundtracks (Braveheart, Hero en The Last Samurai (dus Oosters georiënteerd) doen het altijd goed bij mij). En de "herrie" (experimentele rommel, hoe je het wilt noemen) die BB luistert mag er bij mij ook gewoon bij :D duidelijk? Nee, meer lastig enzo!

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2012 22:47:57 ]
pi_117791975
Lieve Rob, wil je mij uit de lijst halen :@
Door persoonlijke omstandigheden voel ik even niet de behoefte om mee te doen :*
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:11:22 #74
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_117795027
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve Rob, wil je mij uit de lijst halen :@
Door persoonlijke omstandigheden voel ik even niet de behoefte om mee te doen :*
Oei! Sterkte, lieverd. :*
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:36:22 #75
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117796381
quote:
17s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe mee en wil wel met Bosbeetle.

Genre: Zelfde rare spul en verder alles behalve hardcore (de elektronische versie).

Oh en kutmuziek, daar hou ik ook niet van. Top 40 en zuks. Nee dank je. Verder alles wel, qua metal neig ik naar thrash maar dat hoef je niet op een CD te branden want dat heb ik vast wel op vinyl. Net als NWoBHM en veel black metal. Death metal is niet helemaal mijn ding, maar technische kan ik waarderen. Verder hou ik qua elektronische bende van heel veel, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar DnB (ook ouder spul) en in het bijzonder naar Daft Punk (heel ander genre, maar vind ik fantastisch). Hip Hop kan ik ook hebben, maar dan liever wel wat dingen die niet zo heel veel in rondhangen in de top 40 (50 cent is bijvoorbeeld niet mijn ding, Method Man bijvoorbeeld weer wel).
Qua klassiek kan ik bijna alles hebben, van Wagner tot Vivaldi, zeer mooi. Ook ben ik gecharmeerd van filmsoundtracks (Braveheart, Hero en The Last Samurai (dus Oosters georiënteerd) doen het altijd goed bij mij). En de "herrie" (experimentele rommel, hoe je het wilt noemen) die BB luistert mag er bij mij ook gewoon bij :D duidelijk? Nee, meer lastig enzo!
Toch raar, als ik dit lees herken ik daar best wel weer iets van in mezelf, maar als ik dan je last.fm-profiel bekijk.. :P
pi_117796429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Toch raar, als ik dit lees herken ik daar best wel weer iets van in mezelf, maar als ik dan je last.fm-profiel bekijk.. :P
Die klopt niet :D ik heb een heleboel vinyl en dat scrobbled heel lastig. En die reset van m'n profiel was ook niet best ;)
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:39:23 #77
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_117799399
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:37 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Die klopt niet :D ik heb een heleboel vinyl en dat scrobbled heel lastig. En die reset van m'n profiel was ook niet best ;)
Je kan volgens mij wel handmatig scrobblen als je je vinyl draait. Maar ik gok zo dat er maar weinig mensen zo stat-geil zijn om dat ook daadwerkelijk te gaan doen :')
pi_117803917
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je kan volgens mij wel handmatig scrobblen als je je vinyl draait. Maar ik gok zo dat er maar weinig mensen zo stat-geil zijn om dat ook daadwerkelijk te gaan doen :')
Dat zou wel heel dramatisch worden ja, persoonlijk vind ik last.fm wel leuk, maar ook weer niet zo leuk _O-
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:04:46 #79
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_117830209
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wacht nog even af :@
Maar vorig jaar was het zeker leuk om te doen!
Ik blijf nog even naast CA zitten :D
Laat het zsm weten :)
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_117844192
Mogen er veto's uitgesproken worden?
I feel kinda Locrian today
pi_117844627
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:47 schreef starla het volgende:
Mogen er veto's uitgesproken worden?
Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117844687
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?
uit voorzorg bosbeetle :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_117844776
Even ter verdediging van Bosbeetle, deze man heeft een bijzonder goede muzieksmaak en kent voornamelijk bands die de gemiddelde Nederlander nog niet kent ;) De reden dat er drie personen zijn die niet aan BB gekoppeld willen worden is dat twee van hen BB heel goed kennen en nagenoeg exact dezelfde smaak hebben, en dat de derde vorig jaar al een BB kadootje heeft gehad (waar hij heel blij mee was)

:)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117844862
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?
Belsen en Lompehork :D

Ofwel ska en hiphop wazige shit :r :P
I feel kinda Locrian today
pi_117844952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef starla het volgende:

[..]

Belsen en Lompehork :D

Ofwel ska en hiphop wazige shit :r :P
Ik zal het meenemen. Hopelijk komt nu niet iedereen met Veto's aanzetten, anders gaat het principe van "Totally Random" alweer het raam uit en kan ik beter groepjes met gelijke smaak gaan koppelen :')
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117844984
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:20 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Ik zal het meenemen. Hopelijk komt nu niet iedereen met Veto's aanzetten, anders gaat het principe van "Totally Random" alweer het raam uit en kan ik beter groepjes met gelijke smaak gaan koppelen :')
I know, maar ska wordt echt een drama... Heb ook niets met dance/trance maar daar kan ik nog wel een lijstje van maken, hetzelfde geldt voor snoeiharde metal. Maar ska.....GEEN SKA!
I feel kinda Locrian today
pi_117845185
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:32:15 #88
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_117845287
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:22 schreef starla het volgende:

[..]

I know, maar ska wordt echt een drama... Heb ook niets met dance/trance maar daar kan ik nog wel een lijstje van maken, hetzelfde geldt voor snoeiharde metal. Maar ska.....GEEN SKA!
Ik heb ook genoeg genres waar ik niks van weet... maar een avondje googlen is toch geen probleem?
pi_117845316
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:

[..]

De muzieksmaak is natuurlijk slechts een leidraad. De vraag is meer: met welke muziek uit jouw collectie zou je een dubstep-fan kennis willen laten maken? :)
Vervang dubstep hierboven door trance, metal, ska, polka, noise, klassiek, folk, etc. etc. :)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117845335
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik heb ook genoeg genres waar ik niks van weet... maar een avondje googlen is toch geen probleem?
Het gaat er niet om dat ik niets van weet. Ik heb een diepgewortelde aversie jegens ska, bijna duivels. Ska is voor mij de kloppende vinger na het klussen, de kutscheet tijdens het neuken, de vernietiger van alles dat goed is.
I feel kinda Locrian today
pi_117845384
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
Even ter verdediging van Bosbeetle, deze man heeft een bijzonder goede muzieksmaak en kent voornamelijk bands die de gemiddelde Nederlander nog niet kent ;) De reden dat er drie personen zijn die niet aan BB gekoppeld willen worden is dat twee van hen BB heel goed kennen en nagenoeg exact dezelfde smaak hebben, en dat de derde vorig jaar al een BB kadootje heeft gehad (waar hij heel blij mee was)

:)
ow :@

dan heb ik niets gezegd :s)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:42:06 #92
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_117845542
Ik zie muzieksmaken voorbij komen waarbij het een pain in the ass wordt om iets samen te stellen, maar ik spreek geen veto's uit. Random is random :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:44:45 #93
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117845610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Tokamak het volgende:
Ik zie muzieksmaken voorbij komen waarbij het een pain in the ass wordt om iets samen te stellen, maar ik spreek geen veto's uit. Random is random :D
Vind ik ook. Je doet maar gewoon wat je kunt. Het hoeft ook geen ontzettend meesterwerk te zijn wat je krijgt.
  Moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 10:59:52 #94
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117846098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

uit voorzorg bosbeetle :@
Even ter verduidelijking ik hoef niet persee een cadeautje te maken die bij mijn omschrijving past hè... ik ga mijn best doen een cadeautje te maken die heel goed past bij de omschrijving die de ontvanger heeft aangegeven.. het zijn verlanglijstjes hè (niet dit ga ik geven lijstjes)

Trouwens luister ik nu suzanne vega ik weet niet wat er zo extreem is aan mijn muzieksmaak :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117846115
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Even ter verduidelijking ik hoef niet persee een cadeautje te maken die bij mijn omschrijving past hè... ik ga mijn best doen een cadeautje te maken die heel goed past bij de omschrijving die de ontvanger heeft aangegeven.. het zijn verlanglijstjes hè (niet dit ga ik geven lijstjes)

Trouwens luister ik nu suzanne vega ik weet niet wat er zo extreem is aan mijn muzieksmaak :D
zie mijn post later ;)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  Moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 11:01:20 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117846149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

zie mijn post later ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:02:59 #97
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117846212
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Trouwens luister ik nu suzanne vega ik weet niet wat er zo extreem is aan mijn muzieksmaak :D
Extreem vrouwelijke trekjes. :*
  Moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 11:03:39 #98
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117846235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Extreem vrouwelijke trekjes. :*
O+ het is de baard hè :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117846239
Maarreh, de teller staat pas op 21 deelnemers, ga eens even allemaal dit topic onder de aandacht brengen, het is ook voor je eigen voordeel ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:04:56 #100
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117846290
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

O+ het is de baard hè :D
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef robdriessen het volgende:
Maarreh, de teller staat pas op 21 deelnemers, ga eens even allemaal dit topic onder de aandacht brengen, het is ook voor je eigen voordeel ;)
Heb het aangegeven bij m'n vriendin, maar die ging meteen mijn ouwe posts doorlezen. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')