SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de eerste pakketjes komen binnen.quote:quote:Op maandag 5 december 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
Ah, mijn CD is ook binnen. Het ziet er werkelijk fantastisch uitOp dit moment zit hij in de CD speler.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Toch nog gekomen
Nu even het gedicht uittikken en hier neer zetten. Ik denk wel dat ik weet van wie de cd afkomstig is..En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 5 december 2011 18:15 schreef Darkestrah het volgende:
Doen we hier nog aan credits, als je weet van wie je cd komt?
Klopt, maar wel de echte voornaam van haar en wij weten elkaars voor en achternaam.quote:Op maandag 5 december 2011 18:26 schreef Bosbeetle het volgende:
lovelylady dat kan je niet op 1 hand tellen.
Ah okayquote:Op maandag 5 december 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel de echte voornaam van haar en wij weten elkaars voor en achternaam.
Hebben jullie elkaar? Toevallig.quote:Op maandag 5 december 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CD is binnen!Van robdriessen, echt een lach op mijn gezicht hier! Ik denk dat rob die morgen ook heeft
Ik denk dat ik de verdeling nu snapquote:Op maandag 5 december 2011 18:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar? Toevallig.
Is-ie zo leuk dan?quote:Op maandag 5 december 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CD is binnen!Van robdriessen, echt een lach op mijn gezicht hier! Ik denk dat rob die morgen ook heeft
Als iedereen elkaar 1 op 1 zou hebben, zou dat wel typisch een gevalletje van een beetje jammer zijn, zeg maar!quote:Op maandag 5 december 2011 18:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verdeling nu snapMaargoed, het kan ook toeval zijn..
Jamaar had rob er ook niet 2? Ik denk dat het daaraan ligt!quote:Op maandag 5 december 2011 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iedereen elkaar 1 op 1 zou hebben, zou dat wel typisch een gevalletje van een beetje jammer zijn, zeg maar!
Nogal ja.quote:Op maandag 5 december 2011 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iedereen elkaar 1 op 1 zou hebben, zou dat wel typisch een gevalletje van een beetje jammer zijn, zeg maar!
Ja dat vind ik ookquote:Op maandag 5 december 2011 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
http://i.imgur.com/shidb.jpg
http://i.imgur.com/Ucyse.jpg
Oh dat is wel wat minder... helemaal omdat nog niet iedereen het al heeft dan weet je dus van wie het is.quote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ookwas leuker geweest alles door elkaar
Maar het is zo, ik had Karzai (hij heeft hem al ontvangen) en hij had mij. Maar krijg hem pas met kerst
Psychedelisch en demonisch!quote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Darkestrah het volgende:
Wauw, hele toffe voorkant van ToT. Een soort psychedelische Sinterklaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |