Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?quote:
uit voorzorg bosbeetlequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?
Belsen en Lompehorkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als er iemand is waar jij niet aan gekoppeld wil worden, kan ik dat in principe wel regelen?
Ik zal het meenemen. Hopelijk komt nu niet iedereen met Veto's aanzetten, anders gaat het principe van "Totally Random" alweer het raam uit en kan ik beter groepjes met gelijke smaak gaan koppelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef starla het volgende:
[..]
Belsen en Lompehork
Ofwel ska en hiphop wazige shit
I know, maar ska wordt echt een drama... Heb ook niets met dance/trance maar daar kan ik nog wel een lijstje van maken, hetzelfde geldt voor snoeiharde metal. Maar ska.....GEEN SKA!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen. Hopelijk komt nu niet iedereen met Veto's aanzetten, anders gaat het principe van "Totally Random" alweer het raam uit en kan ik beter groepjes met gelijke smaak gaan koppelen
Ik heb ook genoeg genres waar ik niks van weet... maar een avondje googlen is toch geen probleem?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:22 schreef starla het volgende:
[..]
I know, maar ska wordt echt een drama... Heb ook niets met dance/trance maar daar kan ik nog wel een lijstje van maken, hetzelfde geldt voor snoeiharde metal. Maar ska.....GEEN SKA!
Vervang dubstep hierboven door trance, metal, ska, polka, noise, klassiek, folk, etc. etc.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De muzieksmaak is natuurlijk slechts een leidraad. De vraag is meer: met welke muziek uit jouw collectie zou je een dubstep-fan kennis willen laten maken?
Het gaat er niet om dat ik niets van weet. Ik heb een diepgewortelde aversie jegens ska, bijna duivels. Ska is voor mij de kloppende vinger na het klussen, de kutscheet tijdens het neuken, de vernietiger van alles dat goed is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg genres waar ik niks van weet... maar een avondje googlen is toch geen probleem?
owquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
Even ter verdediging van Bosbeetle, deze man heeft een bijzonder goede muzieksmaak en kent voornamelijk bands die de gemiddelde Nederlander nog niet kent De reden dat er drie personen zijn die niet aan BB gekoppeld willen worden is dat twee van hen BB heel goed kennen en nagenoeg exact dezelfde smaak hebben, en dat de derde vorig jaar al een BB kadootje heeft gehad (waar hij heel blij mee was)
Vind ik ook. Je doet maar gewoon wat je kunt. Het hoeft ook geen ontzettend meesterwerk te zijn wat je krijgt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Tokamak het volgende:
Ik zie muzieksmaken voorbij komen waarbij het een pain in the ass wordt om iets samen te stellen, maar ik spreek geen veto's uit. Random is random
Even ter verduidelijking ik hoef niet persee een cadeautje te maken die bij mijn omschrijving past hè... ik ga mijn best doen een cadeautje te maken die heel goed past bij de omschrijving die de ontvanger heeft aangegeven.. het zijn verlanglijstjes hè (niet dit ga ik geven lijstjes)quote:
zie mijn post laterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking ik hoef niet persee een cadeautje te maken die bij mijn omschrijving past hè... ik ga mijn best doen een cadeautje te maken die heel goed past bij de omschrijving die de ontvanger heeft aangegeven.. het zijn verlanglijstjes hè (niet dit ga ik geven lijstjes)
Trouwens luister ik nu suzanne vega ik weet niet wat er zo extreem is aan mijn muzieksmaak
quote:
Extreem vrouwelijke trekjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens luister ik nu suzanne vega ik weet niet wat er zo extreem is aan mijn muzieksmaak
het is de baard hèquote:
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.quote:
Heb het aangegeven bij m'n vriendin, maar die ging meteen mijn ouwe posts doorlezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef robdriessen het volgende:
Maarreh, de teller staat pas op 21 deelnemers, ga eens even allemaal dit topic onder de aandacht brengen, het is ook voor je eigen voordeel
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
Ook de picknick gerelateerde?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
[..]
Heb het aangegeven bij m'n vriendin, maar die ging meteen mijn ouwe posts doorlezen.
Dat weet ze allang. Was het eerste wat ik tegen haar zei toen ik haar leerde kennen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ook de picknick gerelateerde?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef starla het volgende:
Nog bijna 4 weken voordat we gaan trekken
Is dat wel een goed plan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef robdriessen het volgende:
Wie regelt even dat we op de frontpage komen?
Nee. Ik sta open voor betere plannenquote:
all out spammmen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Ik sta open voor betere plannen
In een aantal MUZ-topics linken naar deze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Ik sta open voor betere plannen
Netjes dat je je in ieder geval afmeldt. Dat voorkomt weer een huilend Sintje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wil de gene die de leiding heeft mij uit het lootjes lijstje halen?
Ik krijg het onverwachts enorm druk en kan niet beloven dat ik er tijd voor vrij kan maken, Zou ik heel vervelend vinden voor de ander.
Inderdaad bedankt voor het doorgeven en hopelijk tot volgende keer!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wil de gene die de leiding heeft mij uit het lootjes lijstje halen?
Ik krijg het onverwachts enorm druk en kan niet beloven dat ik er tijd voor vrij kan maken, Zou ik heel vervelend vinden voor de ander.
Ga je gangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:52 schreef kciR het volgende:
Nog twee weken tot de deadline. Zijn er al wat meer mensen bijgekomen?
Anders toch maar even een linkje in de druk bezochte MUZ-topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |