quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
Ook de picknick gerelateerde?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
[..]
Heb het aangegeven bij m'n vriendin, maar die ging meteen mijn ouwe posts doorlezen.
Dat weet ze allang. Was het eerste wat ik tegen haar zei toen ik haar leerde kennen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ook de picknick gerelateerde?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef starla het volgende:
Nog bijna 4 weken voordat we gaan trekken
Is dat wel een goed plan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef robdriessen het volgende:
Wie regelt even dat we op de frontpage komen?
Nee. Ik sta open voor betere plannenquote:
all out spammmen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Ik sta open voor betere plannen
In een aantal MUZ-topics linken naar deze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Ik sta open voor betere plannen
Netjes dat je je in ieder geval afmeldt. Dat voorkomt weer een huilend Sintje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wil de gene die de leiding heeft mij uit het lootjes lijstje halen?
Ik krijg het onverwachts enorm druk en kan niet beloven dat ik er tijd voor vrij kan maken, Zou ik heel vervelend vinden voor de ander.
Inderdaad bedankt voor het doorgeven en hopelijk tot volgende keer!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wil de gene die de leiding heeft mij uit het lootjes lijstje halen?
Ik krijg het onverwachts enorm druk en kan niet beloven dat ik er tijd voor vrij kan maken, Zou ik heel vervelend vinden voor de ander.
Ga je gangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:52 schreef kciR het volgende:
Nog twee weken tot de deadline. Zijn er al wat meer mensen bijgekomen?
Anders toch maar even een linkje in de druk bezochte MUZ-topics?
Hartelijk dank voor deze informatieve en prikkelende mededeling.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:21 schreef Jimbo het volgende:
Hoi, ik las dat je graag naar rap muziek luisterd,
hier dus een cd met kost en schijt geluiden.
veel plezier ermee
kusjes Jimbo
quote:
Kun je iets specifieker zijn? Bepaalde bands of artiesten die je goed vindt? Top40 is een lijstje, geen genre.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:49 schreef Rockiejj het volgende:
Wat een initiatief! Leuk!
Ik ben Rockiejj, ik luister graag naar trance/dance maar ook hip-hop en top40.
Wel muziek van deze tijd dus. Maar ook the beatles enzo vind ik goede muziek. Eigenlijk ben ik dus heel normaal.. Ik hou niet van hardcore/hardstyle en ook niet van klassiek/country enzo.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Bepaalde bands of artiesten die je goed vindt? Top40 is een lijstje, geen genre.
Kijk, dat is al wat specifieker. Leuk dat je meedoet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Flo Rida vind ik goed, maar ben bijvoorbeeld ook fan van Maroon 5 en C2C. Maar zoals ik zei, ook de Beatles zijn tof.
Daarmee bedoel ik dus dat mijn genre best ver uit elkaar ligt. Hoop dat je hier wat meer mee kunt
Ben trouwens wel een type dat de hele dag radio luistert, en dan Slam!FM of Q-music het liefst, dus daar kan je denk ook wel wat mee
Ik had de vorige keer ook dat probleem. Ik heb toen zelf de hoes getekend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef Kadafi het volgende:
Het wordt nog een hoop geregel als ik mee ga doen, heb namelijk destijds geen brander in m'n pc laten inbouwen, kom ik zojuist achter . Kent iemand een handig programma om specifiek afbeeldingen voor op de cd en de cdhoes te maken?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Darkestrah het volgende:
Voor iedereen die moeite heeft om de maat juist te krijgen voor zijn cd-hoes: Dit is een enorm makkelijk programma die het echt in een paar klikken voor je regelt.
Billy Mays vindt het ook een goed programma!
Eindelijk een foto bij deze aflevering van SPquote:
Die heb ik niet, dus in dat geval ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iedereen z'n FOK! vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd?
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus in dat geval ja.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
Mijn slachtoffer is nog niet jarig.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef On het volgende:
Iemand zit op dit moment met handen in het haar naar mijn last.fm te kijken.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Amoeba het volgende:
Kut te laat met aanmelden, zag het topic nu pas.
Wissel elkaars gegevens uit zou ik zeggen.quote:
Een audio-cd is over het algemeen 80 minuten. Daar gaan we voor, zodat je 'luisteraar' ook meteen de CD in zijn/haar speler kan steken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
hoeveel liedjes gaan er op een cd?
of moet ik ze gewoon als mp3 erop plempen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |