Ja hoor, heb dat bij Bosbeetle vorig jaar ook gedaan bij een aantal nummers.quote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef starla het volgende:
Zijn hier trouwens nog meer mensen die de nummers zelf editen? Ik heb bij sommige nummers bijvoorbeeld het einde ingekort zodat het beter overvloeit naar het volgende nummer.
Krijg je in ieder geval wel iets waar je zelf blij mee bent, en je vriendje creatieve vrijheid geven is ook weer tof.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef starla het volgende:
Ben nu in de fase beland dat ik me afvraag of ik een compilatie-CD voor mijzelf maak of voor iemand anders![]()
Ben wel tevreden met de muziek zo, lekker afwisselend.
Artwork laat ik m'n vriendje doen, die is master in photoshop
Als ik Doy Division - Closer beluister denk ik: "nee, ik wil nog niet dood". Wat is dat een deprimerende kale muziek zeg. Vast erg sterk, maar niet aan mij besteed.quote:
Het is m.i. leuker om je slachtoffer een tijdje te laten gissen.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:07 schreef starla het volgende:
Wordt na ontvangst bekend gemaakt wie wie heeft geloot, of blijft dat 'geheim'?
Righdo, wil je hem nogmaals hebben of volstaat die van vorig jaar nog?quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef robdriessen het volgende:
Daar zijn we weer! Denkt iedereen er aan om zijn/haar adres naar mij te PM'men?
quote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Righdo, wil je hem nogmaals hebben of volstaat die van vorig jaar nog?
Ik ben even gaan graven en heb het bestand van vorig jaar gevonden. Mocht iemand sinds vorig jaar verhuisd zijn, laat het me wetenquote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Righdo, wil je hem nogmaals hebben of volstaat die van vorig jaar nog?
quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben even gaan graven en heb het bestand van vorig jaar gevonden. Mocht iemand sinds vorig jaar verhuisd zijn, laat het me weten
You've got mail!quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben even gaan graven en heb het bestand van vorig jaar gevonden. Mocht iemand sinds vorig jaar verhuisd zijn, laat het me weten
Ik verwacht nog adressen van Starla, WickedTunes, WeezerButler, MPC60 en Rockiejj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |