Welke uit het lijstje moet je?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef robdriessen het volgende:
Pro tip: Haal je mp3tjes even door een 'normaliser' heen zodat ze allemaal ongeveer dezelfde geluidssterkte hebben. Zo voorkom je dat het ene liedje VEEL LUIDER op de CD komt te staan dan het andere.
Ik gebruik zelf MP3Gain: http://mp3gain.sourceforge.net/download.php
Ik heb net nog de full versie (derde optie) gedownload en geinstalleerd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Welke uit het lijstje moet je?
de eerste doet het niet...
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb net nog de full versie (derde optie) gedownload en geinstalleerd.
Raar, bij mij wel...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Welke uit het lijstje moet je?
de eerste doet het niet...
Wel een schoorsteen?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:06 schreef On het volgende:
Al die first world problems hierboven.
Ik heb heul geen brievenbus in mijn huis!
Ik gooi zelfs heel m'n muziekcatalogus door MP3 gain heen naar 90dB. Vind het vervelend om telkens aan de volumeknoppen te moeten draaienquote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef robdriessen het volgende:
Ik gebruik zelf MP3Gain: http://mp3gain.sourceforge.net/download.php
Als dat geen week zou duren, zou ik het overwegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik gooi zelfs heel m'n muziekcatalogus door MP3 gain heen naar 90dB. Vind het vervelend om telkens aan de volumeknoppen te moeten draaien.
Het beste kan je je pc een aantal nachten aan laten staan inderdaad, mocht je alles ineens willen omzettenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef starla het volgende:
[..]
Als dat geen week zou duren, zou ik het overwegen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vaker Spotify op heb staan dan iets uit eigen collectiequote:Op donderdag 29 november 2012 11:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik gooi zelfs heel m'n muziekcatalogus door MP3 gain heen naar 90dB. Vind het vervelend om telkens aan de volumeknoppen te moeten draaien.
Oh ik heb nog wel 60.000 mp3's, dus de basiscollectie is er wel. Hij wordt alleen amper nog aangevuld. Wat ik het meeste doe: Spotify aan op PC, Soundrop-app openen (fantastisch!), de Chillout-kamer ingaan en die de hele avond laten spelen. En in het weekend de Electro-kamerquote:Op donderdag 29 november 2012 13:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Je bent niet de enige die dat doet, Rob. Met de tijd meegaan. Ik ben daarin wat conservatief en heb liever zelf alles in huis. Scheelt een hoop tijd met het samenstellen van een Digitale Pakjesavond album.
Klinkt goed, dat SOUNDROPquote:Op donderdag 29 november 2012 13:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel 60.000 mp3's, dus de basiscollectie is er wel. Hij wordt alleen amper nog aangevuld. Wat ik het meeste doe: Spotify aan op PC, Soundrop-app openen (fantastisch!), de Chillout-kamer ingaan en die de hele avond laten spelen. En in het weekend de Electro-kamer
Chillout: keeping robdriessen drugfree since 1992quote:Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Klinkt goed, dat SOUNDROP. Lekkah chillah. Goed dat je zo heel gemakkelijk op genre nieuwe muziek kan ontdekken.
Nou, voorkantje-achterkantje.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef starla het volgende:
Met boekje helemaal? Ook teksten enzo?
Google eens op CD Cover Software, of neem een lineaal en mesje ter hand om er zelf eentje te snijden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef AldoTheApache het volgende:
waar hebben jullie zo'n hoesje gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |