quote:Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef OooLizaooO het volgende:
L0t, ik vind 't toch geweldig om jou hier te zien meeposten trouwens
Nou en? Beginnende minibuikjes zijn ookquote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Suikertante het volgende:
Het is echt hilarisch onopvallend naast alle bolle buiken daar
dat wordt dus morgen een slechte dagquote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Vandaag lichamelijk gezien een goede dag dus daar heb ik flink gebruik van gemaskt door flink te gaan nestelen/poetsen. Alle plekjes gehad die je normasl gesproken twee keer per jaar mee pakt ofzo haha. Heerlijk!
O ja en dood aan de afscheiding! *zucht*
Vluchttas, daar zeg je me wat. Daar zal ik ook maar eens aan beginnen...quote:Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Enfermera lekker wezen shoppen! Ik heb alles van de week weer uit mijn vluchttas gehaald en opnieuw gewassen, het rook niet meer naar wasmiddel :p
Een poosje geleden hebben m'n schoonouders (vooral tegen mijn vriend) op vrij nadrukkelijke wijze laten blijken dat ze vinden dat, in hun ogen, ons leven momenteel niet is ingericht op het krijgen van een kindje. Zijn moeder wil volgens mij wel heel graag oma worden, maar vooral zijn vader maakt zich nogal ongerust. Hij staat heel anders in het leven dan wij en is van mening dat wij nu (nog) niet over de juiste middelen beschikken om een kind te gaan krijgen. Het kan twee kanten op, of hij gaat allerlei cynische opmerkingen maken en vervelende vragen stellen, of hij is stiekem toch gewoon blij. Ik hoop op het laatste, het zal ook aan z'n bui liggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef Mineola het volgende:
bellelena, waarom verwacht je niet-zo'n-leuke reactie? Fijn dat je het van je af kan zetten in elk geval, inderdaad their loss als zij het niet leuk vinden... Overigens wist ik wel dat alle (schoon)ouders het leuk zouden vinden, maar zag ik er alsnog tegenop het te vertellen.
Herken het flauw worden onder de douche niet, maar speciaal voor FTA erop gelet: ook vanmorgen weer een harde buik inderdaad. Baby houdt misschien niet van warmte op zn hoofd?! Zo heet douche ik overigens niet.
SPOILER: deze pakjes bedoel ikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schattigquote:Op woensdag 19 september 2012 17:20 schreef Kyara het volgende:
vraag je om een topje, krijg je een trui en zo
Stuitbevalling zat naar ons idee te veel risico aan, m.n. voor de baby, en gezien het feit dat het de eerste is. Daarnaast wordt een stuitbevalling ook ingeleid, krijg je een ruggenprik, en is er een grote kans dat de ontsluiting niet vordert en je alsnog een ks moet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:22 schreef Enfermera het volgende:
Mango wat lastig dat je nu ineens alles op stel en sprong moet doenvoor je gevoel dan.. mag ik vragen wat de reden is dat je voor de ks gaat ? Als je het niet wilt zeggen snap ik dat hoor
En al een datumdat lijkt me gek!
Gaaf he?quote:
Heerlijk! Whehequote:Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Frups Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt heftig, fijn dat het nu beter gaat.
Liza gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Mango een datum! Spannend, maar ook rustgevend (vond ik iig toen ik de datum voor de inleiding had)
Enfermera lekker wezen shoppen! Ik heb alles van de week weer uit mijn vluchttas gehaald en opnieuw gewassen, het rook niet meer naar wasmiddel :p
Ja precies.. Oh echt johquote:Op woensdag 19 september 2012 17:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Stuitbevalling zat naar ons idee te veel risico aan, m.n. voor de baby, en gezien het feit dat het de eerste is. Daarnaast wordt een stuitbevalling ook ingeleid, krijg je een ruggenprik, en is er een grote kans dat de ontsluiting niet vordert en je alsnog een ks moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind gaat me echt haten![]()
![]()
Ik heb het gisteren nog gevraagd tijdens mijn intakegesprek voor de kraam. Volgens die mevrouw is dat overbodig en echt niet nodig. Een matrasje van een euro of vijftig bij een babyzaak is meer dan goed genoeg. Aldus de mevrouw.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de Aerosleep? Vent is voorstander vanwege kans op wiegendood .. Ik weet het zo net nog niet. Geld is het probleem niet, maar ik wil me eerst bewust worden van het ''nut'' ervan.
Tuurlijk gaat dat goed komen!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef papillion het volgende:
Belle, hopelijk valt het net als hier mee. Mijn ouders waren direct super enthousiast en van mijn schoonouders kregen we geen felicitatie en was er vooral verbazing. Ook door hun was eerder al uitgesproken dat ze ons er nog niet klaar voor vonden zijn.
Inmiddels zijn ze wel enrom enthousiast, ze maken/maakte zich vooral om een aantal dingen zorgen, maar zien nu wel in dat dat allemaal wel goed komt. Nu denken ze volop enthousiast in alles mee. Ze waren ook de eerste die met 'n cadeautje aan kwamen zetten toen we bv het geslacht wisten.
oh, hier word je ingeleid aldus de gyn. Omdat je dus die ruggenprik krijgt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Tinuviel het volgende:
Mango, misschien is het bij andere ziekenhuizen anders. Ik heb 2 stuitbevallingen gehad en ben geen een keer ingeleid. Bij ons zouden zij dat alleen doen als de bevalling niet zelf op gang kwam en er een reden voor was (vanwege moeder en kind of overtijd gaan).
Die heb ik ook!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Deze hello kitty bedoelde ik twinkle
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2003268%2011106%2016%200088%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zit trouwens na te denken over de vluchttas en ik realiseer me dat ik er twee nodig heb. Eén voor het ziekenhuis en één voor het kraamhotel. Ik zou kleding bij moeten kopen om die beide tassen klaar te hebben staan en ook nu nog iets aan te kunnen trekken
Muh, wat stom zeg... Wat jammer dat ze het nodig vonden om zo jullie zo stellig laten weten dat zij het geen geschikt moment vinden voor een kind. Jullie zijn volwassen neem ik aan... en het is jullie leven.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef bellelena het volgende:
[..]
Een poosje geleden hebben m'n schoonouders (vooral tegen mijn vriend) op vrij nadrukkelijke wijze laten blijken dat ze vinden dat, in hun ogen, ons leven momenteel niet is ingericht op het krijgen van een kindje. Zijn moeder wil volgens mij wel heel graag oma worden, maar vooral zijn vader maakt zich nogal ongerust. Hij staat heel anders in het leven dan wij en is van mening dat wij nu (nog) niet over de juiste middelen beschikken om een kind te gaan krijgen. Het kan twee kanten op, of hij gaat allerlei cynische opmerkingen maken en vervelende vragen stellen, of hij is stiekem toch gewoon blij. Ik hoop op het laatste, het zal ook aan z'n bui liggen.
Dat idd!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Suikertante het volgende:
Och, echt? Dat vind ik zelf dan wel weer érg ver gaan..
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zeg alvast sorry baby![]()
Dat witte beertjespakje is echt heel fiijn in de winter. Midas heeft dat heel veel aangehad toen hij 2 weken oud was en er buiten sneeuw lag. Lekker in de kinderwagen onder een dekentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind gaat me echt haten![]()
Net uit eten geweest. Uitbuiken heeft weer een andere betekenis. Volgens mij komen er 2 kindjes in het gedrang. Sorry....
Ja, hier!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de Aerosleep? Vent is voorstander vanwege kans op wiegendood .. Ik weet het zo net nog niet. Geld is het probleem niet, maar ik wil me eerst bewust worden van het ''nut'' ervan.
Bij een bepaalde lichtval heb ik wel iets Aziatischquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Suikertante het volgende:
Als je een Aziatische baby krijgt mag het Limone!
Nice try.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Mangostine het volgende:
En je wou m niet houden voor je nieuwe meisje?
Ik vind dat trouwens zo vreemd; mij hebben ze inmiddels 2x op suiker getest, maar gewoon door bloed af te nemen. Alleen hier lees ik dat meerdere mensen een 'echte' glucosetest krijgen. Dat lijkt me veel ingrijpender dan een paar buisjes bloed afnemen (dus vraag ik me af of alleen bloed afnemen wel genoeg is... maar aan de andere kant, het is in t ziekenhuis, dus ik mag hopen dat ze weten wat ze doen).quote:Op donderdag 20 september 2012 07:30 schreef Incantrix het volgende:
En ik moet binnenkort ook een glucosetest doen. Ik heb even het foldertje door zitten lezen, want ik moet drie dagen ervoor een 'dieet' aanhouden. Meer eten mag, minder eten niet. Nu vraag ik me af hoe ik dat in vredesnaam moet gaan doen, de hoeveelheden zijn meer als het dubbele van wat ik normaal eet op het moment, en zelfs wat ik nu normaliter eet is al regelmatig goed voor een potje kotsen
Moest je ook je dieet aanpassen voor het bloed prikken? Ik moet na die 3 dagen dieet om 8.00 uur nuchter een vingerprik halen, is de waarde dan binnen een bepaalde marge mag ik meteen naar huis. Is 'ie dat niet krijg ik van die glucoseprut en mag ik daar 2 uur op een bankje gaan hangenquote:Op donderdag 20 september 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens zo vreemd; mij hebben ze inmiddels 2x op suiker getest, maar gewoon door bloed af te nemen. Alleen hier lees ik dat meerdere mensen een 'echte' glucosetest krijgen. Dat lijkt me veel ingrijpender dan een paar buisjes bloed afnemen (dus vraag ik me af of alleen bloed afnemen wel genoeg is... maar aan de andere kant, het is in t ziekenhuis, dus ik mag hopen dat ze weten wat ze doen).
Mgoed. Blijf het wel raar vinden.
Geen tips wat meer eten betreft, behalve dan maar vaker per dag eten. Maar ja. Weet niet of je daar veel aan hebt...
Enf, welke babyfoon nemen jullie?
Vervelend Inca. Ik weet verder niet hoe het werkt dus sorry als mij advies nergens op slaat, maar is het qua hoeveelheid dat je meer binnen moet krijgen of qua calorieën? Anders kun je misschien selectief op zoek naar etenswaren die aan die eisen voldoen?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moest je ook je dieet aanpassen voor het bloed prikken? Ik moet na die 3 dagen dieet om 8.00 uur nuchter een vingerprik halen, is de waarde dan binnen een bepaalde marge mag ik meteen naar huis. Is 'ie dat niet krijg ik van die glucoseprut en mag ik daar 2 uur op een bankje gaan hangen![]()
Qua eten is gewoon lastig, ik eet al maanden kleine beetjes, maar ik krijg over all gewoon niet zo veel binnen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:02 schreef Incantrix het volgende:
En wat andere mensen zeggen: fuck hen.
Het gaat om een dieet van bepaalde hoeveelheden, waarbij ze ook nog zo ongeveer exact opgeven wat je dan moet eten. De uitleg is dat je voldoende suikers binnen moet krijgen om de test te kunnen doen. Ofzo. Dus dat begint dan met ontbijt van minimaal 2 boterhammen, waarvan minimaal 1 met zoet beleg, er moet een glas vruchtensap of frisdrank bij (quote:Op donderdag 20 september 2012 08:06 schreef Gulara het volgende:
[..]
Vervelend Inca. Ik weet verder niet hoe het werkt dus sorry als mij advies nergens op slaat, maar is het qua hoeveelheid dat je meer binnen moet krijgen of qua calorieën? Anders kun je misschien selectief op zoek naar etenswaren die aan die eisen voldoen?
Het is hoe dan ook even doorbijten want dooreten als je misselijk bent is natuurlijk helemaal niks. Succes ermee in ieder geval!
Jeetje wat een 'dieet' zeg! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Krijg je ook een vergoeding voor de tandartskosten? Wat een hoeveelheid frisdrank!quote:Op donderdag 20 september 2012 08:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het gaat om een dieet van bepaalde hoeveelheden, waarbij ze ook nog zo ongeveer exact opgeven wat je dan moet eten. De uitleg is dat je voldoende suikers binnen moet krijgen om de test te kunnen doen. Ofzo. Dus dat begint dan met ontbijt van minimaal 2 boterhammen, waarvan minimaal 1 met zoet beleg, er moet een glas vruchtensap of frisdrank bij (), tussendoor 2 koekjes en een glas sap/fris, lunch 2 boterhammen met minimaal 1 zoet beleg, glas vruchtensap/fris erbij, tussendoor weer 2 koekjes (ontbijtkoek of liga mag ook) met weer dat glas zoete rommel, dan avondeten met minimaal 2 aardappels ter grootte van een ei, zoveel groente, zoveel vlees, zoveel vla of yoghurt toe (en raad eens wat ik erbij moet drinken?
), dan daarna nog eens twee koekjes met weer een glas sap/troep. Minimaal. Dus. En ik ga juist ook vrij snel overgeven van drinken, ik drink op het moment veel melk, omdat ik daarvan zeker weet dat ik er niet van ga kotsen
Van thee ga ik ook kotsen jaquote:Op donderdag 20 september 2012 08:38 schreef freecell het volgende:
Inca: ik drink bizar veel frisdrank, omdat ik van melk en thee ed ga kotsen
Maar wat onhandig zo'n dieet
Bizar he? Ben allang blij dat sap ook mag (moet nog even nakijken of roosvicee oid ook mag, hoewel ik daar ook van ga overgeven), want als ik zoveel fris moet drinken drie dagen lang vlieg ik weg van de prik manquote:Op donderdag 20 september 2012 08:38 schreef Gulara het volgende:
[..]
Jeetje wat een 'dieet' zeg! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Krijg je ook een vergoeding voor de tandartskosten? Wat een hoeveelheid frisdrank!
Nogmaals succes! En ik ga voor je duimen dat je het allemaal binnen houdt.
Jah, het ergste is dat ik dat drie dagen achter elkaar moet doenquote:Op donderdag 20 september 2012 08:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Jeutje Incan, kan me voorstellen dat dat lastig is om op 1 dag allemaal naar binnen te werken .. Zou mij niet lukken in ieder geval! En wat je zegt: fuck de rest om je heen. Jullie leven, jullie geluk![]()
Enf vroeg wakker .. Ahh 1 geluk, kun je lekker romantisch met je vent ontbijten![]()
Mijn vent is nu naar de osteopaat. De vorige keer (zijn eerste keer) kwam ie echt helemaal in de kreukels terug
.. Maaaaaaar, hij was wel bijna helemaal van zijn klachten af! Dus die kerel heeft echt wonderen voor hem gedaan. Ben benieuwd hoe hij er vandaag van terug komt, want hij moet daarna nog gaan werken
.. Wist ik veel dat zo''n osteopaat je ook kraakt aan alle kanten. Dacht dat die alleen maar lief voor je zijn
![]()
Ben blij dat die glucosetestjes mij tot nu toe bespaard zijn gebleven!
Gulara ik straal wel even wat nesteldrang naar je toe!
Nummer 2 van de pufclub is vannacht bevallen middels keizersnede. Dus er zijn er nog maar 3 voor me![]()
![]()
![]()
We gaan er weer een mooi dagje van maken met zijn allen
Nou last zijn voeten, kuiten .. Heel veel spierspanning daar op. En daar loopt ie echt al jaaaaren mee. Van alles en nog wat uit geprobeerd, zonder (langdurig) resultaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het ergste is dat ik dat drie dagen achter elkaar moet doen![]()
En wat heeft je lief dan, dat hij naar de osteopaat moet? Wel fijn dat het werkt!
Ik wacht vol spanning af!quote:Op donderdag 20 september 2012 08:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Gulara ik straal wel even wat nesteldrang naar je toe!
We gaan er weer een mooi dagje van maken met zijn allen
Ja klote. Doet flink zeer.quote:
Mja, hij zei het lacherig maar hem kennende zegt hij zoiets niet zo maarquote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef Kwisted het volgende:
Tally, hoe reageerde hij dan? Hij vond het toch niet erg? Lijkt mij heel begrijpelijk dat je het nog even voor je wilde houden.
Hij heeft net mijn collega laten gaan omdat zijn contract aflooptquote:Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vorige keer het puntje dat ik mocht gaan vertellen dat ik zwanger was, terwijl mn proeftijd net een dag of 3 om was.
Mnou, op het moment eet ik met pijn en moeite 1 boterham bij ontbijt, 1 tussendoor, 1 voor de lunch, avondeten is dan een klein stukje vlees en een paar happen groente, half bakje vla. Evt. nog een koekje nadat Stef op bed ligt, als ik niet nog misselijk ben van het diner. Erbij ca. 1,5 liter melk per dag, that's it. Soms heb ik een craving en dan eet ik een broodje frikandel of een broodje haring als lunch, die proef ik regelmatig 2x. Dan is dit hele verhaal best wel Heel Veelquote:Op donderdag 20 september 2012 08:50 schreef nytar het volgende:
Qua eten vind ik het eerlijk gezegd wel meevallen! Ik kan me wel voorstellen dat je niet blij wordt van al die sapjes...
Oja en vandaag 29 weken!
Waarom zou je dan een probleem hebben? Heb jij ook geen vast contract?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja, hij zei het lacherig maar hem kennende zegt hij zoiets niet zo maar
En of hij het erg vond. Nee volgens mij niet. Mijn collega begon wel meteen van: Nou als dat zo zou zijn heb je een probleem.
[..]
Hij heeft net mijn collega laten gaan omdat zijn contract afloopt
O ik niet. Dat zei mijn collega tegen mijn chef.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een probleem hebben? Heb jij ook geen vast contract?
Wij nemen de Luvion Platinum 2quote:Op donderdag 20 september 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens zo vreemd; mij hebben ze inmiddels 2x op suiker getest, maar gewoon door bloed af te nemen. Alleen hier lees ik dat meerdere mensen een 'echte' glucosetest krijgen. Dat lijkt me veel ingrijpender dan een paar buisjes bloed afnemen (dus vraag ik me af of alleen bloed afnemen wel genoeg is... maar aan de andere kant, het is in t ziekenhuis, dus ik mag hopen dat ze weten wat ze doen).
Mgoed. Blijf het wel raar vinden.
Geen tips wat meer eten betreft, behalve dan maar vaker per dag eten. Maar ja. Weet niet of je daar veel aan hebt...
Enf, welke babyfoon nemen jullie?
Nice!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef Mangostine het volgende:
Wij hebben een Alecto babyfoon, waren veel jonge ouders in onze omgeving enthousiast over. Met beeld, muziekjes en terugspreekfunctie.
Kunnen we overleggen als de één boven een luier staat te verschonen. "Moest ie nou zó om?"
Met zulke hoeveelheden suiker zou het me verbazen als je niet positief scoort op die priktest hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 08:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het gaat om een dieet van bepaalde hoeveelheden, waarbij ze ook nog zo ongeveer exact opgeven wat je dan moet eten. De uitleg is dat je voldoende suikers binnen moet krijgen om de test te kunnen doen. Ofzo. Dus dat begint dan met ontbijt van minimaal 2 boterhammen, waarvan minimaal 1 met zoet beleg, er moet een glas vruchtensap of frisdrank bij (), tussendoor 2 koekjes en een glas sap/fris, lunch 2 boterhammen met minimaal 1 zoet beleg, glas vruchtensap/fris erbij, tussendoor weer 2 koekjes (ontbijtkoek of liga mag ook) met weer dat glas zoete rommel, dan avondeten met minimaal 2 aardappels ter grootte van een ei, zoveel groente, zoveel vlees, zoveel vla of yoghurt toe (en raad eens wat ik erbij moet drinken?
), dan daarna nog eens twee koekjes met weer een glas sap/troep. Minimaal. Dus. En ik ga juist ook vrij snel overgeven van drinken, ik drink op het moment veel melk, omdat ik daarvan zeker weet dat ik er niet van ga kotsen
Heb je ook gelijk in hoor, maar de dokter is niet in de buurt (zit op werk) en kost meer moeite dan hier even vragen naar symptomenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Mineola het schijnt dat je tijdens een zwangerschapniet altijd door hebt of je ern blaasontsteking hebt of niet. Bij twijfel gewoon een plas inleveren!
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 20 september 2012 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Met zulke hoeveelheden suiker zou het me verbazen als je niet positief scoort op die priktest hoor
Online bestellenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Mineola het volgende:
Babyfoon, goed punt, moet ik ook nog hebben! Ga ik állemaal doen in mn verlof. Zul je zien dat ik dan de bank niet afkom...
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hup! Vluchttas in orde maken
Cuuuutequote:Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef bellelena het volgende:
Ik kreeg net mijn h&m bestelling met daarin ook het babymutsje![]()
![]()
Wat is het klein en schattig, ik ben er helemaal verliefd op
Deze is het trouwens:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2002548%2016227%2070%201370%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Klopt! Ook al weet je wat er in zit, het blijft een verrassing, haha, ik ben snel blij te makenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Online bestellenHet merendeel heb ik online besteld. Is het steeds alsof er een cadeautje bij je thuis wordt afgeleverd
haha, heel bekend! Ik doe dat dus nog steeds, totdat ik me bedacht dat met 32 weken een geboortekaartje uitzoeken niet bepaald overdreven vroeg was. Dus stel het ook weer niet te lang uit!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef L0t.. het volgende:
Ohh, ik kijk er zo naar uit om dat soort dingen ook te gaan uitzoeken! Natuurlijk, dat kan ik al doen, maar het voelt nog steeds een beetje alsof ik mezelf dan voor de gek hou ofzo, 'Ik zwanger? Doe ff normaal mens'.
Ik heb nog geen week verlof en ben nu al goede vriendjes met mijn pakketbezorgerquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, over die Luvion hebben wij ook na zitten denken. Uiteindelijk gaan we (waarschijnlijk) voor de Motorola MBP 36. Lijkt erg veel op de Luvion.
[..]
Online bestellenHet merendeel heb ik online besteld. Is het steeds alsof er een cadeautje bij je thuis wordt afgeleverd
Dat pakje wil ik ook nog halen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Mineola het volgende:
[..]
Klopt! Ook al weet je wat er in zit, het blijft een verrassing, haha, ik ben snel blij te maken![]()
Maar eigenlijk doe ik al vreselijk veel te goed mijn best online te bestellen... afgelopen week heb ik fotobehang, een H&M pakket en twee MP-dingen opgehaald bij de buurman, omdat wij doordeweeks nooit thuis zijn, ten minste niet als de postbode komt.
En morgen komt de kinderwagen (met Babypark-vrachtwagen, omg...)! Gelukkig kan man die wel zelf in ontvangst nemen, ik word bijna er beschaamd van, al vindt de buurman het geen probleem. Binnenkort maar even met een bloemetje erheen...
[..]
haha, heel bekend! Ik doe dat dus nog steeds, totdat ik me bedacht dat met 32 weken een geboortekaartje uitzoeken niet bepaald overdreven vroeg was. Dus stel het ook weer niet te lang uit!
En ik heb dit pak met oren gekocht, gewoon omdat het kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van het merk vind ik ook niet verkeerd, maar aan een gewoon effen slaappakje zou ik niet snel 27 euro uitgeven.
Ohja, die lijkt er idd veel op. Wat is de reden dat jullie toch voor die Motorola kiezen dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, over die Luvion hebben wij ook na zitten denken. Uiteindelijk gaan we (waarschijnlijk) voor de Motorola MBP 36. Lijkt erg veel op de Luvion.
[..]
Nesteldrang is handigquote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef Skoap het volgende:
[..]ik ben net maar eens begonnen met alle (baby) was die ik nog moet doen...
Nesteldrang wat is dat? Ik zou wel wat kunnen gebruiken
Tas van het weekend / begin volgende week idd ook maar eens inpakken. (Heb al wel alles in huis)
Net ook maar ff klossen geregeld, dat moet natuurlijk ook nu.... Hopelijk kunnen we ze binnenkort ophalen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Suikertante het volgende:
Oooh ik ben zo verliefd op deze pakjes, maar ik beval in het voorjaar. En ze beginnen pas bij maat 62. Dat biedt wel perspectieven voor de winter van 2013!
Achgos kieknou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van het merk vind ik ook niet verkeerd, maar aan een gewoon effen slaappakje zou ik niet snel 27 euro uitgeven.Wat een verschrikkelijk lief pakje!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Suikertante het volgende:
Oooh ik ben zo verliefd op deze pakjes, maar ik beval in het voorjaar. En ze beginnen pas bij maat 62. Dat biedt wel perspectieven voor de winter van 2013!
Ik heb zo'n pakje gekocht toen ze 8 maanden was. Dus je kan hem ook later kopen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van het merk vind ik ook niet verkeerd, maar aan een gewoon effen slaappakje zou ik niet snel 27 euro uitgeven.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en blij blij blij want 1 november de sleutel van het nieuwe huis![]()
![]()
Volgens mij konden we daar uiteindelijk de meeste (zeer) positieve gebruikersbeoordelingen over vinden. Meen niet dat het iets met de functionaliteit van de babyfoon te maken had. Moet ik M. nog eens vragen, de details ben ik alweer kwijtquote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, die lijkt er idd veel op. Wat is de reden dat jullie toch voor die Motorola kiezen dan?
Denk dat je het tegen Tally had of niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Suikertante het volgende:
Oooh die tweede foto is leuk zeg! Dat neusje!![]()
Graag een plaatje van je lievelingsaankoop
(en Enfermera, dat ga ik zeker doen)
Ah oke.. Whehequote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij konden we daar uiteindelijk de meeste (zeer) positieve gebruikersbeoordelingen over vinden. Meen niet dat het iets met de functionaliteit van de babyfoon te maken had. Moet ik M. nog eens vragen, de details ben ik alweer kwijt
kan niet kiezenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Suikertante het volgende:
Graag een plaatje van je lievelingsaankoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en surprise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef Limone het volgende:
Net een echo gehad: ik ben niet zwanger. Wel een vruchtzakje gezien, maar die is al weken geleden gestopt met ontwikkelen.
Ohw limone....quote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef Limone het volgende:
Net een echo gehad: ik ben niet zwanger. Wel een vruchtzakje gezien, maar die is al weken geleden gestopt met ontwikkelen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Tally het volgende:
Limone, woorden schieten te kort. Heel veel sterkte
ik heb morgen mijn echo en dit is ook wel mijn grootste angst. Ik vertelde het net mijn man voor ik dit topic opende
En laat ik op dezelfde datum uitgerekend zijn als Limone was
Ja blegh! Dat helpt dus niet hè. (snif, snif)quote:Op donderdag 20 september 2012 11:40 schreef L0t.. het volgende:
Gulara, heerlijk hè, die hormonenMaar wel vervelend die menstruatiepijn.. Als je je zorgen maakt gewoon even bellen met je vk he! Verder wilde ik nog wel even kwijt dat ik jou altijd zulke leuke postst vind maken, je komt echt over als een tof wijf
.
Dankjewel, en je hebt gelijk. Was sowieso al van plan om gewoon mee te blijven posten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:54 schreef papillion het volgende:
Als mosterd na de maaltijd voelen is hier geen reden om niet mee te posten. Als ik 'n dag het topic niet kan volgen, of soms maar 'n halve dag, dan heb ik al het idee dat we weer een topic verder zijn. Voordat ik alles bij gelezen heb ben ik het eerste al weer vergeten.
Buiten dat om, gewoon blijven posten, want alle verhalen zijn eigenlijk wel mooi om te lezen. Zo veel verschillende ervaringen vanuit verschillende standpunten met toch allemaal iets moois gemeenschappelijk.
Wel gezellig dat je even "in de buurt" bent. Ben je aan het genieten van Bali? Ben er -lang geleden- drie weken doorheen gereisd en heb er zulke leuke herinneringen aan. Ik las volgens mij iets over je favoriete ontbijt en bij mij staan de pannenkoeken met banaan nog in m'n geheugen gegrift, wat heerlijk om daar mee te ontbijten in het zonnetje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 03:02 schreef _wolk82_ het volgende:
Limone wat verschrikkelijk ***. Heel veel sterkte meis en ik hoop je hier weer snel te zien.
Gulara ik kan me nu helemaal voorstellen hoe jij je voelt heb tijdens deze vakantie ook telkens het idee dat als ik iets post het mosterd na de maaltijd is, en het bijlezen daar ben je idd wel even mee bezig als je een paar uur voorloopt. Maar gewoon blijven posten hoor.
En Kwisted ik hoop dat ik je post vanacht als eerste zie.
Venco gefeliciteerd met je goede echo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel plezier Wolk!
Hier ongeveer 1 à 2 keer controle gehad tussen 11 en 20 weken (in het begin om de 4 weken controle) Bij mij ging vk alleen naar hartje van de baby luisteren, buik voelen en 'hoe gaat het met jou' praatje houden...quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:55 schreef Gulara het volgende:
Even zonder bijgelezen te hebben. Hoeveel controles zitten er normaal tussen de termijnecho 11-12 weken en de 20-weken echo? En wat doet de verloskundige tijdens die controle(s)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |