abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117017012
Hij is niet de eerste die het raad :') En hij heeft er wel een neusje voor.
Maar we zien wel. Als hij er op terug komt dan vertel ik het. En anders niet :+
Of nou ja in ieder geval voor mijn verlof begint :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:13:43 #152
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117017067
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind dat trouwens zo vreemd; mij hebben ze inmiddels 2x op suiker getest, maar gewoon door bloed af te nemen. Alleen hier lees ik dat meerdere mensen een 'echte' glucosetest krijgen. Dat lijkt me veel ingrijpender dan een paar buisjes bloed afnemen (dus vraag ik me af of alleen bloed afnemen wel genoeg is... maar aan de andere kant, het is in t ziekenhuis, dus ik mag hopen dat ze weten wat ze doen).

Mgoed. Blijf het wel raar vinden.

Geen tips wat meer eten betreft, behalve dan maar vaker per dag eten. Maar ja. Weet niet of je daar veel aan hebt...

Enf, welke babyfoon nemen jullie?
Wij nemen de Luvion Platinum 2 :) Vrienden van ons hebben de Grand Elite, maar dat hoeft voor mij niet per se, zo'n groot scherm (vriendin van mij is slechthorend dus vandaar). Maar een beeldje vind ik wel tof :9

Gulara :*

Inca :o mijn god.. bizar!

TWink: WHaha ja romantisch man, hij was binnen een kwartier weer weg :') Nee maar was wel ff gezellig. En heb daarna zelfs nog even getukt :9 Heerlijk!
Whihi hoop dat je vent de osteopaat overleeft! ;) Maar wel lekker, uiteindelijk. Idd niet fijn, maar het helpt wel!

Skoap gefeli!! :* *O*

Logi wat kut :* beterschap!

Pessie idd rustig aan hoor :* en zo'n band helpt wel redelijk he? Ik had 'm gister ook om, en dat geeft toch wel wat verlichting.

En even een whohooo *O*-momentje vanochtend; had het koud en wilde een trui aan, en ik pas gewoon nog een (ruime, vrij rekbare ja) trui van voor mn zwangerschap! :D Wiiii!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117017601
Wij hebben een Alecto babyfoon, waren veel jonge ouders in onze omgeving enthousiast over. Met beeld, muziekjes en terugspreekfunctie.
Kunnen we overleggen als de één boven een luier staat te verschonen. "Moest ie nou zó om?" :P
  donderdag 20 september 2012 @ 11:34:41 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_117017653
Vanaf vandaag een babyfoon bij de Blokker in de aanbieding :) 35 euro in plaats van 40 euro :)

zonder beeld, muziekjes en zo, maar wel met terugpraatfunctie :P
bereik 300 meter, dus prima voor de buren :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117017655
Mineola het schijnt dat je tijdens een zwangerschapniet altijd door hebt of je ern blaasontsteking hebt of niet. Bij twijfel gewoon een plas inleveren!

Ahh Kwisted lijkt me ook rete irritant. Alleen daarom al wil ik liever niet over tijd maja .. dat heb je niet voor het uitkiezen idd. Denk dat mijn moeder vanaf 40 weken gaat lopen posten voor mijn huis .. serieus zo gek is die wel ..
pi_117017689
Wij hebben ook een alecto. Zo eentje die een paar maanden terug in de aanbieding was bij blokker :-)
pi_117017816
Ohh Inca, wat stom van die suikertest. Mij is ook al verteld dat ik die over een week of 10 moet gaan doen ivm diabetes van mijn broertje, maar zij had het alleen over even bloedprikken, eten, en twee uur later nog eens.. Zo te lezen gaat dat echt overal totaal anders :?

Belle, fijn dat de reacties tot nu toe alleen maar positief waren :) Het liefst krijg je dat van iedereen natuurlijk en zeker van je schoonouders. Maar zoals de rest al zegt: jammer voor ze dan.
Hoe kijkt je vriend daar tegenaan eigenlijk?

Gulara, heerlijk hè, die hormonen ;) Maar wel vervelend die menstruatiepijn.. Als je je zorgen maakt gewoon even bellen met je vk he! Verder wilde ik nog wel even kwijt dat ik jou altijd zulke leuke postst vind maken, je komt echt over als een tof wijf :D.

KJ, Tico en Logi, sterkte en beterschap :*
  donderdag 20 september 2012 @ 11:43:04 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117017895
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef Mangostine het volgende:
Wij hebben een Alecto babyfoon, waren veel jonge ouders in onze omgeving enthousiast over. Met beeld, muziekjes en terugspreekfunctie.
Kunnen we overleggen als de één boven een luier staat te verschonen. "Moest ie nou zó om?" :P
Nice! :) Whahaha _O- Geweldig :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:43:48 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_117017920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:14 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Het gaat om een dieet van bepaalde hoeveelheden, waarbij ze ook nog zo ongeveer exact opgeven wat je dan moet eten. De uitleg is dat je voldoende suikers binnen moet krijgen om de test te kunnen doen. Ofzo. Dus dat begint dan met ontbijt van minimaal 2 boterhammen, waarvan minimaal 1 met zoet beleg, er moet een glas vruchtensap of frisdrank bij ( :') ), tussendoor 2 koekjes en een glas sap/fris, lunch 2 boterhammen met minimaal 1 zoet beleg, glas vruchtensap/fris erbij, tussendoor weer 2 koekjes (ontbijtkoek of liga mag ook) met weer dat glas zoete rommel, dan avondeten met minimaal 2 aardappels ter grootte van een ei, zoveel groente, zoveel vlees, zoveel vla of yoghurt toe (en raad eens wat ik erbij moet drinken? :')), dan daarna nog eens twee koekjes met weer een glas sap/troep. Minimaal. Dus. En ik ga juist ook vrij snel overgeven van drinken, ik drink op het moment veel melk, omdat ik daarvan zeker weet dat ik er niet van ga kotsen :')
Met zulke hoeveelheden suiker zou het me verbazen als je niet positief scoort op die priktest hoor :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117018755
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:41 schreef Skoap het volgende:
Tico :(

36w vandaag :D
Hup! Vluchttas in orde maken :)

*O*
pi_117018757
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Mineola het schijnt dat je tijdens een zwangerschapniet altijd door hebt of je ern blaasontsteking hebt of niet. Bij twijfel gewoon een plas inleveren!
Heb je ook gelijk in hoor, maar de dokter is niet in de buurt (zit op werk) en kost meer moeite dan hier even vragen naar symptomen :@ . Ik heb opeens deze week overal last van (opstaan uit mijn stoel, AUAUAUAU; bandenpijn; steken onderin; gevoel dat buik niet meer past in mijn vel) maar of dat gewoon door een grotere/groeiende baby komt of dat ik opeens blaasontsteking heb, geen idee. Ik herken iig niks van eerdere blaasontstekingen.

Babyfoon, goed punt, moet ik ook nog hebben! Ga ik állemaal doen in mn verlof. Zul je zien dat ik dan de bank niet afkom...

quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Met zulke hoeveelheden suiker zou het me verbazen als je niet positief scoort op die priktest hoor :P
Dacht ik ook al :)
pi_117018925
Enf, over die Luvion hebben wij ook na zitten denken. Uiteindelijk gaan we (waarschijnlijk) voor de Motorola MBP 36. Lijkt erg veel op de Luvion.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Mineola het volgende:
Babyfoon, goed punt, moet ik ook nog hebben! Ga ik állemaal doen in mn verlof. Zul je zien dat ik dan de bank niet afkom...
Online bestellen :Y Het merendeel heb ik online besteld. Is het steeds alsof er een cadeautje bij je thuis wordt afgeleverd O+
pi_117018996
Pessie: Waarschijnlijk ergens komend weekend/week, ben nu 11 weken en 1 dag dus op zich een mooie termijn om het te vertellen. Dan kunnen we het ook meteen aan de broer van mijn lief vertellen, die behoort min of meer tot dezelfde vriendengroep, dus zodra hij het weet kunnen we het ook aan vrienden gaan vertellen!
Het is ook goed om te horen dat het bij jullie ook allemaal gewoon goed gaat, qua financiën en met de peuter. Ik weet ook zeker dat dat bij ons ook helemaal goed zal gaan :)

Mineola: Je hebt helemaal gelijk, als ie niks om ons gaf, dan zou ie zich ook geen zorgen maken. Hij wil ook gewoon dat alles goed is/gaat met zijn zoon. Hij maakt zich ook zorgen dat ie dan over een korte tijd dood gaat (hij voelt zichzelf al heel oud, hij is 67). Dankjewel, je stukje helpt wel om dat ook weer even te relativeren, dat hij het niet doet om ons te pesten maar gewoon omdat ie om ons geeft :)
pi_117019008
Ohh, ik kijk er zo naar uit om dat soort dingen ook te gaan uitzoeken! Natuurlijk, dat kan ik al doen, maar het voelt nog steeds een beetje alsof ik mezelf dan voor de gek hou ofzo, 'Ik zwanger? Doe ff normaal mens' :+.
pi_117019013
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hup! Vluchttas in orde maken :)

*O*
:@ ik ben net maar eens begonnen met alle (baby) was die ik nog moet doen...
Nesteldrang wat is dat? Ik zou wel wat kunnen gebruiken :D

Tas van het weekend / begin volgende week idd ook maar eens inpakken. (Heb al wel alles in huis)
Net ook maar ff klossen geregeld, dat moet natuurlijk ook nu.... Hopelijk kunnen we ze binnenkort ophalen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117019099
L0t: Mijn vriend heeft een vrij moeizame band met zijn ouders, of eigenlijk is die band er niet tot nauwelijks meer. Hij heeft het eigenlijk allang geleden los gelaten dat hij in een hele andere generatie/wereld leeft dan zijn ouders. Maar toch zijn het ergens zijn ouders en hoop je toch dat zij ook trots kunnen zijn :)
pi_117019791
Ik kreeg net mijn h&m bestelling met daarin ook het babymutsje O+ O+ O+ Wat is het klein en schattig, ik ben er helemaal verliefd op O+

Deze is het trouwens:
pi_117019818
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef bellelena het volgende:
Ik kreeg net mijn h&m bestelling met daarin ook het babymutsje O+ O+ O+ Wat is het klein en schattig, ik ben er helemaal verliefd op O+

Deze is het trouwens:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2002548%2016227%2070%201370%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Cuuuute O+
pi_117019860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Cuuuute O+
Op het labeltje staat een egeltje O+ ohh
pi_117020216
Super grappig Belle :-)
pi_117020396
KJ, eerst dacht ik dat ik het verkeerd las toen je schreef dat je een deur op je hoofd kreeg. Maar dus echt een deur op je hoofd. Sterkte hoor :*

Tico, wat irritant dat je rug nog steeds zo pijn doet. Sterkte hoor

Logican, sterkte en beterschap :*

Skoap, *O* voor je mijlpaal

Pessie, hopelijk dat een rustig dagje bank helpt.

Oh Tally, ik snap dat je dat nog niet wil vertellen hoor. En ik hoop dat je chef het ook snapt. Maar heb je het idee dat hij het zag aan je? Of gewoon een lucky guess?

Bella, wat een schattig mutsje O+
pi_117020791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Online bestellen :Y Het merendeel heb ik online besteld. Is het steeds alsof er een cadeautje bij je thuis wordt afgeleverd O+
Klopt! Ook al weet je wat er in zit, het blijft een verrassing, haha, ik ben snel blij te maken :)
Maar eigenlijk doe ik al vreselijk veel te goed mijn best online te bestellen... afgelopen week heb ik fotobehang, een H&M pakket en twee MP-dingen opgehaald bij de buurman :@, omdat wij doordeweeks nooit thuis zijn, ten minste niet als de postbode komt.
En morgen komt de kinderwagen (met Babypark-vrachtwagen, omg...)! Gelukkig kan man die wel zelf in ontvangst nemen, ik word bijna er beschaamd van, al vindt de buurman het geen probleem. Binnenkort maar even met een bloemetje erheen...

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef L0t.. het volgende:
Ohh, ik kijk er zo naar uit om dat soort dingen ook te gaan uitzoeken! Natuurlijk, dat kan ik al doen, maar het voelt nog steeds een beetje alsof ik mezelf dan voor de gek hou ofzo, 'Ik zwanger? Doe ff normaal mens' :+.
haha, heel bekend! Ik doe dat dus nog steeds, totdat ik me bedacht dat met 32 weken een geboortekaartje uitzoeken niet bepaald overdreven vroeg was. Dus stel het ook weer niet te lang uit!

En ik heb dit pak met oren gekocht, gewoon omdat het kan! _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door Mineola op 20-09-2012 13:16:14 (plaatje deed het niet...) ]
pi_117020912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, over die Luvion hebben wij ook na zitten denken. Uiteindelijk gaan we (waarschijnlijk) voor de Motorola MBP 36. Lijkt erg veel op de Luvion.

[..]

Ik heb nog geen week verlof en ben nu al goede vriendjes met mijn pakketbezorger :P
pi_117021036
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Mineola het volgende:

[..]

Klopt! Ook al weet je wat er in zit, het blijft een verrassing, haha, ik ben snel blij te maken :)
Maar eigenlijk doe ik al vreselijk veel te goed mijn best online te bestellen... afgelopen week heb ik fotobehang, een H&M pakket en twee MP-dingen opgehaald bij de buurman :@, omdat wij doordeweeks nooit thuis zijn, ten minste niet als de postbode komt.
En morgen komt de kinderwagen (met Babypark-vrachtwagen, omg...)! Gelukkig kan man die wel zelf in ontvangst nemen, ik word bijna er beschaamd van, al vindt de buurman het geen probleem. Binnenkort maar even met een bloemetje erheen...

[..]

haha, heel bekend! Ik doe dat dus nog steeds, totdat ik me bedacht dat met 32 weken een geboortekaartje uitzoeken niet bepaald overdreven vroeg was. Dus stel het ook weer niet te lang uit!

En ik heb dit pak met oren gekocht, gewoon omdat het kan! _O-
Dat pakje wil ik ook nog halen.
*poef* nu is het weg
pi_117021638
Hihi, dat pakje is ook grappig ja :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')