Wij nemen de Luvion Platinum 2quote:Op donderdag 20 september 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens zo vreemd; mij hebben ze inmiddels 2x op suiker getest, maar gewoon door bloed af te nemen. Alleen hier lees ik dat meerdere mensen een 'echte' glucosetest krijgen. Dat lijkt me veel ingrijpender dan een paar buisjes bloed afnemen (dus vraag ik me af of alleen bloed afnemen wel genoeg is... maar aan de andere kant, het is in t ziekenhuis, dus ik mag hopen dat ze weten wat ze doen).
Mgoed. Blijf het wel raar vinden.
Geen tips wat meer eten betreft, behalve dan maar vaker per dag eten. Maar ja. Weet niet of je daar veel aan hebt...
Enf, welke babyfoon nemen jullie?
Nice!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef Mangostine het volgende:
Wij hebben een Alecto babyfoon, waren veel jonge ouders in onze omgeving enthousiast over. Met beeld, muziekjes en terugspreekfunctie.
Kunnen we overleggen als de één boven een luier staat te verschonen. "Moest ie nou zó om?"
Met zulke hoeveelheden suiker zou het me verbazen als je niet positief scoort op die priktest hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 08:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het gaat om een dieet van bepaalde hoeveelheden, waarbij ze ook nog zo ongeveer exact opgeven wat je dan moet eten. De uitleg is dat je voldoende suikers binnen moet krijgen om de test te kunnen doen. Ofzo. Dus dat begint dan met ontbijt van minimaal 2 boterhammen, waarvan minimaal 1 met zoet beleg, er moet een glas vruchtensap of frisdrank bij (), tussendoor 2 koekjes en een glas sap/fris, lunch 2 boterhammen met minimaal 1 zoet beleg, glas vruchtensap/fris erbij, tussendoor weer 2 koekjes (ontbijtkoek of liga mag ook) met weer dat glas zoete rommel, dan avondeten met minimaal 2 aardappels ter grootte van een ei, zoveel groente, zoveel vlees, zoveel vla of yoghurt toe (en raad eens wat ik erbij moet drinken?
), dan daarna nog eens twee koekjes met weer een glas sap/troep. Minimaal. Dus. En ik ga juist ook vrij snel overgeven van drinken, ik drink op het moment veel melk, omdat ik daarvan zeker weet dat ik er niet van ga kotsen
Heb je ook gelijk in hoor, maar de dokter is niet in de buurt (zit op werk) en kost meer moeite dan hier even vragen naar symptomenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Mineola het schijnt dat je tijdens een zwangerschapniet altijd door hebt of je ern blaasontsteking hebt of niet. Bij twijfel gewoon een plas inleveren!
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 20 september 2012 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Met zulke hoeveelheden suiker zou het me verbazen als je niet positief scoort op die priktest hoor
Online bestellenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Mineola het volgende:
Babyfoon, goed punt, moet ik ook nog hebben! Ga ik állemaal doen in mn verlof. Zul je zien dat ik dan de bank niet afkom...
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hup! Vluchttas in orde maken
Cuuuutequote:Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef bellelena het volgende:
Ik kreeg net mijn h&m bestelling met daarin ook het babymutsje![]()
![]()
Wat is het klein en schattig, ik ben er helemaal verliefd op
Deze is het trouwens:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2002548%2016227%2070%201370%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Klopt! Ook al weet je wat er in zit, het blijft een verrassing, haha, ik ben snel blij te makenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Online bestellenHet merendeel heb ik online besteld. Is het steeds alsof er een cadeautje bij je thuis wordt afgeleverd
haha, heel bekend! Ik doe dat dus nog steeds, totdat ik me bedacht dat met 32 weken een geboortekaartje uitzoeken niet bepaald overdreven vroeg was. Dus stel het ook weer niet te lang uit!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef L0t.. het volgende:
Ohh, ik kijk er zo naar uit om dat soort dingen ook te gaan uitzoeken! Natuurlijk, dat kan ik al doen, maar het voelt nog steeds een beetje alsof ik mezelf dan voor de gek hou ofzo, 'Ik zwanger? Doe ff normaal mens'.
Ik heb nog geen week verlof en ben nu al goede vriendjes met mijn pakketbezorgerquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, over die Luvion hebben wij ook na zitten denken. Uiteindelijk gaan we (waarschijnlijk) voor de Motorola MBP 36. Lijkt erg veel op de Luvion.
[..]
Online bestellenHet merendeel heb ik online besteld. Is het steeds alsof er een cadeautje bij je thuis wordt afgeleverd
Dat pakje wil ik ook nog halen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Mineola het volgende:
[..]
Klopt! Ook al weet je wat er in zit, het blijft een verrassing, haha, ik ben snel blij te maken![]()
Maar eigenlijk doe ik al vreselijk veel te goed mijn best online te bestellen... afgelopen week heb ik fotobehang, een H&M pakket en twee MP-dingen opgehaald bij de buurman, omdat wij doordeweeks nooit thuis zijn, ten minste niet als de postbode komt.
En morgen komt de kinderwagen (met Babypark-vrachtwagen, omg...)! Gelukkig kan man die wel zelf in ontvangst nemen, ik word bijna er beschaamd van, al vindt de buurman het geen probleem. Binnenkort maar even met een bloemetje erheen...
[..]
haha, heel bekend! Ik doe dat dus nog steeds, totdat ik me bedacht dat met 32 weken een geboortekaartje uitzoeken niet bepaald overdreven vroeg was. Dus stel het ook weer niet te lang uit!
En ik heb dit pak met oren gekocht, gewoon omdat het kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |