abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2012 @ 07:38:07 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117012806
Moggeh :) Wakker na rare droom, dus maar met manlief eruit gegaan (gezellig O+) en ff ontbeten :P
Hier ook geen aerosleep. Ledikantje + andere meubeltjes van marktplaats plus matras, wiegje geleend van een vriendin van me en daar zit ook een normaal matrasje in. Maak me daar niet zo'n zorgen om eerlijk gezegd.. daarbij nemen we ook een ultrahippe babyfoon met camera, dat scheelt ook voor mn gemoedsrust denk ik :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117012962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:30 schreef Incantrix het volgende:
En ik moet binnenkort ook een glucosetest doen. Ik heb even het foldertje door zitten lezen, want ik moet drie dagen ervoor een 'dieet' aanhouden. Meer eten mag, minder eten niet. Nu vraag ik me af hoe ik dat in vredesnaam moet gaan doen, de hoeveelheden zijn meer als het dubbele van wat ik normaal eet op het moment, en zelfs wat ik nu normaliter eet is al regelmatig goed voor een potje kotsen -O-
Ik vind dat trouwens zo vreemd; mij hebben ze inmiddels 2x op suiker getest, maar gewoon door bloed af te nemen. Alleen hier lees ik dat meerdere mensen een 'echte' glucosetest krijgen. Dat lijkt me veel ingrijpender dan een paar buisjes bloed afnemen (dus vraag ik me af of alleen bloed afnemen wel genoeg is... maar aan de andere kant, het is in t ziekenhuis, dus ik mag hopen dat ze weten wat ze doen).

Mgoed. Blijf het wel raar vinden.

Geen tips wat meer eten betreft, behalve dan maar vaker per dag eten. Maar ja. Weet niet of je daar veel aan hebt...

Enf, welke babyfoon nemen jullie?
  donderdag 20 september 2012 @ 07:58:07 #103
381212 Gulara
From the future
pi_117012994
Nee! Heel stuk tekst getypt alles weg! En met mijn hormoongerelateerde vergeetachtigheid ga ik me dat natuurlijk nooit meer allemaal herinneren! ;(

Toch maar een poging:

Frups gefeliciteerd met je zoon! *O* Love the name!

Liza getrouwd! *O* Je klinkt superblij, leuk!

L0t duizeligheid specifiek in de douche heb ik niet (ben overal(l) veel duizelig). Maar misschien de stoom en warmte? Als ik vroeger heet gebadderd had ging ik na afloop ook wel eens onderuit. Misschien deur/ raam open en voor de zekerheid een plastic krukje in de badkamer zetten?

Enferma lekker naar de IKEA, daar heb ook zin zin! Vervelend van je bekkenproblemen. :*

Lekker zo'n poetsbui Twinkle! Kan ik ook wel gebruiken.
De pakjes sla ik denk ik even over. Gevalletje 'leuk voor een ander' en trouwens ook wat warm in dit klimaat.

Tico fijn dat het weer wat beter gaat. Las volgens mij in het vorige topic over nog over je huisarts die je blij maakte met een dooie mus in de vorm van fijne pijnstillers. Wat &@*%}!

Ik zag een datum voor Mango. Heel gek lijkt me dat. Natuurlijk hebben we allemaal een datum, maar dit staat dan wel heel erg vast. Ik hoop dat het rust geeft.

Kyara kreeg een mental image bij je opmerking. Ik zie je tweeling al helemaal klem zitten met van die norse koppies tussen de gebakken aardappeltjes en groentegarnituur. :Y)

Klumsy, ik wil alleen maar even zeggen dat ik je een stoer wijf vind! :* Wat een prachtige manier om zo met de situatie om te gaan. En ik denk ook de fijnste voor jezelf, maar dat moet je ook maar kunnen.
En hoe je de hele situatie omarmt en dat Roan & Senna zo welkom zijn, ook nu ze niet lijfelijk bij je zijn. Ik moet er alweer bijna van huilen, maar dan vooral omdat het naast verdrietig ook zo mooi is.
(ik hoop dat het er een beetje logisch staat :@ )

Bellelena maak je niet te veel zorgen om de mening van anderen. Hoewel het natuurlijk bij familie extra vervelend is. Hopelijk valt het allemaal mee.

En wat betreft klaar zijn voor een baby. Ik wil niet eens weten hoe anderen over onze situatie denken (hoewel ze tegen ons allemaal hysterisch enthousiast waren). Ik ben bang dat we maar aan weinig voorwaarden voldoen die veel mensen stellen aan het hebben/ krijgen van kinderen. Welke gek haalt het ook in d'r hoofd om in een prille zwangerschap naar de andere kant van de wereld te verhuizen. :+
Alles is nieuw, onbekend en onzeker. Maar zo staan wij in het leven. Daarnaast was het 'hebben' van een kind ook niet eens om ons leven compleet te maken -een schande, ik weet het-. Wij hebben een heel leuk leven ook zonder kind, maar nodigen graag iemand uit om daarvan mee te komen genieten. En nee, je krijgt waarschijnlijk niet de duurste kinderwagen en allerlei gekke speeltoestanden. Maar wij houden van avontuur en genieten ons te pletter en daar kan jij vast goed aan meedoen. O+
Dat andere mensen dan vinden dat we misschien dingen verkeerd aanpakken. Dat mag. Ik geloof alleen niet dat ik er een boodschap aan heb. :+

Verder nog een vraagje, ik heb sinds vanacht en gedurende de ochtend last van m'n onderbuik en rug. Ik dacht even dat ik flink ongesteld was. Ben inmiddels 16 weken. Is dit 'normaal'? Het is nu -middag- wel flink afgezwakt.
  donderdag 20 september 2012 @ 07:58:27 #104
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117012996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind dat trouwens zo vreemd; mij hebben ze inmiddels 2x op suiker getest, maar gewoon door bloed af te nemen. Alleen hier lees ik dat meerdere mensen een 'echte' glucosetest krijgen. Dat lijkt me veel ingrijpender dan een paar buisjes bloed afnemen (dus vraag ik me af of alleen bloed afnemen wel genoeg is... maar aan de andere kant, het is in t ziekenhuis, dus ik mag hopen dat ze weten wat ze doen).

Mgoed. Blijf het wel raar vinden.

Geen tips wat meer eten betreft, behalve dan maar vaker per dag eten. Maar ja. Weet niet of je daar veel aan hebt...

Enf, welke babyfoon nemen jullie?
Moest je ook je dieet aanpassen voor het bloed prikken? Ik moet na die 3 dagen dieet om 8.00 uur nuchter een vingerprik halen, is de waarde dan binnen een bepaalde marge mag ik meteen naar huis. Is 'ie dat niet krijg ik van die glucoseprut en mag ik daar 2 uur op een bankje gaan hangen :P

Qua eten is gewoon lastig, ik eet al maanden kleine beetjes, maar ik krijg over all gewoon niet zo veel binnen.
3!
  donderdag 20 september 2012 @ 08:02:11 #105
95408 Incantrix
pi_117013028
En wat andere mensen zeggen: fuck hen. Ik weet uit de eerste hand dat er meerdere mensen in ons gezicht heel blij hebben zitten doen over deze zwangerschap, terwijl ze tegen anderen hebben gezegd dat ze het maar raar en dom vinden dat we nóg eens voor een zwangerschap zijn gegaan. En weet je, ik snap het ook nog best eigenlijk, ons verstand zei ook heel hard 'wees blij met wat je hebt!'. Maar hey, zo werkt het gewoon: mensen krijgen een kindje in hun hart en willen dat dan ook graag écht in hun armen houden. Zo gaat dat.
3!
pi_117013049
Hier ook geen glucosetest in het zh hoor.
En ook geen dieet volgen. Ze zeggen als de waarde gewoon midden op de dag oke is, je geen suiker heb. Dus dat nu hier ook weer zo gedaan.
Nu prik ik hem bij mijn ouders altijd zelf en is hij bij mij wat aan de lage kant.

Bij de 20 weken echo maandag liep het buikje wel wat voor wat kan duiden op dus ben benieuwd of het nu anders moet maar dat hoor ik morgen wel bij de controle.

Maar wel vreemd dat ze dat op verschillende manieren doen inderdaad.
  donderdag 20 september 2012 @ 08:06:58 #107
381212 Gulara
From the future
pi_117013068
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:58 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Moest je ook je dieet aanpassen voor het bloed prikken? Ik moet na die 3 dagen dieet om 8.00 uur nuchter een vingerprik halen, is de waarde dan binnen een bepaalde marge mag ik meteen naar huis. Is 'ie dat niet krijg ik van die glucoseprut en mag ik daar 2 uur op een bankje gaan hangen :P

Qua eten is gewoon lastig, ik eet al maanden kleine beetjes, maar ik krijg over all gewoon niet zo veel binnen.
Vervelend Inca. Ik weet verder niet hoe het werkt dus sorry als mij advies nergens op slaat, maar is het qua hoeveelheid dat je meer binnen moet krijgen of qua calorieën? Anders kun je misschien selectief op zoek naar etenswaren die aan die eisen voldoen?
Het is hoe dan ook even doorbijten want dooreten als je misselijk bent is natuurlijk helemaal niks. Succes ermee in ieder geval!
pi_117013095
Incan: nope, niks hoeven aanpassen. Gewoon tijdens mijn routinebezoek bij de gyn (met 20 weken). "Hmm, buik is wel erg groot, laten we voor de zekerheid even testen op suiker" --> en dan kon ik meteen bloed gaan laten prikken. Laatste keer was met 30w echo, omdat de beeb zo voor lijkt te liggen op de groei (volgens de echo dan he, weet niet in hoeverre dat 'echt' helemaal betrouwbaar is). Maar ook gewoon 'spontaan' bloed laten prikken.

As, wat jij dus idd ook zegt. Gewoon midden op de dag: "ga maar even bloed laten prikken". Mkay :+
Oh, en ondanks dat 't bij mij dus ook voorliep/loopt, nog steeds 'gewoon' bloed prikken. Benieuwd of ze bij jou wel iets anders gaan doen.
  donderdag 20 september 2012 @ 08:10:29 #109
381212 Gulara
From the future
pi_117013102
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:02 schreef Incantrix het volgende:
En wat andere mensen zeggen: fuck hen.
_O_ Hear, hear! _O_
  donderdag 20 september 2012 @ 08:14:27 #110
95408 Incantrix
pi_117013141
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:06 schreef Gulara het volgende:

[..]

Vervelend Inca. Ik weet verder niet hoe het werkt dus sorry als mij advies nergens op slaat, maar is het qua hoeveelheid dat je meer binnen moet krijgen of qua calorieën? Anders kun je misschien selectief op zoek naar etenswaren die aan die eisen voldoen?
Het is hoe dan ook even doorbijten want dooreten als je misselijk bent is natuurlijk helemaal niks. Succes ermee in ieder geval!
Het gaat om een dieet van bepaalde hoeveelheden, waarbij ze ook nog zo ongeveer exact opgeven wat je dan moet eten. De uitleg is dat je voldoende suikers binnen moet krijgen om de test te kunnen doen. Ofzo. Dus dat begint dan met ontbijt van minimaal 2 boterhammen, waarvan minimaal 1 met zoet beleg, er moet een glas vruchtensap of frisdrank bij ( :') ), tussendoor 2 koekjes en een glas sap/fris, lunch 2 boterhammen met minimaal 1 zoet beleg, glas vruchtensap/fris erbij, tussendoor weer 2 koekjes (ontbijtkoek of liga mag ook) met weer dat glas zoete rommel, dan avondeten met minimaal 2 aardappels ter grootte van een ei, zoveel groente, zoveel vlees, zoveel vla of yoghurt toe (en raad eens wat ik erbij moet drinken? :')), dan daarna nog eens twee koekjes met weer een glas sap/troep. Minimaal. Dus. En ik ga juist ook vrij snel overgeven van drinken, ik drink op het moment veel melk, omdat ik daarvan zeker weet dat ik er niet van ga kotsen :')
3!
pi_117013430
Inca: ik drink bizar veel frisdrank, omdat ik van melk en thee ed ga kotsen _O-
Maar wat onhandig zo'n dieet :o
  donderdag 20 september 2012 @ 08:38:30 #112
381212 Gulara
From the future
pi_117013433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:14 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Het gaat om een dieet van bepaalde hoeveelheden, waarbij ze ook nog zo ongeveer exact opgeven wat je dan moet eten. De uitleg is dat je voldoende suikers binnen moet krijgen om de test te kunnen doen. Ofzo. Dus dat begint dan met ontbijt van minimaal 2 boterhammen, waarvan minimaal 1 met zoet beleg, er moet een glas vruchtensap of frisdrank bij ( :') ), tussendoor 2 koekjes en een glas sap/fris, lunch 2 boterhammen met minimaal 1 zoet beleg, glas vruchtensap/fris erbij, tussendoor weer 2 koekjes (ontbijtkoek of liga mag ook) met weer dat glas zoete rommel, dan avondeten met minimaal 2 aardappels ter grootte van een ei, zoveel groente, zoveel vlees, zoveel vla of yoghurt toe (en raad eens wat ik erbij moet drinken? :')), dan daarna nog eens twee koekjes met weer een glas sap/troep. Minimaal. Dus. En ik ga juist ook vrij snel overgeven van drinken, ik drink op het moment veel melk, omdat ik daarvan zeker weet dat ik er niet van ga kotsen :')
Jeetje wat een 'dieet' zeg! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Krijg je ook een vergoeding voor de tandartskosten? Wat een hoeveelheid frisdrank!
Nogmaals succes! En ik ga voor je duimen dat je het allemaal binnen houdt.
  donderdag 20 september 2012 @ 08:42:32 #113
95408 Incantrix
pi_117013507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:38 schreef freecell het volgende:
Inca: ik drink bizar veel frisdrank, omdat ik van melk en thee ed ga kotsen _O-
Maar wat onhandig zo'n dieet :o
Van thee ga ik ook kotsen ja :')

quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:38 schreef Gulara het volgende:

[..]

Jeetje wat een 'dieet' zeg! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Krijg je ook een vergoeding voor de tandartskosten? Wat een hoeveelheid frisdrank!
Nogmaals succes! En ik ga voor je duimen dat je het allemaal binnen houdt.
Bizar he? Ben allang blij dat sap ook mag (moet nog even nakijken of roosvicee oid ook mag, hoewel ik daar ook van ga overgeven), want als ik zoveel fris moet drinken drie dagen lang vlieg ik weg van de prik man :D En thnx :)
3!
pi_117013540
Hier testen ze ook op suiker. Bij een te hoog bmi doen ze met bloedprikken en anders met zo'n vies drankje.

Ik heb sinds vannacht beetje raar gevoel in mijn buik. Beetje bovenin. Heb niet het idee dat het baby gerelateerd is maar vervelend is het wel!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117013601
Jeutje Incan, kan me voorstellen dat dat lastig is om op 1 dag allemaal naar binnen te werken .. Zou mij niet lukken in ieder geval! En wat je zegt: fuck de rest om je heen. Jullie leven, jullie geluk :)

Enf vroeg wakker .. Ahh 1 geluk, kun je lekker romantisch met je vent ontbijten O+

Mijn vent is nu naar de osteopaat. De vorige keer (zijn eerste keer :') ) kwam ie echt helemaal in de kreukels terug :D .. Maaaaaaar, hij was wel bijna helemaal van zijn klachten af! Dus die kerel heeft echt wonderen voor hem gedaan. Ben benieuwd hoe hij er vandaag van terug komt, want hij moet daarna nog gaan werken :') .. Wist ik veel dat zo''n osteopaat je ook kraakt aan alle kanten. Dacht dat die alleen maar lief voor je zijn :')

Ben blij dat die glucosetestjes mij tot nu toe bespaard zijn gebleven!

Gulara ik straal wel even wat nesteldrang naar je toe!

Nummer 2 van de pufclub is vannacht bevallen middels keizersnede. Dus er zijn er nog maar 3 voor me :X :X :X

We gaan er weer een mooi dagje van maken met zijn allen :)
  donderdag 20 september 2012 @ 08:50:40 #116
95408 Incantrix
pi_117013621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Jeutje Incan, kan me voorstellen dat dat lastig is om op 1 dag allemaal naar binnen te werken .. Zou mij niet lukken in ieder geval! En wat je zegt: fuck de rest om je heen. Jullie leven, jullie geluk :)

Enf vroeg wakker .. Ahh 1 geluk, kun je lekker romantisch met je vent ontbijten O+

Mijn vent is nu naar de osteopaat. De vorige keer (zijn eerste keer :') ) kwam ie echt helemaal in de kreukels terug :D .. Maaaaaaar, hij was wel bijna helemaal van zijn klachten af! Dus die kerel heeft echt wonderen voor hem gedaan. Ben benieuwd hoe hij er vandaag van terug komt, want hij moet daarna nog gaan werken :') .. Wist ik veel dat zo''n osteopaat je ook kraakt aan alle kanten. Dacht dat die alleen maar lief voor je zijn :')

Ben blij dat die glucosetestjes mij tot nu toe bespaard zijn gebleven!

Nummer 2 van de pufclub is vannacht bevallen middels keizersnede. Dus er zijn er nog maar 3 voor me :X :X :X

Jah, het ergste is dat ik dat drie dagen achter elkaar moet doen :')

En wat heeft je lief dan, dat hij naar de osteopaat moet? Wel fijn dat het werkt! *O*
3!
  donderdag 20 september 2012 @ 08:50:48 #117
258612 nytar
boys boys boys
pi_117013624
Qua eten vind ik het eerlijk gezegd wel meevallen! Ik kan me wel voorstellen dat je niet blij wordt van al die sapjes...

Oja en vandaag 29 weken!
pi_117013626
Ik weet niets van suikertesten, maar eh Logi, nog goed in slaap kunnen vallen?
pi_117013788
Goedemorgen allemaal.

Bij mij ook alleen maar bloedprikken in het ziekenhuis wanneer het me uitkwam, en mijn bmi is (correctie was in pre-buikstadium) normaal.
pi_117013875
Gisterenavond geen tijd gehad om te internetten, en nu lees ik alle lieve reacties hier! Dankjulliewel voor het hart onder de riem :)
Het is goed/fijn om te lezen dat sommigen ook wat minder positieve reacties verwachtten en waar het uiteindelijk toch heel erg meeviel en ook waar ze later alsnog bijdraaiden.

Het is vooral de financiële kant waar mijn schoonvader zich zorgen om maakt. Wij zelf staan daar heel anders in. En daarbij vinden wij, net als suikertante, andere aspecten ook heel belangrijk, zo niet belangrijker. Ik hoop eigenlijk vooral voor hemzelf dat hij zich over zijn eigen angst heen kan zetten, volgens mij zou hij zich dan meteen een stuk fijner voelen over een heleboel andere dingen ook!

Op een feestje laatst kon ik me niet meer inhouden en heb ik aan 1 vriendin vertelt van de zwangerschap en die reageerde echt heel leuk en blij en lief. Dus om onze vrienden maak ik me geen zorgen. Mijn ouders, broertjes en zusje, en opa en oma zijn heel erg blij, dus dat is ook heel leuk. Het zijn puur en alleen mijn schoonouders, voornamelijk schoonvader.

Incantrix: Zulke reacties achter je rug om, dat lijkt me heel erg naar om te merken. Ik vind je hier altijd als een hele sterke vrouw overkomen en kan het me gewoonweg bijna niet voorstellen dat iemand zo over je zou denken. :* Ik hoop ook dat je al steeds iets meer kan/durft te genieten van deze zwangerschap en het meisje in je buik O+
Trouwens, wat een maf dieet! Ik drink echt nooit frisdrank en zelden fruitsap, ik zou zo'n dag ook echt niet doorkomen. Kun je het niet bespreken ergens? Dat het dieet meer kan worden afgestemd op wat je normaal ook eet, maar dan een net extra zoete dag bijvoorbeeld? Dat lijkt me ook wel een meer betrouwbare uitslag geven, hiervan krijg je acuut een hyper volgens mij :D
pi_117013935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:50 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Jah, het ergste is dat ik dat drie dagen achter elkaar moet doen :')

En wat heeft je lief dan, dat hij naar de osteopaat moet? Wel fijn dat het werkt! *O*
Nou last zijn voeten, kuiten .. Heel veel spierspanning daar op. En daar loopt ie echt al jaaaaren mee. Van alles en nog wat uit geprobeerd, zonder (langdurig) resultaat.
Een vriend van ons had ook allemaal vage, pijnlijke klachten en is toen bij die osteopaat terecht gekomen. En binnen no time was ie er vanaf. Achteraf bleek dat die klachten ergens heel anders vandaan komen.

En bij mijn vent heeft het blijkbaar met de scheve stand van zijn bekken te maken. Hij is een maand geleden geweest waar die osteopaat hem goed te pakken heeft gehad, maar daarna vrijwel klachtenvrij gebleven. Na 1 behandeling al! Vandaag zijn tweede behandeling. Als hij hiermee vrijwel klachtenvrij door het leven kan gaan, dan vind ik het niet zo erg als ie er af en toe heen gaat. Want dat was op den duur echt niet leuk meer.

Vond een osteopaat altijd wat zweverigs hebben ofzo.
  donderdag 20 september 2012 @ 09:13:54 #122
381212 Gulara
From the future
pi_117013996
Jeetje wat is er mis met mij? Sms zojuist naar m'n vriend dat ik zo'n buik- en rugpijn had. En dat ik het stom vond omdat ik het herkende als flinke ongesteldheidspijnen. En ik moet me opeens toch even huilen?!?! Ok dertig seconde maar, want ik doe helemaal niet aan huilen en dat soort gekkigheden. :')
Ik zit nu echt een beetje knullig met een whatthefuckwasthat?-gevoel op de bank? :?
  donderdag 20 september 2012 @ 09:18:16 #123
381212 Gulara
From the future
pi_117014068
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:49 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik wacht vol spanning af!

Als zwangere uit de toekomst kan ik zeggen dat het een mooie dag was, als het kon straalde ik wat zon terug.
pi_117014095
Hormonen Gulara! Kun je niks aan doen! Lekker laten gaan :)

Overigens heb ik t/m 2e trimester ook veel last gehad van onderrug, m.n. als ik teveel deed op een dag. Niezen was echt de hel, want dat deed echt pijn. Nu ik in het 3e trimester zit lijkt dat te zijn weggetrokken. Voor mijn zwangerschap had ik er ook nooit last van, dus ik geef de schuld aan de zwangerschap.
Maar die buikpijn/ongesteldheidspijnen .. geen ervaring mee. Misschien bandenpijn?
Hee en als je je echt ongerust voelt, gewoon je vk bellen he! Geen bloedverlies verder?
pi_117014115
Heb ik ook soms, van die stomme onverklaarbare huilbuien.

Jeetje, wat een boel sap zeg inca! Ik hoef deze keer helemaal niet op suiker te prikken. Tenzij ik het graag wilde, zei de gyn... nou, liever niet.

Heb me net ziekgemeld op het werk. Heb gister een deur op mijn hoofd gekregen, die kwam naar beneden zetten toen ik langs liep. Ben gisterenavond ook eerder naar huis gegaan. Had flinke koppijn. Vannacht er slecht van geslapen, nu ook last van bekken en buik. Denk dat ik net een verkeerde beweging gemaakt heb.
*poef* nu is het weg
pi_117014200
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:14 schreef nytar het volgende:
hoe gaat het met je rug tico?
Ja klote. Doet flink zeer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117014542
Tico :(

36w vandaag :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117014729
:* voor iedereen die het nodig heeft.

Even egopost
Hier echt een klote nacht achter de rug, lief brengt nu even urine langs bij de dokter (die komt daar toch langs). Misschien toch blaasontsteking? Ik heb de hele nacht wakker gelegen door zeurende pijn rechts ter hoogte van mijn eierstok en dat straalde steeds meer door naar de rug tot het ook echt in rug zat :( Misschien 2u geslapen dus nu met pijnstiller, kruik en deken op de bank en ik blijf mooi de hele dag in huis.. /egopost
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117014789
Ooooh Tico en Logi, sterkte!!
pi_117014820
Arme Logi :* .. is die behulpzame zoon van je in de buurt vandaag? Van blaasontsteking kun je je knap beroerd voelen!

Normaal ben ik best vatbaar voor een blaasontsteking. Gedurende mijn zwangerschap geen last van gehad voor zover ik weet.

Skoap mijlpaal!

Hier ook soort van mijlpaal. Vandaag gaat officieel mijn verlof in.
pi_117014880
Tico en Logi :* Hopelijk knappen jullie allebei gauw een beetje op.

Skoap 36 weken *O*

Twinkle, lekker verlof! Dat is ook wel een mijlpaal ja, je kindje vasthouden komt steeds dichterbij!
pi_117014902
Twinkle gefeliciteerd met je mijlpaal!
pi_117014933
Meld! Nog geen nieuws..

Straks even bijlezen.
pi_117014996
(ook nieuws in het streepjestopic, jee!)

[ Bericht 67% gewijzigd door Suikertante op 20-09-2012 10:27:27 ]
pi_117015131
Oh Logi dat klinkt heel vervelend. Ik hoop eigenlijk voor je dat het een blaasontsteking is, want dan is het met wat antibiotica zo weer te verhelpen en dan ben je tenminste van de klachten af....
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 20 september 2012 @ 10:23:25 #136
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117015575
KJ auw :X :* lekker even rustig aan doen!

Tico, rot dat je nog zo'n pijn hebt :*

Bele, wanneer willen jullie het gaan vertellen? En wat betreft financiën, wij hebben ook niet heel breed en onze peuter doet het best goed. Een kind kost geld, ja, maar het hoeft niet meteen over 1000 euro per maand oid te gaan.

Logi, rot van die pijn.

Ik heb gisteren mn bekkenband maar even uit het stof laten halen }:| . Te veel gedaan en te weinig rust genomen en moest echt nog melk halen. Vanmorgen dus maar even een bankhang en tv ochtend voor de peuter. Even rustig aan.
pi_117015673
Wat een goed nieuws in het 'wachten op ' topique ... En nu blijft ie gewoon mooi 40 weken zitten hoop ik!!
pi_117015745
Nou, ik ben zelf ook niet zo wijs... De dokter zei dat ik gewoon moest zorgen dat ik paracetamol moest blijven slikken zodat er een level wordt opgebouwd.. En dat ging gister best goed. Zo goed dat ik gisteravond zoiets had, of daar bijt ik wel gewoon doorheen, wat is paracetamol nu helemaal... Dus vannacht moest ik weer aan het bed hangen om te draaien en ik wilde J niet wakker maken om ff wat te halen voor me..

Dus eigen schuld..
pi_117015857
Spiegels for president *O*
pi_117015917
:* voor ieder die het gebruiken kan...

Kwisted; bij mij ging het vanaf 30 weken ook snel inderdaad, weken vliegen voorbij! Hopelijk de laatste weekjes nu ook.
pi_117016249
Vanmorgen had ik een issue met een gebruiker en dat wilde ik gaan vertellen aan mijn chef want ik moest het verhaal kwijt en het was beter als hij de gebruiker antwoordde i.p.v. de hormonenmonster die ik nu ben.
Dus ik zeg: Nog niet weg gaan want ik heb nog wat wat ik kwijt wil. En ik zoek even snel het ticket op met de info van de gebruiker. Zegtie: Hoezo ben je zwanger?
Daar zit je dan met je rode kop te stotteren. Uhm dat wilde ik niet vertellen :{
Maar ik voel me nu echt klote omdat ik het dus niet gewoon verteld heb :')
Mja ben pas 9 en halve week :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117016407
Iedereen snapt het als je dat nog niet vertelt. Mijn baas had het ook geraden en ik heb het ook ontkend. Toen ik later zei dat ik me daar wel lullig bij voelde moest hij er smakelijk om lachen. Niet rot over voelen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 20-09-2012 11:07:15 ]
pi_117016589
Tally, hoe reageerde hij dan? Hij vond het toch niet erg? Lijkt mij heel begrijpelijk dat je het nog even voor je wilde houden.

Logi :* lekker bankhangen vandaag. Misschien straks nog een dutje doen. Wat zag je er weer stralend uit in t buikentopic trouwens. Mooie vrouw ^O^

Tico, toch maar ff trouw aan de paracetamol blijven zo te horen. Lijkt me echt rot om zoveel last te hebben van je rug!

Ik ben denk ik nog nooit zo populair geweest als de afgelopen week. Ik krijg me toch een partij berichtjes en smsjes. 'En.. is ze er al???' 'Ben je al aan de gang' 'Hoe is t???'
Eigenlijk best irritant als je zelf zo zit te wachten.
Elke ochtend denk ik weer van 'kut weer niks gebeurd vanacht'.
*zucht* ik heb ook geen geduld he :{
pi_117016597
Ik had vorige keer het puntje dat ik mocht gaan vertellen dat ik zwanger was, terwijl mn proeftijd net een dag of 3 om was. :')
pi_117016643
Kwis :* kan me voorstellen dat dat irritant is. Af en toe even lekker hormonaal uit de hoek komen.

Maar ik wens je uiteraard toe dat er snel een beginnetje komt. Baby van Kwisted, hoor je me? Het is leuk hier hoor O+
pi_117016661
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef Kwisted het volgende:
Tally, hoe reageerde hij dan? Hij vond het toch niet erg? Lijkt mij heel begrijpelijk dat je het nog even voor je wilde houden.
Mja, hij zei het lacherig maar hem kennende zegt hij zoiets niet zo maar :')
En of hij het erg vond. Nee volgens mij niet. Mijn collega begon wel meteen van: Nou als dat zo zou zijn heb je een probleem.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vorige keer het puntje dat ik mocht gaan vertellen dat ik zwanger was, terwijl mn proeftijd net een dag of 3 om was. :')
Hij heeft net mijn collega laten gaan omdat zijn contract afloopt :')
  donderdag 20 september 2012 @ 10:59:35 #147
95408 Incantrix
pi_117016676
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:50 schreef nytar het volgende:
Qua eten vind ik het eerlijk gezegd wel meevallen! Ik kan me wel voorstellen dat je niet blij wordt van al die sapjes...

Oja en vandaag 29 weken!
Mnou, op het moment eet ik met pijn en moeite 1 boterham bij ontbijt, 1 tussendoor, 1 voor de lunch, avondeten is dan een klein stukje vlees en een paar happen groente, half bakje vla. Evt. nog een koekje nadat Stef op bed ligt, als ik niet nog misselijk ben van het diner. Erbij ca. 1,5 liter melk per dag, that's it. Soms heb ik een craving en dan eet ik een broodje frikandel of een broodje haring als lunch, die proef ik regelmatig 2x. Dan is dit hele verhaal best wel Heel Veel :P

En *O* voor je mijlpaal :)

Belle, lief van je, dankjewel :) O+ genieten gaat niet heel soepel, maar het begint ietsjes te komen. Ik hoop voor jou dat de reactie van je schoonfam meevalt, lastig lijkt me dat hoor :*

Eh, verder weet ik,het niet meer, zo eerst maar eens op pad voor mijn dikkie, hij wil graag een peer bij de lunch.
3!
  donderdag 20 september 2012 @ 11:01:31 #148
95408 Incantrix
pi_117016733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Mja, hij zei het lacherig maar hem kennende zegt hij zoiets niet zo maar :')
En of hij het erg vond. Nee volgens mij niet. Mijn collega begon wel meteen van: Nou als dat zo zou zijn heb je een probleem.

[..]

Hij heeft net mijn collega laten gaan omdat zijn contract afloopt :')
Waarom zou je dan een probleem hebben? Heb jij ook geen vast contract?
3!
pi_117016761
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Waarom zou je dan een probleem hebben? Heb jij ook geen vast contract?
O ik niet. Dat zei mijn collega tegen mijn chef.
Ik heb wel een vast contract. :)
pi_117016971
Tally, echt, dat iemand dat dan precies ook raadt! Hij is over een paar weken als je het wel komt melden jouw reactie van nu vast allang weer vergeten. Als het hem al opviel, het is wel een kerel. Oh edit: misschien ook wel niet?

KJ, een deur op je hoofd?! Jeetje... verstandig inderdaad om vandaag maar even niet te werken. Doe je rustig aan?

En Tico moet wat beter aan de pijnstillers, beterschap! Ben je wel naar de cursus geweest?

Bellelena, toen ik mijn stukje tikte bedacht ik opeens dat ik jullie situatie helemaal niet kende dus dat het best kon dat je schoonouders wel een punt hadden (in het geval dat jullie bv nog op school zaten of zo en geen eigen huis hadden of zoiets). Maar ik tikte mobiel dus nuanceren was een beetje veel moeite. Anyway, ik zag al dat anderen het beter verwoord hadden dan ik dus mooi! Jammer dat je schoonouders het nog niet zien zitten voor jullie, het is al een spannende tijd en dan wil je het liefste de steun van de mensen om je heen en geen kritische opmerkingen. Maar het is wellicht gewoon goed bedoeld omdat ze willen dat jullie je geen zorgen over geld hoeven te maken en je puur op het kindje kunnen richten. Wat ik al zei, hopelijk reageren ze toch gewoon hartstikke positief!

En Inca, dat is helemaal idioot als mensen achter je rug om hun mening over je zwangerschap gaan geven... echt, waar bemoeien mensen zich mee! Succes met je dieet, dat lijkt me lastig hoor.

Wat merk je van blaasontsteking als je zwanger bent? Ik weet wel dat het anders is dan normaal, maar wat zijn de kenmerken nu dan? Ik twijfel een beetje of ik het heb, dus ik leg elk pijntje/dingetje onder een vergrootglas nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')