Dat idd!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Suikertante het volgende:
Och, echt? Dat vind ik zelf dan wel weer érg ver gaan..
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zeg alvast sorry baby![]()
Dat witte beertjespakje is echt heel fiijn in de winter. Midas heeft dat heel veel aangehad toen hij 2 weken oud was en er buiten sneeuw lag. Lekker in de kinderwagen onder een dekentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind gaat me echt haten![]()
Net uit eten geweest. Uitbuiken heeft weer een andere betekenis. Volgens mij komen er 2 kindjes in het gedrang. Sorry....
Ja, hier!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de Aerosleep? Vent is voorstander vanwege kans op wiegendood .. Ik weet het zo net nog niet. Geld is het probleem niet, maar ik wil me eerst bewust worden van het ''nut'' ervan.
Bij een bepaalde lichtval heb ik wel iets Aziatischquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Suikertante het volgende:
Als je een Aziatische baby krijgt mag het Limone!
Nice try.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Mangostine het volgende:
En je wou m niet houden voor je nieuwe meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |