Wahhaa Kyara nee vluchttas in laten pakken door vent lijkt me ook niet zo''n goed idee
Hoewel hij het prima en goed bedoelt, zal ie waarschijnlijk met een heleboel andere zooi aan komen waar ik eigenlijk andere spulletjes bedoel
Dus beter regel ik dat zelf
Waaah Coco ja dat soort pakjes bedoel ik idd
Ja en dat Hello Kitty ding had ik ook gezien Son!!

... Scheelt dat we weten dat we een meisje krijgen dus als ie er over een week of 2 nog hangt dan ben ik bang dat ie mooi mee gaat met mij
Ja mijn hormonen zeggen ook al een paar weken dat die tas klaar moet maja. Stop je allemaal fris gewassen spul erin. Staat dat ding dadelijk nog 4 weken te wachten en dan ruikt alles muf naar tas

.. Dus daarom doe ik het nog even niet maar het gevoel zegt: PAK DAT DING NOU GEWOON IN!
Oww men ik ben echt een nesteldraak vandaag

.. Heerlijk! Het is serieus lang geleden dat ik zo actief ben geweest als vandaag. Gaf me bijna het gevoel dat ik mijn ouwe ''ik'' weer ben .. Maar, dat zal morgen wel weer heul anders zijn
Sowieso .. had me net voorgenomen om een flinke wandeling te maken met hond, maar ik heb toch even de sluiproute moeten nemen helaas. Ach ja het was het proberen waard en de wind door mijn haren en in mijn snufferd was wel even lekker
Nou Suiker, wat jij zegt!
Een kind heeft vooral heel veel liefde nodig. En voor de rest komt het echt wel allemaal goed
Ik moet dan altijd denken aan die Unox reclame die onlangs veel op de buis was. Dat allemaal kindjes op een feestje komen, en het enige wat echt indruk heeft gemaakt zijn ''simpele'' Unox worstjes. Dat is toch waar het om draait uiteindelijk
En ga maar eens bij je zelf na! Welke dingen uit jouw jeugd hebben het meeste indruk op jou gemaakt in positieve zin? Dat zijn vaak ervaringen, en geen materialistische dingen
Oww trouwens, ik had nog een vraag die me laatst te binnen schoot, maar die ik weer was vergeten
Is er iemand die ervaring heeft met de Aerosleep? Vent is voorstander vanwege kans op wiegendood .. Ik weet het zo net nog niet. Geld is het probleem niet, maar ik wil me eerst bewust worden van het ''nut'' ervan.