Ben de foto's net een beetje aan 't uitzoeken, ik post er straks wel eentjequote:Op woensdag 19 september 2012 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Liza van harte! Wel een bijzondere outfit aan vrijdag of zaterdag? En zoja, geen subtiel anonieme foto's toevallig?
Nee. Mijn vriend zit in een conference call met een nieuwe klant, wil niet het risico lopen dat hij dit hoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee. Mijn vriend zit in een conference call met een nieuwe klant, wil niet het risico lopen dat hij dit hoort![]()
Maar ik ging net uitleggen aan mijn vriend wat het was, en die vond het geen bloedpropje.Hmm oké, het klinkt voor mij ook wel als iets onschuldigs eigenlijk. En je hebt geen buikpijn ofzo verder toch? Dan zou ik het denk ik ook gewoon even aanzien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahquote:Op woensdag 19 september 2012 10:37 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb inderdaad geen buikpijn, en jij bent mijn bloedgoeroe. Dus ik denk dat ik gewoon erbij laat.
Het bruinverlies is trouwens al een week gestopt
Frups en Liza, beiden van harte gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef Mangostine het volgende:
Frups, van harte met je zoon! Heftige start idd, ik hoop op een goed herstel, en geniet!![]()
Liza, gefeliciteerd met jullie huwelijk![]()
Ik heb een datum
Holaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemakquote:
Ik geloof dat ik er een beetje nerveus van wordt dat Mango een datum heeft...quote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemak
Zou ik ook vinden, dan wordt de geboortedatum toch voor je bepaaldquote:Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef Mangostine het volgende:
S_E, ik had geen keus... Alles zat vol.
Misschien wel zo makkelijk
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er een beetje nerveus van wordt dat Mango een datum heeft...
Die van 8 april, dat zijn goedjes!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden ook geen keus toen. De gyn zei 8 april word het! En idd het werd 8 april maar wel 's nachts
Ze is inderdaad geweldigquote:Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Die van 8 april, dat zijn goedjes!
Dat zou de gestructureerde planner in mij ook vinden, haha. In zoverre zou een ks voor mij juist fijn zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemak
Ik ben ook op mijn 27e getrouwd maar had toch echt wel 2 jaar nodig om het 'mijn man' uberhaupt uit mijn strot te kunnen krijgen....quote:Op woensdag 19 september 2012 11:30 schreef Twinkle20 het volgende:
.. Hoe cool is dat dat je je vent voortaan ''man'' mag noemen... Ik met mijn 27 jaar vind dat altijd zo volwassen over komen
![]()
... ''blablabla want mijn maaaaaaan''
.. Klinkt cool
![]()
Hier ook GP, vind ik een prima excuus om "vriend" te blijven zeggenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef rebel-angel het volgende:
hier al 9 jaar geregistreerd partnerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |