abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116970671
Gefeliciteerd Frups *O*
Heftige start, maar gelukkig gaat het nu een stuk beter! Genieten maar met jullie viertjes O+
pi_116970749
Gefeliciteerd met jullie zoon Frups!

En Klums, bijzondere dag voor jullie :*
Met een meidenkwartet
pi_116970837
Fruuuuuups!! Hoera van harte!! Een mooie sterke jongen! Spannend begin, nu extra hard genieten :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Suikertante op 19-09-2012 10:20:21 ]
pi_116970876
Frups gefeliciteerd met jullie zoon.
pi_116970893
Logi LOL

Ik slaap nog steeds met een wieg naast mijn bed :D
(we wilden hem wel weghalen maar hij ligt steeds vol babykleertjes die Midas' niet meer past en nou heb ik ook zoiets van 'laat maar'....)
pi_116970900
Klumsy, heel dubbel. *O* voor de 17 weken en een :* voor Senna. En ik vind het heel mooi hoe je er mee omgaat.

Twinkle, ik ga helaas niet naar hun concert. Vind ik echt heel zonde.

Liza, gefeliciteerd *O* ^)

Frups, gefeliciteerd met je zoon. Stoere naam *O*
pi_116970907
Op vrijdag zijn we gewoon met ons tweetjes naar het stadhuis gegaan (vonden ze daar een beetje vreemd maar ook wel grappig) en zaterdagavond was er dan een feestje.
Twee heel fijne dagen. Best wel vermoeiend, maar dat had ik er voor over :).
pi_116971126
Klumsy ik heb je verhaal helemaal niet eerder meegekregen maar nu begrijp ik je onderschrift ineens. Voor jou gaat het misschien vanzelf maar ik vind het toch knap dat je er zo mee om gaat en de positieve dingen eruit weet te halen! O+ Ik wilde dat ik dat vaker kon.

Liza van harte! Wel een bijzondere outfit aan vrijdag of zaterdag? En zoja, geen subtiel anonieme foto's toevallig? ;)
  woensdag 19 september 2012 @ 10:24:41 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116971191
Frups, gefeliciteerd! *O*

en Liza van harte met je getrouwd zijn
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116971268
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:22 schreef Suikertante het volgende:

Liza van harte! Wel een bijzondere outfit aan vrijdag of zaterdag? En zoja, geen subtiel anonieme foto's toevallig? ;)
Ben de foto's net een beetje aan 't uitzoeken, ik post er straks wel eentje :)
pi_116971365
Frups, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* Geniet ervan! O+

Liza, gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik ben idd ook wel heel benieuwd naar een foto ;)

Klumsy :* Sterkte op deze hele dubbele dag.. Ik vind het knap hoe je ermee omgaat!

Tico, hoe gaat het nu?

Suiker, al gebeld?
pi_116971462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef L0t.. het volgende:
Suiker, al gebeld?
Nee. Mijn vriend zit in een conference call met een nieuwe klant, wil niet het risico lopen dat hij dit hoort :o

Maar ik ging net uitleggen aan mijn vriend wat het was, en die vond het geen bloedpropje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116971503
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nee. Mijn vriend zit in een conference call met een nieuwe klant, wil niet het risico lopen dat hij dit hoort :o

Maar ik ging net uitleggen aan mijn vriend wat het was, en die vond het geen bloedpropje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm oké, het klinkt voor mij ook wel als iets onschuldigs eigenlijk. En je hebt geen buikpijn ofzo verder toch? Dan zou ik het denk ik ook gewoon even aanzien..
pi_116971580
Ik heb inderdaad geen buikpijn, en jij bent mijn bloedgoeroe. Dus ik denk dat ik gewoon erbij laat.
Het bruinverlies is trouwens al een week gestopt O+
pi_116971697
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:37 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb inderdaad geen buikpijn, en jij bent mijn bloedgoeroe. Dus ik denk dat ik gewoon erbij laat.
Het bruinverlies is trouwens al een week gestopt O+
Hahah :P Ohh, dat is fijn! Hopen dat het gewoon wegblijft, geeft toch weer een stukje rust in je hoofd :) Ben je nog zo angstig elke ochtend?
pi_116971791
Zo, de antistoffen prik zit er weer in. Hebben we dat ook weer gehad.
Morgen mijn laatste werkdag. En dan nog even een paar weekjes genieten van de relatieve stilte in huis.
Met een meidenkwartet
pi_116971880
Frups, gefeliciteerd met je zoon! *O* Met natuurlijk een hele mooie naam O-)
pi_116971973
Frups, van harte met je zoon! Heftige start idd, ik hoop op een goed herstel, en geniet! *O*

Liza, gefeliciteerd met jullie huwelijk ^)

Ik heb een datum :X
pi_116972031
MANGO!!! Spannend!! Ben je er zelf een béétje blij mee?
Het kán nog eerder komen hè... ;)

L0t, helaas ja, maar als ik uitslaap gaat het beter dus dat doe ik nu maar..! Het is nu meer een soort sipheid dan angst. Ik vertrouw erop dat het over een maand afneemt..
pi_116972039
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef Mangostine het volgende:
Waaahhh :o Wil je 'm hier posten of hou je het voor jezelf?
pi_116972056
quote:
Frups, van harte met je zoon! Heftige start idd, ik hoop op een goed herstel, en geniet! *O*

Liza, gefeliciteerd met jullie huwelijk ^)

Frups en Liza, beiden van harte gefeliciteerd!!

Mangostine, vond je het moeilijk om een datum te kiezen? Daar had ik het laatst nog over met mijn vriend. Lijkt me gevoelsmatig zo lastig om de geboortedag van je kind te kiezen! (Hij vond dat overigens onzin en snapte niet wat ik met gevoelsmatig lastig bedoelde in die context :+ )
pi_116972150
Mango!! Wat spannend! Wat gaaf, wat echt!!

Gisteravond hebben we het nieuws trouwens aan mijn opa en oma vertelt (de enige opa en oma die we beide nog hebben). Ze waren heel blij en verrast! Meteen geknuffeld en gefeliciteerd en oma schoot er vol van O+ Het is hun eerste achterkleinkindje, dus extra bijzonder! Wel opgelucht, ik durfde het eerst niet zo goed te vertellen :') Maar de reactie was echt zo lief en mooi!

Nu m'n schoonouders nog :X
pi_116972173
quote:

Hola :s)

Hoe voel je je daarbij

SPOILER
pi_116972215
quote:

Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemak O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116972266
Ohh Liza, wat ben je mooi en wat bijzonder zo met een dikke buik O+
pi_116972277
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemak O+
Ik geloof dat ik er een beetje nerveus van wordt dat Mango een datum heeft... :X
pi_116972285
Ik weet het toch ook allemaal niet :o

Nee, ik hou em nog voor mezelf. Gek genoeg geeft een echte datum me dan weer een beetje rust.

En klopt, kind kan nog altijd zelf besluiten om eerder te komen...
pi_116972346
S_E, ik had geen keus... Alles zat vol.
Misschien wel zo makkelijk :P
pi_116972399
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef Mangostine het volgende:
S_E, ik had geen keus... Alles zat vol.
Misschien wel zo makkelijk :P
Zou ik ook vinden, dan wordt de geboortedatum toch voor je bepaald :)
Ik zou het ook geheim houden, is het nog een verrassing!
pi_116972408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik er een beetje nerveus van wordt dat Mango een datum heeft... :X
:D

Wij hadden ook geen keus toen. De gyn zei 8 april word het! En idd het werd 8 april maar wel 's nachts :')
pi_116972478
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:04 schreef Tally het volgende:

[..]

:D

Wij hadden ook geen keus toen. De gyn zei 8 april word het! En idd het werd 8 april maar wel 's nachts :')
Die van 8 april, dat zijn goedjes!
pi_116972497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Die van 8 april, dat zijn goedjes!
Ze is inderdaad geweldig O+ ;)
pi_116972509
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat zou de gestructureerde planner in mij ook vinden, haha. In zoverre zou een ks voor mij juist fijn zijn.
Maar Mango wat spannend! Nu kun je echt ergens naartoe werken. " :{w Donderdag de 27e zeg je...? Nee dan kan ik niet, dan krijg ik mijn baby".

En Liza, gefeliciteerd! Wat zijn jullie mooi O+ En I looooove your hair!!!!

Nu maar eens aan het werk...
pi_116972593
Mango, wat spannend!

En Liza, wat mooi O+
pi_116972761
L0t, ik vind 't toch geweldig om jou hier te zien meeposten trouwens
pi_116972774
Liza wauw, wat zie je er prachtig uit!!
pi_116972790
Frups van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dyon O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_116973281
Liza, wat een supertoffe foto O+ Gefeliciteerd!!!! *O* 3 x :*

Mango, een datum!! Wat spannend!

(hier toevallig mensen bekend met een 'triggerfinger'? Sinds een paar dagen last van en kwam er net achter dat het 'echt' bestaat)
pi_116973356
Frups wat flik je dat snel :D .. Gefeliciteerd! Nu lekker bijkomen en genieten van alles O+

Klums wat een bewonderingswaardige positieve instelling heb jij zeg ^O^ .. Echt knap!

Liza gefeliciteerd met je huwelijk *O* .. Hoe cool is dat dat je je vent voortaan ''man'' mag noemen :+ ... Ik met mijn 27 jaar vind dat altijd zo volwassen over komen :Y) :D ... ''blablabla want mijn maaaaaaan'' :+ .. Klinkt cool :D

Oww Mango jeutje, een datum :o .. Wat echt!
Groot gelijk dat je hem voor jezelf houdt. Als ik een datum zou hebben/krijgen zou ik er ook mijn mond over dicht houden.

Belle heb je schrik om het tegen je schoonouders te zeggen?
pi_116973449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:30 schreef Twinkle20 het volgende:
.. Hoe cool is dat dat je je vent voortaan ''man'' mag noemen :+ ... Ik met mijn 27 jaar vind dat altijd zo volwassen over komen :Y) :D ... ''blablabla want mijn maaaaaaan'' :+ .. Klinkt cool :D
Ik ben ook op mijn 27e getrouwd maar had toch echt wel 2 jaar nodig om het 'mijn man' uberhaupt uit mijn strot te kunnen krijgen....
pi_116973484
Haha ik was ''pas'' 24 :P
Heb de naam van mijn man ook aan gehouden. Ook nooit moeite mee gehad. Vanaf dag 1 na ons trouwen was het Twinkle v. L. ipv van Twinkle S. :+
pi_116973540
Frups *O* YEAH! gefeliciteerd!

Mango,spannend :o

Ik was 23 toen we trouwden :o Kuikentje, hihi.
Ik vond 'mijn man' meteen wel logisch klinken :Y
pi_116973546
Ik heb mijn mans naam wel aangenomen maar gebruik hem niet. Alleen op mijn ziekenhuispapieren staat mijn man's naam dus als ik dan dan opgeroepen wordt dan duurt het even voordat het kwartje valt :')
pi_116973731
Mango, wat leuk dat je een datum hebt. Spanend *O*
pi_116973773
Gefeliciteerd Frups!! *O*

Ik heb ook mijn mans naam aangenomen - 3,5 jaar geleden alweer - en ik ben er zo aan gewend inmiddels dat bij mij juist het kwartje pas laat valt als iemand mij bij m'n meisjesnaam roept... Vind het ook al zo normaal dat ik soms echt verbaasd ben bij contacten op facebook of linkedin die mij in eerste instantie niet herkennen.. "ow ja.. jij kent mij alleen als S.B.... "

Ben bang dat ik bij deze zwangerschap naast de vreselijke vermoeidheid ook de misselijkheid als kwaaltje kan bijschrijven... blegh... En een peuter die midden in de nacht overtuigd is van "hoef nie slapuh mama" helpt natuurlijk ook niet mee
  woensdag 19 september 2012 @ 11:46:38 #296
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116973913
Gefeliciteerd Frups! *O* *O* *O*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116974030
Liza wat een mooie foto! O+

Mango een datum! Spannend lijkt me, aftellen! *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  woensdag 19 september 2012 @ 11:53:08 #298
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116974153
frups gefeliciteerd met de kleine man
en nu lekker genieten :)

liza gefeliciteerd met je huwelijk :)

*O* voor mango en haar datum

hier al 9 jaar geregistreerd partnerschap dus volgens de wet is het m'n man
maar ik krijg dat amper nooit m'n strot uit en blijf stug vriend zeggen :+
wel zijn naam aangenomen want die was lekker kort.

en straks baby spieken O+

en ik heb geen idee wat een triggerfinger is (behalve die band dan) even google aanslingeren
W
Z
E
pi_116974277
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef rebel-angel het volgende:
hier al 9 jaar geregistreerd partnerschap
Hier ook GP, vind ik een prima excuus om "vriend" te blijven zeggen :Y
pi_116974309
Frups gefeliciteerd met jullie zoon en broertje *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll