Ben de foto's net een beetje aan 't uitzoeken, ik post er straks wel eentjequote:Op woensdag 19 september 2012 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Liza van harte! Wel een bijzondere outfit aan vrijdag of zaterdag? En zoja, geen subtiel anonieme foto's toevallig?
Nee. Mijn vriend zit in een conference call met een nieuwe klant, wil niet het risico lopen dat hij dit hoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee. Mijn vriend zit in een conference call met een nieuwe klant, wil niet het risico lopen dat hij dit hoort![]()
Maar ik ging net uitleggen aan mijn vriend wat het was, en die vond het geen bloedpropje.Hmm oké, het klinkt voor mij ook wel als iets onschuldigs eigenlijk. En je hebt geen buikpijn ofzo verder toch? Dan zou ik het denk ik ook gewoon even aanzien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahquote:Op woensdag 19 september 2012 10:37 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb inderdaad geen buikpijn, en jij bent mijn bloedgoeroe. Dus ik denk dat ik gewoon erbij laat.
Het bruinverlies is trouwens al een week gestopt
Frups en Liza, beiden van harte gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef Mangostine het volgende:
Frups, van harte met je zoon! Heftige start idd, ik hoop op een goed herstel, en geniet!![]()
Liza, gefeliciteerd met jullie huwelijk![]()
Ik heb een datum
Holaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |