abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116974579
Zwangerschap & geboorte

15 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
07 mei: zandsculptuur
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 20-09-2012 21:13:29 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116974847
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef OooLizaooO het volgende:
L0t, ik vind 't toch geweldig om jou hier te zien meeposten trouwens
O+

Zijn er hier nog mensen die dit herkennen: ik word soms onder de douche misselijk en duizelig, moet er dan echt zo snel mogelijk onder vandaan en even op bed gaan liggen. Dan trekt het op zich ook wel snel weer bij. Net ook weer het gevoel alsof ik onderuit zou gaan maar nu voel ik me weer oké.. :?
pi_116974887
Kan komen door de warmte / benauwdheid onder de douche. Ik heb het wel eens gehad als ik grieperig was en ging douchen..
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116975117
Kwisted je staat eerste!!! *O*

En ik derde... Dit komt wel heel eng dichtbij.
pi_116975146
O+ Liza, wat ben je prachtig zwanger in die mooie jurk! Een plaatje! O+

Twinkle: Ik verwacht wel een niet-zo-blije reactie van mijn schoonouders inderdaad. Eerder zag ik er tegenop, maar dat is nu verandert in het idee dat het hun probleem is als zij er moeilijk over doen en niet het mijne, heck, ik ben super super blij O+ Dat gaan zij niet meer verpesten :)

Vandaag trouwens 11 weken *O*

L0t, ik heb het zelf niet, maar het schijnt wel vaker voor te komen bij zwangerschap! Wat skoap zegt, misschien door de warmte en minder zuurstof in de ruimte door de damp? Zou het helpen als je de deur open laat, zodat alle stoom weg kan?
pi_116975188
Ik heb dat ook bij het douchen en bij yoga dus ook. Even te weinig zuurstof in je hersenen denk ik?

Heb intussen de verloskundige gebeld en mijn echo en intake zijn verschoven naar volgende week vrijdag, dat is een week eerder jeeee! En dat propje was niets bijzonders, toch maar even genoemd ;)
pi_116975309
Belle mijlpaal *O*

En Suiker wat fijn om te horen! :Y
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  woensdag 19 september 2012 @ 12:29:32 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116975342
Fru[s gefeliciteerd met je zoon! *O*

Liza, van harte gefeliciteerd met je huwelijk! *O* ^)

Tico, dat is wel echt zwaar rot! Ik heb het jaar geleden gehad, toen manlief net uit het ziekenhuis was ontslagen wegens blindedarmontsteking+operatie :') . Erg erg pijnlijk en ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent dat je nu die pijnstillers met gele sticker niet mag.
pi_116975377
L0t ik heb dat regelmatig, komt bij mij door een lagebloeddruk die op de momenten dat je wat langer staat op speelt, wat bij mij helpt is mijn benen kruizen en mijn been spieren aanspannen.
pi_116975499
Meld!

Oh jeetje nu sta ik ineens eerste, dat is gek om te zien!
Vanmorgen naar de vk geweest. Alles weer goed, nog steeds +15kg, 110/70, en een goede hartslag vd baby. heb nu vrijdag n afspraak in t ziekenhuis voor extra controle (ctg en echo, is standaard). Ik kan dan voor volgende week n afspraak maken voor in te leiden.
Strippen doet de vk pas als t serieus begint te rommelen, dan mocht ik meteen bellen. De jeuk en pijn aan mijn buik kon ze niks aan doen, gewoon flink smeren..

Liza wat n mooie foto! Zo lief naar elkaar.
Mango, een datum! Wat spannend, en zo echt ineens zeg.
Women, ja jij al 3e meid. Zo snel gaat t ineens. Sowieso vond ik t vanaf 30weken super snel gaan . Jij ook?

Suiker, fijn dat ze niks zoeken achter t propje. Ik zou t snel weer vergeten hoor. Lekker proberen te genieten.

En last but not least.. Frups!! Je mannetje is er!! Lijkt me wel schrikken vam die navelstreng zeg. Gelukkig is t goed gegaan daarna. Gefeliciteerd hoor! Geniet van elkaar.
pi_116975552
Ah oké, het komt vrij vaak voor dus :) Ik heb ook altijd wel een redelijk lage bloeddruk maar nooit echt eerder last van gehad. Snelle douchesessies voortaan dus maar.

Suiker, fijn dat je gerustgesteld bent en leuk dat je de echo nu een week eerder hebt! *O*

Belle 11 weken *O*
pi_116975620
Ik word ook wel eens een beetje naar van de douche. Maar mijn bloeddruk is eerder te hoog dan te laag. Ligt bij mij puur aan de warmte.
pi_116975711
Belle net wat je zegt .. hunprobleem en vooral niet de jouwe. Lekker zwangeren jij!! :*

Kwisted eerste waaaahh .. dat had je je een paar maanden terug toch niet kunnen bedenken?!

Duizelig onder douche check! Lage bloeddruk hier. Ben sowieso al geen warmtemens (niet dat ik blij ben mey het weertype van vandaag). Geen sauna en zomertripjes naar Spanje voor mij!
  woensdag 19 september 2012 @ 13:14:43 #14
258612 nytar
boys boys boys
pi_116976886
gefeliciteerd frups met je zoon!

En Liza getrouwd *O*

mango een datum, spannend zeg!

Verder weer alles vergeten...ik ben een zeef! Vanmorgen oudergesprek op mn werk. Was ik ook vergeten. Ouder begreep het gelukkig wel...
pi_116977046
Frups!! Gefeliciteerd!!!!
*poef* nu is het weg
pi_116977811
Frups na het eerste genieten willen we wel heel graag een foto! O+ *;
pi_116978921
bellelena, waarom verwacht je niet-zo'n-leuke reactie? Fijn dat je het van je af kan zetten in elk geval, inderdaad their loss als zij het niet leuk vinden... Overigens wist ik wel dat alle (schoon)ouders het leuk zouden vinden, maar zag ik er alsnog tegenop het te vertellen.

Herken het flauw worden onder de douche niet, maar speciaal voor FTA erop gelet: ook vanmorgen weer een harde buik inderdaad. Baby houdt misschien niet van warmte op zn hoofd?! Zo heet douche ik overigens niet.
pi_116982120
Frups van harte! *O* O+ Wat een mooie naam. Wel even spannend met die navelstreng!
Liza gefeliciteerd en wat een mooie foto O+
Mango een datum!! :o Wat onwijs spannend!
Klums :* wat fijn dat je er zo instaat.
Omentielvo :D jouw muzikale baby
Suikertante wat vreemd! Gelukkig was het niks om je zorgen over te maken. Fijn dat je eerder terecht kan iig
Lot ik word ook vaak 'naar' onder de douche. Wij hebben gelukkig een zitje dus dan kan ik even bijkomen. Misschien een krukje neerzetten als het echt hinderlijk wordt?
Bellelena 11 weken alweer *O*
  woensdag 19 september 2012 @ 15:22:26 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116982320
Mango wat lastig dat je nu ineens alles op stel en sprong moet doen -O- voor je gevoel dan.. mag ik vragen wat de reden is dat je voor de ks gaat ? Als je het niet wilt zeggen snap ik dat hoor :*
En al een datum :o dat lijkt me gek!

Omentielvo vervelend die steken zeg -O- Hihi een echte rockbaby dus! :D O+
Wij hebben hier ook wat muziek vanaf gehaald: http://www.rockabyebabymusic.com/ :D Zo tof!!

Klums :*

Frups! :o *O* Gefeliciteerd met jullie zoon, wat een enorm mooie naam!! :D O+ Dat zal wel ff schrikken geweest zijn zeg.. fijn dat alles nu goed gaat!

Liza gefeliciteerd!! :D *O*
Wat een ontzettend lieve foto O+

Kwisted :* spannend hoor. Hoop dat de kleine snel wil komen!

Vandaag ben ik met mams heerlijk naar de Ikea geweest O+ lekker wat broodnodige dingen gehaald (lampen voor babykamer + slaapkamer) en wat opbergdoosjes voor in haar kastjes O+ ben echt lekker aan het nestelen zeg, jezes :') Ook bezig met mn vluchttas (en ondertussen natuurlijk van alles opruimen, want enorme troep... not :')
Dus ja, gaat goed hier met de hormonen :7
Ook weer naar de fysio geweest, gaat aardig met mn bekken maar verschilt van dag tot dag.. Gaat niet beter, eerder slechter, magoed. Ze adviseerde me toch ook om mn band gewoon af en toe om te doen, eigenwijze ik had daar natuurlijk nog niet aan gedacht :@ heb 'm net omgedaan en zit lekker! Pfff. Dus ja. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116982783
Frups gefeliciteerd!!! Nu heerlijk genieten.

Verder gelezen maar niet onthouden. normaal geen last van mijn hormonen maar vandaag hakte ze er emotioneel in
gelukkig was is op weg naar Danic dus daar even een potje gejankt.
De rest slaan we er vanavond met sporten wel uit.
pi_116983395
Rockabye baby is inderdaad leuk :Y
pi_116984301
Frups Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt heftig, fijn dat het nu beter gaat.

Liza gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Mango een datum! Spannend, maar ook rustgevend (vond ik iig toen ik de datum voor de inleiding had)

Enfermera lekker wezen shoppen! Ik heb alles van de week weer uit mijn vluchttas gehaald en opnieuw gewassen, het rook niet meer naar wasmiddel :p
pi_116984951
Ik maak elke week foto's van mijn buik (of eigenlijk doet mijn vriend dat) en deze week ziet mijn buik er anders uit! Misschien heb ik gewoon veel gegeten, maar toch leuk ;)
pi_116984997
Posten in het buikentopic Suikertante!
pi_116985052
Het is echt hilarisch onopvallend naast alle bolle buiken daar :')
pi_116985347
Vandaag lichamelijk gezien een goede dag dus daar heb ik flink gebruik van gemaskt door flink te gaan nestelen/poetsen. Alle plekjes gehad die je normasl gesproken twee keer per jaar mee pakt ofzo haha. Heerlijk!

O ja en dood aan de afscheiding! *zucht*
pi_116985479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Suikertante het volgende:
Het is echt hilarisch onopvallend naast alle bolle buiken daar :')
Nou en? Beginnende minibuikjes zijn ook O+
pi_116985501
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Vandaag lichamelijk gezien een goede dag dus daar heb ik flink gebruik van gemaskt door flink te gaan nestelen/poetsen. Alle plekjes gehad die je normasl gesproken twee keer per jaar mee pakt ofzo haha. Heerlijk!

O ja en dood aan de afscheiding! *zucht*
dat wordt dus morgen een slechte dag :P
pi_116986041
Frups gefeliciteerd!!

As, je mag bij mij altijd janken hè. Gelukkig ging je met rustige hormonen weer naar huis.

Vandaag een mijlpaal, 10 weken, op een kwart haha.
pi_116986150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Enfermera lekker wezen shoppen! Ik heb alles van de week weer uit mijn vluchttas gehaald en opnieuw gewassen, het rook niet meer naar wasmiddel :p
Vluchttas, daar zeg je me wat. Daar zal ik ook maar eens aan beginnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')