abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117014200
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:14 schreef nytar het volgende:
hoe gaat het met je rug tico?
Ja klote. Doet flink zeer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117014542
Tico :(

36w vandaag :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117014729
:* voor iedereen die het nodig heeft.

Even egopost
Hier echt een klote nacht achter de rug, lief brengt nu even urine langs bij de dokter (die komt daar toch langs). Misschien toch blaasontsteking? Ik heb de hele nacht wakker gelegen door zeurende pijn rechts ter hoogte van mijn eierstok en dat straalde steeds meer door naar de rug tot het ook echt in rug zat :( Misschien 2u geslapen dus nu met pijnstiller, kruik en deken op de bank en ik blijf mooi de hele dag in huis.. /egopost
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117014789
Ooooh Tico en Logi, sterkte!!
pi_117014820
Arme Logi :* .. is die behulpzame zoon van je in de buurt vandaag? Van blaasontsteking kun je je knap beroerd voelen!

Normaal ben ik best vatbaar voor een blaasontsteking. Gedurende mijn zwangerschap geen last van gehad voor zover ik weet.

Skoap mijlpaal!

Hier ook soort van mijlpaal. Vandaag gaat officieel mijn verlof in.
pi_117014880
Tico en Logi :* Hopelijk knappen jullie allebei gauw een beetje op.

Skoap 36 weken *O*

Twinkle, lekker verlof! Dat is ook wel een mijlpaal ja, je kindje vasthouden komt steeds dichterbij!
pi_117014902
Twinkle gefeliciteerd met je mijlpaal!
pi_117014933
Meld! Nog geen nieuws..

Straks even bijlezen.
pi_117014996
(ook nieuws in het streepjestopic, jee!)

[ Bericht 67% gewijzigd door Suikertante op 20-09-2012 10:27:27 ]
pi_117015131
Oh Logi dat klinkt heel vervelend. Ik hoop eigenlijk voor je dat het een blaasontsteking is, want dan is het met wat antibiotica zo weer te verhelpen en dan ben je tenminste van de klachten af....
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 20 september 2012 @ 10:23:25 #136
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117015575
KJ auw :X :* lekker even rustig aan doen!

Tico, rot dat je nog zo'n pijn hebt :*

Bele, wanneer willen jullie het gaan vertellen? En wat betreft financiën, wij hebben ook niet heel breed en onze peuter doet het best goed. Een kind kost geld, ja, maar het hoeft niet meteen over 1000 euro per maand oid te gaan.

Logi, rot van die pijn.

Ik heb gisteren mn bekkenband maar even uit het stof laten halen }:| . Te veel gedaan en te weinig rust genomen en moest echt nog melk halen. Vanmorgen dus maar even een bankhang en tv ochtend voor de peuter. Even rustig aan.
pi_117015673
Wat een goed nieuws in het 'wachten op ' topique ... En nu blijft ie gewoon mooi 40 weken zitten hoop ik!!
pi_117015745
Nou, ik ben zelf ook niet zo wijs... De dokter zei dat ik gewoon moest zorgen dat ik paracetamol moest blijven slikken zodat er een level wordt opgebouwd.. En dat ging gister best goed. Zo goed dat ik gisteravond zoiets had, of daar bijt ik wel gewoon doorheen, wat is paracetamol nu helemaal... Dus vannacht moest ik weer aan het bed hangen om te draaien en ik wilde J niet wakker maken om ff wat te halen voor me..

Dus eigen schuld..
pi_117015857
Spiegels for president *O*
pi_117015917
:* voor ieder die het gebruiken kan...

Kwisted; bij mij ging het vanaf 30 weken ook snel inderdaad, weken vliegen voorbij! Hopelijk de laatste weekjes nu ook.
pi_117016249
Vanmorgen had ik een issue met een gebruiker en dat wilde ik gaan vertellen aan mijn chef want ik moest het verhaal kwijt en het was beter als hij de gebruiker antwoordde i.p.v. de hormonenmonster die ik nu ben.
Dus ik zeg: Nog niet weg gaan want ik heb nog wat wat ik kwijt wil. En ik zoek even snel het ticket op met de info van de gebruiker. Zegtie: Hoezo ben je zwanger?
Daar zit je dan met je rode kop te stotteren. Uhm dat wilde ik niet vertellen :{
Maar ik voel me nu echt klote omdat ik het dus niet gewoon verteld heb :')
Mja ben pas 9 en halve week :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117016407
Iedereen snapt het als je dat nog niet vertelt. Mijn baas had het ook geraden en ik heb het ook ontkend. Toen ik later zei dat ik me daar wel lullig bij voelde moest hij er smakelijk om lachen. Niet rot over voelen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 20-09-2012 11:07:15 ]
pi_117016589
Tally, hoe reageerde hij dan? Hij vond het toch niet erg? Lijkt mij heel begrijpelijk dat je het nog even voor je wilde houden.

Logi :* lekker bankhangen vandaag. Misschien straks nog een dutje doen. Wat zag je er weer stralend uit in t buikentopic trouwens. Mooie vrouw ^O^

Tico, toch maar ff trouw aan de paracetamol blijven zo te horen. Lijkt me echt rot om zoveel last te hebben van je rug!

Ik ben denk ik nog nooit zo populair geweest als de afgelopen week. Ik krijg me toch een partij berichtjes en smsjes. 'En.. is ze er al???' 'Ben je al aan de gang' 'Hoe is t???'
Eigenlijk best irritant als je zelf zo zit te wachten.
Elke ochtend denk ik weer van 'kut weer niks gebeurd vanacht'.
*zucht* ik heb ook geen geduld he :{
pi_117016597
Ik had vorige keer het puntje dat ik mocht gaan vertellen dat ik zwanger was, terwijl mn proeftijd net een dag of 3 om was. :')
pi_117016643
Kwis :* kan me voorstellen dat dat irritant is. Af en toe even lekker hormonaal uit de hoek komen.

Maar ik wens je uiteraard toe dat er snel een beginnetje komt. Baby van Kwisted, hoor je me? Het is leuk hier hoor O+
pi_117016661
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef Kwisted het volgende:
Tally, hoe reageerde hij dan? Hij vond het toch niet erg? Lijkt mij heel begrijpelijk dat je het nog even voor je wilde houden.
Mja, hij zei het lacherig maar hem kennende zegt hij zoiets niet zo maar :')
En of hij het erg vond. Nee volgens mij niet. Mijn collega begon wel meteen van: Nou als dat zo zou zijn heb je een probleem.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vorige keer het puntje dat ik mocht gaan vertellen dat ik zwanger was, terwijl mn proeftijd net een dag of 3 om was. :')
Hij heeft net mijn collega laten gaan omdat zijn contract afloopt :')
  donderdag 20 september 2012 @ 10:59:35 #147
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117016676
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:50 schreef nytar het volgende:
Qua eten vind ik het eerlijk gezegd wel meevallen! Ik kan me wel voorstellen dat je niet blij wordt van al die sapjes...

Oja en vandaag 29 weken!
Mnou, op het moment eet ik met pijn en moeite 1 boterham bij ontbijt, 1 tussendoor, 1 voor de lunch, avondeten is dan een klein stukje vlees en een paar happen groente, half bakje vla. Evt. nog een koekje nadat Stef op bed ligt, als ik niet nog misselijk ben van het diner. Erbij ca. 1,5 liter melk per dag, that's it. Soms heb ik een craving en dan eet ik een broodje frikandel of een broodje haring als lunch, die proef ik regelmatig 2x. Dan is dit hele verhaal best wel Heel Veel :P

En *O* voor je mijlpaal :)

Belle, lief van je, dankjewel :) O+ genieten gaat niet heel soepel, maar het begint ietsjes te komen. Ik hoop voor jou dat de reactie van je schoonfam meevalt, lastig lijkt me dat hoor :*

Eh, verder weet ik,het niet meer, zo eerst maar eens op pad voor mijn dikkie, hij wil graag een peer bij de lunch.
3!
  donderdag 20 september 2012 @ 11:01:31 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117016733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Mja, hij zei het lacherig maar hem kennende zegt hij zoiets niet zo maar :')
En of hij het erg vond. Nee volgens mij niet. Mijn collega begon wel meteen van: Nou als dat zo zou zijn heb je een probleem.

[..]

Hij heeft net mijn collega laten gaan omdat zijn contract afloopt :')
Waarom zou je dan een probleem hebben? Heb jij ook geen vast contract?
3!
pi_117016761
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Waarom zou je dan een probleem hebben? Heb jij ook geen vast contract?
O ik niet. Dat zei mijn collega tegen mijn chef.
Ik heb wel een vast contract. :)
pi_117016971
Tally, echt, dat iemand dat dan precies ook raadt! Hij is over een paar weken als je het wel komt melden jouw reactie van nu vast allang weer vergeten. Als het hem al opviel, het is wel een kerel. Oh edit: misschien ook wel niet?

KJ, een deur op je hoofd?! Jeetje... verstandig inderdaad om vandaag maar even niet te werken. Doe je rustig aan?

En Tico moet wat beter aan de pijnstillers, beterschap! Ben je wel naar de cursus geweest?

Bellelena, toen ik mijn stukje tikte bedacht ik opeens dat ik jullie situatie helemaal niet kende dus dat het best kon dat je schoonouders wel een punt hadden (in het geval dat jullie bv nog op school zaten of zo en geen eigen huis hadden of zoiets). Maar ik tikte mobiel dus nuanceren was een beetje veel moeite. Anyway, ik zag al dat anderen het beter verwoord hadden dan ik dus mooi! Jammer dat je schoonouders het nog niet zien zitten voor jullie, het is al een spannende tijd en dan wil je het liefste de steun van de mensen om je heen en geen kritische opmerkingen. Maar het is wellicht gewoon goed bedoeld omdat ze willen dat jullie je geen zorgen over geld hoeven te maken en je puur op het kindje kunnen richten. Wat ik al zei, hopelijk reageren ze toch gewoon hartstikke positief!

En Inca, dat is helemaal idioot als mensen achter je rug om hun mening over je zwangerschap gaan geven... echt, waar bemoeien mensen zich mee! Succes met je dieet, dat lijkt me lastig hoor.

Wat merk je van blaasontsteking als je zwanger bent? Ik weet wel dat het anders is dan normaal, maar wat zijn de kenmerken nu dan? Ik twijfel een beetje of ik het heb, dus ik leg elk pijntje/dingetje onder een vergrootglas nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')