Ja klote. Doet flink zeer.quote:
Mja, hij zei het lacherig maar hem kennende zegt hij zoiets niet zo maarquote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef Kwisted het volgende:
Tally, hoe reageerde hij dan? Hij vond het toch niet erg? Lijkt mij heel begrijpelijk dat je het nog even voor je wilde houden.
Hij heeft net mijn collega laten gaan omdat zijn contract aflooptquote:Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vorige keer het puntje dat ik mocht gaan vertellen dat ik zwanger was, terwijl mn proeftijd net een dag of 3 om was.
Mnou, op het moment eet ik met pijn en moeite 1 boterham bij ontbijt, 1 tussendoor, 1 voor de lunch, avondeten is dan een klein stukje vlees en een paar happen groente, half bakje vla. Evt. nog een koekje nadat Stef op bed ligt, als ik niet nog misselijk ben van het diner. Erbij ca. 1,5 liter melk per dag, that's it. Soms heb ik een craving en dan eet ik een broodje frikandel of een broodje haring als lunch, die proef ik regelmatig 2x. Dan is dit hele verhaal best wel Heel Veelquote:Op donderdag 20 september 2012 08:50 schreef nytar het volgende:
Qua eten vind ik het eerlijk gezegd wel meevallen! Ik kan me wel voorstellen dat je niet blij wordt van al die sapjes...
Oja en vandaag 29 weken!
Waarom zou je dan een probleem hebben? Heb jij ook geen vast contract?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja, hij zei het lacherig maar hem kennende zegt hij zoiets niet zo maar
En of hij het erg vond. Nee volgens mij niet. Mijn collega begon wel meteen van: Nou als dat zo zou zijn heb je een probleem.
[..]
Hij heeft net mijn collega laten gaan omdat zijn contract afloopt
O ik niet. Dat zei mijn collega tegen mijn chef.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een probleem hebben? Heb jij ook geen vast contract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |