SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind gaat me echt haten![]()
![]()
Ik heb het gisteren nog gevraagd tijdens mijn intakegesprek voor de kraam. Volgens die mevrouw is dat overbodig en echt niet nodig. Een matrasje van een euro of vijftig bij een babyzaak is meer dan goed genoeg. Aldus de mevrouw.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de Aerosleep? Vent is voorstander vanwege kans op wiegendood .. Ik weet het zo net nog niet. Geld is het probleem niet, maar ik wil me eerst bewust worden van het ''nut'' ervan.
Tuurlijk gaat dat goed komen!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef papillion het volgende:
Belle, hopelijk valt het net als hier mee. Mijn ouders waren direct super enthousiast en van mijn schoonouders kregen we geen felicitatie en was er vooral verbazing. Ook door hun was eerder al uitgesproken dat ze ons er nog niet klaar voor vonden zijn.
Inmiddels zijn ze wel enrom enthousiast, ze maken/maakte zich vooral om een aantal dingen zorgen, maar zien nu wel in dat dat allemaal wel goed komt. Nu denken ze volop enthousiast in alles mee. Ze waren ook de eerste die met 'n cadeautje aan kwamen zetten toen we bv het geslacht wisten.
oh, hier word je ingeleid aldus de gyn. Omdat je dus die ruggenprik krijgt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Tinuviel het volgende:
Mango, misschien is het bij andere ziekenhuizen anders. Ik heb 2 stuitbevallingen gehad en ben geen een keer ingeleid. Bij ons zouden zij dat alleen doen als de bevalling niet zelf op gang kwam en er een reden voor was (vanwege moeder en kind of overtijd gaan).
Die heb ik ook!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Deze hello kitty bedoelde ik twinkle
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2003268%2011106%2016%200088%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zit trouwens na te denken over de vluchttas en ik realiseer me dat ik er twee nodig heb. Eén voor het ziekenhuis en één voor het kraamhotel. Ik zou kleding bij moeten kopen om die beide tassen klaar te hebben staan en ook nu nog iets aan te kunnen trekken
Muh, wat stom zeg... Wat jammer dat ze het nodig vonden om zo jullie zo stellig laten weten dat zij het geen geschikt moment vinden voor een kind. Jullie zijn volwassen neem ik aan... en het is jullie leven.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef bellelena het volgende:
[..]
Een poosje geleden hebben m'n schoonouders (vooral tegen mijn vriend) op vrij nadrukkelijke wijze laten blijken dat ze vinden dat, in hun ogen, ons leven momenteel niet is ingericht op het krijgen van een kindje. Zijn moeder wil volgens mij wel heel graag oma worden, maar vooral zijn vader maakt zich nogal ongerust. Hij staat heel anders in het leven dan wij en is van mening dat wij nu (nog) niet over de juiste middelen beschikken om een kind te gaan krijgen. Het kan twee kanten op, of hij gaat allerlei cynische opmerkingen maken en vervelende vragen stellen, of hij is stiekem toch gewoon blij. Ik hoop op het laatste, het zal ook aan z'n bui liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |