abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117046972
Lieverds, dankjulliewel! :* Ik voel me iets beter. We moeten nu afwachten of het vanzelf eruit komt (maar als dat in het zelfde tempo gaat als nu met 2 druppels bruinverlies, heb ik er een hard hoofd in) en anderes met pillen of curretage.

Ik blijf jullie volgen hoor en ik hoop snel weer achter in de rij aan te kunnen sluiten!

Ach Tally, statistisch gezien kan het bijna niet anders dan dat je echo goed is morgen! 18 april is een mooie datum :*
pi_117048244
Sterkte vannacht meis :*
pi_117050465
Ohh Limone, ik vind het zo erg voor je, zo onverwacht ook.. ;( Heel erg veel sterkte meis! :*!

Tally, veel succes morgen :*

Kwisted, hoe gaat het nu?

Venco, fijn dat het er goed uitzag! :)
pi_117051429
Limone; sterkte met afwachten, hoop dat je lijf snel actie onderneemt en er geen hulpmiddelen nodig zijn zodat het snel achter de rug is. Ik denk aan je :*

Tally; je hebt al een mooie knipper gezien, dus de kans dat het nog misgaat is heel klein. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent, iig veel succes en ik verwacht hier morgen een mooie echofoto!
pi_117052131
Ik kruip net in bed. Heb verder nog geen nieuws. Ik heb nog steeds kramp en steken. Lijkt op menstruatiepijn.

Morgen om 11u n afspraak in t ziekenhuis voor extra controle. Hopelijk kan ik die afzeggen haha.

Tally, maak je geen zorgen. Probeer uit te gaan van t goede..

Limone, je klinkt sterk meid. Dikke knuffel!
  vrijdag 21 september 2012 @ 00:50:29 #256
381212 Gulara
From the future
pi_117052941
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:40 schreef L0t.. het volgende:

Gulara, heerlijk hè, die hormonen ;) Maar wel vervelend die menstruatiepijn.. Als je je zorgen maakt gewoon even bellen met je vk he! Verder wilde ik nog wel even kwijt dat ik jou altijd zulke leuke postst vind maken, je komt echt over als een tof wijf :D.

Ja blegh! Dat helpt dus niet hè. (snif, snif) :'( ;) Wat superlief van je! Ik vind het soms namelijk best wel heel lastig om hier mee te posten. Doordat ik niet in Nederland woon is het vaak veel bijlezen en op vreemde momenten posten. Soms is het dan best lastig om niet steeds als mosterd na de maaltijd te komen.
Ik heb er even over nagedacht om hierdoor niet meer mee te posten. Maar ik lurk hier al zo lang, dat het eigenlijk wel vertrouwd is. En omdat alles hier nieuw is, merk ik dat dat toch wel heel fijn is. :@
En hé, als iemands vliezen midden in de nacht breken, ben ik er altijd wel als eerste bij. :+

/ einde dagboekpost

Nu even kijken wat jullie allemaal gedaan hebben terwijl ik lag te slapen.
pi_117053057
Als mosterd na de maaltijd voelen is hier geen reden om niet mee te posten. Als ik 'n dag het topic niet kan volgen, of soms maar 'n halve dag, dan heb ik al het idee dat we weer een topic verder zijn. Voordat ik alles bij gelezen heb ben ik het eerste al weer vergeten.

Buiten dat om, gewoon blijven posten, want alle verhalen zijn eigenlijk wel mooi om te lezen. Zo veel verschillende ervaringen vanuit verschillende standpunten met toch allemaal iets moois gemeenschappelijk.
  vrijdag 21 september 2012 @ 02:10:09 #258
381212 Gulara
From the future
pi_117053910
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:54 schreef papillion het volgende:
Als mosterd na de maaltijd voelen is hier geen reden om niet mee te posten. Als ik 'n dag het topic niet kan volgen, of soms maar 'n halve dag, dan heb ik al het idee dat we weer een topic verder zijn. Voordat ik alles bij gelezen heb ben ik het eerste al weer vergeten.

Buiten dat om, gewoon blijven posten, want alle verhalen zijn eigenlijk wel mooi om te lezen. Zo veel verschillende ervaringen vanuit verschillende standpunten met toch allemaal iets moois gemeenschappelijk.
Dankjewel, en je hebt gelijk. Was sowieso al van plan om gewoon mee te blijven posten.
  vrijdag 21 september 2012 @ 02:27:38 #259
381212 Gulara
From the future
pi_117053974
Zooo ik ben weer bijgelezen.

Allereerst zag ik een heleboel dames in de lappenmand (ik vind dat dus zo'n duf woord maar weet even niet hoe anders te verwoorden :') )
Rustig aan doen, paracetamol blijven slikken, met plasjes naar de dokter en prioriteiten stellen. Wat mij betreft staat knuffelen met je kind véél hoger op die lijst dan het huishouden. Hoe dan ook, sterkte ermee allemaal! :*

Kaatjejannie, een deur op je hoofd? Heb ik gemist hoe dat kwam. Hoe dan ook niet fijn, heb je geen hersenschudding oid? Goed dat je vrij hebt genomen. (Ik moest rammelen van de foto van je dochter O+ )

Een mijlpaal voor skoap. *O*

Twinkle lekker met verlof. *O*

Een goede echo voor Venco. *O*

Hier gaan we vooralsnog niet aan de babyfoon. Dunne wandjes dus zo lang ik m'n buren nog goed kan horen :') moet een baby door twee schuifdeuren heen ook nog wel lukken.

Rebel-angel, je koeka-collectie! Wat gaaf!

Kwisted ik hoop voor je dat ik je vanacht nog zie posten dat het toch doorzet!

Limone, wat verdrietig dat je niet zwanger bent. :'( Ik hoop dat je lijf het zelf kan oplossen en dat je snel weer in de rij aan mag sluiten. :*
pi_117054066
Limone wat verschrikkelijk ***. Heel veel sterkte meis en ik hoop je hier weer snel te zien.

Gulara ik kan me nu helemaal voorstellen hoe jij je voelt heb tijdens deze vakantie ook telkens het idee dat als ik iets post het mosterd na de maaltijd is, en het bijlezen daar ben je idd wel even mee bezig als je een paar uur voorloopt ;). Maar gewoon blijven posten hoor.

En Kwisted ik hoop dat ik je post vanacht als eerste zie :).

Venco gefeliciteerd met je goede echo.
  vrijdag 21 september 2012 @ 03:13:47 #261
381212 Gulara
From the future
pi_117054081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 03:02 schreef _wolk82_ het volgende:
Limone wat verschrikkelijk ***. Heel veel sterkte meis en ik hoop je hier weer snel te zien.

Gulara ik kan me nu helemaal voorstellen hoe jij je voelt heb tijdens deze vakantie ook telkens het idee dat als ik iets post het mosterd na de maaltijd is, en het bijlezen daar ben je idd wel even mee bezig als je een paar uur voorloopt ;). Maar gewoon blijven posten hoor.

En Kwisted ik hoop dat ik je post vanacht als eerste zie :).

Venco gefeliciteerd met je goede echo.
Wel gezellig dat je even "in de buurt" bent. Ben je aan het genieten van Bali? Ben er -lang geleden- drie weken doorheen gereisd en heb er zulke leuke herinneringen aan. Ik las volgens mij iets over je favoriete ontbijt en bij mij staan de pannenkoeken met banaan nog in m'n geheugen gegrift, wat heerlijk om daar mee te ontbijten in het zonnetje. :Y)
Hoe dan ook geniet ervan!
pi_117054121
Die pannenkoeken met banaan hebben ze hier ook bij het ontbijt en zijn idd erg lekker. Het is alleen jammer dat ik niet zoveel kan eten, er zijn hier zulke lekkere restaurants maar ik kom niet verder dan een hoofdgerecht en dan zit in echt vol.

Maar verder wel lekker aan het genieten van de vakantie. Vandaag gaan we een dagje Kuta doen, hier zijn we 12 jaar geleden samen op vakantie geweest ben benieuwd hoe erg het veranderd is.

Waar zit jij eigenlijk heb dat eventjes niet terug kunnen vinden.
  vrijdag 21 september 2012 @ 04:06:04 #263
381212 Gulara
From the future
pi_117054163
Grappig ik was er ook ongeveer 12 jaar geleden. Jammer dat je niet veel kunt eten inderdaad. Misschien over 12 jaar flink inhalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gulara op 21-09-2012 12:52:22 ]
pi_117054236
G'morgen :O nou de 4 is weer in de klok.

Wolk, ik vind het zo leuk dat jij nu op Bali zit. Ik was er 3,5 maand geleden ook. Toen zat ik echt in de fijnste periode van mijn zwangerschap: energie, honger :+ , topfit, goeie zin. De mensen reageerden daar ook zo lief op mijn buikje.
Geniet ervan!

Ik heb gisteren een lampenkap gefröbeld voor op het kamertje. Ik vind m tof :) zal een plaatje in het kinderkamertopic zetten.
Lekker de hele dag in makkelijke kleding thuis kneuteren. Nu heb ik wel écht een verlof-gevoel.
Alleen vergeet ik de hele tijd om aan de babywasjes te beginnen :@ projectje voor morgen. Evenals de vluchttas, maar daarvoor moet ik ook wassen, de fijne shirts liggen natuurlijk net in de was.

De baby woelt en schuift maar, maar echt draaien blijft toch moeilijk... -O-
pi_117054364
Ik ben nog helemaaaaaal niet bijgelezen en heb daar helaas nu ook geen tijd voor en hoogstwaarschijnlijk is mijn post allang achterhaald, maar wil toch reageren op de suikertest van Inca.

Wat ik me namelijk afvraag: je moet nu 3 dagen dit dieet volgen en dan een test doen. Maar is de uitslag dan realistisch? Gezien het feit dat dit niet je normale voedingspatroon is? Ik bedoel, met dit dieet haal je die test waarschijnlijk wel, maar daar gaat het toch niet om? Het gaat toch om jou, je kindje en hoe je 'normaal' leeft?
Dat begrijp ik niet.
Hopelijk staat het duidelijk uitgelegd.
pi_117054375
Ik denk dat het over de opname van de suiker gaat Danic. net zoals wanneer je dat drankje moet drinken. ze kijken hoe je lichaam daar op reageert.

Limone wat verdrietig. hopelijk komt het snel op gang.

Kwisted hoe gaat het nu met jou?
pi_117054382
En Kwisted, hoe is het vannacht gegaan?

Tally succes vandaag :*

Gisteravond eindelijk de pannenkoeken gegeten waar ik al weeeeeken zin in heb. Ben nu weer genezen ;)
pi_117054490
Tally succes vandaag :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117054694
Tally veel succes en veel plezier vandaag :* ^O^
pi_117054698
;( Limone... Wat ontzettend verdrietig :*
pi_117054709
Vencodark, gefeliciteerd met het knippertje! Beginnen jullie al een beetje aan het idee gewend te raken?

Tally, heel veel succes en plezier vandaag!
pi_117054718
Meld!

Nog geen baby helaas. Wel veel gerommel, pijnlijke kramp en veel knoer harde buiken. Voorwerk denk ik.

Om 11u naar t zkh voor extra controle. Dan mogen we ook voor volgende week n datum plannen voor t inleiden.

Daarna moest ik de vk bellen. Dan ga ik ook vragen of zij langs wil komen om te kijken of ik gestript kan worden. Spannende dag!!!

Tally veel succes vandaag!

Ik heb zin in pannekoeken met banaan nu!
pi_117054765
Ik krijg ook honger van al dat eten wat voorbij komt :D

Ik had stiekem gehoopt dat er babynieuws zou zijn Kwisted. Nog niet dus .. Maar als ik het zo hoor kan dat nooit lang meer duren :)

Wie weet kom je straks in het ziekenhuis en krijg je zo maar een paar centimeter cadeau! Zou toch mooi zijn :Y .. Succes straks!
pi_117054787
Ohh Kwisted, klinkt toch al best spannend! Succes vandaag!
pi_117054882
Kwis, spannend hoor! Ben benieuwd of het voorwerk al wat doet. Succes :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')