abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:48:00 #276
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117054989
Limone wat naar meid :*

Kwisted, in mijn oren klinkt dit niet alsof jij woensdag nog gaat halen. Als ik kijk naar mn eigen bevalling zou het me niet verbazen als je vanmiddag verstreken blijkt. En gaan voor die pannenkoeken! Je weet et he, staat op hetzelfde lijstje als ananashart en bitter lemon ^O^
pi_117055167
Kwisted wat spannend!!
Ik heb gister ook pannenkoekenspullen gekocht en vandaag gaan we ze eten, om nom nom.

En Kuta,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel plezier Wolk!
pi_117055207
Gegadigden gevonden :D

[ Bericht 88% gewijzigd door Twinkle20 op 21-09-2012 10:14:36 ]
pi_117055214
Limone wat naar.

Kwisted spannend!

Liza, wat niet gaat, gaat niet, geen huishouden met lekker liggen en rustig aan doen, kan zoontje er lekker bij komen liggen. :)

:* Voor alle andere kwaaltjes.

Tally succes vandaag.
pi_117055358
Mij mij Twinkle! Ik pm je.
pi_117057349
Limone, wat een klotenieuws, heel veel sterkte gewenst... :*

En ik wil dus nu ook naar Bali al zat ik vier maanden geleden zelf nog in Maleisië. En verlof, en in relax-outfit bankhangen en uitslapen en babydingen doen. Maar ik moet nog een dag of acht werken en dat voelt ook niet als moeten eigenlijk.
/dagboekpost

Het goede nieuws is dat na een nachtje goed slapen mijn buik/bekken/banden-gedeelte aanzienlijk is opgeknapt en ik weer goed en pijnloos kan lopen *O*
pi_117057527
spannend kwisted! Ik hoop voor je dat het doorzet.

Mineola, dat is wel fijn na een goede nacht!

Hier ook eindelijk weer eens een redelijk goede nacht gehad (lees: 5 keer wakker ipv. 10 a 15 keer) :) Dat voelt ook direct een stuk fijner aan mijn bekken.
pi_117057863
Ik heb ineens een heel goed gevoel Kwisted, volgens mij gaat het komende nacht gebeuren hoor! *O*
(maar houd je er niet teveel aan vast, want het slaat natuurlijk nergens op ;))
pi_117059026
Ik zit te wachten op de ctg in t ziekenhuis. Ze lopen alweer n uur uit. Dat is wel altijd in het zhk he..
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:12:24 #285
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117059159
Gulara gezellig dat je blijft meekletsen ook al zit je heel ergens anders! :D

Kwisted ik hoop dat vandaag de dag is voor je! :* Ja, wachten wachten... Altijd in een zh he. :* Succes/sterkte!

Ik heb geprobeerd gister ff kijkje te nemen op de verloskamers, 3x gebeld, maar was elke keer druk :P Tja, dat kan je ook niet plannen. Dus maar van het weekend weer proberen :) Heb ook nog wel wat vragen hoe het met beebje gaat over de bloeduitslagen enzo, hoop dat ze daar antwoord op kunnen geven.

Verder is de nesteldrang genadeloos toegeslagen :@ mijn god, wat ben ik de hele dag door aan het opruimen en dingen aan het organiseren enzo. Net weer wat rompers en pakjes in de vluchttas gedaan voor het geval we toch langer moeten blijven in het zh :') En alles, werkelijk ALLES moet opgeruimd in huis. :') zielige meneer van mij. XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117059296
Kwisted, dat duurt vaak erg lang inderdaad!

Vanmorgen was ik te vroeg (in 1x door vanuit de oudste naar school brengen) en ook gewoon te vroeg aan de beurt :o *O*
Baby stijgt naar voorzichting binnen de curve *O* Nog 2 zulke metingen en ik zou eventueel terug kunnen naar de vlos....

Ware het niet dattie nu dwars ligt :')
pi_117059300
Kwisted ik hoop dat het vandaag door gaat zetten, en wacht is vervelend!
Bij ons in het ziekenhuis lopen ze ook heel vaak uit, heel erg vervelend, maargoed wel begrijpelijk :)

Limone, wat rot :*

Tally succes vandaag, ik hoop dat je mooie plaatjes mee krijgt O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117059416
Freecell hopelijk gaat ie nog even draaien!

En Tally succes!!
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:55:17 #289
381212 Gulara
From the future
pi_117060632
Even zonder bijgelezen te hebben. Hoeveel controles zitten er normaal tussen de termijnecho 11-12 weken en de 20-weken echo? En wat doet de verloskundige tijdens die controle(s)?
pi_117060993
2 denk ik? Met 12 en met 16 weken. Bloeddruk meten, kijken hoe het gaat. voelen hoe hoog de bm ligt, hartje luisteren, zoiets.

Hier net gebeld door gyn. Bloed, ontstekingswaarden en witte bloedcellen in urine. Ze klonk wat gealarmeerd door de hoeveelheden. Dus nu flinke stootkuur ab. Volgens haar ging ik daar wel last van krijgen, we zullen zien :+
pi_117061025
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:55 schreef Gulara het volgende:
Even zonder bijgelezen te hebben. Hoeveel controles zitten er normaal tussen de termijnecho 11-12 weken en de 20-weken echo? En wat doet de verloskundige tijdens die controle(s)?
Hier ongeveer 1 à 2 keer controle gehad tussen 11 en 20 weken (in het begin om de 4 weken controle) Bij mij ging vk alleen naar hartje van de baby luisteren, buik voelen en 'hoe gaat het met jou' praatje houden...
pi_117061030
Hm, da's minder Free, en nu?
Ah, edit: je hebt je post al aangevuld :+

Hier alleen de 16 weken tussen de 12 en 20 inderdaad. Ik kreeg een echo i.p.v. hartje luisteren maar ik loop dan ook bij het ziekenhuis.
pi_117061084
Oei dat klinkt niet zo goed freecell... Wat zou dat kunnen betekenen? Heeft de gyn dat nog gezegd?
pi_117061693
Ow freecell dat klinkt niet goed, ik hoop dat je niet te veel last gaat krijgen.

Vandaag zoveel leuke babykleertjes gezien, was de eerste keer dat ik ook echt zin had om wat te kopen, maar alles voor echt specifiek voor jongen/meisje dus heb me nog maar even ingehouden.
pi_117062106
Freecell dat klinkt niet top, hopelijk valt het mee met de hoeveelheid last die je er van krijgt.

Wolk, ik herken het "probleem" echt zoveel leuke kleertjes overal O+
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:30:26 #296
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117062126
Free wat vervelend.. sterkte ermee en hoop dat de kuur meevalt! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117062265
Nou Free, dus toch niet terug naar de gyn voorlopig? Hopelijk slaat het aan en draait hij gauw. Aan de andere kant wel een lekker idee dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! :*
pi_117063036
Jaa ik heb nieuws! De krampjes zijn weeen! Ik heb al 3cm ontsluiting, de boel is goed verweeekt en ik ben gestript. T deed geen pijn. Als t goed gaat heb ik vandaag mijn meisje!
Zoniet, n afspraak staan voor inleiden maandag. Nu net thuis en zit op n stapel handdoeken te nestelen op de bank. Voel me nog prima, al doet de kramp ietsje meer zeer. T boelt nu gewoon als ongesteld zijn vind ik.

Jeuj!
pi_117063118
Woei, wat spannend! Succes, zet m op! *O*
pi_117063119
Kwisted wat fijn *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')