abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117021752
Ik ben nog steeds op zoek naar "het" eerste pakje. Al heb ik nog wel een setje van Sofie wat ook wel geschikt is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_117021820
Wat een bos haar had ze daar al O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117021999
Ja, ze is geboren met een flinke bos haar. Ik ben ook zo benieuwd of Caspertje haar heeft straks. Ik kan me een kale baby ook echt helemaal niet voorstellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_117022291
Oooh ik ben zo verliefd op deze pakjes O+, maar ik beval in het voorjaar. En ze beginnen pas bij maat 62. Dat biedt wel perspectieven voor de winter van 2013!

SPOILER
De rest van het merk vind ik ook niet verkeerd, maar aan een gewoon effen slaappakje zou ik niet snel 27 euro uitgeven.
  donderdag 20 september 2012 @ 14:00:39 #180
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117022595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, over die Luvion hebben wij ook na zitten denken. Uiteindelijk gaan we (waarschijnlijk) voor de Motorola MBP 36. Lijkt erg veel op de Luvion.

[..]

Online bestellen :Y Het merendeel heb ik online besteld. Is het steeds alsof er een cadeautje bij je thuis wordt afgeleverd O+
Ohja, die lijkt er idd veel op. Wat is de reden dat jullie toch voor die Motorola kiezen dan?
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef Skoap het volgende:

[..]

:@ ik ben net maar eens begonnen met alle (baby) was die ik nog moet doen...
Nesteldrang wat is dat? Ik zou wel wat kunnen gebruiken :D

Tas van het weekend / begin volgende week idd ook maar eens inpakken. (Heb al wel alles in huis)
Net ook maar ff klossen geregeld, dat moet natuurlijk ook nu.... Hopelijk kunnen we ze binnenkort ophalen.
Nesteldrang is handig :Y Alhoewel manlief het soms wat irritant begint te vinden maar hij blijft heel lief O+ XD

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Suikertante het volgende:
Oooh ik ben zo verliefd op deze pakjes O+, maar ik beval in het voorjaar. En ze beginnen pas bij maat 62. Dat biedt wel perspectieven voor de winter van 2013!

SPOILER
De rest van het merk vind ik ook niet verkeerd, maar aan een gewoon effen slaappakje zou ik niet snel 27 euro uitgeven.

Achgos kieknou... O+ Wat een verschrikkelijk lief pakje!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117022768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Suikertante het volgende:

SPOILER

Ik heb zo'n pakje gekocht toen ze 8 maanden was. Dus je kan hem ook later kopen hoor ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 20 september 2012 @ 14:20:34 #182
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117023359
zoooooo daar ben ik weer
gister de pret echo gehad en het is nog steeds hetzelfde geslacht :D
dus net even los gegaan in de koeka shop en ook gelijk in de cottonbaby hoek
ben verslaafd aan wafeltjes stof

2 koeka dekens
boxkleed
zo'n zak voor aan de box
zo'n zak die je in de maxi cosi en in je wagen kan doen

2 dekens van cottonbaby
2 wikkeldekens van cottonbaby
2 kruikzakken

en dat allemaal bij 3 verschillende winkels omdat ze het niet alles in 1 winkel hebben
en we hebben 4 dekens voor 2 verschillende bedjes :P
volgende week even een rondje kleren shoppen *O*

SPOILER
en blij blij blij want 1 november de sleutel van het nieuwe huis *O* w/
W
Z
E
pi_117023485
Oooh die tweede foto is leuk zeg! Dat neusje! O+

Graag een plaatje van je lievelingsaankoop :)

(en Enfermera Tally, dat ga ik zeker doen *; )

[ Bericht 11% gewijzigd door Suikertante op 20-09-2012 15:29:58 ]
  donderdag 20 september 2012 @ 14:36:48 #184
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117023913
Wat een lieve echo's rebel O+

KJ, wat lijkt S nog veel op zichzelf als baby zeg. Vooral bij die eerste zie ik dat heel duidelijk. Heb je zelf dat idee ook?
pi_117024302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, die lijkt er idd veel op. Wat is de reden dat jullie toch voor die Motorola kiezen dan?
Volgens mij konden we daar uiteindelijk de meeste (zeer) positieve gebruikersbeoordelingen over vinden. Meen niet dat het iets met de functionaliteit van de babyfoon te maken had. Moet ik M. nog eens vragen, de details ben ik alweer kwijt :+
pi_117024310
Rebel, toffe foto's! O+
  donderdag 20 september 2012 @ 15:04:02 #187
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117024913
Rebel wat een ontzettend lieve foto's zeg O+ en lekker geshopt zie ik :D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Suikertante het volgende:
Oooh die tweede foto is leuk zeg! Dat neusje! O+

(en Enfermera, dat ga ik zeker doen *; )
Denk dat je het tegen Tally had of niet? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij konden we daar uiteindelijk de meeste (zeer) positieve gebruikersbeoordelingen over vinden. Meen niet dat het iets met de functionaliteit van de babyfoon te maken had. Moet ik M. nog eens vragen, de details ben ik alweer kwijt :+
Ah oke.. Whehe :7 Nee omdat het iets van 40 euro scheelt, ik dacht idd misschien verschil in functies oid :)
  donderdag 20 september 2012 @ 15:11:37 #188
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117025201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Suikertante het volgende:

kan niet kiezen :X

SPOILER
en surprise O+
SPOILER
W
Z
E
pi_117025609
Koeka O+ dat aankleedkussen met lappen hebben wij ook O+

Verder nog niet bijgelezen, geen blaasontsteking de pijn komt door bi blijkbaar -O-
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117025641
Die echo O+ O+
pi_117025760
Wat een tof pak Suikertante, maar mèn, die prijs :X

Sowieso, die Koeka dingen O+ Die voetenzak van rebel-angel staat hier op de wishlist voor kraamcadeaus, maar dan de wandelwagenversie. Goed geshopt trouwens, en wat een mooie echo's zeg!

Logi, voelt het bij jou ook alsof je bekken doormidden ligt? Opstaan uit een stoel (dat is dus waarom ik twijfelde aan blaasonsteking) doet echt megapijn.
pi_117025780
He gets Logi, daar ben je mooi klaar mee dan. En nu? fysio?

Leuke echo R.A. O+ en leuke spullen!

KJ, echt al S. daar ja :D Komt denk ik ook door het kuiltje in haar kin. Ik vind Amy helemaal niet meer op haar babyfoto's lijken.

Ik had urine naar de ha gebracht om te checken voor blaasontsteking. Kon bellen tussen 1 en 3. Bedacht me net dat ik nog moest bellen :') Ik had gelukkig niet veel klachten. Alleen vannacht zeurderige pijn waar mijn nieren zich bevinden dus het was meer voor de zekerheid. Morgen maar bellen.

Voor de rest bij de vk geweest. Alles was goed. Bloedgeprikt voor rhesusfactor. Dus allemaal niet echt spannend :P
  donderdag 20 september 2012 @ 15:28:25 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117025825
Logi wat balen zeg -O- Fysio dus of zat je daar al? En zo'n band? Dat laatste helpt bij mij ook wel.. niet te vaak omdoen natuurlijk maar als je wat gaat doen.

Sola fijn dat alles goed was :) Ben jij negatief dan? (rhesus)
pi_117025956
Ik zit al bij de fysio idd, oefeningen doen en massages. Paracetamol en kruik voor spieren.
Ze vind zelf een band niet zo'n goed idee aangezien ik een spierziekte heb en ik vooral mijn spieren sterker moet gaan maken. Normaal heb ik Morfine tabletten, Ibu600 en Valium in huis voor als ik een pijn aanval heb, maar tot nu toe ging het redelijk goed zonder.

Het voelt alsof het scheef zit of tegen elkaar aankomt, het zeurt van mijn rechter lies naar mijn stuitje. Ik dacht door de pijn in mijn zij aan blaasontsteking, zelfs buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging door mijn hoofd :') Als ik soms lig met mijn benen omhoog gevouwen en mijn rug beweeg voel ik het helemaal knakken of als ik verkeerd opsta..
pi_117025988
Sola, wat was de uitslag van je urine dan? Of was je echt precies te laat?

Logi -O- Rustig aan doen jij!

En Enfermera :+ Inderdaad, foutje ;)
  donderdag 20 september 2012 @ 15:34:55 #196
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117026059
oooh logi wat klote zeg :*

ik moet van de week ook maar eens even een potje inleveren bij de huisarts
alleen schiet het er steeds bij in :')

en dat neusje is echt O+ ja
grote broer heeft toch echt een ander neusje, ik ben echt benieuwd of ze op elkaar lijken
W
Z
E
pi_117026085
Enf, ik ben inderdaad negatief. Dus als deze baby positief is moet ik weer een prik bij de volgende afspraak.

Suikertante, precies te laat ja. Echt zo stom om het te vergeten. Geeft wel aan hoe veel klachten ik had vandaag. Dus denk ook niet dat ik blaasontsteking heb.

Ik had het telefoontje van de kraamzorg ook al gemist. Lekkere dag vandaag :P
pi_117026127
Iemand nog een leuke grap oid te vertellen? :+
  donderdag 20 september 2012 @ 15:37:57 #199
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117026186
Een man aan de bar in een café zegt: "Ik ben drie keer met vakantie naar Spanje geweest en alle drie de keren bleek mijn vrouw later zwanger."
De barkeeper zegt: "Dan ga je de volgende keer toch naar een ander land?"
De man schudt zijn hoofd. "Nou nee," zegt hij, "ik denk dat ik haar voortaan meeneem."
W
Z
E
pi_117026327
:D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')