abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116879621

quote:
SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.

Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie

In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.

De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.

Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.

Sudan

In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.

De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.

Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.

Libanon

In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.

Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.

Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.

De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.

Pakistan

Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Er zijn dus ernstige rellen in Islamitische landen.

Zal dit nog verder escaleren?

http://www.livestation.com/en/aljazeera-english

Poll: Gaat het filmpje te ver?
Ja
Nee
Weet ik niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_116879687

Ayatollah Hassan Sanei, de persoonlijke vertegenwoordiger van de Iraanse religieus leider Ali Khamenei, is van mening dat de anti-islamfilm Innocence of Muslims nooit gemaakt zou zijn, wanneer iemand schrijver Salman Rushdie had vermoord.

De vorige grootayatollah, Ruhollah Khomeini, sprak in 1989 een fatwa uit tegen de schrijver waardoor hij vogelvrij is verklaard en alle moslims hem mogen vervolgen. Het doodvonnis werd Rusdie opgelegd naar aanleiding van zijn boek De duivelsverzen, dat door Khomeini als godslastering werd gezien.

In een verklaring schreef Sanei over de film en Rushdie: "Het [de film] zal niet de laatste beledigende daad zijn zolang de historische opdracht van imam Khomeini om de godlasterende Salman Rusdie te executeren uitgevoerd wordt. Als de opdracht van de imam was uitgevoerd, zouden verdere beledigingen in de vorm van karikaturen, artikels en films niet gemaakt zijn."

Daarnaast heeft de religieus leider de prijs op het hoofd van Rushdie verhoogd met 500.000 dollar. Hiermee is zijn dood maximaal 3.3 miljoen dollar waard.

Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_116879697
Goh Iran/Syrië/Hezbollah proberen hun momentje te krijgen. Verrassend :')
  maandag 17 september 2012 @ 08:24:07 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116879723
Je mag er nu wel vanuit gaan dat het niet gezond voor je is als je bewust beledigend en kwetsend te werk gaat mbt de Moslims. Mensen die dit nu alsnog blijven doen zijn niet goed bij hun verstand. :{

We willen toch in vrede naast elkaar leven? Ga dan eens met woorden als respect en tederheid aan de gang. :{

Ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_116879743
quote:
Ambassades op scherp na actie Wilders

Nederlandse ambassades staan op scherp nadat Geert Wilders afgelopen weekeinde de controversiële anti-islamfilm Innocence of Muslims op zijn eigen website heeft aangeprezen.

Inlichtingendiensten en bewakingseenheden van de missies in het buitenland maken uit vrees voor represailles overuren. De elite-eenheid BSB, een zwaar bewapende eenhied van de Koninklijke Marchaussee, is verantwoordelijk voor de veiligheid van de Nederlandse ambassades. In Afghanistan, Pakistan en Irak is de BSB dag en nacht actief.

Wereldwijd hebben moslim-activisten de afgelopen dagen soms gewelddadig geprotesteerd tegen de film. Dieptepunt was de bloedige aanval op een VS-consulaat in Libië waarbij de Amerikaanse ambassadeur omkwam.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken weigert iets te zeggen over de opgeschroefde bewaking van de ambassades.
pi_116879747
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 08:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Je mag er nu wel vanuit gaan dat het niet gezond voor je is als je bewust beledigend en kwetsend te werk gaat mbt de Moslims. Mensen die dit nu alsnog blijven doen zijn niet goed bij hun verstand. :{

We willen toch in vrede naast elkaar leven? Ga dan eens met woorden als respect en tederheid aan de gang. :{

Ja.

Respect is niet iets wat je automatisch toekomt BSB, dat moet in bepaalde mate verdiend zijn.

En mensen die andere mensen doodwensen of het in praktijk uitvoeren verdienen in mijn ogen geen enkel respect.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
  maandag 17 september 2012 @ 08:30:27 #7
13462 BansheeBoy
pi_116879768
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:27 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Respect is niet iets wat je automatisch toekomt BSB, dat moet in bepaalde mate verdiend zijn.

Ik vind dat respect het uitgangspunt moet zijn. Je hebt ook respect voor mensen die je tegenkomt op straat terwijl je die niet eens kent. :{

En de kans dat je word gerespecteerd als je over iemands moeder heen plast is (in elke cultuur) heel gering. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_116879785
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 08:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind dat respect het uitgangspunt moet zijn. Je hebt ook respect voor mensen die je tegenkomt op straat terwijl je die niet eens kent. :{

En de kans dat je word gerespecteerd als je over iemands moeder heen plast is (in elke cultuur) heel gering. :{

Nee, dat ik mensen niet doodschiet of over hun heen pis wil niet zeggen dat er respect is, je hebt gewoon te maken met gangbare omgangsvormen.
  maandag 17 september 2012 @ 08:35:39 #9
13462 BansheeBoy
pi_116879821
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:32 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Nee, dat ik mensen niet doodschiet of over hun heen pis wil niet zeggen dat er respect is, je hebt gewoon te maken met gangbare omgangsvormen.
Die gangbare omgangsvormen zijn gebaseerd op het respect voor elkaar hebben. Ze kennen hun oorsprong in het elkaar liefhebben (dus respecteren). :{

pi_116879829
Bomalarm kopenhagen
pi_116879838
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 08:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die gangbare omgangsvormen zijn gebaseerd op het respect voor elkaar hebben. Ze kennen hun oorsprong in het elkaar liefhebben (dus respecteren). :{

dat is jouw mening tegenover de mijne.
pi_116879962
Zo, nu zit ik ff normaal rustig: Er is dus wellicht een bom gevonden in Kopenhagen, politie heeft het over een tas met springstof.
http://www.dr.dk/Nyheder/(...)2012/09/17074922.htm
  maandag 17 september 2012 @ 08:53:26 #13
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_116880027
Was zijn die moslims toch verschrikkelijk kortzichtig zeg. Die mensen moeten echt eens leren relativeren.

Echt snugger om hun eigen vooroordelen te bevestigen.
Deathlift or Die.
pi_116880030
quote:

Ja.

Ah kijk weer een bedreiging.

Jullie definities van belediging en respect zijn nogal bizar.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116880050
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2012 08:26 schreef Specularium het volgende:

In Afghanistan, Pakistan en Irak is de BSB dag en nacht actief.

Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116880068
quote:
13s.gif Op maandag 17 september 2012 08:53 schreef Ethanolic het volgende:
Was zijn die moslims toch verschrikkelijk kortzichtig zeg. Die mensen moeten echt eens leren relativeren.

Echt snugger om hun eigen vooroordelen te bevestigen.
Alsof ze daar wat om geven. Die willen gewoon lekker een potje schreeuwen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116880080
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:49 schreef my2cents het volgende:
Zo, nu zit ik ff normaal rustig: Er is dus wellicht een bom gevonden in Kopenhagen, politie heeft het over een tas met springstof.
http://www.dr.dk/Nyheder/(...)2012/09/17074922.htm
Ah ja, Denemarken. Wat was daar ook alweer mee?

Oh ja, toen waren het tekeningetjes die uiterst primitieve reacties opriepen. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_116880103
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 08:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb jij soms een fetish? Ik heb je nu al meerdere keren zien posten over plassen en poepen over moeders. Word je daar een beetje gruizig van soms?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 17 september 2012 @ 08:59:58 #19
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_116880126
Wacht maar ror er een spotprent opduikt van het vliegende spaghettimonster, dan zijn de rapen pas gaar !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_116880167

quote:
Kijk Mozes, Jezus, Ganesha en Boeddha het eens gezellig hebben met elkaar. Eén grote piemelshow, in het weekend van de Nationale Pijpdag nota bene. Uiteraard zeer kwetsend voor deze religieuze groeperingen, maar het bewijst wel gelijk een belangrijk punt. Door deze cartoon is niemand vermoord. Geen ambassades aangevallen. Geen consulaten bezet. Geen diplomaten om het leven gebracht. Geen steen voor van de grond geraapt om naar een ander te gooien. Geen mensen aangevallen. Of Duitsers aanvallen omdat je boos bent op een Amerikaanse regisseur, zoals in Soedan. Niemand is voor deze cartoon in een mortuarium terecht gekomen. Het blijven natuurlijk net zo goed infantiele sprookjes, maar de halve wereld fikt tenminste niet af van een dergelijke cartoon.
http://www.geenstijl.nl/
  maandag 17 september 2012 @ 09:02:39 #21
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116880176
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heb jij soms een fetish? Ik heb je nu al meerdere keren zien posten over plassen en poepen over moeders. Word je daar een beetje gruizig van soms?
:D Wou net iets soortgelijks posten, het is gewoon keer op keer hetzelfde riedeltje.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_116880177
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:59 schreef Pikkebaas het volgende:
Wacht maar ror er een spotprent opduikt van het vliegende spaghettimonster, dan zijn de rapen pas gaar !
Al die gehaktballetjes en spaghettislierten die in het rond vliegen doordat pastafari's zichzelf opblazen. ;(
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_116880249
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:57 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ah ja, Denemarken. Wat was daar ook alweer mee?

Oh ja, toen waren het tekeningetjes die uiterst primitieve reacties opriepen. :')
Eens even kijken, welke rellen hebben we nu allemaal al gehad?

Resultaat: tig doden, ambassades in de fik usw

Ach ja, een al decennia bestaande Franse lokale traditie was opeens ook 'beledigend en respectloos' (TM Bsb)

Filmpje gemaakt met Windows Moviemaker 1.0 (beta)

Hmm... ik zie een verband.
  maandag 17 september 2012 @ 09:20:29 #24
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116880479
Ik had het al ergens geschreven maar ik was een aantal jaren geleden rond de kerstdagen in het moslim gedeelte van Jeruzalem en toen heb ik in een Arabisch Hostel "Life of Brian" zitten kijken met een hele groep anderen. Die videoband slingerde daar ergens rond. Die Arabieren vonden dat kennelijk prima want er is niemand onthoofd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_116880531
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 09:20 schreef SeLang het volgende:
Ik had het al ergens geschreven maar ik was een aantal jaren geleden rond de kerstdagen in het moslim gedeelte van Jeruzalem en toen heb ik in een Arabisch Hostel "Life of Brian" zitten kijken met een hele groep anderen. Die videoband slingerde daar ergens rond. Die Arabieren vonden dat kennelijk prima want er is niemand onthoofd.
Rezzzzpect geldt bij hun maar 1 kant op, dat moet je toch niet onbekend voorkomen?

maandag 17 september 2012 @ 09:29:01 #26
13462 BansheeBoy
pi_116880640
Leuk en aardig die principes van jullie. Maar zoek een andere groep om deze principes op los te laten. Liever nog hebben we dat jullie met respect en eerbied de dialoog aan gaan. Uiter-aard. Maar voor het geval het nog niet duidelijk was, wij moeten hier niets van hebben. :{

Random woord: biljartlaken

pi_116880656
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk en aardig die principes van jullie. Maar zoek een andere groep om deze principes op los te laten. Liever nog hebben we dat jullie met respect en eerbied de dialoog aan gaan. Uiter-aard. Maar voor het geval het nog niet duidelijk was, wij moeten hier niets van hebben. :{

ik wil helemaal geen dialoog aangaan met mensen die anderen doodverwensen
pi_116880717
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:

Wij moeten niets van jullie gezeik, gemoord en gedreig hebben in naam van een verzonnen godje.

Random woord: emigreren.

:Y ^O^ 2
pi_116880719
Die lui zoeken gewoon volgens mij altijd een reden om te rellen. Het kan toch serieus niet zo zijn dat je zó opgefokt reageert dat je andere mensen om gaat brengen omdat je beledigd wordt. Dan zit er echt een flink steekje los bij je.

De moslims laten met dit soort dingen echt precies hun ware aard zien.
Er wordt een filmpje gemaakt over hoe agressief moslims zijn en hoe reageren moslims ? Ze worden agressief, roepen dat het niet zo is, vermoorden mensen en steken een ambassade in de fik.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 september 2012 @ 09:33:57 #30
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116880738
quote:
16s.gif Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wij moeten niets van jullie gezeik, gemoord en gedreig hebben in naam van een verzonnen godje.

:D
pi_116880761
quote:
16s.gif Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

FOEI!

Dat woord was helemaal niet random :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 09:35:23 #32
13462 BansheeBoy
pi_116880777
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd weigeren jullie te kiezen voor de route des vredes. Is dat dan beschaving? :?

maandag 17 september 2012 @ 09:37:18 #33
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116880822
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd weigeren jullie te kiezen voor de route des vredes. Is dat dan beschaving? :?

Wie bedoel je eigenlijk met jullie??
  maandag 17 september 2012 @ 09:38:06 #34
13462 BansheeBoy
pi_116880841
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Wie bedoel je eigenlijk met jullie??
Iedereen die zich aangesproken voelt. Maar in specifiekere zin de entiteiten die opkomen voor de groepen dit onnodig beledigen en kwetsen. :{

Ja.

pi_116880850
quote:

Ambassades in de fik steken en mensen vermoorden is een teken van beschaving?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 september 2012 @ 09:39:02 #36
13462 BansheeBoy
pi_116880869
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ambassades in de fik steken en mensen vermoorden is een teken van beschaving?
Vind je? :?

pi_116880886
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind je? :?

Vind jij dat?
pi_116880904
quote:

ja, dat is wel de bedoeling. Het is niet de bedoeling dat een hier niet geldende opvatting de dienst uit gaat maken.
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 09:40:53 #39
13462 BansheeBoy
pi_116880925
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Vind jij dat?
Ik heb er helemaal niets over gezegd. Waarom je deze suggestieve vraag mijn gelaat induwt is me een wels raadsel. :N

maandag 17 september 2012 @ 09:41:49 #40
13462 BansheeBoy
pi_116880944
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, dat is wel de bedoeling. Het is niet de bedoeling dat een hier niet geldende opvatting de dienst uit gaat maken.
Wij beledigen jullie niet en jullie beledigen ons niet, vind ik een eerlijke deal. :{

maandag 17 september 2012 @ 09:42:20 #41
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116880965
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen die zich aangesproken voelt. Maar in specifiekere zin de entiteiten die opkomen voor de groepen dit onnodig beledigen en kwetsen. :{

Ja.

Nou weet ik nog niks .. :')
pi_116880982
quote:
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd

Moslimdefinitie van vriendelijk, dames en heren.
pi_116881006
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij beledigen jullie niet en jullie beledigen ons niet, vind ik een eerlijke deal. :{

Jullie beledigen ons allang door te denken dat moslims verheven zijn boven onze wetten. Dat is net zo beledigend voor een westers land als dat we in een moslimland ook de daar geldende wetten aan onze laars lappen.
edit: en zie foto's hierboven. Is dat het pad van de vrede en het teken van beschaving waar je het over hebt?
pi_116881222
pi_116881256
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoho, "wij" mogen niet alle moslims over 1 kam scheren, maar "jullie" beledigen ons niet?

Make up your mind :').
Get woke, go broke!
pi_116881321
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Moslimdefinitie van vriendelijk, dames en heren.
Wat een lieverds.
pi_116881338
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef waht het volgende:

[..]

Wat een lieverds.
Tja. Het kan toch gewoon nooit goed gaan op de lange termijn? Er is zoooo veel irritatie onderling. Dat moet echt eens enorm uit de hand gaan lopen.
pi_116881363
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoho, "wij" mogen niet alle moslims over 1 kam scheren, maar "jullie" beledigen ons niet?

Make up your mind :').
Er wordt inderdaad iets te vaak met "wij" en "jullie" geschermd :') Ik kan maar niet geloven dat dit ongenuanceerde heen en weer geschreeuw al 8 topics aan de gang is onder het mom van het hebben van een "discussie". :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116881372
Mooi hoe BSB iedereen weer eens naar de tering trollt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_116881384
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Het kan toch gewoon nooit goed gaan op de lange termijn? Er is zoooo veel irritatie onderling. Dat moet echt eens enorm uit de hand gaan lopen.
Wat willen ze doen dan? Moslims hebben al veel te druk met elkaar, die gaan zich de komende tijd niet gezamenlijk tegen het westen keren.
pi_116881411
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Goed issie he? :).
Get woke, go broke!
pi_116881438
quote:

Ja.

Dus moslims mogen wel ongestraft anderen beledigen, maar zelf niet beledigd worden? Heerlijke moraal houden jullie er op na.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116881506
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus moslims mogen wel ongestraft anderen beledigen, maar zelf niet beledigd worden? Heerlijke moraal houden jullie er op na.
Wie is "jullie"? 100% van de moslims op aarde? Of dat groepje irrationele debielen dat z'n zelfbeheersing te snel verliest?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116881512
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Helaas, vraag je mattie Drugshond: hij is echt.
pi_116881543
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2012 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Helaas, vraag je mattie Drugshond: hij is echt.
Des te meer reden om zijn onzin weg te lachen en niet met z'n allen spastisch reageren op zijn debiele uitlatingen.
pi_116881560
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Des te meer reden om zijn onzin weg te lachen en niet met z'n allen spastisch reageren op zijn debiele uitlatingen.
Tja. Zijn die gasten die de boel in de hens steken, oproepen tot moord (in NL) ook trollen? En die moeten we weg lachen?
pi_116881583
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wie is "jullie"? 100% van de moslims op aarde? Of dat groepje irrationele debielen dat z'n zelfbeheersing te snel verliest?
Mensen als BSB die van nature onredelijk zijn, er zijn genoeg redelijke moslims die gelukkig hun schouders ophalen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116881602
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Zijn die gasten die de boel in de hens steken, oproepen tot moord (in NL) ook trollen? En die moeten we weg lachen?
Ik raak niet in paniek van honderd schreeuwende baarden, nee.
pi_116881610
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zodra ze dat ook daadwerkelijk gaan doen worden ze gearresteerd. Tot het zover is mogen ze demonstreren tot ze een ons wegen. En het zal niks uitmaken of ze demonstreren of niet. Filmpje is al gemaakt, daar verander je niks meer aan.
pi_116881617
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik raak niet in paniek van honderd schreeuwende baarden, nee.
Er is een verschil tussen paniek en weglachen.
pi_116881634
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zodra ze dat ook daadwerkelijk gaan doen worden ze gearresteerd.
Gisteren mochten ze gewoon met hun fascistenvlaggen en doodsbedreigingen hun gang gaan.
Net zoals de vorige keer, waar alleen een burger die er (terecht) wat van zei hardhandig gearresteerd werd.
pi_116881644
Nogmaals, moslims hebben het druk genoeg met elkaar. Of met hun dictatoriale leiders.
pi_116881673
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen paniek en weglachen.
Wellicht. Maar laten we wel wezen: de schrik zit er goed in bij sommigen. Ik heb al reacties voorbij zien komen van users die voorstelden om de boze menigte (in NL) neer te maaien. Vanwaar die angst voor een handjevol boze imbecielen?
pi_116881676
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mensen als BSB die van nature onredelijk zijn, er zijn genoeg redelijke moslims die gelukkig hun schouders ophalen.
En dat zouden wij ook moeten doen (tot op het moment dat ze daadwerkelijk de wet overschrijden natuurlijk). Je kunt dat groepje fanatici toch niet op andere gedachten brengen. "A fanatic is someone who doubles his efforts the moment he loses his goals".
pi_116881694
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gisteren mochten ze gewoon met hun fascistenvlaggen en doodsbedreigingen hun gang gaan.
Net zoals de vorige keer, waar alleen een burger die er (terecht) wat van zei hardhandig gearresteerd werd.
Ik heb ze geen overheidsgebouwen in brand zien steken of openbare executies zien plegen op de Dam.
pi_116881774
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb ze geen overheidsgebouwen in brand zien steken of openbare executies zien plegen op de Dam.
Klopt, maar ze zeggen wel:

Hou hier mee op, want wij zijn allemaal mohammed bouyeri en zullen dus moorden als we het er niet mee eens zijn.

En dat lijkt me niet de bedoeling? Of kan ik hier gewoon iets zeggen als:

Ik ben het niet eens met de moslims, en als ze niet nokken ga ik ze allemaal afmaken?
Get woke, go broke!
pi_116881794
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht. Maar laten we wel wezen: de schrik zit er goed in bij sommigen. Ik heb al reacties voorbij zien komen van users die voorstelden om de boze menigte (in NL) neer te maaien. Vanwaar die angst voor een handjevol boze imbecielen?
Jij ziet al deze gebeurtenissen echt als volledig losstaand van elkaar?
pi_116881800
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hou hier mee op, want wij zijn allemaal mohammed bouyeri en zullen dus moorden als we het er niet mee eens zijn.

Ik ben het niet eens met de moslims, en als ze niet nokken ga ik ze allemaal afmaken?
Je zou niet de eerste zijn dat die dat verklaart in dit topic.
pi_116881831
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij ziet al deze gebeurtenissen echt als volledig losstaand van elkaar?
Wat ik zie is een clubje moslims dat chronisch boos is. Daarnaast zie ik dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland niets van die mafketels moet hebben. Ik zie dus geen enkele reden om bezorgd te zijn.
pi_116881835
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet. Ik heb ze wel een ieder die kritiek op de islam heeft met de dood zien bedreigen.
Ik heb ze NLe politici met de dood zien bedreigen (Wilders en Dibi), ik heb ze alle niet-moslims voor apen, varkens en wat al dies meer zien uitmaken, ik heb ze geweld zien plegen, ik heb ze opgepakt zien worden met AK-47's. Doe nou niet alsof het allemaal zo onschuldig is.
pi_116881861
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ik zie is een clubje moslims dat chronisch boos is. Daarnaast zie ik dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland niets van die mafketels moet hebben. Ik zie dus geen enkele reden om bezorgd te zijn.
Ik zie dat zaken die vroeger niet gebeurden, nu opeens wel gebeuren. Ik zie religieuze mongolen die bereid zijn om zwaar geweld te gebruiken nu ook in het Westen kun kop opsteken.
  maandag 17 september 2012 @ 10:23:10 #72
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116881911
Ik ben het eigenlijk wel eens met BSB

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_116881925
Ik zie voornamelijk een groep extremisten die de tegenstellingen in Nederland met elk incident een stukje groter maken.

Je kan wel politiek correct zijn hier met zijn allen, in de praktijk zullen er weer meer moslims afgewezen worden om te solliciteren, dus meer onvrede en discriminatie-geroep. etc etc.

Die groep moslims is idd niet representatief voor alle, maar het is wel de enige groep die zich uitspreekt, in het nieuws komt.

En ik weet dat het niet zo is, maar het lijkt een beetje op, wie zwijgt, stemt toe.
Get woke, go broke!
pi_116881935
Borgerhout davert op z'n grondvesten.

Eigenlijk weet ik niet goed wat ik erover moet zeggen.

Allez, Sharia4Belgium zit achter de rellen in Borgerhout :X
Werewolf
pi_116881936
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zie dat zaken die vroeger niet gebeurden, nu opeens wel gebeuren. Ik zie religieuze mongolen die bereid zijn om zwaar geweld te gebruiken nu ook in het Westen kun kop opsteken.
Hoe vaak steekt religieus geweld nou de kop op in Nederland. Natuurlijk is het zaak dat radicalen in de gaten worden gehouden, maar doe in godsnaam niet zo angstig man.
pi_116881939
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vrees dat je daarvoor dan de wet aan dient te passen. Maar daarnaast denk ik dat het gros van die schreeuwerds papieren tijgers zijn. Geef ze een zwaard en vertel ze dat ze van persoon X de kop af moeten hakken en ze piesen in hun broek van angst. In Afghanistan is de Taliban zo wreed omdat ze tientallen jaren van oorlog hebben meegemaakt. Daar wordt je vanzelf gewetensloos van. Hier hebben hebben we het over kinderen van een welvaartsstaat wiens enige uitje een trip naar de moskee is. Bouyeri is nog steeds een hele grote uitzondering. Het lef, het doorzettingsvermogen en de nietsontziendheid wat je nodig hebt om te doen wat hij deed hebben de meesten simpelweg niet.

Het zijn in mijn ogen niets meer dan een stelletje irrationele schreeuwerds.
  maandag 17 september 2012 @ 10:26:10 #77
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_116881981
Moet je eens kijken hoe Nederlanders denken over allochtonen :

Overigens zijn de moslims een stuk verstandige dan de heer Hofstad die meent met een knokploeg demonstraties te verstoren al was ie van de Antifa zelf :

quote:
Moslimjongeren in Ede zijn door de Adviesgroep Marokkaanse Nederlanders Ede dringend opgeroepen om niet naar de NVU-demonstratie te gaan.

Zaterdag demonstreert de Nederlandse Volks Unie in de omgeving van station Ede-Wageningen en het Beatrixpark in Ede. Tijdens het vrijdagmiddaggebed is zowel in de Marokkaanse als de Turkse moskee een oproep gedaan om niet te gaan kijken, meldt Omroep Gelderland.

PvdA-raadslid Charifa El Kaddouri schreef ook een brief aan moslims in Ede. “Een rel is snel geboren, dus je kunt beter wegblijven.” Volgens het raadslid waren er geen signalen dat jongeren van plan waren om de demonstratie te verstoren.
http://www.maghreb.nl/201(...)ij-nvu-demonstratie/
  maandag 17 september 2012 @ 10:27:03 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_116881996
Fanatici zuigen, waar ze ook toe behoren, Moslims, Christenen, Links-extremisten, Rechts-extremisten, etc.

In dit geval, laat ze lekker demonstreren, fuck em, de idioten. Belangrijk is dat de grens duidelijk is, dit mag/kan en daar ga je over de grens en dan moet er ingegrepen worden op tijd, adequaat en zonder excuses. Dat laatste is echter wel eens een probleem in dit land.
pi_116882004
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe vaak steekt religieus geweld nou de kop op in Nederland. Natuurlijk is het zaak dat radicalen in de gaten worden gehouden, maar doe in godsnaam niet zo angstig man.
Wat heeft dat nou met angstig te maken? :? Waar slaat die pavlov-reactie toch altijd op? :?
Als je iets afkeurt, dan is dat angst?????

Het is gewoon een ontwikkeling die de denken geeft.
  maandag 17 september 2012 @ 10:28:32 #80
13462 BansheeBoy
pi_116882019
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat ben ik dus niet met je eens. Ook Moslims moeten zich aan deze gentlementsagreement houden. Anders heeft het geen zin natuurlijk. :{

Random woord: klauteren

pi_116882022
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:26 schreef gnaeus het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Overigens zijn de moslims een stuk verstandige dan de heer Hofstad die meent met een knokploeg demonstraties te verstoren al was ie van de Antifa zelf :

[..]

En die josties zijn ook niet serieus te nemen. Met 5 man 1 neger of moslim in elkaar meppen durven ze misschien nog wel, maar massaal razzia's gaan organiseren, daarmee bewust het risico opzoekende om zelf geconfronteerd te worden met arrestaties of fysiek geweld durven ze niet aan.
pi_116882038
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:26 schreef gnaeus het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
He, zullen we aantallen eens vergelijken? Wereldwijd? :7

quote:

[..]

Ok Martin, ik heb het woord 'knokploeg' niet in de hand genomen, dat verzin je er zelf bij.

Niet zo raar trouwens van iemand die vindt dat boos denken al even erg is als mensen vermoorden :')
pi_116882045
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:27 schreef Jian het volgende:

In dit geval, laat ze lekker demonstreren, fuck em, de idioten.
Jammer genoeg genieten ze zelf niet de mentale capaciteit om hetzelfde te denken bij het aanschouwen van een willekeurig filmpje van een willekeurig persoon aan de andere kant van de wereld.
Conscience do cost.
pi_116882072
quote:
13s.gif Op maandag 17 september 2012 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou met angstig te maken? :? Waar slaat die pavlov-reactie toch altijd op? :?
Als je iets afkeurt, dan is dat angst?????

Het is gewoon een ontwikkeling die de denken geeft.
Het gaat natuurlijk wel wat verder dan afkeuren. Anders zou je immers niet het plan hebben opgevat om met wat vrienden die kant op te gaan en die moslims in elkaar te rammen.

Het staat je vrij om je zorgen te maken, maar ik vind het een wat overtrokken reactie.
pi_116882077
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Jammer genoeg genieten ze zelf niet de mentale capaciteit om hetzelfde te denken bij het aanschouwen van een willekeurig filmpje van een willekeurig persoon aan de andere kant van de wereld.
Bij fanatici is zelfreflectie per definitie afwezig. Helaas.
pi_116882090
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
die moslims in elkaar te rammen.

Wederom puur zelf verzonnen. Verstoren is niet 'in elkaar rammen', maar gewoon een duidelijk tegengeluid laten horen.
pi_116882106
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wederom puur zelf verzonnen. Verstoren is niet 'in elkaar rammen', maar gewoon een duidelijk tegengeluid laten horen.
Je gaat met spandoeken recht tegenover dat clubje mafketels staan?

Oke dan.
  maandag 17 september 2012 @ 10:32:05 #88
382130 gnaeus
pi_116882108
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk wel wat verder dan afkeuren. Anders zou je immers niet het plan hebben opgevat om met wat vrienden die kant op te gaan en die moslims in elkaar te rammen.

Het staat je vrij om je zorgen te maken, maar ik vind het een wat overtrokken reactie.
Ach hij stond na de moord op Fortuyn ook met dranghekken te gooien op het binnenhof. Overtrokken reacties zijn hem niet vreemd.
  maandag 17 september 2012 @ 10:32:20 #89
13462 BansheeBoy
pi_116882116
Wat heeft het toch voor zin om steeds de confrontatie op te zoeken? We kunnen toch beter vreedzaam naast elkaar leven? :{

pi_116882134
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft het toch voor zin om steeds de confrontatie op te zoeken? We kunnen toch beter vreedzaam naast elkaar leven? :{

Klopt, en daarom moeten mensen zich niet druk maken om een beetje spot, de schouders ophalen en weer verder leven :).
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 10:33:26 #91
382130 gnaeus
pi_116882147
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waar haal je eigenlijk het idee vandaan dat je een haar beter bent dan die extremistische mafketels en dat Nederland zit te wachten op jouw "tegengeluid" ?
pi_116882172
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt, en daarom moeten mensen zich niet druk maken om een beetje spot, de schouders ophalen en weer verder leven :).
Dat dus. Humor en zelfspot zijn belangrijk. :)
  maandag 17 september 2012 @ 10:36:02 #93
382130 gnaeus
pi_116882218
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgens mij doet het overgrote deel van Nederland (en de wereld) dat ook. Je kunt echter niet voorkomen dat bepaalde lieden wat extremer reageren. Kunst is echter dat niet de boventoon te laten voeren. Als extreem-rechts weer eens met vlaggen staat te zwaaien schenkt bijna niemand daar nog aandacht aan, doen een stel islam fanatici dat dan is ineens de veiligheid van Nederland in het geding en kan er kennelijk geen onderscheid gemaakt worden tussen hen en moslims in het algemeen.
  maandag 17 september 2012 @ 10:37:08 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_116882241
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja, "Ghandi" (ik kan je moeilijk Mohammed noemen, die stond voor heel andere dingen) dat zou fijn zijn, maar dat blijft tot op heden een illusie zoals iedereen wel weet.
pi_116882342
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:36 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Volgens mij doet het overgrote deel van Nederland (en de wereld) dat ook. Je kunt echter niet voorkomen dat bepaalde lieden wat extremer reageren. Kunst is echter dat niet de boventoon te laten voeren. Als extreem-rechts weer eens met vlaggen staat te zwaaien schenkt bijna niemand daar nog aandacht aan, doen een stel islam fanatici dat dan is ineens de veiligheid van Nederland in het geding en kan er kennelijk geen onderscheid gemaakt worden tussen hen en moslims in het algemeen.
Misschien omdat extreem rechts niet jaarlijks ambassades in de fik zet en zo? Tis maar een ideetje hoor.
pi_116882348
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 10:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat dus. Humor en zelfspot zijn belangrijk. :)
Dat lijkt me echt 1 van de belangrijkste manieren van "aanpassen en intergreren". Dat heeft niets met het inperken van godsdienstvrijheid te maken, maar een soort basiseis aan het samenleven.

Niemand wil jouw profeet expres beledigen, of jou als moslims, maar je woont nou eenmaal in Nederland waar we overal de spot mee drijven. Dat heb je in mijn ogen te accepteren. Je mag het vervelend vinden, maar ik vind ook wel eens iets vervelend, zie je mij op de dam staan?
Get woke, go broke!
pi_116882391
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ach hij stond na de moord op Fortuyn ook met dranghekken te gooien op het binnenhof. Overtrokken reacties zijn hem niet vreemd.
Wederom een leugen Martin. Ik was aanwezig maar heb geen illegaal ding gedaan. Ik ben hem gepeerd toen de rellen begonnen. Waarom voel je telkens de noodzaak te liegen?
pi_116882444
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt 1 van de belangrijkste manieren van "aanpassen en intergreren". Dat heeft niets met het inperken van godsdienstvrijheid te maken, maar een soort basiseis aan het samenleven.

Niemand wil jouw profeet expres beledigen, of jou als moslims, maar je woont nou eenmaal in Nederland waar we overal de spot mee drijven. Dat heb je in mijn ogen te accepteren. Je mag het vervelend vinden, maar ik vind ook wel eens iets vervelend, zie je mij op de dam staan?
Ik kreeg heel even een beeld voor me van Heatwave in een Occupy-tentje op de Dam. Ik moest lachen :')

Maar in alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat ik ervan overtuigd ben dat dat filmpje toch echt wel expres is gemaakt alleen maar om moslims te beledigen.
pi_116882475
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Misschien omdat extreem rechts niet jaarlijks ambassades in de fik zet en zo? Tis maar een ideetje hoor.
Nee, die knallen Turken af in Duitsland.

Maar goed, ik heb nog fikkende ambassades gezien in Nederland. Kijk, als je in een instabiel land in het Midden-Oosten woont, dan kan ik mij voorstellen dat je er niet gerust op bent, maar dit is potdomme Nederland.
  maandag 17 september 2012 @ 10:44:56 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116882481
moslims beledigen mag, mohommod (hihi) beledigen mag ook, joden, christenen, god of allah... het zijn begrippen waar je grappen over mag maken. punt :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 17 september 2012 @ 10:46:13 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116882518
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 10:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kreeg heel even een beeld voor me van Heatwave in een Occupy-tentje op de Dam. Ik moest lachen :')

Maar in alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat ik ervan overtuigd ben dat dat filmpje toch echt wel expres is gemaakt alleen maar om moslims te beledigen.
Dat is het ook, maar door wie? 1 EGYPTENAAR die toevallig in de VS zit.

ga dan lekker de egyptische ambassades afbranden ;).

Maar nee, Hezbollah houdt Amerika weer verantwoordelijk, roept na een weekend protesten nogmaals op tot meer protesten bij ambassades.

Waar is de dialoog, de relativering? Waarom is de VS nu weer fout?
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 10:46:34 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116882532
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef Re het volgende:
moslims beledigen mag, mohommod (hihi) beledigen mag ook, joden, christenen, god of allah... het zijn begrippen waar je grappen over mag maken. punt :)
Sja, maar blijkbaar niet :).
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 10:46:41 #103
382130 gnaeus
pi_116882539
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Beweer je nu serieus dat extreem-rechts geen mensen vermoordt, gebouwen in de hens steekt of in het algemeen geweld gebruikt :? En dan heb je het over moslims die problemen ontkennen ?
  maandag 17 september 2012 @ 10:47:38 #104
382130 gnaeus
pi_116882564
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wederom een leugen Martin. Ik was aanwezig maar heb geen illegaal ding gedaan. Ik ben hem gepeerd toen de rellen begonnen. Waarom voel je telkens de noodzaak te liegen?
Ik weet niet waarom je steeds mijn voornaam meent te moeten gebruiken maar ik ben d'r niet van gediend.
pi_116882565
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar nee, Hezbollah houdt Amerika weer verantwoordelijk, roept na een weekend protesten nogmaals op tot meer protesten bij ambassades.

Omdat ze Budweiser en Kim Kardashian hebben, duh. Sorry, maar het is een vraag die je niet aan mij moet stellen :')
  maandag 17 september 2012 @ 10:47:56 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116882574
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Beweer je nu serieus dat extreem-rechts geen mensen vermoordt, gebouwen in de hens steekt of in het algemeen geweld gebruikt :? En dan heb je het over moslims die problemen ontkennen ?
niet na aanleiding van een niet-grappig filmpje nee... dat is gewoon een criminele organisatie die random dingen uitspookt
  maandag 17 september 2012 @ 10:49:53 #107
382130 gnaeus
pi_116882628
quote:
3s.gif Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef Re het volgende:

[..]

niet na aanleiding van een niet-grappig filmpje nee... dat is gewoon een criminele organisatie die random dingen uitspookt
"random dingen" ?
  maandag 17 september 2012 @ 10:49:56 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116882632
quote:
8s.gif Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat ze Budweiser en Kim Kardashian hebben, duh. Sorry, maar het is een vraag die je niet aan mij moet stellen :')
Ik vind ons schuldiger met Sterren Spingen, Jouw Bil is een Krokodil en de Tros :').
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 10:51:13 #109
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116882664
quote:

[..]

^O^
pi_116882665
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is, lullig genoeg, een politiek spel. De radicalen weten dat de VS nog niet steeds niet heel erg geliefd is in die contreien. Men probeert hun eigen land te destabiliseren door anti Amerikaanse sentimenten aan te wakkeren. Veel van de landen waar wordt gereld hebben net een Arabische Lente achter de rug. Nu is het moment voor de extremisten om hun slag te slaan, nu eventuele regimes nog betrekkelijk nieuw zijn.
  maandag 17 september 2012 @ 10:53:07 #111
241662 Jian
Well, well, well
pi_116882724
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je steeds mijn voornaam meent te moeten gebruiken maar ik ben d'r niet van gediend.
Ga demonstreren bij 'm voor deur ..
  maandag 17 september 2012 @ 10:53:32 #112
13462 BansheeBoy
pi_116882747
Kijk naar zo'n Pim Fortuin, die bekritiseerde ons geloof. Maar hij deed dat wel op een respectvolle intellectuele manier. Daar hebben we geen problemen mee. Maar ons bewust kwetsen en beledigen en over ons heen plassen. Daar passen we voor. :{

Pim is niet vermoord door een Moslim. Wijlen Theo van Gogh is wel vermoord (criminele afrekening). Ik keur het uiteraard wel af, hoewel ik het wel begrijp. :{

pi_116882772
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk naar zo'n Pim Fortuin, die bekritiseerde ons geloof. Maar hij deed dat wel op een respectvolle intellectuele manier. Daar hebben we geen problemen mee. Maar ons bewust kwetsen en beledigen en over ons heen plassen. Daar passen we voor. :{

Pim is niet vermoord door een Moslim. Wijlen Theo van Gogh is wel vermoord (criminele afrekening). Ik keur het uiteraard wel af, hoewel ik het wel begrijp. :{

Je begrijpt dat je jezelf en je mede-moslims geen plezier doet met dit geleuter?
  maandag 17 september 2012 @ 10:55:05 #114
373754 mossad_agent
pi_116882794
quote:

Ik kan er ook helemaal niet wakker om liggen als er een bom op het oosten komt.... ik keur het wel af, maar zou het wel begrijpen.

random woord: BOEM
  maandag 17 september 2012 @ 10:55:30 #115
241662 Jian
Well, well, well
pi_116882807
quote:

Als ik je serieus zou nemen zou ik er tegenin gaan :')
  maandag 17 september 2012 @ 10:55:56 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116882815
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is, lullig genoeg, een politiek spel. De radicalen weten dat de VS nog niet steeds niet heel erg geliefd is in die contreien. Men probeert hun eigen land te destabiliseren door anti Amerikaanse sentimenten aan te wakkeren. Veel van de landen waar wordt gereld hebben net een Arabische Lente achter de rug. Nu is het moment voor de extremisten om hun slag te slaan, nu eventuele regimes nog betrekkelijk nieuw zijn.
Als het zo is, dan is het toch een gevaarlijke ontwikkeling, ook in nederland? het proberen te ontregelen van een samenleving door tegenstellingen te versterken?

Het is nu nog niet echt indrukwekkend hier, dat ben ik met je eens hoor. Maar het draagt 0 bij aan de integratie en zeker niet aan wederzijds begrip. De gemiddelde nederlander zal hier niet lezen, niet uitgebreid discussieren, maar een oordeel vellen adhv wat hij dit weekend heeft gezien.

Dat kan je als dom zien, maar zo werkt het nou eenmaal.
Get woke, go broke!
pi_116882845
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Verkoop dan geen leugens, het is zo simpel.

Maar ja, van iemand die de gedachtegang aanhangt dat over iets denken net zo erg is al iemand vermoorden omdat je dan innerlijk onbeschaafd bent verwacht ik niet veel logisch denkvermogen.
pi_116882893
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als het zo is, dan is het toch een gevaarlijke ontwikkeling, ook in nederland? het proberen te ontregelen van een samenleving door tegenstellingen te versterken?

Het is nu nog niet echt indrukwekkend hier, dat ben ik met je eens hoor. Maar het draagt 0 bij aan de integratie en zeker niet aan wederzijds begrip. De gemiddelde nederlander zal hier niet lezen, niet uitgebreid discussieren, maar een oordeel vellen adhv wat hij dit weekend heeft gezien.

Dat kan je als dom zien, maar zo werkt het nou eenmaal.
Tsja, het is niet anders. Ik kan slechts hopen dat het gros van de Nederlanders zijn mening niet baseert op het gedrag van honderd fanatiekelingen. Hoewel veel mensen inderdaad geen onderscheid kunnen maken.

Overigens vind ik het geen gevaarlijke ontwikkeling. Moslimextremisme heeft een vlucht genomen na 9/11 maar heeft nooit echt voet aan de grond gekregen in Nederland. Dat slechts honderd mensen gaan protesteren, zegt wat mij betreft wel genoeg. En als zo'n klein clubje ons land kan ontregelen, dan zou dat een prestatie van wereldformaat zijn.
  maandag 17 september 2012 @ 10:59:04 #119
382130 gnaeus
pi_116882900
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Verkoop dan geen leugens, het is zo simpel.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 zal ik maar zeggen.
pi_116882961
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik dus niet met je eens. Ook Moslims moeten zich aan deze gentlementsagreement houden. Anders heeft het geen zin natuurlijk. :{

Random woord: klauteren

Kijk de voorbeelden van karikaturen die eruit het Midden Oosten komen.
pi_116882988
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind ons schuldiger met Sterren Spingen, Jouw Bil is een Krokodil en de Tros :').
Dat is waar, eigenlijk verdienen we gewoon sharia wetgeving :'(
  maandag 17 september 2012 @ 11:06:49 #122
13462 BansheeBoy
pi_116883133
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Als ik je serieus zou nemen zou ik er tegenin gaan :')
Je kunt zeggen wat je wilt. Maar de wijlen overleden Pim was een gentlemen. De inhoud is belangrijk, maar de verpakking zeer zekers ook. Pim wist dat. Theo waarschijnlijk ook, maar hij deed dom. :{

maandag 17 september 2012 @ 11:09:19 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116883213
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt. Maar de wijlen overleden Pim was een gentlemen. De inhoud is belangrijk, maar de verpakking zeer zekers ook. Pim wist dat. Theo waarschijnlijk ook, maar hij deed dom. :{

Pim nam elk weekend een paar marokkaantjes in de poeperd he :)
  maandag 17 september 2012 @ 11:10:52 #124
373754 mossad_agent
pi_116883262
quote:

[..]
Theo waarschijnlijk ook, maar hij deed dom. :{

Dus als je dom doet mag je worden vermoord?? Ik zou maar uitkijken als ik jou was......
  maandag 17 september 2012 @ 11:13:36 #125
13462 BansheeBoy
pi_116883343
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dus als je dom doet mag je worden vermoord??
Vind je dat echt? :?

maandag 17 september 2012 @ 11:14:18 #126
241662 Jian
Well, well, well
pi_116883364
quote:

[..]

Pim vond de Islam een achterlijke cultuur die een essentiële bedreiging vormt voor onze Nederlandse normen en waarden, dat verpakte hij niet in elk geval. Theo was Theo en die deed niet dom, maar gewoon Theo. Dat, dat een reden was voor een smerig varken om hem te vermoorden keur ik af en ik wil het ook niet begrijpen!
  maandag 17 september 2012 @ 11:33:24 #127
373754 mossad_agent
pi_116883885
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind je dat echt? :?

Dat zijn jouw woorden.

Random woord; achterlijk.
  maandag 17 september 2012 @ 11:41:21 #128
13462 BansheeBoy
pi_116884142
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:14 schreef Jian het volgende:

[..]

Pim vond de Islam een achterlijke cultuur die een essentiële bedreiging vormt voor onze Nederlandse normen en waarden, dat verpakte hij niet in elk geval. Theo was Theo en die deed niet dom, maar gewoon Theo. Dat, dat een reden was voor een smerig varken om hem te vermoorden keur ik af en ik wil het ook niet begrijpen!
Wat doet dat woord daar? :)

pi_116884150
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het is niet anders. Ik kan slechts hopen dat het gros van de Nederlanders zijn mening niet baseert op het gedrag van honderd fanatiekelingen. Hoewel veel mensen inderdaad geen onderscheid kunnen maken.

Overigens vind ik het geen gevaarlijke ontwikkeling. Moslimextremisme heeft een vlucht genomen na 9/11 maar heeft nooit echt voet aan de grond gekregen in Nederland. Dat slechts honderd mensen gaan protesteren, zegt wat mij betreft wel genoeg. En als zo'n klein clubje ons land kan ontregelen, dan zou dat een prestatie van wereldformaat zijn.
Mijn god wat kan jij uit je nek lullen. 1 ja (één) zo'n achterlijke kan een heel land in een chaos storten als hij b.v. Wilders een mes in de rug prikt of een kogel door de kop jaagt.
  maandag 17 september 2012 @ 11:43:46 #130
382130 gnaeus
pi_116884209
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mijn god wat kan jij uit je nek lullen. 1 ja (één) zo'n achterlijke kan een heel land in een chaos storten als hij b.v. Wilders een mes in de rug prikt of een kogel door de kop jaagt.
Net zo'n chaos als na de moord op Fortuyn waar de grootste Nederlander aller tijden elk jaar herdacht wordt door een handvol mensen ?
  maandag 17 september 2012 @ 11:44:38 #131
13462 BansheeBoy
pi_116884225
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:43 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Net zo'n chaos als na de moord op Fortuyn waar de grootste Nederlander aller tijden elk jaar herdacht wordt door een handvol mensen ?
Ik breng mijn zaak ter ruste. :)

maandag 17 september 2012 @ 11:47:18 #132
373754 mossad_agent
pi_116884303
quote:

[..]

Zo zie je maar dat wij niet zo achterlijk zijn als die 'mannen' in jurken. Had dit een man in een jurk overkomen zou over de hele wereld wraak worden genomen.
Maar ja, mannen in broeken denken nu eenmaal beter na dan 'mannen' in jurken.
pi_116884435
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Even rustig ademhalen en tot tien tellen, Nikita.
pi_116884438
quote:

[..]

NL schudde anders aardig op zijn grondvesten hoor na die moord.
  maandag 17 september 2012 @ 11:52:33 #135
241662 Jian
Well, well, well
pi_116884463
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat doet dat woord daar? :)

quote:
Pim vond de Islam een achterlijke cultuur die een bedreiging vormt voor onze essentiële Nederlandse normen en waarden, dat verpakte hij niet in elk geval. Theo was Theo en die deed niet dom, maar gewoon Theo. Dat, dat een reden was voor een smerig varken om hem te vermoorden keur ik af en ik wil het ook niet begrijpen!
Dat is versprongen maar hoort daar waar het nu staat.

Typisch dat je daar de aandacht op vestigt en niet op het feit, dat die volgens jou correcte Pim, wel de uitspraak deed die er dus nu staat :')
  maandag 17 september 2012 @ 11:54:00 #136
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_116884499
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
NL schudde anders aardig op zijn grondvesten hoor na die moord.
Volgens mij was de collectieve verontwaardiging groot, maar had het met schudden niet zoveel te maken. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 17 september 2012 @ 11:55:47 #137
13462 BansheeBoy
pi_116884547
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 11:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij was de collectieve verontwaardiging groot, maar had het met schudden niet zoveel te maken. ;)
Als de dader een Moslim was waren de rapen pas echt gaar. :{

maandag 17 september 2012 @ 11:56:03 #138
116015 SicSicSics
pi_116884551
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 11:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik breng mijn zaak ter ruste. :)

Deed je dat maar vaker...

Als 'alle moslims' nou net zo reageren op een paar (kut) filmpjes als 'wij' op de moorden op een filmmaker en politicus zou de wereld weer een stukje fijner geworden zijn! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 17 september 2012 @ 11:56:43 #139
116015 SicSicSics
pi_116884571
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de dader een Moslim was waren de rapen pas echt gaar. :{

Je bedoelt toen bij Theo, ja man, brandende ambassades in Den Haag, openbare lynchpartijen. Niet normaal! :o :')
Fine, fuck you then!
  maandag 17 september 2012 @ 11:57:33 #140
241662 Jian
Well, well, well
pi_116884597
quote:

[..]

Eén van de gevolgen van de moord op Pim Fortuyn is indirect de significantie van Wilders en de PVV, chaos genoeg voor je?
  maandag 17 september 2012 @ 11:59:02 #141
13462 BansheeBoy
pi_116884648
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 11:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt toen bij Theo, ja man, brandende ambassades in Den Haag, openbare lynchpartijen. Niet normaal! :o :')
Nou, ik heb me aardig moeten verdedigen in die tijd. :{

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.

maandag 17 september 2012 @ 12:00:07 #142
116015 SicSicSics
pi_116884676
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:

Met hand en tand? :o
Fine, fuck you then!
pi_116884688
Hoeveel bedreigingen zal Wilders weer krijgen daar hij andermans filmpje op zijn site heeft geplaatst?
  maandag 17 september 2012 @ 12:03:47 #144
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116884779
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ok, maar de groep BSB'ers, om het maar even zo te noemen, is wel aanzienlijk. Nog los van het feit dat het troll-gehalte bij hem nogal hoog is, zit er wel wat achter, dat proef je gewoon uit zijn posts. Dan heb ik het dus over moslims die niet direct extremistisch zijn, maar eigenlijk de democratische principes niet aanhangen. En dat is eigenlijk ook al heel verontrustend.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 17 september 2012 @ 12:04:07 #145
241662 Jian
Well, well, well
pi_116884788
quote:

[..]

_O- goeie, trol, wat dat ben je en het wordt tijd dat men je ook zo gaat zien en behandelen!
Tjonge, tjonge het was hartstikke leuk, maar is het niet eens tijd voor een ander kunstje :')
pi_116884795
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoeveel bedreigingen zal Wilders weer krijgen daar hij andermans filmpje op zijn site heeft geplaatst?
Ik praat geen bedreiging goed, maar Wilders maakt hier zelf de keuze om het filmpje te plaatsen. En kan weten wat daarvan komt.
  maandag 17 september 2012 @ 12:04:48 #147
13462 BansheeBoy
pi_116884811
quote:
Ik denk helemaal geen. :{

Die man is niet meer relevant. Dat kun je wel zien in zijn nieuwe zetelaantallen. :')

Het doet me deugd dat Nederland zijn verstand terug krijgt. En ik ben nog blijer dat deze rellen er nog niet waren toen hier nog gestemd moest worden. Wilders kan wel janken om de slechte timing. Héérlijk! :D

pi_116884821
quote:

[..]

_O-
Dat autistenstukje? BSB, je maakt je onsterfelijk belachelijk wat ook op je broeders en zusters reflecteert.
  maandag 17 september 2012 @ 12:06:36 #149
13462 BansheeBoy
pi_116884876
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

_O-
Dat autistenstukje? BSB, je maakt je onsterfelijk belachelijk wat ook op je broeders en zusters reflecteert.
Ik moet zeggen dat dit aardig ongenuanceerd van me was. Maar in essentie maak ik me nog steeds zorgen. Wat doet die jongen tegenwoordig? :{

pi_116884975
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

_O-
Het reflecteert alleen maar op zijn "broeders en zusters" omdat jij dat op hen reflecteert. :')
  maandag 17 september 2012 @ 12:11:12 #151
3647 B.R.Oekhoest
pi_116885002
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat dit aardig ongenuanceerd van me was. Maar in essentie maak ik me nog steeds zorgen. Wat doet die jongen tegenwoordig? :{

Bang dat het een tweede Breivik wordt?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 17 september 2012 @ 12:14:17 #152
373754 mossad_agent
pi_116885100
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk helemaal geen. :{

Die man is niet meer relevant. Dat kun je wel zien in zijn nieuwe zetelaantallen. :')

Het doet me deugd dat Nederland zijn verstand terug krijgt. En ik ben nog blijer dat deze rellen er nog niet waren toen hier nog gestemd moest worden. Wilders kan wel janken om de slechte timing. Héérlijk! :D

Ik denk dat het nog vies zal tegenvallen. Gezien het gegeven dat men nog steeds de mond vol heeft van Wilders. Volgend jaar tijdens de verkiezingen zal Geert weer groeien als geen ander.

Juist door 'mensen' zoals jij.
  maandag 17 september 2012 @ 12:15:00 #153
13462 BansheeBoy
pi_116885124
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Bang dat het een tweede Breivik wordt?
Zou je denken? In ieder geval het onderzoeken waard wat mij betreft. :{

maandag 17 september 2012 @ 12:16:31 #154
13462 BansheeBoy
pi_116885184
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog vies zal tegenvallen. Gezien het gegeven dat men nog steeds de mond vol heeft van Wilders. Volgend jaar tijdens de verkiezingen zal Geert weer groeien als geen ander.
Ik vind het prachtig om te aanschouwen deze marginalisering van de PVV. Hoogmoed komt voor de val. En die pruimlip van Wilders met zijn zielige praatje na het keiharde verlies zie ik als een toetje. Mooi man. :{

maandag 17 september 2012 @ 12:18:43 #155
3647 B.R.Oekhoest
pi_116885240
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou je denken? In ieder geval het onderzoeken waard wat mij betreft. :{

Zal even kijken of ie in de Call of Duty online-gaming database staat......risicofactortje?
pi_116885526
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat de meeste jongens van zijn leeftijd doen. Uitgaan en meisjes versieren.
  maandag 17 september 2012 @ 12:36:49 #157
116015 SicSicSics
pi_116885757
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:

Wat ik dan wel jammer vind is dat je niet zegt dat je het jammer vindt dat die rellen er überhaupt zijn. Maar misschien had je dat al een keer eerder gedaan?

Ben blij dat Wilders veel stemmen kwijt is, vind dat hij er nog teveel heeft, maar die rellen (waar het hier toch om gaat) zijn natuurlijk te kansloos en stom voor woorden.
Fine, fuck you then!
  maandag 17 september 2012 @ 12:47:41 #158
373754 mossad_agent
pi_116886054
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig om te aanschouwen deze marginalisering van de PVV. Hoogmoed komt voor de val. En die pruimlip van Wilders met zijn zielige praatje na het keiharde verlies zie ik als een toetje. Mooi man. :{

Hij was de enige die met een verlies kon omgaan, dit itt koffiejuf Sap.

Maar ik begrijp je angst.

Random woord: uitkering

quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat ik dan wel jammer vind is dat je niet zegt dat je het jammer vindt dat die rellen er überhaupt zijn. Maar misschien had je dat al een keer eerder gedaan?

Ben blij dat Wilders veel stemmen kwijt is, vind dat hij er nog teveel heeft, maar die rellen (waar het hier toch om gaat) zijn natuurlijk te kansloos en stom voor woorden.
BSB vind het helemaal niet erg dat er rellen zijn, waarom zou hij dat dan zeggen? Hij geniet van zijn rellende zusters.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 12:51:21 #159
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116886167
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef mossad_agent het volgende:
Maar ik begrijp je angst.

Random woord: uitkering

*)
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116886335
quote:

Alweer plassen? je doet het erom he? Zal ik jou es effe lekker in je bek schijte...of heb je al poep..poep in je hoofd? Die heb je vast wel op CD, niet?
  maandag 17 september 2012 @ 12:57:50 #161
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116886376
Kan die BansheeBoy even oprotten? Echt zwaar irritant.

OT: Ik denk dat er vanmiddag wel weer relletjes zullen zijn, jullie?
  maandag 17 september 2012 @ 12:57:52 #162
13462 BansheeBoy
pi_116886379
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Tem het volgende:

[..]

Wat de meeste jongens van zijn leeftijd doen. Uitgaan en meisjes versieren.
We proberen hier een enigszins wetenschappelijk debat aan te gaan, wat hebben we dan aan aannames? :?

pi_116886404
Ik zag het gisteren op het Museumplein, vroeg me al af waar het over ging.

Maar was even vergeten dat alweer de jaarlijkse Islamitische lange tenen dag was.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 12:59:52 #164
341203 3-voud
pi_116886455
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

We proberen hier een enigszins wetenschappelijk debat aan te gaan, wat hebben we dan aan aannames? :?

Schiet jij jezelf vaker zo knullig in de voet?
pi_116886486
quote:

[..]

Het is geen aanname.
  maandag 17 september 2012 @ 13:05:23 #166
13462 BansheeBoy
pi_116886638
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Hij was de enige die met een verlies kon omgaan, dit itt koffiejuf Sap.
Vandaar die pruimlip? :D

quote:
BSB vind het helemaal niet erg dat er rellen zijn, waarom zou hij dat dan zeggen? Hij geniet van zijn rellende zusters.
Ik wil de oorzaak wegnemen. Zonder deze oorzaak geen rellen. :{

pi_116886656
quote:
Mja, hij moet ergens mee scoren he, gezien hij zo huilie, huilie deed tijdens de exitpols.
pi_116886802
quote:

[..]

Een enigszins wetenschappelijk debat? Wat? Waar? :')
pi_116887205
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, hij moet ergens mee scoren he, gezien hij zo huilie, huilie deed tijdens de exitpols.
Hij heeft de laatste tijd alleen maar in eigen doel gescoord. :')
  maandag 17 september 2012 @ 13:21:57 #170
116015 SicSicSics
pi_116887258
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:

Dus jij bent ook tegen religie! *O*
Of ben je vóór een gematigdere kijk op de geschriften? 8-)
Tegen de lange tenen van (bepaalde) gelovigen? 8-)
Tegen de toch ietwat idiote status van een dooie? :7
Tegen het verwrongen zelfbeeld van mannen die de mooiste tijd van hun leven doorbrengen met het gefrustreerd uitpluizen van lappen tekst terwijl ze ook met een mooi meisje hadden kunnen dansen? *O*
Fine, fuck you then!
pi_116887370
quote:

[..]

Zonder deze oorzaak
En die is:

maandag 17 september 2012 @ 13:30:03 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116887584
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En die is:

[ afbeelding ]
de interpretatie ervan neem ik aan
pi_116887653
quote:
3s.gif Op maandag 17 september 2012 13:30 schreef Re het volgende:

[..]

de interpretatie ervan neem ik aan
Het IS niets anders als de interpretatie ervan he. "De islam" an sich bestaat niet. Er is geen god, geen goddelijke leer, geen bovennatuurlijke boze geesten usw.

Dus nee, DE islam is het probleem.
pi_116887710
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het IS niets anders als de interpretatie ervan he. "De islam" an sich bestaat niet. Er is geen god, geen goddelijke leer, geen bovennatuurlijke boze geesten usw.

Kortzichtige onzin die je verkondigd :')
pi_116887714
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En die bestaat niet?
  maandag 17 september 2012 @ 13:33:58 #176
116015 SicSicSics
pi_116887732
quote:

Wat je nu vraagt is 1.500 jaar reformatie in 1 dag. Dat is onrealistisch. Je moet ze geleidelijk aan het idee laten wennen dat ze wél in vrijheid kunnen leven als ze daarvoor durven te kiezen.

Dat gaat niet over 1 nacht ijs. Helaas.
Fine, fuck you then!
pi_116887821
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kortzichtige onzin die je verkondigd :')
Ok man. Je hebt gelijk, religies en hun goden/sagen bestaan en ze zijn niets anders als de menselijke beleving ervan, maar objectief bestaande zaken.
  maandag 17 september 2012 @ 13:41:01 #178
13462 BansheeBoy
pi_116887984
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ok man. Je hebt gelijk, religies en hun goden/sagen bestaan en ze zijn niets anders als de menselijke beleving ervan, maar objectief bestaande zaken.
Je bent een fundamentele extremistische atheïst, want je steekt nog meer tijd in religie dan de gelovigen zelf. :')

Random woord: vocht

pi_116888016
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
want je steekt nog meer tijd in religie dan de gelovigen zelf. :')

Sprak iemand die 5 x per dag op z'n reet naar een niet bestaand wezen zit te murmelen :')
  maandag 17 september 2012 @ 13:42:43 #180
13462 BansheeBoy
pi_116888051
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sprak iemand die 5 x per dag op z'n reet naar een niet bestaand wezen zit te murmelen :')
Nog wel vaker hoor. :Y

maandag 17 september 2012 @ 13:44:37 #181
116015 SicSicSics
pi_116888119
Jammer dat BSB altijd zo selectief ingaat op mensen en opmerkingen. :N
Fine, fuck you then!
  maandag 17 september 2012 @ 13:47:12 #182
373754 mossad_agent
pi_116888222
quote:

Ik weet wel een oplossing om de oorzaak weg te nemen....alleen mag je dat niet zeggen ivm aanzetten tot geweld.

random woord: BOEM.
  maandag 17 september 2012 @ 13:47:55 #183
13462 BansheeBoy
pi_116888247
quote:
13s.gif Op maandag 17 september 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
Jammer dat BSB altijd zo selectief ingaat op mensen en opmerkingen. :N
Mijn oprechte excuses. Ik heb niet zo heel veel tijd om te reageren. Heb ik een post van je gemist? :{

maandag 17 september 2012 @ 13:53:26 #184
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_116888450
quote:

[..]

[..]

"De oorzaak" zijn mensen die denken zoals jij.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 17 september 2012 @ 13:53:28 #185
116015 SicSicSics
pi_116888452
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn oprechte excuses. Ik heb niet zo heel veel tijd om te reageren. Heb ik een post van je gemist? :{

Nee, je hebt eigenlijk wel gelijk! :@ Op de een had je inderdaad indirect gereageerd en de andere was het reageren niet waard.

En toch blijf ik het jammer vinden dat je zegt dat je graag de oorzaak van rellen aanpakt maar niet gewoon de ballen hebt om te zeggen dat er nóóit een goede reden is voor dit soort misdragingen.
Fine, fuck you then!
  maandag 17 september 2012 @ 13:56:04 #186
13462 BansheeBoy
pi_116888551
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef mazaru het volgende:

[..]

"De oorzaak" zijn mensen die denken zoals jij.
Dat wil je graag denken. Maar ik ben ontzettend vredelievend. Ik zal zelf nooit voor de weg van geweld kiezen. Ik ben voor de dialoog, maar wens deze alleen aan te gaan met mensen die dit op een nette respectvolle manier willen doen. Eerst in mijn tedere face spugen en dan zeggen dat je de dialoog wilt triggeren gaat er bij mij niet in. :{

pi_116888565
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, en dat weet jij ook wel. Het gaat om de beleving van religie, waar een aantal mensen nogal wat problemen mee hebben. Jij incluis.
  maandag 17 september 2012 @ 13:57:32 #188
373754 mossad_agent
pi_116888605
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat wil je graag denken. Maar ik ben ontzettend vredelievend. Ik zal zelf nooit voor de weg van geweld kiezen. Ik ben voor de dialoog, maar wens deze alleen aan te gaan met mensen die dit op een nette respectvolle manier willen doen. Eerst in mijn tedere face spugen en dan zeggen dat je de dialoog wilt triggeren gaat er bij mij niet in. :{

Zeg maar die mensen die gisteren op zo'n plein stonden en spugen op de westerse samenleving?

Ik spuug ook op die mensen, hebben we toch nog iets gemeen.

random zin: mannen in jurken zijn geen mannen.
  maandag 17 september 2012 @ 13:58:22 #189
13462 BansheeBoy
pi_116888635
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:57 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Zeg maar die mensen die gisteren op zo'n plein stonden en spugen op de westerse samenleving?

Dan heb je in die kwestie meer met ze gemeen dan ik met ze heb. Doe er je voordeel mee. :)

maandag 17 september 2012 @ 13:58:24 #190
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_116888640
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah, dus je bent het er dus mee eens dat die oververhitte Moslims hier compleet fout zitten. Mooi, beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_116888645
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:57 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

random zin: mannen in jurken zijn geen mannen.
En mannen in kilt?
  maandag 17 september 2012 @ 13:58:44 #192
306109 francoisdublanc
pi_116888651
Die BansheeBoy haalt de discussie weg. :')
  maandag 17 september 2012 @ 13:58:53 #193
3542 Gia
User under construction
pi_116888659
quote:

[..]

Die zit bij je vrouw tussen haar benen.
quote:

Hoe wil je dat korte lontje bij moslims wegnemen?
  maandag 17 september 2012 @ 13:59:52 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116888689
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En mannen in kilt?
Dat zijn geen jurken B-).
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 14:00:00 #195
306109 francoisdublanc
pi_116888694
De oorzaak zijn de extreme moslims door zich debiel te gedragen, niet de man die de film maakt.
  maandag 17 september 2012 @ 14:00:23 #196
13462 BansheeBoy
pi_116888708
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ah, dus je bent het er dus mee eens dat die oververhitte Moslims hier compleet fout zitten. Mooi, beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Nee, ze reageren nogal primitief, maar dat mag inmiddels geen verassing zijn. Dus reken ik het de makers van deze "film" des te meer aan. Maar dat was hun bedoeling sowieso me dunkt. :{

En met dunken bedoel ik geen basketbal. :{

maandag 17 september 2012 @ 14:00:39 #197
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_116888716
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik weet wel een oplossing om de oorzaak weg te nemen....alleen mag je dat niet zeggen ivm aanzetten tot geweld.

random woord: BOEM.
Zou een oplossing kunnen zijn, maar dan wel alle religieuzen. Als je 1 groep weghaalt (de moslims) zal het niet lang duren voordat de joden en de christenen elkaar in de haren vliegen.

religie :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 17 september 2012 @ 14:01:16 #198
13462 BansheeBoy
pi_116888744
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef sonnyspek het volgende:
De oorzaak zijn de extreme moslims door zich debiel te gedragen, niet de man die de film maakt.
Wat zijn de beweegredenen van de filmmaker dan? Denk je dat deze oprecht zijn? :{

maandag 17 september 2012 @ 14:02:04 #199
116015 SicSicSics
pi_116888770
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de beweegredenen van de filmmaker dan? Denk je dat deze oprecht zijn? :{
Maakt dat wat uit? :?
Fine, fuck you then!
  maandag 17 september 2012 @ 14:02:54 #200
306109 francoisdublanc
pi_116888799
Bamsheeboy: Dan maakt niet uit, de eerste stoot kwam van de islam.
  maandag 17 september 2012 @ 14:02:58 #201
373754 mossad_agent
pi_116888803
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En mannen in kilt?
Das een rok ;)

quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ze reageren nogal primitief, maar dat mag inmiddels geen verassing zijn. Dus reken ik het de makers van deze "film" des te meer aan. Maar dat was hun bedoeling sowieso me dunkt. :{

En met dunken bedoel ik geen basketbal. :{

En daar zit het verschil met een weldenkend mens...niet de makers van die film zijn fout, de rellers zijn fout. Als je weet dat iemand niet tegen de waarheid kan, betekent dit dan dat je maar moet liegen of zwijgen?? Wat een rare denkwijze heb jij.
  maandag 17 september 2012 @ 14:03:40 #202
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_116888824
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:02 schreef sonnyspek het volgende:
Bamsheeboy: Dan maakt niet uit, de eerste stoot kwam van de islam.
welke stoot?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 17 september 2012 @ 14:04:41 #203
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_116888863
Ik schrok nog het meest van de kinderen die erbij stonden op de dam, die worden over 10 jaar pas echt een probleem. Verder gaan die demonstraties te ver. Het is hier geen Afghanistan waar je maar even vrijelijk alle westerse normen en waarden aan je laars kan lappen. Die dudes op de dam vergeten even bij welk land ze hun handen aan het ophouden zijn.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 17 september 2012 @ 14:05:51 #204
13462 BansheeBoy
pi_116888898
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:02 schreef mossad_agent het volgende:

En daar zit het verschil met een weldenkend mens...niet de makers van die film zijn fout, de rellers zijn fout. Als je weet dat iemand niet tegen de waarheid kan, betekent dit dan dat je maar moet liegen of zwijgen?? Wat een rare denkwijze heb jij.
Nogmaals, wil je beledigen, wil je kwetsen, wil je zgn. alles kunnen zeggen, kies dan een ander onderwerp. We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen. :{

pi_116888907
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zijn geen jurken B-).
Ja, ok. Maar ik wou even duidelijk hebben wat onder mannelijke kleding werd verstaan en wat niet. Anders leidt dat alleen maar tot onnodige misverstanden en zulks. En dan heb je voor je het weet een groepje Schotten dat de ambassade gaat bestormen en bekogelen met haggis. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland. B-)
  maandag 17 september 2012 @ 14:06:25 #206
3542 Gia
User under construction
pi_116888924
Als je een stokpoppetje tekent, met baard en tulband en daar Mohammed onder schrijft, dan flippen sommige moslims al.

Maar ze noemen massaal hun eerst geboren zoon Mohammed en maken daar volop afbeeldingen van. En dan mag je we Mohammed afbeelden.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 14:07:20 #207
137949 Disana
pi_116888952
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Gia het volgende:
Als je een stokpoppetje tekent, met baard en tulband en daar Mohammed onder schrijft, dan flippen sommige moslims al.

Maar ze noemen massaal hun eerst geboren zoon Mohammed en maken daar volop afbeeldingen van. En dan mag je we Mohammed afbeelden.
Wat een rare mensen zijn het toch. Waarom doen ze niet gewoon. Zoals wij.
  maandag 17 september 2012 @ 14:07:36 #208
13462 BansheeBoy
pi_116888967
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Gia het volgende:
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van deze "argumentatie". Sorry dat ik dit woord onterecht gebruik in deze context. :')

maandag 17 september 2012 @ 14:09:07 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116889033
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte krijg ik van deze "argumentatie". Sorry dat ik dit woord onterecht gebruik in deze context. :')

Idd, logica is niet van toepassing hier :).
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 14:09:16 #210
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_116889039
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nogmaals, wil je beledigen, wil je kwetsen, wil je zgn. alles kunnen zeggen, kies dan een ander onderwerp. We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen. :{

Donder dan lekker op terug naar het land van je vader. Wij, jullie, daar gaat het al fout als je na 3 generaties nog zo blijft denken mag je van mij echt weg.

Moeten we even je bloedbroeders op de hoek erbij halen die op geen enkele manier respect tonen voor het land wat ze alle kansen heeft gegeven?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 17 september 2012 @ 14:10:20 #211
373754 mossad_agent
pi_116889075
quote:

[..]

Maar welk onderwerp draagt wel jullie goedkeuring...grappgen over Joden,...Christenen?? Dat is wel goed, de holocaust ontkennen is ook goed (zie GS filmpje) maar oh oh oh zeg iets over 'mannen' in jurken en de wereld is te klein.
Zie je zelf ook niet in dat hypocrisie geboren is in Mekka?
  maandag 17 september 2012 @ 14:11:02 #212
13462 BansheeBoy
pi_116889096
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Donder dan lekker op terug naar het land van je vader. Wij, jullie, daar gaat het al fout als je na 3 generaties nog zo blijft denken mag je van mij echt weg.

Moeten we even je bloedbroeders op de hoek erbij halen die op geen enkele manier respect tonen voor het land wat ze alle kansen heeft gegeven?
Het is inmiddels ook ons land. Dus we verkondigen onze idealen vol trots en zullen er ook voor strijden. Uiteraard binnen de kaders van de wet en op een respectvolle nuttige manier. Zo hebben we ook de Moskeeën hier gekregen. :{

maandag 17 september 2012 @ 14:11:03 #213
306109 francoisdublanc
pi_116889097
Eyjafjallajoekull: 9/11. moord theo van gogh, aanslagen London, aanslagen Madrid, 122091981292 aanslagen Midden-Oosten.
  maandag 17 september 2012 @ 14:12:15 #214
373754 mossad_agent
pi_116889143
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is inmiddels ook ons land. Dus we verkondigen onze idealen vol trots en zullen er ook voor strijden. Uiteraard binnen de kaders van de wet en op een respectvolle nuttige manier. Zo hebben we ook de Moskeeën hier gekregen. :{

Er is GEEN FUCK van jullie bij. Je zou het moeten omdraaien...er gaat zoveel geld uit Nederland naar Marokko dat Marokko van ons zou zijn.
  maandag 17 september 2012 @ 14:12:30 #215
13462 BansheeBoy
pi_116889155
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Maar welk onderwerp draagt wel jullie goedkeuring...grappgen over Joden,...Christenen?? Dat is wel goed, de holocaust ontkennen is ook goed (zie GS filmpje) maar oh oh oh zeg iets over 'mannen' in jurken en de wereld is te klein.
Nee, ik vind dat je de genocide op de Joden en andere volken gedurende 40-45 ook niet mag gebruiken. Dat is smakeloos en respectloos. Je moet iedereen in zijn waarde laten. Dialoog en discussie kan, maar dat mag wat mij betreft wel zonder te beledigen. :{

maandag 17 september 2012 @ 14:13:56 #216
13462 BansheeBoy
pi_116889216
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Er is GEEN FUCK van jullie bij. Je zou het moeten omdraaien...er gaat zoveel geld uit Nederland naar Marokko dat Marokko van ons zou zijn.
Er staan hier Moskeeën, door ons zelf betaald. Ze zijn van ons. Ga je nu ook al feiten ontkennen? :{

maandag 17 september 2012 @ 14:14:58 #217
3542 Gia
User under construction
pi_116889264
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, logica is niet van toepassing hier :).
Ik doel dan op de spotprent van Hebdo, die een Arabier afbeeldt en eronder schrijft dat het geen profeet is. Oftewel, het is een Arabier, heet Mohammed, maar is geen profeet.

Waarom zou je dan flippen? 't Is em niet.
  maandag 17 september 2012 @ 14:16:49 #218
373754 mossad_agent
pi_116889352
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er staan hier Moskeeën, door ons zelf betaald. Ze zijn van ons. Ga je nu ook al feiten ontkennen? :{

'door ons betaald'.... toon eens aan, hetgeen niet moeilijk is met een feit. Voorts...neem je ze toch lekker met je mee terug naar de bergen??
  maandag 17 september 2012 @ 14:17:26 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116889384
Pest die BSB toch niet zo, je pest een kleuter van 4 toch ook niet? :).
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 14:17:33 #220
3542 Gia
User under construction
pi_116889389
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Zie je zelf ook niet in dat hypocrisie geboren is in Mekka?
Weet je wat het is: er is geen verbod op het afbeelden van Jezus, dus die mag je onbeperkt bespotten. Maar Mohammed mag je niet afbeelden, volgens hun geloof.

Tja, aangezien hun geloof niet mijn geloof is, hoef ik me ook niet aan hun regels te houden, toch?
  maandag 17 september 2012 @ 14:18:52 #221
13462 BansheeBoy
pi_116889449
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

'door ons betaald'.... toon eens aan, hetgeen niet moeilijk is met een feit. Voorts...neem je ze toch lekker met je mee terug naar de bergen??
Dat is best makkelijk aan te tonen. Betreed een willekeurige moskee en vraag het bestuur naar de cijfers. Veruit het grootste gedeelte van alle moskeeën in Nederland, en dat zijn er naar mijn tevredenheid best veel, zijn door de eigen leden betaald. Mooi man. :{

† In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 14:19:47 #222
137949 Disana
pi_116889495
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik doel dan op de spotprent van Hebdo, die een Arabier afbeeldt en eronder schrijft dat het geen profeet is. Oftewel, het is een Arabier, heet Mohammed, maar is geen profeet.

Waarom zou je dan flippen? 't Is em niet.
Echt heel raar van die mensen.
  maandag 17 september 2012 @ 14:20:45 #223
373754 mossad_agent
pi_116889543
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is best makkelijk aan te tonen. Betreed een willekeurige moskee en vraag het bestuur naar de cijfers. Veruit het grootste gedeelte van alle moskeeën in Nederland, en dat zijn er naar mijn tevredenheid best veel, zijn door de eigen leden betaald. Mooi man. :{

Je bedoelt met behulp van vermogende buitenlanders die een vinger in de pap willen???

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)d-bestaat-niet.dhtml
  maandag 17 september 2012 @ 14:22:01 #224
3542 Gia
User under construction
pi_116889605
quote:

[..]

Ons land?

http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=04ulBp7urbU
  maandag 17 september 2012 @ 14:22:08 #225
13462 BansheeBoy
pi_116889612
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Je bedoelt met behulp van vermogende buitenlanders die een vinger in de pap willen???

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)d-bestaat-niet.dhtml
Het merendeel is opgebracht door de moskeebezoekers zelf, dat bedoel ik. :{

pi_116889650
quote:

[..]

We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen. :{
En als wij dat niet doen?
  maandag 17 september 2012 @ 14:24:42 #227
13462 BansheeBoy
pi_116889724
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

En als wij dat niet doen?
Dan zijn de consequenties voor jullie rekening. Ik sta niet in voor het gedrag of behavior van mijn broeders en zusters, noch ben ik verantwoordelijk. Je mag me wel prijzen voor mijn meedenken. :{

maandag 17 september 2012 @ 14:27:20 #228
306109 francoisdublanc
pi_116889857
BansheeBoy: En wat gaan je schaapvriendjes daar aan doen?
pi_116889896
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Daar komt de zionistische aap uit de mouw, ik snap niet waarom je nog in discussie gaat.
Je kan toch gelijk zeggen dat alle Marokkanen het land uit moeten en dat er van aanpassen of integreren geen sprake kan zijn. Gewoon optyfen moet je typen, dan ben je tenminste duidelijk.
  maandag 17 september 2012 @ 14:29:12 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116889940
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan zijn de consequenties voor jullie rekening. Ik sta niet in voor het gedrag of behavior van mijn broeders en zusters, noch ben ik verantwoordelijk. Je mag me wel prijzen voor mijn meedenken. :{

En als vervolgens alle moslims het land uit gezet worden, wiens schuld is dat dan weer? :).
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 14:29:39 #231
3647 B.R.Oekhoest
pi_116889955
quote:

[..]

Het zou toch wat zijn als wij ook zo gaan redeneren. Wij vragen jouw broeders vriendelijk om op te houden met het beroven van oude vrouwtjes en het in elkaar slaan van homo's, want anders sta ik niet in voor andere Westerlingen die zomaar willekeurig wereldwijd de Marokkaanse ambassadeurs gaan vermoorden
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:30:29 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116889994
je word wel aangekeken op het gedrag of behaviour van je broeders en zusters dus een beetje meer doen dan meedenken lijkt me in jouw geval niet unrealistic

random woord: boeruh *O*

*O* x2
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 17 september 2012 @ 14:30:59 #233
3647 B.R.Oekhoest
pi_116890020
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef sp3c het volgende:
je word wel aangekeken op het gedrag of behaviour van je broeders en zusters dus een beetje meer doen dan meedenken lijkt me in jouw geval niet unrealistic

random woord: boeruh *O*

*O* x2
Ah, ook wakker?
  maandag 17 september 2012 @ 14:31:11 #234
306109 francoisdublanc
pi_116890036
Ik wil kunnen quoten! Waarom kan dast niet? ff snel.
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:31:13 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116890039
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ah, ook wakker?
allang
  maandag 17 september 2012 @ 14:31:43 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116890071
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef sonnyspek het volgende:
Ik wil kunnen quoten! Waarom kan dast niet? ff snel.
Adblocker, dus ban :').
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 14:32:39 #237
306109 francoisdublanc
pi_116890113
quote:
Adblocker, dus ban .
Wat? :') Meen je niet.
  maandag 17 september 2012 @ 14:33:12 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116890143
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat? :') Meen je niet.
gebruik van adblockers is verboden op FOK!.
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:33:13 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116890146
wel, adblocker mag niet op fok!

terug ontopic
  maandag 17 september 2012 @ 14:34:11 #240
306109 francoisdublanc
pi_116890199
quote:
gebruik van adblockers is verboden op FOK!.
Kan je dat uitzetten? Geen idee dat dat aanstaat. :')

Sorry voor off-topic.
  maandag 17 september 2012 @ 14:34:28 #241
373754 mossad_agent
pi_116890214
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:28 schreef PKRChamp het volgende:
Gewoon optyfen moet je typen, dan ben je tenminste duidelijk.
Van mij hoeven ze niet op te tyfen.... wellicht daarom? Ze moeten normaal doen en al zeker niet claimen dat het land ook van hen is. Gewoon lekker werken, participeren en dan is er niets aan de hand.
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:35:25 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116890257
het land is ook van hen

ze moeten geen alleenrecht claimen net zoals jij dat niet moet doen
pi_116890261
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Van mij hoeven ze niet op te tyfen.... wellicht daarom? Ze moeten normaal doen en al zeker niet claimen dat het land ook van hen is. Gewoon lekker werken, participeren en dan is er niets aan de hand.
Dus ze mogen niet zeggen dat het land ook van hen is terwijl ze wel moeten meebetalen aan alle voorzieningen en dergelijke. Een beetje vreemde redenering vind je niet?
pi_116890290
Moslimwereld in vuur en vlam om film? Slechts 0,0006 procent demonstreert

De islamitische wereld lijkt in brand te staan wegens de anti-islamfilm Innocence of Muslims. In werkelijkheid demonstreren zo’n tienduizend mensen, oftewel 0,0006 procent van alle moslims wereldwijd.
Wie de voorbije dagen naar het journaal heeft gekeken, heeft ongetwijfeld de indruk dat de islamitische wereld in vuur en vlam staat. Persbureau Novum kopte vanmiddag nog ‘Protesten tegen anti-islamfilm gaan door’ en schreef dat “in verschillende Aziatische landen opnieuw gedemonstreerd” werd tegen de film waarin profeet Mohammed wordt afgeschilderd als kinderverkrachter.

‘RECENTE GEWELD IN EGYPTE HAD NIETS TE MAKEN MET FILM’
Hoewel er veel media-aandacht voor de protesten is, demonstreert in werkelijkheid maar een “miniscule minderheid” van de moslims, schrijft onze correspondent in Egypte Gert van Langendonck vanmiddag in NRC Handelsblad. Hij was de afgelopen dagen in zijn standplaats Kairo getuige van geweld, maar de rellen in de Egyptische hoofdstad hadden niets te maken met de film, zo schrijft hij:

quote:
Ja, er is van dinsdag tot zaterdag stevig gevochten rond de ambassade. Daarbij zijn honderden gewonden en een dode gevallen. Maar die gevechten hadden heel weinig te maken met de anti-islamfilm. Het waren de gebruikelijke jongeren die elke gelegenheid aangrijpen om hun aartsvijand, de oproerpolitie, te lijf te gaan. De meeste salafisten, de radicale moslims die tot de betoging van dinsdag hadden opgeroepen, waren juist niet gewelddadig: een van hen was nochtans Mohamed Al-Zawahiri, de broer van Al-Qaeda-leider Ayman Al-Zawahiri. Een aantal stelde zich vrijdag zelfs op tussen het Tahrirplein en de Amerikaanse ambassade om te verhinderen dat het gewelddadige protest zou plaatsvinden.
Dat leidt tot een merkwaardige vaststelling: in Kairo is de voorbije week geen enkele daad van geweld gepleegd die direct toegeschreven kan worden aan het religieuze protest tegen de film. Zelfs het buitmaken van de Amerikaanse vlag was niet het werk van de salafisten maar van de ultra’s, de Egyptische voetbalhooligans
‘OVERWELDIGENDE MEERDERHEID GING NIET MEE IN SPEL EXTREMISTEN’
Als je naar de hele islamitische wereld kijkt, komt volgens Van Langendonck een beeld naar voren van “een al met al ingetogen reactie”:

quote:
In de meeste landen kwamen niet meer dan enkele honderden mensen op straat; op sommige plaatsen ging het om enkele duizenden. Allemaal samen genomen dus niet veel meer dan 10.000 mensen, of minder dan 0,0006 procent van alle moslims in de wereld (1,6 miljard). Al waren het er honderdduizend, dan ging het nog altijd om slechts 0,006 procent. Met andere woorden: de overweldigende meerderheid van de moslims is niet meegegaan in het spel van de extremisten aan beide kanten: de radicale Egyptische kopten en hun fundamentalistische christelijke bondgenoten in de VS die de film hebben gemaakt en gepromoot, en de radicale islamitische media die gretig op hun provocatie zijn gegaan.
In Egypte speelt de politiek een rol in het ‘probleem’ rond de film. De ultraconservatieve salafisten zitten er in het parlement, en de regerende Moslimbroeders zijn bang om stemmen te verliezen als zij zich al te gematigd opstellen in een religieuze kwestie. Dat verklaart voor een deel de ‘double speak’ van de Moslimbroederschap: één boodschap voor de internationale gemeenschap, een andere voor de eigen achterban. Dat liet een amusante ruzie op Twitter tussen de VS-ambassade in Kairo en ikhwanweb, de Engelstalige Twitter-feed van de Moslimbroederschap, vorige week mooi zien:

Ikhwanweb Ikhwanweb
.@khairatAlshater:We r relieved none of @USEmbassyCairo staff were harmed & hope US-Eg relations will sustain turbulence of Tuesday's events
13 september

USEmbassyCairo US Embassy Cairo
.@ikhwanweb Thanks. By the way, have you checked out your own Arabic feeds? I hope you know we read those too.
13 september
De ambassade doelde op een artikel dat door @ikhwanweb was getweet, en waarin het protest werd voorgesteld als ‘het oprijzen van het Egyptische volk ter verdediging van de profeet’. Voor de Arabische lezer kon er geen twijfel bestaan of de Moslimbroederschap stond pal achter het protest.

‘IMAGO ARABISCHE WERELD TERUGGEBRACHT TOT VERTROUWD CLICHÉ’
Het protest rond de anti-islamfilm heeft de regeringen in de landen van de Arabische Lente met de neus op het probleem van de radicale islam gedrukt, concludeert Van Langendonck. Van het positieve imago dat de regio kreeg na het begin van de Arabische Lente is weinig meer over, concludeert hij. “Een hele kleine minderheid is erin geslaagd het positieve imago dat de Arabische wereld na de Arabische Lente heeft gekregen opnieuw terug te brengen tot het vertrouwde cliché.”
  maandag 17 september 2012 @ 14:36:18 #245
373754 mossad_agent
pi_116890295
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus ze mogen niet zeggen dat het land ook van hen is terwijl ze wel moeten meebetalen aan alle voorzieningen en dergelijke. Een beetje vreemde redenering vind je niet?
Yep. Net als ik in Belgie ga wonen dat ik daar niet kan zeggen dat het ook mijn land is.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 14:36:52 #246
137949 Disana
pi_116890318
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef mossad_agent het volgende:

Ze moeten normaal doen
Gewoon stamppot eten in de winter en bier zuipen in de voortuin in de zomer.
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:37:24 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116890340
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:36 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Yep. Net als ik in Belgie ga wonen dat ik daar niet kan zeggen dat het ook mijn land is.
hoe zit het met je kinderen die in Belgie zijn geboren?
pi_116890348
quote:

[..]

Dan zijn de consequenties voor jullie rekening. Ik sta niet in voor het gedrag of behavior van mijn broeders en zusters, noch ben ik verantwoordelijk.
  maandag 17 september 2012 @ 14:38:04 #249
3647 B.R.Oekhoest
pi_116890370
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Frutsel op 17-09-2012 14:51:45 ]
  maandag 17 september 2012 @ 14:41:38 #250
3542 Gia
User under construction
pi_116890503
quote:

[..]

Zolang dat binnen de grenzen van de wet is, mag dat ook. Maar sommige moslims protesteren door te rellen. En dat mag niet.

In die zin moet je het zien als iemand zegt dat iedereen hier kansen krijgt en dan als dank gaat lopen rellen.
  maandag 17 september 2012 @ 14:42:13 #251
306109 francoisdublanc
pi_116890530
quote:

[..]

Wat gaan je Broerders daar aan doen?

Yes kan weer quoten. :)
  maandag 17 september 2012 @ 14:42:41 #252
373754 mossad_agent
pi_116890557
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Gewoon stamppot eten in de winter en bier zuipen in de voortuin in de zomer.
Ik weet niet hoe jullie dat doen... bij ons zitten ze niet in de voortuin bier te zuipen. Ik woon ook niet in een achterbuurt...wie weet scheelt dat.

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe zit het met je kinderen die in Belgie zijn geboren?
Die hebben dan een Belgische nationaliteit... hebben nog steeds niets bijgedragen aan de bouw van het land en er is dus niets van hun bij.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 14:43:09 #253
137949 Disana
pi_116890578
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Zolang dat binnen de grenzen van de wet is, mag dat ook. Maar sommige moslims protesteren door te rellen. En dat mag niet.

In die zin moet je het zien als iemand zegt dat iedereen hier kansen krijgt en dan als dank gaat lopen rellen.
Wat een stemmingmakerij. Waar zie jij die rellen hier?
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:43:11 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116890581
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef Gia het volgende:

[..]

rellen is niet iets exclusief Islamitisch
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:44:20 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116890628
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:42 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Die hebben dan een Belgische nationaliteit... hebben nog steeds niets bijgedragen aan de bouw van het land en er is dus niets van hun bij.
maar het is wel hun land?
  maandag 17 september 2012 @ 14:45:16 #256
373754 mossad_agent
pi_116890652
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar het is wel hun land?
Als ze uitsluitend de Belgische nationaliteit zouden hebben wel. Anders niet natuurlijk. Je kan namelijk niet twee landen hebben he.
  maandag 17 september 2012 @ 14:45:58 #257
306109 francoisdublanc
pi_116890675
Ik las dat ze in Australie die moslims hen visum afpakken.
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:47:05 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116890719
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:45 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Als ze uitsluitend de Belgische nationaliteit zouden hebben wel. Anders niet natuurlijk. Je kan namelijk niet twee landen hebben he.
kan wel
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:52:14 #259
8781 crew  Frutsel
pi_116890902
quote:
Geweld bij betoging ambassade VS in Jakarta

(Novum/AP) - JAKARTA - Honderden Indonesiërs die woedend zijn over een anti-islamitische film waarin de profeet Mohammed belachelijk wordt gemaakt hebben maandag stenen en molotovcocktails naar de Amerikaanse ambassade in Jakarta gegooid. Elf politieagenten raakten gewond toen ze getroffen werden door stenen en werden aangevallen met bamboestokken. Dat heeft de politie gezegd. Vier betogers werden gearresteerd en ten minste een betoger moest voor behandeling naar het ziekenhuis.

De betogers verbrandden beeltenissen van de Amerikaanse president Barack Obama. "We gaan Amerika vernietigen, zoals we deze vlag vernietigen", aldus een demonstrant die bezig was de Stars and Stripes in brand te steken. "We gaan de Amerikaanse ambassadeur het land uit jagen."

Ook werd geprobeerd een brandweerauto die bij de ambassade geparkeerd stond in brand te steken. De betogers trokken een brandslang los en staken die in brand. Dikke zwarte rookwolken waren het gevolg. De molotovcocktails troffen het hek rond het ambassadeterrein. De politie zette waterkannonen en traangas in om de woedende menigte uiteen te drijven.

De meeste betogers zijn lid van het Islamitische Verdedigingsfront. Zij houden de Amerikaanse regering verantwoordelijk voor de film en eisen dat de Verenigde Staten de maker ervan vervolgen. "We blijven protesteren totdat de Amerikaanse regering de juiste juridische maatregelen treft", aldus een woordvoerder.

Niet alleen in Jakarta werd betoogd, ook in de steden Medan en Bandung gingen mensen de straat op. Deze demonstraties verliepen wel rustig.
  maandag 17 september 2012 @ 14:53:32 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116890944
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

bedankt Hezbollah! de wereld is weer een stukje mooier door jullie!
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:56:38 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116891043
wat heeft Hezbollah er nu weer mee te maken?
  maandag 17 september 2012 @ 14:58:09 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116891097
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:56 schreef sp3c het volgende:
Oh, niets hoor, die oproep aan de moslimwereld om te gaan protesteren heb ik verzonnen :Y.
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 14:58:57 #263
137949 Disana
pi_116891133
De visie van een Nederlandse moslima:

quote:
[..]

Het zou deze islamitische mannen sieren als ze in de toekomst ook de straten op gaan en hun stem verheffen als vrouwen en meisjes geweld wordt aangedaan. Zij moeten in opstand komen als vrouwen door eerwraak van hun leven, of door besnijdenis van hun seksuele beleving worden beroofd. En laten ze eens demonstreren als vrouwen worden gemarteld of gedood om de ontering van mannen recht te zetten. Ik wil ze juist horen als onschuldige vrouwen en meisjes met zuur overgoten of gestenigd worden. Dezelfde mannen houden zich afzijdig en stil terwijl dagelijks honderdduizenden vrouwen op wrede wijze onteerd of vernederd worden. Het zijn vaak dezelfde verongelijkte demonstranten die zich schuldig maken aan het systeem van stelselmatige onderdrukking.

[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)geloof-bepalen.dhtml
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 14:59:40 #264
8781 crew  Frutsel
pi_116891159
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:56 schreef sp3c het volgende:
Das het randomwoord
  maandag 17 september 2012 @ 14:59:52 #265
306109 francoisdublanc
pi_116891166
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:58 schreef Disana het volgende:
De visie van een Nederlandse moslima:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)geloof-bepalen.dhtml
Anoniem zeker. :')
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 15:00:04 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116891177
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, niets hoor, die oproep aan de moslimwereld om te gaan protesteren heb ik verzonnen :Y.
ik heb geen idee wat je wel of niet zit te verzinnen?

ik had de organisatie nog niet eerder gehoord in deze reeks maar ik ben er natuurlijk wat uurtjes tussenuit geweest om te werken enzo :')
  maandag 17 september 2012 @ 15:00:32 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116891197
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb geen idee wat je wel of niet zit te verzinnen?

ik had de organisatie nog niet eerder gehoord in deze reeks maar ik ben er natuurlijk wat uurtjes tussenuit geweest om te werken enzo :')
Was gewoon op het nieuws, op nu.nl etc :).

http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 15:00:50 #268
137949 Disana
pi_116891203
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:59 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Anoniem zeker. :')
Klik eens op de link.
  maandag 17 september 2012 @ 15:01:24 #269
3647 B.R.Oekhoest
pi_116891216
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

De meeste betogers zijn lid van het Islamitische Verdedigingsfront. Zij houden de Amerikaanse regering verantwoordelijk voor de film en eisen dat de Verenigde Staten de maker ervan vervolgen. "We blijven protesteren totdat de Amerikaanse regering de juiste juridische maatregelen treft", aldus een woordvoerder.

Wanneer zal het kwartje van de principes van een normale samenleving bij die lui eens gaan vallen? Ik vermoed over een paar eeuwen. Dat krijg je als je alleen maar gewend bent aan een dictatoriaal en repressief systeem om je heen. Zelfs bij types als BSB die toch in een vrije samenleving is opgevoed wil het principe er maar niet in, laat staan bij dit soort gehersenspoelde analfabeten.
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 15:01:24 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116891217
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was gewoon op het nieuws, op nu.nl etc :).
zeg dat dan gewoon in plaats van iedere keer de geslagen hond uit te hangen :')

ik google het wel
  maandag 17 september 2012 @ 15:01:59 #271
306109 francoisdublanc
pi_116891230
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Klik eens op de link.
Hij opend hem niet.
  maandag 17 september 2012 @ 15:02:06 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116891235
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

zeg dat dan gewoon in plaats van iedere keer de geslagen hond uit te hangen :')

ik google het wel
Check het dan een keer zelf voor je mijn post in twijfel trekt B-).
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 15:02:48 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116891260
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ik vraag je gewoon om opheldering bra

jij geeft het niet

ik google het

cool story
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 15:03:18 #274
137949 Disana
pi_116891279
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:01 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Hij opend hem niet.
Dan doe je iets niet goed met je browser. Enfin, boven het artikel staat:

OPINIE - Samira Bouchibti − 16/09/12, 22:17

Niks anoniem. Waarom zou ze - we leven hier in Nederland.
  maandag 17 september 2012 @ 15:04:06 #275
3647 B.R.Oekhoest
pi_116891308
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ah leuk, een modjesfittie.
pi_116891331
quote:
Volgens Khamenei moeten de westerse leiders bewijzen dat ze geen 'medeplichtige' zijn aan een 'enorme misdaad'. De Amerikaanse regering zegt de vrijheid van meningsuiting niet te kunnen inperken en internetbedrijf Google, eigenaar van videowebsite YouTube, weigert de video te blokkeren. Dit betekent dat individuele landen een blokkade op de video zouden moeten instellen.
Een 'enorme misdaad'. Echt, die gasten zijn volledig gestoord. :')
  maandag 17 september 2012 @ 15:05:30 #277
3647 B.R.Oekhoest
pi_116891361
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

religie, zucht
  maandag 17 september 2012 @ 15:05:46 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116891372
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Niets over het vermoorden van een ambassadeur natuurlijk, dat is volkomen normaal :').
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 15:11:50 #279
341203 3-voud
pi_116891612
Dit gaat nog wel eens escaleren. Die moslims grijpen elke scheet aan.
Nou, schiet ze maar af dan die scheten. Ff flinke pas op de plaats en we kunnen verder.
pi_116891662
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niets over het vermoorden van een ambassadeur natuurlijk, dat is volkomen normaal :').

Is Halal! :)

Enorme misdaad! :(

Het is gewoon zo volledig wereldvreemd en absurd, dat het lachwekkend zou zijn als het niet bloedserieus is.
pi_116891677
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

religie, zucht
En voetbal. Of geld. Zucht.
pi_116891771
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is Halal! :)

[ afbeelding ]
Enorme misdaad! :(

Het is gewoon zo volledig wereldvreemd en absurd, dat het lachwekkend zou zijn als het niet bloedserieus is.
  maandag 17 september 2012 @ 15:17:22 #283
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_116891854
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En voetbal. Of geld. Zucht.
Nee, dat kan ze niet schelen.
Want elk ding rond moslims-hoe klein ook-moeten ze weer aanpakken om hun haat en intolerantie tentoon te spreiden.
Zielig is het.
Leef en Laten Leven
  maandag 17 september 2012 @ 15:17:26 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116891858
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi hoor, dat meen ik. Maar dit zijn 2 invloedsloze meisjes, de hezbollah is leidinggevend.
Get woke, go broke!
pi_116891860
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi.

Jammer dat dat er een stuk minder zijn als het rellende bebaarde en moordende tuig.
pi_116891906
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mooi hoor, dat meen ik. Maar dit zijn 2 invloedsloze meisjes, de hezbollah is leidinggevend.
Voorbij de grenzen van Libanon niet. Dit is Libie, Hezbollah is Shietisch, Libie Soenitisch.
pi_116891914
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee, dat kan ze niet schelen.
Want elk ding rond moslims-hoe klein ook-moeten ze weer aanpakken om hun haat tentoon te spreiden.
Zielig is het.
Idd. Dat is zielig.

Dat nu voor de zoveelste keer om pruts-cartoons of filmpjes mensen worden vermoord en zo, dat is helemaal niet erg.
pi_116891935
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mooi.

Jammer dat dat er een stuk minder zijn als het rellende bebaarde en moordende tuig.
Volgens mij is het integendeel waar? Moordende tuig is luider en krijgt meer aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2012 15:19:28 ]
pi_116891955
quote:

[..]

[ afbeelding ]
O+
  maandag 17 september 2012 @ 15:20:05 #290
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_116891974
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd. Dat is zielig.

Dat nu voor de zoveelste keer om pruts-cartoons of filmpjes mensen worden vermoord en zo, dat is helemaal niet erg.
Moet je kijken wat er nog meer ter wereld gebeurt. Maar dat interesseert jou geen bal. Enkel wat met moslims te maken heeft. Zielepiet.
Leef en Laten Leven
pi_116891985
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:45 schreef sonnyspek het volgende:
Ik las dat ze in Australie die moslims hen visum afpakken.
Ja daar doen ze niet zo moeilijk. daar is het gewoon "jij wil hier komen wonen, dan gedraag je je volgens onze normen en waarden, en niet anders, anders pleuren we je er weer uit". Kunnen ze hier in Europa een voorbeeld aan nemen.
pi_116891986
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Moet je kijken wat er nog meer ter wereld gebeurt.
Oh is DAT je weerwoord? _O-
  maandag 17 september 2012 @ 15:21:45 #293
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_116892022
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh is DAT je weerwoord? _O-
Ach, je hoeft maar naar je foto te kijken en je weet al genoeg :')
Leef en Laten Leven
pi_116892099
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor die paar duizend idioten? Ik krijg soms het idee dat dat eerder je wens dan iets wat je liever niet ziet. Stiekem ook een moslim zeker?
pi_116892145
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:21 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ach, je hoeft maar naar je foto te kijken en je weet al genoeg :')
Tja. Ehm, ja ok. Heel inhoudelijk antwoord. Hier weet ik even echt niets op terug te zeggen, je hebt me volledig weggeblazen door je sterke argumentatie.
  maandag 17 september 2012 @ 15:25:09 #296
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_116892166
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Ehm, ja ok. Heel inhoudelijk antwoord. Hier weet ik even echt niets op terug te zeggen, je hebt me volledig weggeblazen door je sterke argumentatie.
Mooi. Hou je eindelijk eens je racistische kop.
Leef en Laten Leven
pi_116892200
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Mooi. Hou je eindelijk eens je racistische kop.
Hier, nog zo'n racist: http://www.volkskrant.nl/(...)geloof-bepalen.dhtml

quote:
Het zou deze islamitische mannen sieren als ze in de toekomst ook de straten op gaan en hun stem verheffen als vrouwen en meisjes geweld wordt aangedaan. Zij moeten in opstand komen als vrouwen door eerwraak van hun leven, of door besnijdenis van hun seksuele beleving worden beroofd. En laten ze eens demonstreren als vrouwen worden gemarteld of gedood om de ontering van mannen recht te zetten. Ik wil ze juist horen als onschuldige vrouwen en meisjes met zuur overgoten of gestenigd worden. Dezelfde mannen houden zich afzijdig en stil terwijl dagelijks honderdduizenden vrouwen op wrede wijze onteerd of vernederd worden. Het zijn vaak dezelfde verongelijkte demonstranten die zich schuldig maken aan het systeem van stelselmatige onderdrukking.
  maandag 17 september 2012 @ 15:27:01 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116892247
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor die paar duizend idioten? Ik krijg soms het idee dat dat eerder je wens dan iets wat je liever niet ziet. Stiekem ook een moslim zeker?
de oproep van van gisteren hoor, dus om vandaag weer te protesteren.
Get woke, go broke!
pi_116892310
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

de oproep van van gisteren hoor, dus om vandaag weer te protesteren.
Niet alleen vandaag, maar de hele aankomende week. Je zou bijna gaan denken dat die mensen echt niks beters te doen hebben. :')
pi_116892357
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet alleen vandaag, maar de hele aankomende week. Je zou bijna gaan denken dat die mensen echt niks beters te doen hebben. :')
Die baarden zijn over het algemeen niet de meest hardwerkende mensen nee.
  maandag 17 september 2012 @ 15:30:21 #301
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_116892397
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Datzelfde geldt precies voor de intolerante mensen hier. Dat blaat maar door. Hebben idd niks anders te doen.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')