abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2012 @ 09:29:01 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116880640
Leuk en aardig die principes van jullie. Maar zoek een andere groep om deze principes op los te laten. Liever nog hebben we dat jullie met respect en eerbied de dialoog aan gaan. Uiter-aard. Maar voor het geval het nog niet duidelijk was, wij moeten hier niets van hebben. :{

Random woord: biljartlaken

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_116880656
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk en aardig die principes van jullie. Maar zoek een andere groep om deze principes op los te laten. Liever nog hebben we dat jullie met respect en eerbied de dialoog aan gaan. Uiter-aard. Maar voor het geval het nog niet duidelijk was, wij moeten hier niets van hebben. :{

ik wil helemaal geen dialoog aangaan met mensen die anderen doodverwensen
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_116880717
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:

Wij moeten niets van jullie gezeik, gemoord en gedreig hebben in naam van een verzonnen godje.

Random woord: emigreren.

:Y ^O^ 2
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116880719
Die lui zoeken gewoon volgens mij altijd een reden om te rellen. Het kan toch serieus niet zo zijn dat je zó opgefokt reageert dat je andere mensen om gaat brengen omdat je beledigd wordt. Dan zit er echt een flink steekje los bij je.

De moslims laten met dit soort dingen echt precies hun ware aard zien.
Er wordt een filmpje gemaakt over hoe agressief moslims zijn en hoe reageren moslims ? Ze worden agressief, roepen dat het niet zo is, vermoorden mensen en steken een ambassade in de fik.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 september 2012 @ 09:33:57 #30
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116880738
quote:
16s.gif Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wij moeten niets van jullie gezeik, gemoord en gedreig hebben in naam van een verzonnen godje.

:D
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_116880761
quote:
16s.gif Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

FOEI!

Dat woord was helemaal niet random :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 09:35:23 #32
13462 BansheeBoy
pi_116880777
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd weigeren jullie te kiezen voor de route des vredes. Is dat dan beschaving? :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 17 september 2012 @ 09:37:18 #33
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116880822
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd weigeren jullie te kiezen voor de route des vredes. Is dat dan beschaving? :?

Wie bedoel je eigenlijk met jullie??
  maandag 17 september 2012 @ 09:38:06 #34
13462 BansheeBoy
pi_116880841
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Wie bedoel je eigenlijk met jullie??
Iedereen die zich aangesproken voelt. Maar in specifiekere zin de entiteiten die opkomen voor de groepen dit onnodig beledigen en kwetsen. :{

Ja.

pi_116880850
quote:

Ambassades in de fik steken en mensen vermoorden is een teken van beschaving?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 september 2012 @ 09:39:02 #36
13462 BansheeBoy
pi_116880869
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ambassades in de fik steken en mensen vermoorden is een teken van beschaving?
Vind je? :?

pi_116880886
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind je? :?

Vind jij dat?
pi_116880904
quote:

ja, dat is wel de bedoeling. Het is niet de bedoeling dat een hier niet geldende opvatting de dienst uit gaat maken.
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 09:40:53 #39
13462 BansheeBoy
pi_116880925
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Vind jij dat?
Ik heb er helemaal niets over gezegd. Waarom je deze suggestieve vraag mijn gelaat induwt is me een wels raadsel. :N

maandag 17 september 2012 @ 09:41:49 #40
13462 BansheeBoy
pi_116880944
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, dat is wel de bedoeling. Het is niet de bedoeling dat een hier niet geldende opvatting de dienst uit gaat maken.
Wij beledigen jullie niet en jullie beledigen ons niet, vind ik een eerlijke deal. :{

maandag 17 september 2012 @ 09:42:20 #41
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116880965
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen die zich aangesproken voelt. Maar in specifiekere zin de entiteiten die opkomen voor de groepen dit onnodig beledigen en kwetsen. :{

Ja.

Nou weet ik nog niks .. :')
pi_116880982
quote:
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd

Moslimdefinitie van vriendelijk, dames en heren.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116881006
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij beledigen jullie niet en jullie beledigen ons niet, vind ik een eerlijke deal. :{

Jullie beledigen ons allang door te denken dat moslims verheven zijn boven onze wetten. Dat is net zo beledigend voor een westers land als dat we in een moslimland ook de daar geldende wetten aan onze laars lappen.
edit: en zie foto's hierboven. Is dat het pad van de vrede en het teken van beschaving waar je het over hebt?
pi_116881222
pi_116881256
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoho, "wij" mogen niet alle moslims over 1 kam scheren, maar "jullie" beledigen ons niet?

Make up your mind :').
Get woke, go broke!
pi_116881321
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Moslimdefinitie van vriendelijk, dames en heren.
Wat een lieverds.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116881338
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef waht het volgende:

[..]

Wat een lieverds.
Tja. Het kan toch gewoon nooit goed gaan op de lange termijn? Er is zoooo veel irritatie onderling. Dat moet echt eens enorm uit de hand gaan lopen.
pi_116881363
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoho, "wij" mogen niet alle moslims over 1 kam scheren, maar "jullie" beledigen ons niet?

Make up your mind :').
Er wordt inderdaad iets te vaak met "wij" en "jullie" geschermd :') Ik kan maar niet geloven dat dit ongenuanceerde heen en weer geschreeuw al 8 topics aan de gang is onder het mom van het hebben van een "discussie". :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116881372
Mooi hoe BSB iedereen weer eens naar de tering trollt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_116881384
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Het kan toch gewoon nooit goed gaan op de lange termijn? Er is zoooo veel irritatie onderling. Dat moet echt eens enorm uit de hand gaan lopen.
Wat willen ze doen dan? Moslims hebben al veel te druk met elkaar, die gaan zich de komende tijd niet gezamenlijk tegen het westen keren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')