ik wil helemaal geen dialoog aangaan met mensen die anderen doodverwensenquote:Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk en aardig die principes van jullie. Maar zoek een andere groep om deze principes op los te laten. Liever nog hebben we dat jullie met respect en eerbied de dialoog aan gaan. Uiter-aard. Maar voor het geval het nog niet duidelijk was, wij moeten hier niets van hebben.
Random woord: biljartlaken²
Wij moeten niets van jullie gezeik, gemoord en gedreig hebben in naam van een verzonnen godje.quote:Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk en aardig die principes van jullie. Maar zoek een andere groep om deze principes op los te laten. Liever nog hebben we dat jullie met respect en eerbied de dialoog aan gaan. Uiter-aard. Maar voor het geval het nog niet duidelijk was, wij moeten hier niets van hebben.
Random woord: biljartlaken²
quote:Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij moeten niets van jullie gezeik, gemoord en gedreig hebben in naam van een verzonnen godje.
Random woord: emigreren.![]()
2
FOEI!quote:Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij moeten niets van jullie gezeik, gemoord en gedreig hebben in naam van een verzonnen godje.
Random woord: emigreren.![]()
2
Wie bedoel je eigenlijk met jullie??quote:Op maandag 17 september 2012 09:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd weigeren jullie te kiezen voor de route des vredes. Is dat dan beschaving?²
Iedereen die zich aangesproken voelt. Maar in specifiekere zin de entiteiten die opkomen voor de groepen dit onnodig beledigen en kwetsen.quote:Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wie bedoel je eigenlijk met jullie??
Ambassades in de fik steken en mensen vermoorden is een teken van beschaving?quote:Op maandag 17 september 2012 09:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd weigeren jullie te kiezen voor de route des vredes. Is dat dan beschaving?²
Vind je?quote:Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ambassades in de fik steken en mensen vermoorden is een teken van beschaving?
Vind jij dat?quote:
ja, dat is wel de bedoeling. Het is niet de bedoeling dat een hier niet geldende opvatting de dienst uit gaat maken.quote:Op maandag 17 september 2012 09:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er helemaal niets over gezegd. Waarom je deze suggestieve vraag mijn gelaat induwt is me een wels raadsel.quote:
Wij beledigen jullie niet en jullie beledigen ons niet, vind ik een eerlijke deal.quote:Op maandag 17 september 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is wel de bedoeling. Het is niet de bedoeling dat een hier niet geldende opvatting de dienst uit gaat maken.
Nou weet ik nog niks ..quote:Op maandag 17 september 2012 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen die zich aangesproken voelt. Maar in specifiekere zin de entiteiten die opkomen voor de groepen dit onnodig beledigen en kwetsen.
Ja.²
quote:Op maandag 17 september 2012 09:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs als het jullie vriendelijk wordt gevraagd
Jullie beledigen ons allang door te denken dat moslims verheven zijn boven onze wetten. Dat is net zo beledigend voor een westers land als dat we in een moslimland ook de daar geldende wetten aan onze laars lappen.quote:Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij beledigen jullie niet en jullie beledigen ons niet, vind ik een eerlijke deal.²
Hahahahahahaquote:
Hoho, "wij" mogen niet alle moslims over 1 kam scheren, maar "jullie" beledigen ons niet?quote:Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij beledigen jullie niet en jullie beledigen ons niet, vind ik een eerlijke deal.²
Wat een lieverds.quote:Op maandag 17 september 2012 09:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moslimdefinitie van vriendelijk, dames en heren.
Tja. Het kan toch gewoon nooit goed gaan op de lange termijn? Er is zoooo veel irritatie onderling. Dat moet echt eens enorm uit de hand gaan lopen.quote:
Er wordt inderdaad iets te vaak met "wij" en "jullie" geschermdquote:Op maandag 17 september 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, "wij" mogen niet alle moslims over 1 kam scheren, maar "jullie" beledigen ons niet?
Make up your mind.
Wat willen ze doen dan? Moslims hebben al veel te druk met elkaar, die gaan zich de komende tijd niet gezamenlijk tegen het westen keren.quote:Op maandag 17 september 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja. Het kan toch gewoon nooit goed gaan op de lange termijn? Er is zoooo veel irritatie onderling. Dat moet echt eens enorm uit de hand gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |