abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116881411
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi hoe BSB iedereen weer eens naar de tering trollt.
Goed issie he? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116881438
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 08:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Je mag er nu wel vanuit gaan dat het niet gezond voor je is als je bewust beledigend en kwetsend te werk gaat mbt de Moslims. Mensen die dit nu alsnog blijven doen zijn niet goed bij hun verstand. :{

We willen toch in vrede naast elkaar leven? Ga dan eens met woorden als respect en tederheid aan de gang. :{

Ja.

:{²
Dus moslims mogen wel ongestraft anderen beledigen, maar zelf niet beledigd worden? Heerlijke moraal houden jullie er op na.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116881506
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus moslims mogen wel ongestraft anderen beledigen, maar zelf niet beledigd worden? Heerlijke moraal houden jullie er op na.
Wie is "jullie"? 100% van de moslims op aarde? Of dat groepje irrationele debielen dat z'n zelfbeheersing te snel verliest?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116881512
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi hoe BSB iedereen weer eens naar de tering trollt.
Helaas, vraag je mattie Drugshond: hij is echt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116881543
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2012 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Helaas, vraag je mattie Drugshond: hij is echt.
Des te meer reden om zijn onzin weg te lachen en niet met z'n allen spastisch reageren op zijn debiele uitlatingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_116881560
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Des te meer reden om zijn onzin weg te lachen en niet met z'n allen spastisch reageren op zijn debiele uitlatingen.
Tja. Zijn die gasten die de boel in de hens steken, oproepen tot moord (in NL) ook trollen? En die moeten we weg lachen?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116881583
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wie is "jullie"? 100% van de moslims op aarde? Of dat groepje irrationele debielen dat z'n zelfbeheersing te snel verliest?
Mensen als BSB die van nature onredelijk zijn, er zijn genoeg redelijke moslims die gelukkig hun schouders ophalen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116881602
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Zijn die gasten die de boel in de hens steken, oproepen tot moord (in NL) ook trollen? En die moeten we weg lachen?
Ik raak niet in paniek van honderd schreeuwende baarden, nee.
pi_116881610
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zodra ze dat ook daadwerkelijk gaan doen worden ze gearresteerd. Tot het zover is mogen ze demonstreren tot ze een ons wegen. En het zal niks uitmaken of ze demonstreren of niet. Filmpje is al gemaakt, daar verander je niks meer aan.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116881617
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik raak niet in paniek van honderd schreeuwende baarden, nee.
Er is een verschil tussen paniek en weglachen.
pi_116881634
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zodra ze dat ook daadwerkelijk gaan doen worden ze gearresteerd.
Gisteren mochten ze gewoon met hun fascistenvlaggen en doodsbedreigingen hun gang gaan.
Net zoals de vorige keer, waar alleen een burger die er (terecht) wat van zei hardhandig gearresteerd werd.
pi_116881644
Nogmaals, moslims hebben het druk genoeg met elkaar. Of met hun dictatoriale leiders.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116881673
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen paniek en weglachen.
Wellicht. Maar laten we wel wezen: de schrik zit er goed in bij sommigen. Ik heb al reacties voorbij zien komen van users die voorstelden om de boze menigte (in NL) neer te maaien. Vanwaar die angst voor een handjevol boze imbecielen?
pi_116881676
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mensen als BSB die van nature onredelijk zijn, er zijn genoeg redelijke moslims die gelukkig hun schouders ophalen.
En dat zouden wij ook moeten doen (tot op het moment dat ze daadwerkelijk de wet overschrijden natuurlijk). Je kunt dat groepje fanatici toch niet op andere gedachten brengen. "A fanatic is someone who doubles his efforts the moment he loses his goals".
pi_116881694
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gisteren mochten ze gewoon met hun fascistenvlaggen en doodsbedreigingen hun gang gaan.
Net zoals de vorige keer, waar alleen een burger die er (terecht) wat van zei hardhandig gearresteerd werd.
Ik heb ze geen overheidsgebouwen in brand zien steken of openbare executies zien plegen op de Dam.
pi_116881774
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb ze geen overheidsgebouwen in brand zien steken of openbare executies zien plegen op de Dam.
Klopt, maar ze zeggen wel:

Hou hier mee op, want wij zijn allemaal mohammed bouyeri en zullen dus moorden als we het er niet mee eens zijn.

En dat lijkt me niet de bedoeling? Of kan ik hier gewoon iets zeggen als:

Ik ben het niet eens met de moslims, en als ze niet nokken ga ik ze allemaal afmaken?
Get woke, go broke!
pi_116881794
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht. Maar laten we wel wezen: de schrik zit er goed in bij sommigen. Ik heb al reacties voorbij zien komen van users die voorstelden om de boze menigte (in NL) neer te maaien. Vanwaar die angst voor een handjevol boze imbecielen?
Jij ziet al deze gebeurtenissen echt als volledig losstaand van elkaar?
pi_116881800
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hou hier mee op, want wij zijn allemaal mohammed bouyeri en zullen dus moorden als we het er niet mee eens zijn.

Ik ben het niet eens met de moslims, en als ze niet nokken ga ik ze allemaal afmaken?
Je zou niet de eerste zijn dat die dat verklaart in dit topic.
pi_116881831
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij ziet al deze gebeurtenissen echt als volledig losstaand van elkaar?
Wat ik zie is een clubje moslims dat chronisch boos is. Daarnaast zie ik dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland niets van die mafketels moet hebben. Ik zie dus geen enkele reden om bezorgd te zijn.
pi_116881835
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet. Ik heb ze wel een ieder die kritiek op de islam heeft met de dood zien bedreigen.
Ik heb ze NLe politici met de dood zien bedreigen (Wilders en Dibi), ik heb ze alle niet-moslims voor apen, varkens en wat al dies meer zien uitmaken, ik heb ze geweld zien plegen, ik heb ze opgepakt zien worden met AK-47's. Doe nou niet alsof het allemaal zo onschuldig is.
pi_116881861
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ik zie is een clubje moslims dat chronisch boos is. Daarnaast zie ik dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland niets van die mafketels moet hebben. Ik zie dus geen enkele reden om bezorgd te zijn.
Ik zie dat zaken die vroeger niet gebeurden, nu opeens wel gebeuren. Ik zie religieuze mongolen die bereid zijn om zwaar geweld te gebruiken nu ook in het Westen kun kop opsteken.
  maandag 17 september 2012 @ 10:23:10 #72
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116881911
Ik ben het eigenlijk wel eens met BSB

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_116881925
Ik zie voornamelijk een groep extremisten die de tegenstellingen in Nederland met elk incident een stukje groter maken.

Je kan wel politiek correct zijn hier met zijn allen, in de praktijk zullen er weer meer moslims afgewezen worden om te solliciteren, dus meer onvrede en discriminatie-geroep. etc etc.

Die groep moslims is idd niet representatief voor alle, maar het is wel de enige groep die zich uitspreekt, in het nieuws komt.

En ik weet dat het niet zo is, maar het lijkt een beetje op, wie zwijgt, stemt toe.
Get woke, go broke!
pi_116881935
Borgerhout davert op z'n grondvesten.

Eigenlijk weet ik niet goed wat ik erover moet zeggen.

Allez, Sharia4Belgium zit achter de rellen in Borgerhout :X
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_116881936
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zie dat zaken die vroeger niet gebeurden, nu opeens wel gebeuren. Ik zie religieuze mongolen die bereid zijn om zwaar geweld te gebruiken nu ook in het Westen kun kop opsteken.
Hoe vaak steekt religieus geweld nou de kop op in Nederland. Natuurlijk is het zaak dat radicalen in de gaten worden gehouden, maar doe in godsnaam niet zo angstig man.
pi_116881939
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vrees dat je daarvoor dan de wet aan dient te passen. Maar daarnaast denk ik dat het gros van die schreeuwerds papieren tijgers zijn. Geef ze een zwaard en vertel ze dat ze van persoon X de kop af moeten hakken en ze piesen in hun broek van angst. In Afghanistan is de Taliban zo wreed omdat ze tientallen jaren van oorlog hebben meegemaakt. Daar wordt je vanzelf gewetensloos van. Hier hebben hebben we het over kinderen van een welvaartsstaat wiens enige uitje een trip naar de moskee is. Bouyeri is nog steeds een hele grote uitzondering. Het lef, het doorzettingsvermogen en de nietsontziendheid wat je nodig hebt om te doen wat hij deed hebben de meesten simpelweg niet.

Het zijn in mijn ogen niets meer dan een stelletje irrationele schreeuwerds.
  maandag 17 september 2012 @ 10:26:10 #77
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_116881981
Moet je eens kijken hoe Nederlanders denken over allochtonen :

Overigens zijn de moslims een stuk verstandige dan de heer Hofstad die meent met een knokploeg demonstraties te verstoren al was ie van de Antifa zelf :

quote:
Moslimjongeren in Ede zijn door de Adviesgroep Marokkaanse Nederlanders Ede dringend opgeroepen om niet naar de NVU-demonstratie te gaan.

Zaterdag demonstreert de Nederlandse Volks Unie in de omgeving van station Ede-Wageningen en het Beatrixpark in Ede. Tijdens het vrijdagmiddaggebed is zowel in de Marokkaanse als de Turkse moskee een oproep gedaan om niet te gaan kijken, meldt Omroep Gelderland.

PvdA-raadslid Charifa El Kaddouri schreef ook een brief aan moslims in Ede. “Een rel is snel geboren, dus je kunt beter wegblijven.” Volgens het raadslid waren er geen signalen dat jongeren van plan waren om de demonstratie te verstoren.
http://www.maghreb.nl/201(...)ij-nvu-demonstratie/
  maandag 17 september 2012 @ 10:27:03 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_116881996
Fanatici zuigen, waar ze ook toe behoren, Moslims, Christenen, Links-extremisten, Rechts-extremisten, etc.

In dit geval, laat ze lekker demonstreren, fuck em, de idioten. Belangrijk is dat de grens duidelijk is, dit mag/kan en daar ga je over de grens en dan moet er ingegrepen worden op tijd, adequaat en zonder excuses. Dat laatste is echter wel eens een probleem in dit land.
pi_116882004
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe vaak steekt religieus geweld nou de kop op in Nederland. Natuurlijk is het zaak dat radicalen in de gaten worden gehouden, maar doe in godsnaam niet zo angstig man.
Wat heeft dat nou met angstig te maken? :? Waar slaat die pavlov-reactie toch altijd op? :?
Als je iets afkeurt, dan is dat angst?????

Het is gewoon een ontwikkeling die de denken geeft.
  maandag 17 september 2012 @ 10:28:32 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116882019
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat ben ik dus niet met je eens. Ook Moslims moeten zich aan deze gentlementsagreement houden. Anders heeft het geen zin natuurlijk. :{

Random woord: klauteren

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_116882022
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:26 schreef gnaeus het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Overigens zijn de moslims een stuk verstandige dan de heer Hofstad die meent met een knokploeg demonstraties te verstoren al was ie van de Antifa zelf :

[..]

En die josties zijn ook niet serieus te nemen. Met 5 man 1 neger of moslim in elkaar meppen durven ze misschien nog wel, maar massaal razzia's gaan organiseren, daarmee bewust het risico opzoekende om zelf geconfronteerd te worden met arrestaties of fysiek geweld durven ze niet aan.
pi_116882038
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:26 schreef gnaeus het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
He, zullen we aantallen eens vergelijken? Wereldwijd? :7

quote:

[..]

Ok Martin, ik heb het woord 'knokploeg' niet in de hand genomen, dat verzin je er zelf bij.

Niet zo raar trouwens van iemand die vindt dat boos denken al even erg is als mensen vermoorden :')
pi_116882045
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:27 schreef Jian het volgende:

In dit geval, laat ze lekker demonstreren, fuck em, de idioten.
Jammer genoeg genieten ze zelf niet de mentale capaciteit om hetzelfde te denken bij het aanschouwen van een willekeurig filmpje van een willekeurig persoon aan de andere kant van de wereld.
Conscience do cost.
pi_116882072
quote:
13s.gif Op maandag 17 september 2012 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou met angstig te maken? :? Waar slaat die pavlov-reactie toch altijd op? :?
Als je iets afkeurt, dan is dat angst?????

Het is gewoon een ontwikkeling die de denken geeft.
Het gaat natuurlijk wel wat verder dan afkeuren. Anders zou je immers niet het plan hebben opgevat om met wat vrienden die kant op te gaan en die moslims in elkaar te rammen.

Het staat je vrij om je zorgen te maken, maar ik vind het een wat overtrokken reactie.
pi_116882077
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Jammer genoeg genieten ze zelf niet de mentale capaciteit om hetzelfde te denken bij het aanschouwen van een willekeurig filmpje van een willekeurig persoon aan de andere kant van de wereld.
Bij fanatici is zelfreflectie per definitie afwezig. Helaas.
pi_116882090
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
die moslims in elkaar te rammen.

Wederom puur zelf verzonnen. Verstoren is niet 'in elkaar rammen', maar gewoon een duidelijk tegengeluid laten horen.
pi_116882106
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wederom puur zelf verzonnen. Verstoren is niet 'in elkaar rammen', maar gewoon een duidelijk tegengeluid laten horen.
Je gaat met spandoeken recht tegenover dat clubje mafketels staan?

Oke dan.
  maandag 17 september 2012 @ 10:32:05 #88
382130 gnaeus
pi_116882108
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk wel wat verder dan afkeuren. Anders zou je immers niet het plan hebben opgevat om met wat vrienden die kant op te gaan en die moslims in elkaar te rammen.

Het staat je vrij om je zorgen te maken, maar ik vind het een wat overtrokken reactie.
Ach hij stond na de moord op Fortuyn ook met dranghekken te gooien op het binnenhof. Overtrokken reacties zijn hem niet vreemd.
  maandag 17 september 2012 @ 10:32:20 #89
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116882116
Wat heeft het toch voor zin om steeds de confrontatie op te zoeken? We kunnen toch beter vreedzaam naast elkaar leven? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_116882134
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft het toch voor zin om steeds de confrontatie op te zoeken? We kunnen toch beter vreedzaam naast elkaar leven? :{

Klopt, en daarom moeten mensen zich niet druk maken om een beetje spot, de schouders ophalen en weer verder leven :).
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 10:33:26 #91
382130 gnaeus
pi_116882147
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waar haal je eigenlijk het idee vandaan dat je een haar beter bent dan die extremistische mafketels en dat Nederland zit te wachten op jouw "tegengeluid" ?
pi_116882172
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt, en daarom moeten mensen zich niet druk maken om een beetje spot, de schouders ophalen en weer verder leven :).
Dat dus. Humor en zelfspot zijn belangrijk. :)
  maandag 17 september 2012 @ 10:36:02 #93
382130 gnaeus
pi_116882218
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgens mij doet het overgrote deel van Nederland (en de wereld) dat ook. Je kunt echter niet voorkomen dat bepaalde lieden wat extremer reageren. Kunst is echter dat niet de boventoon te laten voeren. Als extreem-rechts weer eens met vlaggen staat te zwaaien schenkt bijna niemand daar nog aandacht aan, doen een stel islam fanatici dat dan is ineens de veiligheid van Nederland in het geding en kan er kennelijk geen onderscheid gemaakt worden tussen hen en moslims in het algemeen.
  maandag 17 september 2012 @ 10:37:08 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_116882241
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja, "Ghandi" (ik kan je moeilijk Mohammed noemen, die stond voor heel andere dingen) dat zou fijn zijn, maar dat blijft tot op heden een illusie zoals iedereen wel weet.
pi_116882342
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:36 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Volgens mij doet het overgrote deel van Nederland (en de wereld) dat ook. Je kunt echter niet voorkomen dat bepaalde lieden wat extremer reageren. Kunst is echter dat niet de boventoon te laten voeren. Als extreem-rechts weer eens met vlaggen staat te zwaaien schenkt bijna niemand daar nog aandacht aan, doen een stel islam fanatici dat dan is ineens de veiligheid van Nederland in het geding en kan er kennelijk geen onderscheid gemaakt worden tussen hen en moslims in het algemeen.
Misschien omdat extreem rechts niet jaarlijks ambassades in de fik zet en zo? Tis maar een ideetje hoor.
pi_116882348
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 10:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat dus. Humor en zelfspot zijn belangrijk. :)
Dat lijkt me echt 1 van de belangrijkste manieren van "aanpassen en intergreren". Dat heeft niets met het inperken van godsdienstvrijheid te maken, maar een soort basiseis aan het samenleven.

Niemand wil jouw profeet expres beledigen, of jou als moslims, maar je woont nou eenmaal in Nederland waar we overal de spot mee drijven. Dat heb je in mijn ogen te accepteren. Je mag het vervelend vinden, maar ik vind ook wel eens iets vervelend, zie je mij op de dam staan?
Get woke, go broke!
pi_116882391
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ach hij stond na de moord op Fortuyn ook met dranghekken te gooien op het binnenhof. Overtrokken reacties zijn hem niet vreemd.
Wederom een leugen Martin. Ik was aanwezig maar heb geen illegaal ding gedaan. Ik ben hem gepeerd toen de rellen begonnen. Waarom voel je telkens de noodzaak te liegen?
pi_116882444
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt 1 van de belangrijkste manieren van "aanpassen en intergreren". Dat heeft niets met het inperken van godsdienstvrijheid te maken, maar een soort basiseis aan het samenleven.

Niemand wil jouw profeet expres beledigen, of jou als moslims, maar je woont nou eenmaal in Nederland waar we overal de spot mee drijven. Dat heb je in mijn ogen te accepteren. Je mag het vervelend vinden, maar ik vind ook wel eens iets vervelend, zie je mij op de dam staan?
Ik kreeg heel even een beeld voor me van Heatwave in een Occupy-tentje op de Dam. Ik moest lachen :')

Maar in alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat ik ervan overtuigd ben dat dat filmpje toch echt wel expres is gemaakt alleen maar om moslims te beledigen.
pi_116882475
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Misschien omdat extreem rechts niet jaarlijks ambassades in de fik zet en zo? Tis maar een ideetje hoor.
Nee, die knallen Turken af in Duitsland.

Maar goed, ik heb nog fikkende ambassades gezien in Nederland. Kijk, als je in een instabiel land in het Midden-Oosten woont, dan kan ik mij voorstellen dat je er niet gerust op bent, maar dit is potdomme Nederland.
  maandag 17 september 2012 @ 10:44:56 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116882481
moslims beledigen mag, mohommod (hihi) beledigen mag ook, joden, christenen, god of allah... het zijn begrippen waar je grappen over mag maken. punt :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')