abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116881411
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi hoe BSB iedereen weer eens naar de tering trollt.
Goed issie he? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116881438
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 08:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Je mag er nu wel vanuit gaan dat het niet gezond voor je is als je bewust beledigend en kwetsend te werk gaat mbt de Moslims. Mensen die dit nu alsnog blijven doen zijn niet goed bij hun verstand. :{

We willen toch in vrede naast elkaar leven? Ga dan eens met woorden als respect en tederheid aan de gang. :{

Ja.

:{²
Dus moslims mogen wel ongestraft anderen beledigen, maar zelf niet beledigd worden? Heerlijke moraal houden jullie er op na.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116881506
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus moslims mogen wel ongestraft anderen beledigen, maar zelf niet beledigd worden? Heerlijke moraal houden jullie er op na.
Wie is "jullie"? 100% van de moslims op aarde? Of dat groepje irrationele debielen dat z'n zelfbeheersing te snel verliest?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116881512
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi hoe BSB iedereen weer eens naar de tering trollt.
Helaas, vraag je mattie Drugshond: hij is echt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116881543
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2012 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Helaas, vraag je mattie Drugshond: hij is echt.
Des te meer reden om zijn onzin weg te lachen en niet met z'n allen spastisch reageren op zijn debiele uitlatingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_116881560
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Des te meer reden om zijn onzin weg te lachen en niet met z'n allen spastisch reageren op zijn debiele uitlatingen.
Tja. Zijn die gasten die de boel in de hens steken, oproepen tot moord (in NL) ook trollen? En die moeten we weg lachen?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116881583
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wie is "jullie"? 100% van de moslims op aarde? Of dat groepje irrationele debielen dat z'n zelfbeheersing te snel verliest?
Mensen als BSB die van nature onredelijk zijn, er zijn genoeg redelijke moslims die gelukkig hun schouders ophalen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116881602
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Zijn die gasten die de boel in de hens steken, oproepen tot moord (in NL) ook trollen? En die moeten we weg lachen?
Ik raak niet in paniek van honderd schreeuwende baarden, nee.
pi_116881610
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zodra ze dat ook daadwerkelijk gaan doen worden ze gearresteerd. Tot het zover is mogen ze demonstreren tot ze een ons wegen. En het zal niks uitmaken of ze demonstreren of niet. Filmpje is al gemaakt, daar verander je niks meer aan.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116881617
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik raak niet in paniek van honderd schreeuwende baarden, nee.
Er is een verschil tussen paniek en weglachen.
pi_116881634
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zodra ze dat ook daadwerkelijk gaan doen worden ze gearresteerd.
Gisteren mochten ze gewoon met hun fascistenvlaggen en doodsbedreigingen hun gang gaan.
Net zoals de vorige keer, waar alleen een burger die er (terecht) wat van zei hardhandig gearresteerd werd.
pi_116881644
Nogmaals, moslims hebben het druk genoeg met elkaar. Of met hun dictatoriale leiders.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116881673
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen paniek en weglachen.
Wellicht. Maar laten we wel wezen: de schrik zit er goed in bij sommigen. Ik heb al reacties voorbij zien komen van users die voorstelden om de boze menigte (in NL) neer te maaien. Vanwaar die angst voor een handjevol boze imbecielen?
pi_116881676
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 10:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mensen als BSB die van nature onredelijk zijn, er zijn genoeg redelijke moslims die gelukkig hun schouders ophalen.
En dat zouden wij ook moeten doen (tot op het moment dat ze daadwerkelijk de wet overschrijden natuurlijk). Je kunt dat groepje fanatici toch niet op andere gedachten brengen. "A fanatic is someone who doubles his efforts the moment he loses his goals".
pi_116881694
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gisteren mochten ze gewoon met hun fascistenvlaggen en doodsbedreigingen hun gang gaan.
Net zoals de vorige keer, waar alleen een burger die er (terecht) wat van zei hardhandig gearresteerd werd.
Ik heb ze geen overheidsgebouwen in brand zien steken of openbare executies zien plegen op de Dam.
pi_116881774
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb ze geen overheidsgebouwen in brand zien steken of openbare executies zien plegen op de Dam.
Klopt, maar ze zeggen wel:

Hou hier mee op, want wij zijn allemaal mohammed bouyeri en zullen dus moorden als we het er niet mee eens zijn.

En dat lijkt me niet de bedoeling? Of kan ik hier gewoon iets zeggen als:

Ik ben het niet eens met de moslims, en als ze niet nokken ga ik ze allemaal afmaken?
Get woke, go broke!
pi_116881794
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht. Maar laten we wel wezen: de schrik zit er goed in bij sommigen. Ik heb al reacties voorbij zien komen van users die voorstelden om de boze menigte (in NL) neer te maaien. Vanwaar die angst voor een handjevol boze imbecielen?
Jij ziet al deze gebeurtenissen echt als volledig losstaand van elkaar?
pi_116881800
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt, maar ze zeggen wel:

Hou hier mee op, want wij zijn allemaal mohammed bouyeri en zullen dus moorden als we het er niet mee eens zijn.

En dat lijkt me niet de bedoeling? Of kan ik hier gewoon iets zeggen als:

Ik ben het niet eens met de moslims, en als ze niet nokken ga ik ze allemaal afmaken?
Je zou niet de eerste zijn dat die dat verklaart in dit topic.
pi_116881831
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij ziet al deze gebeurtenissen echt als volledig losstaand van elkaar?
Wat ik zie is een clubje moslims dat chronisch boos is. Daarnaast zie ik dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland niets van die mafketels moet hebben. Ik zie dus geen enkele reden om bezorgd te zijn.
pi_116881835
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet. Ik heb ze wel een ieder die kritiek op de islam heeft met de dood zien bedreigen.
Ik heb ze NLe politici met de dood zien bedreigen (Wilders en Dibi), ik heb ze alle niet-moslims voor apen, varkens en wat al dies meer zien uitmaken, ik heb ze geweld zien plegen, ik heb ze opgepakt zien worden met AK-47's. Doe nou niet alsof het allemaal zo onschuldig is.
pi_116881861
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ik zie is een clubje moslims dat chronisch boos is. Daarnaast zie ik dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland niets van die mafketels moet hebben. Ik zie dus geen enkele reden om bezorgd te zijn.
Ik zie dat zaken die vroeger niet gebeurden, nu opeens wel gebeuren. Ik zie religieuze mongolen die bereid zijn om zwaar geweld te gebruiken nu ook in het Westen kun kop opsteken.
  maandag 17 september 2012 @ 10:23:10 #72
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116881911
Ik ben het eigenlijk wel eens met BSB

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_116881925
Ik zie voornamelijk een groep extremisten die de tegenstellingen in Nederland met elk incident een stukje groter maken.

Je kan wel politiek correct zijn hier met zijn allen, in de praktijk zullen er weer meer moslims afgewezen worden om te solliciteren, dus meer onvrede en discriminatie-geroep. etc etc.

Die groep moslims is idd niet representatief voor alle, maar het is wel de enige groep die zich uitspreekt, in het nieuws komt.

En ik weet dat het niet zo is, maar het lijkt een beetje op, wie zwijgt, stemt toe.
Get woke, go broke!
pi_116881935
Borgerhout davert op z'n grondvesten.

Eigenlijk weet ik niet goed wat ik erover moet zeggen.

Allez, Sharia4Belgium zit achter de rellen in Borgerhout :X
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_116881936
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zie dat zaken die vroeger niet gebeurden, nu opeens wel gebeuren. Ik zie religieuze mongolen die bereid zijn om zwaar geweld te gebruiken nu ook in het Westen kun kop opsteken.
Hoe vaak steekt religieus geweld nou de kop op in Nederland. Natuurlijk is het zaak dat radicalen in de gaten worden gehouden, maar doe in godsnaam niet zo angstig man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')