Bang dat het een tweede Breivik wordt?quote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit aardig ongenuanceerd van me was. Maar in essentie maak ik me nog steeds zorgen. Wat doet die jongen tegenwoordig?²
Ik denk dat het nog vies zal tegenvallen. Gezien het gegeven dat men nog steeds de mond vol heeft van Wilders. Volgend jaar tijdens de verkiezingen zal Geert weer groeien als geen ander.quote:Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk helemaal geen.
Die man is niet meer relevant. Dat kun je wel zien in zijn nieuwe zetelaantallen.
Het doet me deugd dat Nederland zijn verstand terug krijgt. En ik ben nog blijer dat deze rellen er nog niet waren toen hier nog gestemd moest worden. Wilders kan wel janken om de slechte timing. Héérlijk!²
Zou je denken? In ieder geval het onderzoeken waard wat mij betreft.quote:Op maandag 17 september 2012 12:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bang dat het een tweede Breivik wordt?
Ik vind het prachtig om te aanschouwen deze marginalisering van de PVV. Hoogmoed komt voor de val. En die pruimlip van Wilders met zijn zielige praatje na het keiharde verlies zie ik als een toetje. Mooi man.quote:Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog vies zal tegenvallen. Gezien het gegeven dat men nog steeds de mond vol heeft van Wilders. Volgend jaar tijdens de verkiezingen zal Geert weer groeien als geen ander.
Zal even kijken of ie in de Call of Duty online-gaming database staat......risicofactortje?quote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je denken? In ieder geval het onderzoeken waard wat mij betreft.²
Wat de meeste jongens van zijn leeftijd doen. Uitgaan en meisjes versieren.quote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit aardig ongenuanceerd van me was. Maar in essentie maak ik me nog steeds zorgen. Wat doet die jongen tegenwoordig?²
Wat ik dan wel jammer vind is dat je niet zegt dat je het jammer vindt dat die rellen er überhaupt zijn. Maar misschien had je dat al een keer eerder gedaan?quote:Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet me deugd dat Nederland zijn verstand terug krijgt. En ik ben nog blijer dat deze rellen er nog niet waren toen hier nog gestemd moest worden. Wilders kan wel janken om de slechte timing. Héérlijk!²
Hij was de enige die met een verlies kon omgaan, dit itt koffiejuf Sap.quote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om te aanschouwen deze marginalisering van de PVV. Hoogmoed komt voor de val. En die pruimlip van Wilders met zijn zielige praatje na het keiharde verlies zie ik als een toetje. Mooi man.²
BSB vind het helemaal niet erg dat er rellen zijn, waarom zou hij dat dan zeggen? Hij geniet van zijn rellende zusters.quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat ik dan wel jammer vind is dat je niet zegt dat je het jammer vindt dat die rellen er überhaupt zijn. Maar misschien had je dat al een keer eerder gedaan?
Ben blij dat Wilders veel stemmen kwijt is, vind dat hij er nog teveel heeft, maar die rellen (waar het hier toch om gaat) zijn natuurlijk te kansloos en stom voor woorden.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef mossad_agent het volgende:
Maar ik begrijp je angst.
Random woord: uitkering
Alweer plassen? je doet het erom he? Zal ik jou es effe lekker in je bek schijte...of heb je al poep..poep in je hoofd? Die heb je vast wel op CD, niet?quote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk naar zo'n Pim Fortuin, die bekritiseerde ons geloof. Maar hij deed dat wel op een respectvolle intellectuele manier. Daar hebben we geen problemen mee. Maar ons bewust kwetsen en beledigen en over ons heen plassen. Daar passen we voor.
Pim is niet vermoord door een Moslim. Wijlen Theo van Gogh is wel vermoord (criminele afrekening). Ik keur het uiteraard wel af, hoewel ik het wel begrijp.²
We proberen hier een enigszins wetenschappelijk debat aan te gaan, wat hebben we dan aan aannames?quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat de meeste jongens van zijn leeftijd doen. Uitgaan en meisjes versieren.
Schiet jij jezelf vaker zo knullig in de voet?quote:Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We proberen hier een enigszins wetenschappelijk debat aan te gaan, wat hebben we dan aan aannames?²
Het is geen aanname.quote:Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We proberen hier een enigszins wetenschappelijk debat aan te gaan, wat hebben we dan aan aannames?²
Vandaar die pruimlip?quote:Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hij was de enige die met een verlies kon omgaan, dit itt koffiejuf Sap.
Ik wil de oorzaak wegnemen. Zonder deze oorzaak geen rellen.quote:BSB vind het helemaal niet erg dat er rellen zijn, waarom zou hij dat dan zeggen? Hij geniet van zijn rellende zusters.
Mja, hij moet ergens mee scoren he, gezien hij zo huilie, huilie deed tijdens de exitpols.quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoeveel bedreigingen zal Wilders weer krijgen daar hij andermans filmpje op zijn site heeft geplaatst?
Een enigszins wetenschappelijk debat? Wat? Waar?quote:Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste tijd alleen maar in eigen doel gescoord.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, hij moet ergens mee scoren he, gezien hij zo huilie, huilie deed tijdens de exitpols.
Dus jij bent ook tegen religie!quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil de oorzaak wegnemen. Zonder deze oorzaak geen rellen.²
En die is:quote:
de interpretatie ervan neem ik aanquote:Op maandag 17 september 2012 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En die is:
[ afbeelding ]
Het IS niets anders als de interpretatie ervan he. "De islam" an sich bestaat niet. Er is geen god, geen goddelijke leer, geen bovennatuurlijke boze geesten usw.quote:
Kortzichtige onzin die je verkondigdquote:Op maandag 17 september 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het IS niets anders als de interpretatie ervan he. "De islam" an sich bestaat niet. Er is geen god, geen goddelijke leer, geen bovennatuurlijke boze geesten usw.
Dus nee, DE islam is het probleem.
En die bestaat niet?quote:Op maandag 17 september 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het IS niets anders als de interpretatie ervan he. "De islam" an sich bestaat niet. Er is geen god, geen goddelijke leer, geen bovennatuurlijke boze geesten usw.
Wat je nu vraagt is 1.500 jaar reformatie in 1 dag. Dat is onrealistisch. Je moet ze geleidelijk aan het idee laten wennen dat ze wél in vrijheid kunnen leven als ze daarvoor durven te kiezen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ok man. Je hebt gelijk, religies en hun goden/sagen bestaan en ze zijn niets anders als de menselijke beleving ervan, maar objectief bestaande zaken.quote:Op maandag 17 september 2012 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kortzichtige onzin die je verkondigd
Je bent een fundamentele extremistische atheïst, want je steekt nog meer tijd in religie dan de gelovigen zelf.quote:Op maandag 17 september 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok man. Je hebt gelijk, religies en hun goden/sagen bestaan en ze zijn niets anders als de menselijke beleving ervan, maar objectief bestaande zaken.
Sprak iemand die 5 x per dag op z'n reet naar een niet bestaand wezen zit te murmelenquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
want je steekt nog meer tijd in religie dan de gelovigen zelf.
Nog wel vaker hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sprak iemand die 5 x per dag op z'n reet naar een niet bestaand wezen zit te murmelen
Ik weet wel een oplossing om de oorzaak weg te nemen....alleen mag je dat niet zeggen ivm aanzetten tot geweld.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn oprechte excuses. Ik heb niet zo heel veel tijd om te reageren. Heb ik een post van je gemist?quote:Op maandag 17 september 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
Jammer dat BSB altijd zo selectief ingaat op mensen en opmerkingen.
"De oorzaak" zijn mensen die denken zoals jij.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vandaar die pruimlip?
[..]
Nee, je hebt eigenlijk wel gelijk!quote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn oprechte excuses. Ik heb niet zo heel veel tijd om te reageren. Heb ik een post van je gemist?²
Dat wil je graag denken. Maar ik ben ontzettend vredelievend. Ik zal zelf nooit voor de weg van geweld kiezen. Ik ben voor de dialoog, maar wens deze alleen aan te gaan met mensen die dit op een nette respectvolle manier willen doen. Eerst in mijn tedere face spugen en dan zeggen dat je de dialoog wilt triggeren gaat er bij mij niet in.quote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
"De oorzaak" zijn mensen die denken zoals jij.
Dat zeg ik niet, en dat weet jij ook wel. Het gaat om de beleving van religie, waar een aantal mensen nogal wat problemen mee hebben. Jij incluis.quote:Op maandag 17 september 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok man. Je hebt gelijk, religies en hun goden/sagen bestaan en ze zijn niets anders als de menselijke beleving ervan, maar objectief bestaande zaken.
Zeg maar die mensen die gisteren op zo'n plein stonden en spugen op de westerse samenleving?quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wil je graag denken. Maar ik ben ontzettend vredelievend. Ik zal zelf nooit voor de weg van geweld kiezen. Ik ben voor de dialoog, maar wens deze alleen aan te gaan met mensen die dit op een nette respectvolle manier willen doen. Eerst in mijn tedere face spugen en dan zeggen dat je de dialoog wilt triggeren gaat er bij mij niet in.²
Dan heb je in die kwestie meer met ze gemeen dan ik met ze heb. Doe er je voordeel mee.quote:Op maandag 17 september 2012 13:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Zeg maar die mensen die gisteren op zo'n plein stonden en spugen op de westerse samenleving?
Ik spuug ook op die mensen, hebben we toch nog iets gemeen.
Ah, dus je bent het er dus mee eens dat die oververhitte Moslims hier compleet fout zitten. Mooi, beetje laat, maar beter laat dan nooit.quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wil je graag denken. Maar ik ben ontzettend vredelievend. Ik zal zelf nooit voor de weg van geweld kiezen. Ik ben voor de dialoog, maar wens deze alleen aan te gaan met mensen die dit op een nette respectvolle manier willen doen. Eerst in mijn tedere face spugen en dan zeggen dat je de dialoog wilt triggeren gaat er bij mij niet in.²
En mannen in kilt?quote:Op maandag 17 september 2012 13:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Zeg maar die mensen die gisteren op zo'n plein stonden en spugen op de westerse samenleving?
Ik spuug ook op die mensen, hebben we toch nog iets gemeen.
random zin: mannen in jurken zijn geen mannen.
Die zit bij je vrouw tussen haar benen.quote:
Hoe wil je dat korte lontje bij moslims wegnemen?quote:Ik wil de oorzaak wegnemen. Zonder deze oorzaak geen rellen.²
Nee, ze reageren nogal primitief, maar dat mag inmiddels geen verassing zijn. Dus reken ik het de makers van deze "film" des te meer aan. Maar dat was hun bedoeling sowieso me dunkt.quote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, dus je bent het er dus mee eens dat die oververhitte Moslims hier compleet fout zitten. Mooi, beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Zou een oplossing kunnen zijn, maar dan wel alle religieuzen. Als je 1 groep weghaalt (de moslims) zal het niet lang duren voordat de joden en de christenen elkaar in de haren vliegen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik weet wel een oplossing om de oorzaak weg te nemen....alleen mag je dat niet zeggen ivm aanzetten tot geweld.
random woord: BOEM.
Wat zijn de beweegredenen van de filmmaker dan? Denk je dat deze oprecht zijn?quote:Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef sonnyspek het volgende:
De oorzaak zijn de extreme moslims door zich debiel te gedragen, niet de man die de film maakt.
Maakt dat wat uit?quote:Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de beweegredenen van de filmmaker dan? Denk je dat deze oprecht zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |