Ik weet wel een oplossing om de oorzaak weg te nemen....alleen mag je dat niet zeggen ivm aanzetten tot geweld.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil de oorzaak wegnemen. Zonder deze oorzaak geen rellen.²
Mijn oprechte excuses. Ik heb niet zo heel veel tijd om te reageren. Heb ik een post van je gemist?quote:Op maandag 17 september 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
Jammer dat BSB altijd zo selectief ingaat op mensen en opmerkingen.
"De oorzaak" zijn mensen die denken zoals jij.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vandaar die pruimlip?
[..]
Ik wil de oorzaak wegnemen. Zonder deze oorzaak geen rellen.²
Nee, je hebt eigenlijk wel gelijk!quote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn oprechte excuses. Ik heb niet zo heel veel tijd om te reageren. Heb ik een post van je gemist?²
Dat wil je graag denken. Maar ik ben ontzettend vredelievend. Ik zal zelf nooit voor de weg van geweld kiezen. Ik ben voor de dialoog, maar wens deze alleen aan te gaan met mensen die dit op een nette respectvolle manier willen doen. Eerst in mijn tedere face spugen en dan zeggen dat je de dialoog wilt triggeren gaat er bij mij niet in.quote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
"De oorzaak" zijn mensen die denken zoals jij.
Dat zeg ik niet, en dat weet jij ook wel. Het gaat om de beleving van religie, waar een aantal mensen nogal wat problemen mee hebben. Jij incluis.quote:Op maandag 17 september 2012 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok man. Je hebt gelijk, religies en hun goden/sagen bestaan en ze zijn niets anders als de menselijke beleving ervan, maar objectief bestaande zaken.
Zeg maar die mensen die gisteren op zo'n plein stonden en spugen op de westerse samenleving?quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wil je graag denken. Maar ik ben ontzettend vredelievend. Ik zal zelf nooit voor de weg van geweld kiezen. Ik ben voor de dialoog, maar wens deze alleen aan te gaan met mensen die dit op een nette respectvolle manier willen doen. Eerst in mijn tedere face spugen en dan zeggen dat je de dialoog wilt triggeren gaat er bij mij niet in.²
Dan heb je in die kwestie meer met ze gemeen dan ik met ze heb. Doe er je voordeel mee.quote:Op maandag 17 september 2012 13:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Zeg maar die mensen die gisteren op zo'n plein stonden en spugen op de westerse samenleving?
Ik spuug ook op die mensen, hebben we toch nog iets gemeen.
Ah, dus je bent het er dus mee eens dat die oververhitte Moslims hier compleet fout zitten. Mooi, beetje laat, maar beter laat dan nooit.quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wil je graag denken. Maar ik ben ontzettend vredelievend. Ik zal zelf nooit voor de weg van geweld kiezen. Ik ben voor de dialoog, maar wens deze alleen aan te gaan met mensen die dit op een nette respectvolle manier willen doen. Eerst in mijn tedere face spugen en dan zeggen dat je de dialoog wilt triggeren gaat er bij mij niet in.²
En mannen in kilt?quote:Op maandag 17 september 2012 13:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Zeg maar die mensen die gisteren op zo'n plein stonden en spugen op de westerse samenleving?
Ik spuug ook op die mensen, hebben we toch nog iets gemeen.
random zin: mannen in jurken zijn geen mannen.
Die zit bij je vrouw tussen haar benen.quote:
Hoe wil je dat korte lontje bij moslims wegnemen?quote:Ik wil de oorzaak wegnemen. Zonder deze oorzaak geen rellen.²
Nee, ze reageren nogal primitief, maar dat mag inmiddels geen verassing zijn. Dus reken ik het de makers van deze "film" des te meer aan. Maar dat was hun bedoeling sowieso me dunkt.quote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, dus je bent het er dus mee eens dat die oververhitte Moslims hier compleet fout zitten. Mooi, beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Zou een oplossing kunnen zijn, maar dan wel alle religieuzen. Als je 1 groep weghaalt (de moslims) zal het niet lang duren voordat de joden en de christenen elkaar in de haren vliegen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik weet wel een oplossing om de oorzaak weg te nemen....alleen mag je dat niet zeggen ivm aanzetten tot geweld.
random woord: BOEM.
Wat zijn de beweegredenen van de filmmaker dan? Denk je dat deze oprecht zijn?quote:Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef sonnyspek het volgende:
De oorzaak zijn de extreme moslims door zich debiel te gedragen, niet de man die de film maakt.
Maakt dat wat uit?quote:Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de beweegredenen van de filmmaker dan? Denk je dat deze oprecht zijn?
Das een rokquote:
En daar zit het verschil met een weldenkend mens...niet de makers van die film zijn fout, de rellers zijn fout. Als je weet dat iemand niet tegen de waarheid kan, betekent dit dan dat je maar moet liegen of zwijgen?? Wat een rare denkwijze heb jij.quote:Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ze reageren nogal primitief, maar dat mag inmiddels geen verassing zijn. Dus reken ik het de makers van deze "film" des te meer aan. Maar dat was hun bedoeling sowieso me dunkt.
En met dunken bedoel ik geen basketbal.²
welke stoot?quote:Op maandag 17 september 2012 14:02 schreef sonnyspek het volgende:
Bamsheeboy: Dan maakt niet uit, de eerste stoot kwam van de islam.
Nogmaals, wil je beledigen, wil je kwetsen, wil je zgn. alles kunnen zeggen, kies dan een ander onderwerp. We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:02 schreef mossad_agent het volgende:
En daar zit het verschil met een weldenkend mens...niet de makers van die film zijn fout, de rellers zijn fout. Als je weet dat iemand niet tegen de waarheid kan, betekent dit dan dat je maar moet liegen of zwijgen?? Wat een rare denkwijze heb jij.
Ja, ok. Maar ik wou even duidelijk hebben wat onder mannelijke kleding werd verstaan en wat niet. Anders leidt dat alleen maar tot onnodige misverstanden en zulks. En dan heb je voor je het weet een groepje Schotten dat de ambassade gaat bestormen en bekogelen met haggis. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland.quote:
Wat een rare mensen zijn het toch. Waarom doen ze niet gewoon. Zoals wij.quote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Gia het volgende:
Als je een stokpoppetje tekent, met baard en tulband en daar Mohammed onder schrijft, dan flippen sommige moslims al.
Maar ze noemen massaal hun eerst geboren zoon Mohammed en maken daar volop afbeeldingen van. En dan mag je we Mohammed afbeelden.
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van deze "argumentatie". Sorry dat ik dit woord onterecht gebruik in deze context.quote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Gia het volgende:
Maar ze noemen massaal hun eerst geboren zoon Mohammed en maken daar volop afbeeldingen van. En dan mag je we Mohammed afbeelden.
Idd, logica is niet van toepassing hierquote:Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van deze "argumentatie". Sorry dat ik dit woord onterecht gebruik in deze context.²
Donder dan lekker op terug naar het land van je vader. Wij, jullie, daar gaat het al fout als je na 3 generaties nog zo blijft denken mag je van mij echt weg.quote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals, wil je beledigen, wil je kwetsen, wil je zgn. alles kunnen zeggen, kies dan een ander onderwerp. We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |