Das een rokquote:
En daar zit het verschil met een weldenkend mens...niet de makers van die film zijn fout, de rellers zijn fout. Als je weet dat iemand niet tegen de waarheid kan, betekent dit dan dat je maar moet liegen of zwijgen?? Wat een rare denkwijze heb jij.quote:Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ze reageren nogal primitief, maar dat mag inmiddels geen verassing zijn. Dus reken ik het de makers van deze "film" des te meer aan. Maar dat was hun bedoeling sowieso me dunkt.
En met dunken bedoel ik geen basketbal.²
welke stoot?quote:Op maandag 17 september 2012 14:02 schreef sonnyspek het volgende:
Bamsheeboy: Dan maakt niet uit, de eerste stoot kwam van de islam.
Nogmaals, wil je beledigen, wil je kwetsen, wil je zgn. alles kunnen zeggen, kies dan een ander onderwerp. We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:02 schreef mossad_agent het volgende:
En daar zit het verschil met een weldenkend mens...niet de makers van die film zijn fout, de rellers zijn fout. Als je weet dat iemand niet tegen de waarheid kan, betekent dit dan dat je maar moet liegen of zwijgen?? Wat een rare denkwijze heb jij.
Ja, ok. Maar ik wou even duidelijk hebben wat onder mannelijke kleding werd verstaan en wat niet. Anders leidt dat alleen maar tot onnodige misverstanden en zulks. En dan heb je voor je het weet een groepje Schotten dat de ambassade gaat bestormen en bekogelen met haggis. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland.quote:
Wat een rare mensen zijn het toch. Waarom doen ze niet gewoon. Zoals wij.quote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Gia het volgende:
Als je een stokpoppetje tekent, met baard en tulband en daar Mohammed onder schrijft, dan flippen sommige moslims al.
Maar ze noemen massaal hun eerst geboren zoon Mohammed en maken daar volop afbeeldingen van. En dan mag je we Mohammed afbeelden.
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van deze "argumentatie". Sorry dat ik dit woord onterecht gebruik in deze context.quote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Gia het volgende:
Maar ze noemen massaal hun eerst geboren zoon Mohammed en maken daar volop afbeeldingen van. En dan mag je we Mohammed afbeelden.
Idd, logica is niet van toepassing hierquote:Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van deze "argumentatie". Sorry dat ik dit woord onterecht gebruik in deze context.²
Donder dan lekker op terug naar het land van je vader. Wij, jullie, daar gaat het al fout als je na 3 generaties nog zo blijft denken mag je van mij echt weg.quote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals, wil je beledigen, wil je kwetsen, wil je zgn. alles kunnen zeggen, kies dan een ander onderwerp. We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen.²
Maar welk onderwerp draagt wel jullie goedkeuring...grappgen over Joden,...Christenen?? Dat is wel goed, de holocaust ontkennen is ook goed (zie GS filmpje) maar oh oh oh zeg iets over 'mannen' in jurken en de wereld is te klein.quote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals, wil je beledigen, wil je kwetsen, wil je zgn. alles kunnen zeggen, kies dan een ander onderwerp. We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen.²
Het is inmiddels ook ons land. Dus we verkondigen onze idealen vol trots en zullen er ook voor strijden. Uiteraard binnen de kaders van de wet en op een respectvolle nuttige manier. Zo hebben we ook de Moskeeën hier gekregen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Donder dan lekker op terug naar het land van je vader. Wij, jullie, daar gaat het al fout als je na 3 generaties nog zo blijft denken mag je van mij echt weg.
Moeten we even je bloedbroeders op de hoek erbij halen die op geen enkele manier respect tonen voor het land wat ze alle kansen heeft gegeven?
Er is GEEN FUCK van jullie bij. Je zou het moeten omdraaien...er gaat zoveel geld uit Nederland naar Marokko dat Marokko van ons zou zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inmiddels ook ons land. Dus we verkondigen onze idealen vol trots en zullen er ook voor strijden. Uiteraard binnen de kaders van de wet en op een respectvolle nuttige manier. Zo hebben we ook de Moskeeën hier gekregen.²
Nee, ik vind dat je de genocide op de Joden en andere volken gedurende 40-45 ook niet mag gebruiken. Dat is smakeloos en respectloos. Je moet iedereen in zijn waarde laten. Dialoog en discussie kan, maar dat mag wat mij betreft wel zonder te beledigen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Maar welk onderwerp draagt wel jullie goedkeuring...grappgen over Joden,...Christenen?? Dat is wel goed, de holocaust ontkennen is ook goed (zie GS filmpje) maar oh oh oh zeg iets over 'mannen' in jurken en de wereld is te klein.
Er staan hier Moskeeën, door ons zelf betaald. Ze zijn van ons. Ga je nu ook al feiten ontkennen?quote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Er is GEEN FUCK van jullie bij. Je zou het moeten omdraaien...er gaat zoveel geld uit Nederland naar Marokko dat Marokko van ons zou zijn.
Ik doel dan op de spotprent van Hebdo, die een Arabier afbeeldt en eronder schrijft dat het geen profeet is. Oftewel, het is een Arabier, heet Mohammed, maar is geen profeet.quote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, logica is niet van toepassing hier.
'door ons betaald'.... toon eens aan, hetgeen niet moeilijk is met een feit. Voorts...neem je ze toch lekker met je mee terug naar de bergen??quote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er staan hier Moskeeën, door ons zelf betaald. Ze zijn van ons. Ga je nu ook al feiten ontkennen?²
Weet je wat het is: er is geen verbod op het afbeelden van Jezus, dus die mag je onbeperkt bespotten. Maar Mohammed mag je niet afbeelden, volgens hun geloof.quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Maar welk onderwerp draagt wel jullie goedkeuring...grappgen over Joden,...Christenen?? Dat is wel goed, de holocaust ontkennen is ook goed (zie GS filmpje) maar oh oh oh zeg iets over 'mannen' in jurken en de wereld is te klein.
Zie je zelf ook niet in dat hypocrisie geboren is in Mekka?
Dat is best makkelijk aan te tonen. Betreed een willekeurige moskee en vraag het bestuur naar de cijfers. Veruit het grootste gedeelte van alle moskeeën in Nederland, en dat zijn er naar mijn tevredenheid best veel, zijn door de eigen leden betaald. Mooi man.quote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
'door ons betaald'.... toon eens aan, hetgeen niet moeilijk is met een feit. Voorts...neem je ze toch lekker met je mee terug naar de bergen??
Echt heel raar van die mensen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik doel dan op de spotprent van Hebdo, die een Arabier afbeeldt en eronder schrijft dat het geen profeet is. Oftewel, het is een Arabier, heet Mohammed, maar is geen profeet.
Waarom zou je dan flippen? 't Is em niet.
Je bedoelt met behulp van vermogende buitenlanders die een vinger in de pap willen???quote:Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk aan te tonen. Betreed een willekeurige moskee en vraag het bestuur naar de cijfers. Veruit het grootste gedeelte van alle moskeeën in Nederland, en dat zijn er naar mijn tevredenheid best veel, zijn door de eigen leden betaald. Mooi man.²
Ons land?quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inmiddels ook ons land. Dus we verkondigen onze idealen vol trots en zullen er ook voor strijden. Uiteraard binnen de kaders van de wet en op een respectvolle nuttige manier. Zo hebben we ook de Moskeeën hier gekregen.²
Het merendeel is opgebracht door de moskeebezoekers zelf, dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je bedoelt met behulp van vermogende buitenlanders die een vinger in de pap willen???
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)d-bestaat-niet.dhtml
En als wij dat niet doen?quote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We vragen jullie op een aardige manier hiermee te stoppen.
Dan zijn de consequenties voor jullie rekening. Ik sta niet in voor het gedrag of behavior van mijn broeders en zusters, noch ben ik verantwoordelijk. Je mag me wel prijzen voor mijn meedenken.quote:
Daar komt de zionistische aap uit de mouw, ik snap niet waarom je nog in discussie gaat.quote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Er is GEEN FUCK van jullie bij. Je zou het moeten omdraaien...er gaat zoveel geld uit Nederland naar Marokko dat Marokko van ons zou zijn.
En als vervolgens alle moslims het land uit gezet worden, wiens schuld is dat dan weer?quote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zijn de consequenties voor jullie rekening. Ik sta niet in voor het gedrag of behavior van mijn broeders en zusters, noch ben ik verantwoordelijk. Je mag me wel prijzen voor mijn meedenken.²
Het zou toch wat zijn als wij ook zo gaan redeneren. Wij vragen jouw broeders vriendelijk om op te houden met het beroven van oude vrouwtjes en het in elkaar slaan van homo's, want anders sta ik niet in voor andere Westerlingen die zomaar willekeurig wereldwijd de Marokkaanse ambassadeurs gaan vermoordenquote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zijn de consequenties voor jullie rekening. Ik sta niet in voor het gedrag of behavior van mijn broeders en zusters, noch ben ik verantwoordelijk. Je mag me wel prijzen voor mijn meedenken.²
Ah, ook wakker?quote:Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef sp3c het volgende:
je word wel aangekeken op het gedrag of behaviour van je broeders en zusters dus een beetje meer doen dan meedenken lijkt me in jouw geval niet unrealistic
random woord: boeruhx2
allangquote:
Adblocker, dus banquote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef sonnyspek het volgende:
Ik wil kunnen quoten! Waarom kan dast niet? ff snel.
gebruik van adblockers is verboden op FOK!.quote:
Kan je dat uitzetten? Geen idee dat dat aanstaat.quote:gebruik van adblockers is verboden op FOK!.
Van mij hoeven ze niet op te tyfen.... wellicht daarom? Ze moeten normaal doen en al zeker niet claimen dat het land ook van hen is. Gewoon lekker werken, participeren en dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 17 september 2012 14:28 schreef PKRChamp het volgende:
Gewoon optyfen moet je typen, dan ben je tenminste duidelijk.
Dus ze mogen niet zeggen dat het land ook van hen is terwijl ze wel moeten meebetalen aan alle voorzieningen en dergelijke. Een beetje vreemde redenering vind je niet?quote:Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze niet op te tyfen.... wellicht daarom? Ze moeten normaal doen en al zeker niet claimen dat het land ook van hen is. Gewoon lekker werken, participeren en dan is er niets aan de hand.
‘OVERWELDIGENDE MEERDERHEID GING NIET MEE IN SPEL EXTREMISTEN’quote:Ja, er is van dinsdag tot zaterdag stevig gevochten rond de ambassade. Daarbij zijn honderden gewonden en een dode gevallen. Maar die gevechten hadden heel weinig te maken met de anti-islamfilm. Het waren de gebruikelijke jongeren die elke gelegenheid aangrijpen om hun aartsvijand, de oproerpolitie, te lijf te gaan. De meeste salafisten, de radicale moslims die tot de betoging van dinsdag hadden opgeroepen, waren juist niet gewelddadig: een van hen was nochtans Mohamed Al-Zawahiri, de broer van Al-Qaeda-leider Ayman Al-Zawahiri. Een aantal stelde zich vrijdag zelfs op tussen het Tahrirplein en de Amerikaanse ambassade om te verhinderen dat het gewelddadige protest zou plaatsvinden.
Dat leidt tot een merkwaardige vaststelling: in Kairo is de voorbije week geen enkele daad van geweld gepleegd die direct toegeschreven kan worden aan het religieuze protest tegen de film. Zelfs het buitmaken van de Amerikaanse vlag was niet het werk van de salafisten maar van de ultra’s, de Egyptische voetbalhooligans
In Egypte speelt de politiek een rol in het ‘probleem’ rond de film. De ultraconservatieve salafisten zitten er in het parlement, en de regerende Moslimbroeders zijn bang om stemmen te verliezen als zij zich al te gematigd opstellen in een religieuze kwestie. Dat verklaart voor een deel de ‘double speak’ van de Moslimbroederschap: één boodschap voor de internationale gemeenschap, een andere voor de eigen achterban. Dat liet een amusante ruzie op Twitter tussen de VS-ambassade in Kairo en ikhwanweb, de Engelstalige Twitter-feed van de Moslimbroederschap, vorige week mooi zien:quote:In de meeste landen kwamen niet meer dan enkele honderden mensen op straat; op sommige plaatsen ging het om enkele duizenden. Allemaal samen genomen dus niet veel meer dan 10.000 mensen, of minder dan 0,0006 procent van alle moslims in de wereld (1,6 miljard). Al waren het er honderdduizend, dan ging het nog altijd om slechts 0,006 procent. Met andere woorden: de overweldigende meerderheid van de moslims is niet meegegaan in het spel van de extremisten aan beide kanten: de radicale Egyptische kopten en hun fundamentalistische christelijke bondgenoten in de VS die de film hebben gemaakt en gepromoot, en de radicale islamitische media die gretig op hun provocatie zijn gegaan.
Yep. Net als ik in Belgie ga wonen dat ik daar niet kan zeggen dat het ook mijn land is.quote:Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus ze mogen niet zeggen dat het land ook van hen is terwijl ze wel moeten meebetalen aan alle voorzieningen en dergelijke. Een beetje vreemde redenering vind je niet?
hoe zit het met je kinderen die in Belgie zijn geboren?quote:Op maandag 17 september 2012 14:36 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Yep. Net als ik in Belgie ga wonen dat ik daar niet kan zeggen dat het ook mijn land is.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zijn de consequenties voor jullie rekening. Ik sta niet in voor het gedrag of behavior van mijn broeders en zusters, noch ben ik verantwoordelijk.
Zolang dat binnen de grenzen van de wet is, mag dat ook. Maar sommige moslims protesteren door te rellen. En dat mag niet.quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |