Dat is het ook, maar door wie? 1 EGYPTENAAR die toevallig in de VS zit.quote:Op maandag 17 september 2012 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kreeg heel even een beeld voor me van Heatwave in een Occupy-tentje op de Dam. Ik moest lachen![]()
Maar in alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat ik ervan overtuigd ben dat dat filmpje toch echt wel expres is gemaakt alleen maar om moslims te beledigen.
Sja, maar blijkbaar nietquote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef Re het volgende:
moslims beledigen mag, mohommod (hihi) beledigen mag ook, joden, christenen, god of allah... het zijn begrippen waar je grappen over mag maken. punt
Beweer je nu serieus dat extreem-rechts geen mensen vermoordt, gebouwen in de hens steekt of in het algemeen geweld gebruiktquote:Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Misschien omdat extreem rechts niet jaarlijks ambassades in de fik zet en zo? Tis maar een ideetje hoor.
Ik weet niet waarom je steeds mijn voornaam meent te moeten gebruiken maar ik ben d'r niet van gediend.quote:Op maandag 17 september 2012 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wederom een leugen Martin. Ik was aanwezig maar heb geen illegaal ding gedaan. Ik ben hem gepeerd toen de rellen begonnen. Waarom voel je telkens de noodzaak te liegen?
Omdat ze Budweiser en Kim Kardashian hebben, duh. Sorry, maar het is een vraag die je niet aan mij moet stellenquote:Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar door wie? 1 EGYPTENAAR die toevallig in de VS zit.
ga dan lekker de egyptische ambassades afbranden.
Maar nee, Hezbollah houdt Amerika weer verantwoordelijk, roept na een weekend protesten nogmaals op tot meer protesten bij ambassades.
Waar is de dialoog, de relativering? Waarom is de VS nu weer fout?
niet na aanleiding van een niet-grappig filmpje nee... dat is gewoon een criminele organisatie die random dingen uitspooktquote:Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Beweer je nu serieus dat extreem-rechts geen mensen vermoordt, gebouwen in de hens steekt of in het algemeen geweld gebruiktEn dan heb je het over moslims die problemen ontkennen ?
"random dingen" ?quote:Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
niet na aanleiding van een niet-grappig filmpje nee... dat is gewoon een criminele organisatie die random dingen uitspookt
Ik vind ons schuldiger met Sterren Spingen, Jouw Bil is een Krokodil en de Trosquote:Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze Budweiser en Kim Kardashian hebben, duh. Sorry, maar het is een vraag die je niet aan mij moet stellen
quote:Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij moeten niets van jullie gezeik, gemoord en gedreig hebben in naam van een verzonnen godje.
Random woord: emigreren.![]()
2
Het is, lullig genoeg, een politiek spel. De radicalen weten dat de VS nog niet steeds niet heel erg geliefd is in die contreien. Men probeert hun eigen land te destabiliseren door anti Amerikaanse sentimenten aan te wakkeren. Veel van de landen waar wordt gereld hebben net een Arabische Lente achter de rug. Nu is het moment voor de extremisten om hun slag te slaan, nu eventuele regimes nog betrekkelijk nieuw zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar door wie? 1 EGYPTENAAR die toevallig in de VS zit.
ga dan lekker de egyptische ambassades afbranden.
Maar nee, Hezbollah houdt Amerika weer verantwoordelijk, roept na een weekend protesten nogmaals op tot meer protesten bij ambassades.
Waar is de dialoog, de relativering? Waarom is de VS nu weer fout?
Ga demonstreren bij 'm voor deur ..quote:Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je steeds mijn voornaam meent te moeten gebruiken maar ik ben d'r niet van gediend.
Je begrijpt dat je jezelf en je mede-moslims geen plezier doet met dit geleuter?quote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk naar zo'n Pim Fortuin, die bekritiseerde ons geloof. Maar hij deed dat wel op een respectvolle intellectuele manier. Daar hebben we geen problemen mee. Maar ons bewust kwetsen en beledigen en over ons heen plassen. Daar passen we voor.
Pim is niet vermoord door een Moslim. Wijlen Theo van Gogh is wel vermoord (criminele afrekening). Ik keur het uiteraard wel af, hoewel ik het wel begrijp.²
Ik kan er ook helemaal niet wakker om liggen als er een bom op het oosten komt.... ik keur het wel af, maar zou het wel begrijpen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Pim is niet vermoord door een Moslim. Wijlen Theo van Gogh is wel vermoord (criminele afrekening). Ik keur het uiteraard wel af, hoewel ik het wel begrijp.²
Als ik je serieus zou nemen zou ik er tegenin gaanquote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk naar zo'n Pim Fortuin, die bekritiseerde ons geloof. Maar hij deed dat wel op een respectvolle intellectuele manier. Daar hebben we geen problemen mee. Maar ons bewust kwetsen en beledigen en over ons heen plassen. Daar passen we voor.
Als het zo is, dan is het toch een gevaarlijke ontwikkeling, ook in nederland? het proberen te ontregelen van een samenleving door tegenstellingen te versterken?quote:Op maandag 17 september 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is, lullig genoeg, een politiek spel. De radicalen weten dat de VS nog niet steeds niet heel erg geliefd is in die contreien. Men probeert hun eigen land te destabiliseren door anti Amerikaanse sentimenten aan te wakkeren. Veel van de landen waar wordt gereld hebben net een Arabische Lente achter de rug. Nu is het moment voor de extremisten om hun slag te slaan, nu eventuele regimes nog betrekkelijk nieuw zijn.
Verkoop dan geen leugens, het is zo simpel.quote:Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je steeds mijn voornaam meent te moeten gebruiken maar ik ben d'r niet van gediend.
Tsja, het is niet anders. Ik kan slechts hopen dat het gros van de Nederlanders zijn mening niet baseert op het gedrag van honderd fanatiekelingen. Hoewel veel mensen inderdaad geen onderscheid kunnen maken.quote:Op maandag 17 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo is, dan is het toch een gevaarlijke ontwikkeling, ook in nederland? het proberen te ontregelen van een samenleving door tegenstellingen te versterken?
Het is nu nog niet echt indrukwekkend hier, dat ben ik met je eens hoor. Maar het draagt 0 bij aan de integratie en zeker niet aan wederzijds begrip. De gemiddelde nederlander zal hier niet lezen, niet uitgebreid discussieren, maar een oordeel vellen adhv wat hij dit weekend heeft gezien.
Dat kan je als dom zien, maar zo werkt het nou eenmaal.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verkoop dan geen leugens, het is zo simpel.
Kijk de voorbeelden van karikaturen die eruit het Midden Oosten komen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens. Ook Moslims moeten zich aan deze gentlementsagreement houden. Anders heeft het geen zin natuurlijk.
Random woord: klauteren²
Dat is waar, eigenlijk verdienen we gewoon sharia wetgevingquote:Op maandag 17 september 2012 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind ons schuldiger met Sterren Spingen, Jouw Bil is een Krokodil en de Tros.
Je kunt zeggen wat je wilt. Maar de wijlen overleden Pim was een gentlemen. De inhoud is belangrijk, maar de verpakking zeer zekers ook. Pim wist dat. Theo waarschijnlijk ook, maar hij deed dom.quote:Op maandag 17 september 2012 10:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik je serieus zou nemen zou ik er tegenin gaan
Pim nam elk weekend een paar marokkaantjes in de poeperd hequote:Op maandag 17 september 2012 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt. Maar de wijlen overleden Pim was een gentlemen. De inhoud is belangrijk, maar de verpakking zeer zekers ook. Pim wist dat. Theo waarschijnlijk ook, maar hij deed dom.²
Dus als je dom doet mag je worden vermoord?? Ik zou maar uitkijken als ik jou was......quote:Op maandag 17 september 2012 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Theo waarschijnlijk ook, maar hij deed dom.²
Vind je dat echt?quote:Op maandag 17 september 2012 11:10 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus als je dom doet mag je worden vermoord??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |