SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Dat was wel geniaal jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:21 schreef Frey het volgende:
Harmsen ook op de dag van de reconstructie van de moord op Bert. Vertelt hij een gast dat hij in het belang van het onderzoek niets mag zeggen.
Meid: "Er is toch geen moord gepleegd ofzo?"
Harmsen: "Er is inderdaad een moord gepleegd."
![]()
![]()
Nope, helaas niet...quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ThanksEn er is niets van gelogen
Zo zonde, zeker als je hem dan in seizoen 6 bezig zietquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik een mooie opmerking vond:
Detective: “Wat ik wel weet is dat zijn echte naam geen Pavese is.”
Dian: “Wat mij betreft heet-ie Von Lieppe BiesterveldLippe Biesterfeld!”![]()
![]()
Verpest door Janine.. t is een watje geworden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo zonde, zeker als je hem dan in seizoen 6 bezig zietHet is eigenlijk schandalig wat Ludo tegenwoordig nog te doen heeft in de serie!
Klopt inderdaad dat Ludo langzaam een goodguy is geworden. Af en toe, zoals een paar maanden terug met Maxime en Nick zie je nog wel iets van de oude Ludo, maar tegenwoordig is Ludo een echtgenote, vader en vriend - maar niet echt meer een vijand.quote:Op zondag 16 september 2012 10:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Verpest door Janine.. t is een watje geworden.
Zo'n beetje iedereen van de oude garde is verpest en de nieuwe karakters hebben net zoveel om het lijf als een rammelend skeletquote:Op zondag 16 september 2012 10:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Verpest door Janine..de huidige schrijvers, t is een watje geworden.
Dat wel, alleen is het gewoon stupide dat ze dat logo op de dvd-box van een seizoen zetten waar het allang niet meer werd gebruiktquote:Op zondag 16 september 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch beter het oude logo dan die nieuwe meuk?
Gewoon makkelijk kopiëren van de andere boxenquote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat wel, alleen is het gewoon stupide dat ze dat logo op de dvd-box van een seizoen zetten waar het allang niet meer werd gebruikt
Het logo dat bij seizoen 20 werd gebruikt hebben ze zelfs op de 20-jaar dvd gezet, dus waarom hier niet?
quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
Het schijnt dat er al een cover is ontworpen voor seizoen 21:
[ afbeelding ]
Enentwinstige nog welquote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij dat Benjamin de Koning wilde verkopen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(Waarom ging dit ook alweer?)
Had het niet te maken met dat govert z'n huis uitgezet zou wordenquote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens mij dat Benjamin de Koning wilde verkopen.
Nee dat gebeurde pas veel later, toen was Martine al uit de serie in ieder geval en die prijkt nu nog op de aftiteling.quote:Op zondag 16 september 2012 18:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had het niet te maken met dat govert z'n huis uitgezet zou worden
Ach, iedereen vergist zich wel eens, nietwaar?quote:
Hoezo, zo moeilijk lijkt mij dat niet hoorquote:Hoe willen ze ooit de cover van seizoen 18 willen maken?
Ludo in zijn periode dat ie kennelijk nog wat lager stond op de maffiosi ladderquote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer zo'n leuke foto uit het verleden van Ludo Sanders
Wel geinig om te zien dat die foto in De Rozenboom is gemaaktquote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo in zijn periode dat ie kennelijk nog wat lager stond op de maffiosi ladder
Ja nou 'Hahah'quote:
(Helaas) Al veranderdquote:Op zondag 16 september 2012 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nou 'Hahah'![]()
Wat mij betreft is dit een vergissing die je gewoon laat staan Peter Kelder, die makers van nu zijn immers stom genoeg om een DVD box uit te geven met zo een vergissing erop
Hij speelde later in seizoen 6 ook nog de arts van Sylvia, toen zij in haar "ik wil kinderen"-fase zatquote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Just Meijer zien we ook nog terug, in een grotere en leukere rol.
Ach, er zijn twee versiesquote:
Ik dacht dat het opzettelijk was om nog eens de intelligentie van de schrijvers te benadrukken.quote:
Nee, al zou je het zo kunnen opvatten natuurlijkquote:Op zondag 16 september 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht dat het opzettelijk was om nog eens de intelligentie van de schrijvers te benadrukken.
Zeker we proberen alleen je vergissing te verdoezelen door het zo te doen voorkomen dat je het opzettelijk deed.quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, al zou je het zo kunnen opvatten natuurlijkIk was er niet helemaal bij met mijn hoofd toen ik dat ding in elkaar heb gezet
![]()
Iedereen vergist zich weleens, nietwaar?
Haha, thanksquote:Op zondag 16 september 2012 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker we proberen alleen je vergissing te verdoezelen door het zo te doen voorkomen dat je het opzettelijk deed.
Maar ik dacht echt dat het opzettelijk was.quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, thanksDat vind ik nou aardig
Nee, helaas niet.... Of toch wel...? Naja, zie maar zoals je het wilt zienquote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ik dacht echt dat het opzettelijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef Frey het volgende:
Mysterieuze man gesignaleerd in Argentinië:Als dat nog eens zou kunnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het weerzien met Maxime na haar operatie levert vreemde reacties op.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had gekund.
Alleen is die groene Maxime niet...quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Niet moeilijk? De foto is best breed, dan word denk ik een hele kleine foto. Dat is dan toch wel erg lelijk denk ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, iedereen vergist zich wel eens, nietwaar?
[..]
Hoezo, zo moeilijk lijkt mij dat niet hoor
Trouwens, jouw zin klopt niet
Mijn ouders waren als de dood dat ik hem zou herkennen toen, maar ik zag het niet.quote:Op zondag 16 september 2012 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is een beetje te vroeg voor Sinterklaas, maar het optreden van Bram van der Vlugt als Sinterklaas en Erik de Vogel als de hoofdpiet op bijvoorbeeld 15.28 zou dhr Frey moeten aanspreken
quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef Frey het volgende:
Leegloop bij GTST:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had gekund.Blijft over.. Ludo?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Qua uiterlijk bedoel je? Ze hebben idd veel van elkaar weg jaquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef heaven7 het volgende:
Ben ik de enige die Tim echt op Anton vindt lijken?
quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
nee, ik zag het al toen hij de eerste keer in beeld kwam...quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef heaven7 het volgende:
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef heaven7 het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
Een klein opzetje:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
Een klein opzetje:Is Janine niet ietsjes te oud voor onze Meik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder
Helemaal super.
Janine is van alle leeftijden.quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is Janine niet ietsjes te oud voor onze Meik?
Verder
Noooh, je meent het!quote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen is die groene Maxime niet...
Die zat al in de bak voor de moord op Nuran.quote:Op maandag 17 september 2012 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Frey![]()
Je bent Bing alleen vergeten
BingBong zit in de Thaise gevangenis, nadat hij op slinkse wijze de schuld van de misdaden van Cilia de Ridder op zich kreegquote:Op maandag 17 september 2012 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Frey![]()
Je bent Bing alleen vergeten
Helemaal goed!quote:Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Die zat al in de bak voor de moord op Nuran.
Dat lijkt me wel een actie voor Aysen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
BingBong zit in de Thaise gevangenis, nadat hij op slinkse wijze de schuld van de misdaden van Cilia de Ridder op zich kreeg
Dat shot van Stan en Arthur.quote:
Okee, that's it. Die opmerking over dat shot doet me eraan denken... Iemand die iets met het shot van de zingende Stan, Rik en Arthur wil creëren?quote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad
Trouwens wel grappig dat dat shot echt ná het shot van Suzanne komt
Vraag het Mocksfan, zou ik zeggenquote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Okee, that's it. Die opmerking over dat shot doet me eraan denken... Iemand die iets met het shot van de zingende Stan, Rik en Arthur wil creëren?
...Gewoon een volledig nieuwe comedy-intro met beelden van die driequote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vraag het Mocksfan, zou ik zeggen
En dat vind jij leuk ?quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef Koosnaam het volgende:
Ger Smit is overleden lees ik net op Nu.nl
15 minuten terug.quote:Stemacteur Ger Smit overleden
maandag 17 september 2012 | 18:22
AMSTERDAM (ANP) - Ger Smit, stemacteur in onder meer de Fabeltjeskrant, is afgelopen vrijdag op 79-jarige leeftijd overleden in Vorden (Gelderland). Dat heeft de familie van Smit maandag laten weten.
Smit was stemacteur, toneelspeler en zanger. Hij werd vooral bekend als de stem van dieren als Bor de Wolf, Ed Bever en Zoef de Haas uit De Fabeltjeskrant. Ook leende hij zijn stem voor de Smurfen en Sesamstraat en speelde hij zwerver Mak in de kinderserie Mik en Mak die in 1962 en 1963 op televisie te zien was. De acteur wordt vrijdag begraven in zijn woonplaats Amsterdam.
Ger Smit was al geruime tijd ziek, liet zijn familie weten.
Was een beetje verkeerde smiley erbij, daarom zijn reactie.quote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet![]()
Ik meld het alleen even! Ik wist helemaal niet, dat hij ziek was.
ik begrijp het!quote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aparte ongelukkige keuze van smilie dan.
quote:Vorden (Nedersaksisch: Vodden) is een dorp in de gemeente Bronckhorst in de Nederlandse provincie Gelderland.
Nah, geen geintjes nu, niet het moment voor.quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef PeterKelder het volgende:
Wel jammer dat Ger Smit is overleden
Nu kan Bronkhorst namelijk niet tot arrestatie van onderstaande personen overgaan:
[ afbeelding ]
Mwah, dit kan nog wel.quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, geen geintjes nu, niet het moment voor.
De man was een held.
True, ik reageerde ook een beetje uit de pas, bericht was nog niet klaarquote:
Dat is wel opvallend ja!quote:Op maandag 17 september 2012 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind het vooral frappant dat hij in Vorden in de gemeente Bronckhorst is overleden.
Misschien dat er in dat plaatsje een speciaal rusthuis zit ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend ja!
Aangezien hij in zijn woonplaats Amsterdam, wordt begraven.
Dat zou kunnen ja!quote:Op maandag 17 september 2012 18:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat er in dat plaatsje een speciaal rusthuis zit ofzo?
Nee, pas in seizoen 3quote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef Koosnaam het volgende:
Is rechercheur Bronkhorst in seizoen 2 voor het eerst te zien?
Weten jullie in ongeveer welke aflevering dat is?
okeej!quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, pas in seizoen 3Precieze aflevering weet ik niet
kan er mee te maken hebben. Dat je in de fabeltjeskrant alleen zijn stem hoorde!quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef TheVulture het volgende:
Het is op zich best apart dat ik gelijk aan Bronkhorst moest denken toen ik het bericht las... terwijl hij toch meer heeft bereikt met de Fabeltjeskrant en andere stemmen
Dat heb ik sowieso niet met de huidige seriequote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef Frey het volgende:
Helemaal geen zin meer om GTST te kijken nu.
Mwah, dat is niet eens zo ergquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ludo schenkt weer een glas drinken in en gaat er vandoor. De schrijvers weten niks meer voor hem te verzinnen?
Straks krijgt hij nog zijn eigen websoap!!quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ludo schenkt weer een glas drinken in en gaat er vandoor. De schrijvers weten niks meer voor hem te verzinnen?
Ik checkte zijn pagina op Wikipedia de laatste tijd erg vaak. Ik vreesde er gewoon voor dat hij de volgende zou worden...quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Damn, had het toevallig nog met Frey over Ger Smit gisteren, hij was weliswaar bijna 80, maar dan nog. Het is toch weer een groot nederlands acteur die niet meer is...
Het is die vloek dat er om de 2 jaar een groot GTST acteur sterft.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi gedaan Frey.
"Lullen met Ludo". De kijkers kunnen hun problemen sturen naar de redactie, waarna Ludo iedere week 1 tot 3 problemen bespreekt en degenen met die problemen uitgebreid van advies voorziet.quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef patat het volgende:
[..]
Straks krijgt hij nog zijn eigen websoap!!
Inderdaad jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is die vloek dat er om de 2 jaar een groot GTST acteur sterft.
Dat hebben ze zeker goed gedaan jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Die Tim is qua uiterlijk wel prima gecast hoor... het is echt een beetje een jonge Joep Sertons
quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Lullen met Ludo". De kijkers kunnen hun problemen sturen naar de redactie, waarna Ludo iedere week 1 tot 3 problemen bespreekt en degenen met die problemen uitgebreid van advies voorziet.
Dit wordt de nieuwe Televizierring, let maar op!
Ik zocht het daarstraks inderdaad nog even op. Olga Madsen zat precies tussen Antonie en Ger in.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is die vloek dat er om de 2 jaar een groot GTST acteur sterft.
Geen Ludo en Huib?quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
Ze hebben nu ook "Dossier Slechterik" op de site
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#dossier/Dossier Slechterik
Ja echt he, dat er in de serie nog niet is opgemerkt hoe hij op zijn vader lijkt...quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Die Tim is qua uiterlijk wel prima gecast hoor... het is echt een beetje een jonge Joep Sertons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Erg goede aflevering.
[ Bericht 28% gewijzigd door Computerfluisteraar op 17-09-2012 22:30:08 ]
Zet hem anders in een spoiler, dan kan dit nog weleens op de lange duur werken.quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De geheime code om de aflevering van morgen te kijken, is ygKP6O8H.
Erg goede aflevering.
Huh?quote:Op maandag 17 september 2012 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zet hem anders in een spoiler, dan kan dit nog weleens op de lange duur werken.
Was niet zo moeilijk om te casten. Die jongen zat in een behoorlijk aantal afleveringen van Spangas, en qua niveau gelijkwaardig aan GTST. Zou me niets verbazen als de schrijvers die serie op de voet volgen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Welk jaar was dat? 2000?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De geheime code om de aflevering van morgen te kijken, isWaar vul je die in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Erg goede aflevering.
waar haal je die code dan vandaan?quote:Op maandag 17 september 2012 23:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik weet het nietdacht dat je het gewoon kon invullen
Die krijg je als je betaald hebtquote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef GSMboy het volgende:
[..]
waar haal je die code dan vandaan?
Fuck is de Vos dood?quote:
Dat kon hij toch niet weten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan klagen mensen over dat men hier over oude verhaallijnen praat, nee, geheime codes waarvan niemand weet waar die in te voeren, dát is interessante gespreksstof.
afl 407 aka 27 oktober 1992quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, pas in seizoen 3Precieze aflevering weet ik niet
Bij welke dvd zit je nu? Of ben je al klaar met kijken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:45 schreef LetsGame het volgende:
Ook al heb ik Linda 100x voorbij zien komen in de seizoen 6 leader, soms vraag je je nog steeds af of ze wel is geweest vanwege het korte en snelle shot
Tuurlijk wel. Op FOK kan alles. Daar kunnen ook 2 klagende users een hele topicreeks uit elkaar drijven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat kon hij toch niet weten?
Op wie doel je nu?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Op FOK kan alles. Daar kunnen ook 2 klagende users een hele topicreeks uit elkaar drijven.
Ik heb het bericht een beetje aangepast. Gewoon omdat het kan. Op FOK! kan namelijk alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Op FOK Bij GTST kan alles. Daar kunnen ook 2 klagende users slechte prutschrijvers een hele topicreeks serie uit elkaar drijven verkloten.
Kunnen we ook vanaf hier het script wijzigen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb het bericht een beetje aangepast. Gewoon omdat het kan. Op FOK! kan namelijk alles.
We kunnen het altijd proberenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Kunnen we ook vanaf hier het script wijzigen?
Want op FOK! kan alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen
laatste afl disc 17, en jij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke dvd zit je nu? Of ben je al klaar met kijken?
Bij klaar dus, jij hebt mij ingehaald!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Disc 19 heb ik van het weekend afgerond, komend weekend is disc 20 aan de beurt
Disc 18 is de disc vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bij klaar dus, jij hebt mij ingehaald!![]()
Ik vind het zo spannend nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Disc 18 is de disc vanBegint al bij 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Er is daar maar één zo'n gelegenheidquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Heel Meerdijk viert zijn huwelijksfeest in de Rozenboom? Zelfs Turken?
Zelfs recepties na een begrafenis worden georganiseerd door Lauraquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is daar maar één zo'n gelegenheid
"GEEF ME NOG WAT TE DRINKEN! VERDORIE!!!"quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
Ze kunnen altijd nog naar de Perenboom.
Doet ie toch wel goed een 26 jarige assistentequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beperkt lijstje, ik had meer verwacht.
Heb je gezien waarmee ie getrouwd is? Dan doet ie het nog beter met een 62 jarige assistente!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Doet ie toch wel goed een 26 jarige assistente
Zat ik ook net aan te denken ja, zal wel over een paar jaar komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Het lijkt wel alsof compleet vergeten is dat Aysen een moord heeft gepleegd.
Nooit een stille hint niks..gewoon niks...
Danny moest uit de serie, de schrijvers wisten niks origineels te verzinnen zoals gebruikelijk, dus hopla, snel een afgeraffeld verhaal verzonnen en klaar ermee. Verwacht niet dat er nog iets mee gedaan gaat worden, tenzij het gebrek aan inspiratie weer optreedt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Het lijkt wel alsof compleet vergeten is dat Aysen een moord heeft gepleegd.
Nooit een stille hint niks..gewoon niks...
Zei ze Robert? Het viel me niet eens op, haha.quote:
'Wat leuk dat jullie je huwelijksfeest bij ons willen vieren!'quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Heel Meerdijk viert zijn huwelijksfeest in de Rozenboom? Zelfs Turken?
Ja, of ze gebruiken het gewoon als Aysen er een keer moet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Danny moest uit de serie, de schrijvers wisten niks origineels te verzinnen zoals gebruikelijk, dus hopla, snel een afgeraffeld verhaal verzonnen en klaar ermee. Verwacht niet dat er nog iets mee gedaan gaat worden, tenzij het gebrek aan inspiratie weer optreedt.
Amy?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken ja, zal wel over een paar jaar komen
En er was nog iemand... (...), en een flirt... maar ik wou.. eh zij wou niet verder.... (....) en er was nog iemand... (...)... en nog iemand.....quote:Op woensdag 19 september 2012 07:47 schreef loezzzje het volgende:
AntonHij heeft flink lopen rond batsen zo te horen
Inderdaad jaquote:Op woensdag 19 september 2012 11:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En er was nog iemand... (...), en een flirt... maar ik wou.. eh zij wou niet verder.... (....) en er was nog iemand... (...)... en nog iemand.....
was dat waar Bianca steeds koffie mee ging drinken?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef loezzzje het volgende:
Astrid heeft hij spijt van. Ohja en de rest was natuurlijk ook erg, maar Astrid was echt erg.
Geloof het welquote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
was dat waar Bianca steeds koffie mee ging drinken?
daar moet je toch niet aan denken... dat je man vreemdgaat met je vriendin... en dat beiden daarover zwijgen... sterker nog; daar niks van laten merken...quote:
je zou bijna verwachten dat er volgende week weer een nieuw kind op de stoep staatquote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef LaLouchi het volgende:
Er kwam maar geen eind aan de opsomming van Anton.. wat een walgelijke man zeg
Als ik vreemd zou gaan met de man van mijn vriendin zou ik haar daarna niet eens meer onder ogen durven komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
daar moet je toch niet aan denken... dat je man vreemdgaat met je vriendin... en dat beiden daarover zwijgen... sterker nog; daar niks van laten merken...
hem ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 13:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als ik vreemd zou gaan met de man van mijn vriendin zou ik haar daarna niet eens meer onder ogen durven komen.
Inderdaad ja... Als je het zo hoort was Robert Alberts nog behoorlijk monogaamquote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef LaLouchi het volgende:
Er kwam maar geen eind aan de opsomming van Anton.. wat een walgelijke man zeg
Screenshot(s) graagquote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
Is trouwens het huis van Max en Sophie in Westenwind niet het huis wat ze later gebruiken als het huis van de familie Huygens/Bouwhuis?
Whaha ja nou je het zegtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja... Als je het zo hoort was Robert Alberts nog behoorlijk monogaam![]()
blijkbaar ja...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu ook al reclame voor GTST op woensdag?
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
Poep, ik zag niet wat BIlal deed, kwam hij met zn vuist tegen de muur?
Video, plaatje, laat eens zien?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
Is trouwens het huis van Max en Sophie in Westenwind niet het huis wat ze later gebruiken als het huis van de familie Huygens/Bouwhuis?
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
was dat waar Bianca steeds koffie mee ging drinken?
inderdaad! of het baby's zijn die aan een yoghurtzakje lurken... en dan bij de reclame die mega-koelkast in beeld die helemaal volstaat met die zooi... pfffffffff ben benieuwd wanneer ze ook die texmex-zooi in beeld gaan brengen... (dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door...)quote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Dat van die Breaker is echt irritant storend.
Het hele verhaallijntje is niksquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef maily het volgende:
en telkens weer het gedonder tussen Rick en Yvon... geloof niet dat dat nog wat wordt...
Ik snap nog steeds niets van het personage Yvon.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het hele verhaallijntje is niks
ik ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niets van het personage Yvon.
die dubbele agenda was waarschijnlijk die vorige (?) relatie... maar ik krijg ook af en toe de indruk dat er nog wat moet komen... die zwangerschapstest was dan wel "negatief"... maar wie weet heeft ze dat ding gewoon onder de kraan gehouden, en is ze toch gewoon zwanger.... en heeft ze het onderwerp aangekaart om te kijken wat rick ervan zou vinden... heerlijk om te zien hoe ze elkaar overal "toevallig" af staan te luisteren...quote:Op donderdag 20 september 2012 07:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook niet.
er werd toch ooit gesuggereerd dat ze een soort van verborgen agenda zou hebben?
ik blijf maar wachten tot het duveltje uit het doosje komt, maar kennelijk zijn de schrijvers dat alweer vergeten.
Wowquote:Christophe Haddad heeft BBC-rol te pakken
HILVERSUM - Christophe Haddad speelt in een nieuwe kostuumserie van de BBC. De voormalig GTST-acteur vertolkt de rol van edelman John Grey in de serie The White Queen. Dat meldt RTL Boulevard. Helaas zal de Vlaming alleen in de allereerste aflevering te zien zijn.
Vandaag waren de opnames voor de aflevering in de buurt van Brugge. "Ik heb mijn eigen trailer en alles gaat hier heel professioneel", aldus Haddad.
De serie komt in 2013 op de buis, zowel op de BBC als het Amerikaanse HBO.
http://www.tv-visie.be/ni(...)art-in-brugge_53512/quote:Op donderdag 20 september 2012 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WowHet is hem meer dan gegund
Dan nog is het geweldigquote:Op donderdag 20 september 2012 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
http://www.tv-visie.be/ni(...)art-in-brugge_53512/
de serie wordt mede geproduceerd en uitgezonden door de Belgische omroep "één"
nee das waarquote:Op donderdag 20 september 2012 11:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het geweldigIk bedoel, hij komt zowel op de Engelse als Amerikaanse tv
Dat kan niet iedere (GTST)acteur zeggen
Straks wordt dat zijn doorbraak in het buitenlandquote:Op donderdag 20 september 2012 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
nee das waar![]()
ik vond hem in GTST een ontzettend kwal, maar denk dat hij in die nieuwe serie best tot zijn recht komt... vind hem wel een kostuummannetje...
ludo wordt n beetje soft...quote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Golden19871 het volgende:
Ludo liet zich gisteren wel heel makkelijk inpakken door Mike...
zelfs janine had haar twijfels en ludo laat zich inpalmenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Golden19871 het volgende:
Ludo liet zich gisteren wel heel makkelijk inpakken door Mike...
Tja... In feite is Nina een enorm blok om het been van Ludoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
ik snap het niet, want "alles voor zijn prinsesje"...
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook niet.
er werd toch ooit gesuggereerd dat ze een soort van verborgen agenda zou hebben?
ik blijf maar wachten tot het duveltje uit het doosje komt, maar kennelijk zijn de schrijvers dat alweer vergeten.
in één van zijn eerste uitzendingen was hij toch op Sjors?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.
Zou MIke écht op Nina zijn?
Als ik de spoilers zo mag geloven zal het uitdraaien op Sjoke. Of Sjike, of Miors.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.
Zou MIke écht op Nina zijn?
HIj keek haar verlekkerd aan ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef maily het volgende:
[..]
in één van zijn eerste uitzendingen was hij toch op Sjors?
daar zat ik ook heel even aan te denken... maar ze kan toch geen kinderen meer krijgen? zou wel een bak zijn... eerst zit mike nina te pushen om te gaan scheiden (en als je dan die blikken van haar ziet, hahaha), en dan zijn ze strax helemaal officieel een stelletje, en dan komt sjors met haar zwangerschap...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
HIj keek haar verlekkerd aan ja.
En hij heeft haar geneukt. Dus ze zal nu wel zwanger zijn van hem. En/of Nina natuurlijk ook.
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBongquote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
HIj keek haar verlekkerd aan ja.
En hij heeft haar geneukt. Dus ze zal nu wel zwanger zijn van hem. En/of Nina natuurlijk ook.
Je weet dat we het over gtst hebben?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBong
Yeah.. so?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBong
Oh ja, natuurlijk... Dat zijn de schrijvers allang weer vergetenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet dat we het over gtst hebben?
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet dat we het over gtst hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What de...?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Is dat het enige of is er ook een artikel(tje) bij?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vooruit, ik duik voor jullie eens het archief in. Laat de memeposts tot ons komen met de volgende foto:
[ afbeelding ]
In het geval van Bing maakt dat totaal niets uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:07 schreef Beeertjee het volgende:
AysenEerst komt ze zo goed weg met Danny, en nu zeker weer met dat gedoe van Bing.
Ik dacht juist dat ze hem ging helpen vrij te komen! En dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In het geval van Bing maakt dat totaal niets uitZolang hij maar lijdt, vind ik het best
Van mij mogen ze hem in een pikdonkere isoleercel stoppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze hem ging helpen vrij te komen! En dat is natuurlijk niet de bedoeling
dan stop maar meteen, want volgens mij komt die er niet..quote:Op vrijdag 21 september 2012 08:20 schreef Kyubey het volgende:
Ik probeer te stoppen met kijken nubehalve Nuran's bruiloft hoef ik niets meer te zien.
Oh, pardon:quote:Op vrijdag 21 september 2012 08:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dat het enige of is er ook een artikel(tje) bij?
Zelfs in de krant wordt de naam Hogendoorn nog verkeerd geschrevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, pardon:
[ afbeelding ]
En nog iets opgedoken:
[ afbeelding ]
En Ninaquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
dat ligt wel in de lijn der verwachtingen ja.
en dan kan het natuurlijk ook wel misschien weer van bing zijn (het is en blijft een soap natuurlijk)
en met een beetje mazzel is zowel sjors als aysen zwanger.
en bij nina kan het natuurlijk ook nog van noud zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
En Ninadan is het helemaal compleet
Degene die dit geschreven heeft slaat de spijker écht goed op z'n kopquote:Het wordt inderdaad tijd dat gtst eens wat dieper ingaat op de personage Mike, echter vraag ik me af of kijkers hier nu nog wel op zitten te wachten..
Miike kwam in GTST na de dood van Danny onder het mom van ‘kijk-hier-een-nieuwe-hunk!’. Vervolgens zendden ze een rare scene uit waarbij Rikki, Nina en Maxime zich op een karikatuurachtige manier tot hem aangetrokken voelen. Hier werd verder niks meer mee gedaan en de schrijvers van GTST stuurden Mike achter Nina aan met de hint dat hij achter haar geld aanzit. Wel werd even verwarring gecreërt middels een scene waarbij Mike een soort liefde-op-het-eerste-gezicht ervaart als hij Sjors voor het eerst ziet.
Inmiddels heeft hij Nina (bijna) te pakken en is hij verliefd op Sjors, tegen wie hij zich verder merkwaardig gedraagd (zelfs na sex met haar te hebben gehad). Het verhaal lijkt te vertellen dat Mike geld belangrijker vind dan liefde of een of ander emotionele beschadiging met betrekking tot liefde heeft opgelopen in het verleden.
Ondertussen wordt het hele beeld van Mike als hunk net zo slecht neergezet als het verhaal van Danny als hunk destijds. Danny was een knappe kerel, maar gedroeg zich geirriteerd, introvert en arrogant op een manier die eigenlijk een laag zelfbeeld verraad. Verder verloor hij van Bing in zijn strijd om Sjors.
Ook Mike is een knappe kerel. Maar ook hij gedraagt zich niet als een knappe kerel. De schrijvers van GTST zijn schijnbaar te wereldvreemd om te weten hoe ze een aantrekkelijke man op een geloofwaardige manier zodoende moeten neerzetten. Ze zouden kunnen leren van hoe ATWT nieuwe hunks introduceerde en de aansluitende persoonlijkheid die ze voor deze hunks hadden bedacht (Dusty Donovan, Simon Frashier, Mike Kasnoff, etc)
Maargoed,
Ook het VERHAAL rond Mike is matig. Wie is hij nu eigenlijk? Een broer van Bianca uit België? Hoe zit dat?
Waarom zit hij achter Nina aan voor het geld? Waarom doet hij zo raar tegen Sjors? Waarom is hij zo geworden zoals hij nu is? Heeft hij eigenlijk problemen met verliefde gevoelens?
Allemaal onbeantwoordde vragen. Het grappige is dat niemand eigenlijk echt geinterresseerd lijkt in antwoorden op deze vragen. De schrijvers van GTST denken wellicht dat ze een mysterieuze personage hebben gecreëerd waar iedereen nu benieuwd naar is. Het enige wat ik lees is echter “oh hij is irritant”.
Als Mike ook de persoonlijkheid van een knappe kerel had gehad, waren kijkers wellicht meer geinterresseerd geweest in wie deze man nu eigenlijk is. Volgens mij kan niemand Mike echt nog iets schelen en hij inmiddels in de hoofden van de kijkers gezonken als (weer) een eendimensionele personage.
Ik heb niks tegen de personage Mike, maar ik ben van mening dat dit wel eens een van de meest slecht geintroduceerde personages ooit is. Foei schrijvers van GTST!
Inderdaad erg triest ja, geeft maar weer aan hoe "spannend" of "interessant" de serie is op het moment - of liever gezegd, hoe het níét is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef Messina het volgende:
Ik was vorig seizoen weer begonnen met kijken, maar dit seizoen alleen de eerste twee afleveringen gezien.
Ik vind het wel amusant om hier te blijven meelezen![]()
Wel triest dat alle spannende / interessante momenten hier vaak in twee zinnen per avond samengevat kunnen worden.
Ik moet wel zeggen dat ik voornamelijk de shorties kijk. Hele afleveringen "kijk" ik terug via internet, dan kan ik saaie momenten tenminste doorspoelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:38 schreef Messina het volgende:
Waarom blijf je toch kijken, dan? Is dat gewoonte? Hoop?
Ziequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:48 schreef PeterKelder het volgende:
Maar in feite is het een soort gewoonte, en daarbij hoop ik inderdaad, en wel op het moment waarop al die flutpersonages de serie verlaten en belachelijke verhaallijnen op een degelijke manier teruggedraaid worden.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Zie
GTST #455: Ludo Sanders, van kunsthandelaar tot koffiezetter
en
GTST #455: Ludo Sanders, van kunsthandelaar tot koffiezetter
En het schijnt dat spoedig ookAls dat zou kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand overigens al iets van een seizoen 7-coverart gezien?
Anders had je weer een verkeerd logo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, eindelijk een goede werknemer bij Bridge!
Mwah, het seizoen 20 logo had ook gekunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Anders had je weer een verkeerd logo.
Of het logo van seizoen 26.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, het seizoen 20 logo had ook gekunnen.
...Ach ja, plak d'r meteen de kop van Rohan Gottschalk op.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ach ja, plak d'r meteen de kop van Rohan Gottschalk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |