Nah, geen geintjes nu, niet het moment voor.quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef PeterKelder het volgende:
Wel jammer dat Ger Smit is overleden
Nu kan Bronkhorst namelijk niet tot arrestatie van onderstaande personen overgaan:
[ afbeelding ]
 )
)

Mwah, dit kan nog wel.quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, geen geintjes nu, niet het moment voor.
De man was een held.

True, ik reageerde ook een beetje uit de pas, bericht was nog niet klaarquote:

Dat is wel opvallend ja!quote:Op maandag 17 september 2012 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind het vooral frappant dat hij in Vorden in de gemeente Bronckhorst is overleden.

Misschien dat er in dat plaatsje een speciaal rusthuis zit ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend ja!
Aangezien hij in zijn woonplaats Amsterdam, wordt begraven.

Dat zou kunnen ja!quote:Op maandag 17 september 2012 18:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat er in dat plaatsje een speciaal rusthuis zit ofzo?

Die yankt zo de edit weg, ik kon weer opnieuw editten, en die jojo had ook nog de sterfdatum op vandaag gezet. Disrespectvol.
 Die yankt zo de edit weg, ik kon weer opnieuw editten, en die jojo had ook nog de sterfdatum op vandaag gezet. Disrespectvol.

Nee, pas in seizoen 3quote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef Koosnaam het volgende:
Is rechercheur Bronkhorst in seizoen 2 voor het eerst te zien?
Weten jullie in ongeveer welke aflevering dat is?
 Precieze aflevering weet ik niet
 Precieze aflevering weet ik niet  

okeej!quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, pas in seizoen 3Precieze aflevering weet ik niet

kan er mee te maken hebben. Dat je in de fabeltjeskrant alleen zijn stem hoorde!quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef TheVulture het volgende:
Het is op zich best apart dat ik gelijk aan Bronkhorst moest denken toen ik het bericht las... terwijl hij toch meer heeft bereikt met de Fabeltjeskrant en andere stemmen

Dat heb ik sowieso niet met de huidige seriequote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef Frey het volgende:
Helemaal geen zin meer om GTST te kijken nu.

Mwah, dat is niet eens zo ergquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ludo schenkt weer een glas drinken in en gaat er vandoor. De schrijvers weten niks meer voor hem te verzinnen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |