Noooh, je meent het!quote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen is die groene Maxime niet...
Die zat al in de bak voor de moord op Nuran.quote:Op maandag 17 september 2012 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Frey![]()
Je bent Bing alleen vergeten
BingBong zit in de Thaise gevangenis, nadat hij op slinkse wijze de schuld van de misdaden van Cilia de Ridder op zich kreegquote:Op maandag 17 september 2012 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Frey![]()
Je bent Bing alleen vergeten
Helemaal goed!quote:Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Die zat al in de bak voor de moord op Nuran.
Dat lijkt me wel een actie voor Aysen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
BingBong zit in de Thaise gevangenis, nadat hij op slinkse wijze de schuld van de misdaden van Cilia de Ridder op zich kreeg
Dat shot van Stan en Arthur.quote:
Okee, that's it. Die opmerking over dat shot doet me eraan denken... Iemand die iets met het shot van de zingende Stan, Rik en Arthur wil creëren?quote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad
Trouwens wel grappig dat dat shot echt ná het shot van Suzanne komt
Vraag het Mocksfan, zou ik zeggenquote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Okee, that's it. Die opmerking over dat shot doet me eraan denken... Iemand die iets met het shot van de zingende Stan, Rik en Arthur wil creëren?
...Gewoon een volledig nieuwe comedy-intro met beelden van die driequote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vraag het Mocksfan, zou ik zeggen
En dat vind jij leuk ?quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef Koosnaam het volgende:
Ger Smit is overleden lees ik net op Nu.nl
15 minuten terug.quote:Stemacteur Ger Smit overleden
maandag 17 september 2012 | 18:22
AMSTERDAM (ANP) - Ger Smit, stemacteur in onder meer de Fabeltjeskrant, is afgelopen vrijdag op 79-jarige leeftijd overleden in Vorden (Gelderland). Dat heeft de familie van Smit maandag laten weten.
Smit was stemacteur, toneelspeler en zanger. Hij werd vooral bekend als de stem van dieren als Bor de Wolf, Ed Bever en Zoef de Haas uit De Fabeltjeskrant. Ook leende hij zijn stem voor de Smurfen en Sesamstraat en speelde hij zwerver Mak in de kinderserie Mik en Mak die in 1962 en 1963 op televisie te zien was. De acteur wordt vrijdag begraven in zijn woonplaats Amsterdam.
Ger Smit was al geruime tijd ziek, liet zijn familie weten.
Was een beetje verkeerde smiley erbij, daarom zijn reactie.quote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet![]()
Ik meld het alleen even! Ik wist helemaal niet, dat hij ziek was.
ik begrijp het!quote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aparte ongelukkige keuze van smilie dan.
quote:Vorden (Nedersaksisch: Vodden) is een dorp in de gemeente Bronckhorst in de Nederlandse provincie Gelderland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |