SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het weerzien met Maxime na haar operatie levert vreemde reacties op.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had gekund.
Alleen is die groene Maxime niet...quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Niet moeilijk? De foto is best breed, dan word denk ik een hele kleine foto. Dat is dan toch wel erg lelijk denk ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, iedereen vergist zich wel eens, nietwaar?
[..]
Hoezo, zo moeilijk lijkt mij dat niet hoor
Trouwens, jouw zin klopt niet
Mijn ouders waren als de dood dat ik hem zou herkennen toen, maar ik zag het niet.quote:Op zondag 16 september 2012 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is een beetje te vroeg voor Sinterklaas, maar het optreden van Bram van der Vlugt als Sinterklaas en Erik de Vogel als de hoofdpiet op bijvoorbeeld 15.28 zou dhr Frey moeten aanspreken
quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef Frey het volgende:
Leegloop bij GTST:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had gekund.Blijft over.. Ludo?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Qua uiterlijk bedoel je? Ze hebben idd veel van elkaar weg jaquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef heaven7 het volgende:
Ben ik de enige die Tim echt op Anton vindt lijken?
quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
Het schijnt dat er al een cover is ontworpen voor seizoen 21:
[ afbeelding ]
nee, ik zag het al toen hij de eerste keer in beeld kwam...quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef heaven7 het volgende:
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef heaven7 het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
Een klein opzetje:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
Een klein opzetje:Is Janine niet ietsjes te oud voor onze Meik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder
Helemaal super.
Janine is van alle leeftijden.quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is Janine niet ietsjes te oud voor onze Meik?
Verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |