Tja... In feite is Nina een enorm blok om het been van Ludoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
ik snap het niet, want "alles voor zijn prinsesje"...
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook niet.
er werd toch ooit gesuggereerd dat ze een soort van verborgen agenda zou hebben?
ik blijf maar wachten tot het duveltje uit het doosje komt, maar kennelijk zijn de schrijvers dat alweer vergeten.
in één van zijn eerste uitzendingen was hij toch op Sjors?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.
Zou MIke écht op Nina zijn?
Als ik de spoilers zo mag geloven zal het uitdraaien op Sjoke. Of Sjike, of Miors.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.
Zou MIke écht op Nina zijn?
HIj keek haar verlekkerd aan ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef maily het volgende:
[..]
in één van zijn eerste uitzendingen was hij toch op Sjors?
daar zat ik ook heel even aan te denken... maar ze kan toch geen kinderen meer krijgen? zou wel een bak zijn... eerst zit mike nina te pushen om te gaan scheiden (en als je dan die blikken van haar ziet, hahaha), en dan zijn ze strax helemaal officieel een stelletje, en dan komt sjors met haar zwangerschap...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
HIj keek haar verlekkerd aan ja.
En hij heeft haar geneukt. Dus ze zal nu wel zwanger zijn van hem. En/of Nina natuurlijk ook.
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBongquote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
HIj keek haar verlekkerd aan ja.
En hij heeft haar geneukt. Dus ze zal nu wel zwanger zijn van hem. En/of Nina natuurlijk ook.
Je weet dat we het over gtst hebben?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBong
Yeah.. so?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBong
Oh ja, natuurlijk... Dat zijn de schrijvers allang weer vergetenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet dat we het over gtst hebben?
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet dat we het over gtst hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What de...?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Is dat het enige of is er ook een artikel(tje) bij?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vooruit, ik duik voor jullie eens het archief in. Laat de memeposts tot ons komen met de volgende foto:
[ afbeelding ]
In het geval van Bing maakt dat totaal niets uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:07 schreef Beeertjee het volgende:
AysenEerst komt ze zo goed weg met Danny, en nu zeker weer met dat gedoe van Bing.
Ik dacht juist dat ze hem ging helpen vrij te komen! En dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In het geval van Bing maakt dat totaal niets uitZolang hij maar lijdt, vind ik het best
Van mij mogen ze hem in een pikdonkere isoleercel stoppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze hem ging helpen vrij te komen! En dat is natuurlijk niet de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |