Zei ze Robert? Het viel me niet eens op, haha.quote:
'Wat leuk dat jullie je huwelijksfeest bij ons willen vieren!'quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Heel Meerdijk viert zijn huwelijksfeest in de Rozenboom? Zelfs Turken?
Ja, of ze gebruiken het gewoon als Aysen er een keer moet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Danny moest uit de serie, de schrijvers wisten niks origineels te verzinnen zoals gebruikelijk, dus hopla, snel een afgeraffeld verhaal verzonnen en klaar ermee. Verwacht niet dat er nog iets mee gedaan gaat worden, tenzij het gebrek aan inspiratie weer optreedt.

Amy?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken ja, zal wel over een paar jaar komen

En er was nog iemand... (...), en een flirt... maar ik wou.. eh zij wou niet verder.... (....) en er was nog iemand... (...)... en nog iemand.....quote:Op woensdag 19 september 2012 07:47 schreef loezzzje het volgende:
AntonHij heeft flink lopen rond batsen zo te horen

Inderdaad jaquote:Op woensdag 19 september 2012 11:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En er was nog iemand... (...), en een flirt... maar ik wou.. eh zij wou niet verder.... (....) en er was nog iemand... (...)... en nog iemand.....

was dat waar Bianca steeds koffie mee ging drinken?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef loezzzje het volgende:
Astrid heeft hij spijt van. Ohja en de rest was natuurlijk ook erg, maar Astrid was echt erg.

Geloof het welquote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
was dat waar Bianca steeds koffie mee ging drinken?

daar moet je toch niet aan denken... dat je man vreemdgaat met je vriendin... en dat beiden daarover zwijgen... sterker nog; daar niks van laten merken...quote:

je zou bijna verwachten dat er volgende week weer een nieuw kind op de stoep staatquote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef LaLouchi het volgende:
Er kwam maar geen eind aan de opsomming van Anton.. wat een walgelijke man zeg

Als ik vreemd zou gaan met de man van mijn vriendin zou ik haar daarna niet eens meer onder ogen durven komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
daar moet je toch niet aan denken... dat je man vreemdgaat met je vriendin... en dat beiden daarover zwijgen... sterker nog; daar niks van laten merken...

hem ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 13:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als ik vreemd zou gaan met de man van mijn vriendin zou ik haar daarna niet eens meer onder ogen durven komen.

Inderdaad ja... Als je het zo hoort was Robert Alberts nog behoorlijk monogaamquote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef LaLouchi het volgende:
Er kwam maar geen eind aan de opsomming van Anton.. wat een walgelijke man zeg

Screenshot(s) graagquote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
Is trouwens het huis van Max en Sophie in Westenwind niet het huis wat ze later gebruiken als het huis van de familie Huygens/Bouwhuis?

Whaha ja nou je het zegtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja... Als je het zo hoort was Robert Alberts nog behoorlijk monogaam![]()

blijkbaar ja...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu ook al reclame voor GTST op woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |