Er is daar maar één zo'n gelegenheidquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Heel Meerdijk viert zijn huwelijksfeest in de Rozenboom? Zelfs Turken?
Zelfs recepties na een begrafenis worden georganiseerd door Lauraquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is daar maar één zo'n gelegenheid
"GEEF ME NOG WAT TE DRINKEN! VERDORIE!!!"quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
Ze kunnen altijd nog naar de Perenboom.
Doet ie toch wel goed een 26 jarige assistentequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beperkt lijstje, ik had meer verwacht.
Heb je gezien waarmee ie getrouwd is? Dan doet ie het nog beter met een 62 jarige assistente!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Doet ie toch wel goed een 26 jarige assistente
Zat ik ook net aan te denken ja, zal wel over een paar jaar komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Het lijkt wel alsof compleet vergeten is dat Aysen een moord heeft gepleegd.
Nooit een stille hint niks..gewoon niks...
Danny moest uit de serie, de schrijvers wisten niks origineels te verzinnen zoals gebruikelijk, dus hopla, snel een afgeraffeld verhaal verzonnen en klaar ermee. Verwacht niet dat er nog iets mee gedaan gaat worden, tenzij het gebrek aan inspiratie weer optreedt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Het lijkt wel alsof compleet vergeten is dat Aysen een moord heeft gepleegd.
Nooit een stille hint niks..gewoon niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |